لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل دیاموند قشم – هتلی نوساز و مقرون به صرفه در قلب جزیره
معرفی هتل دیاموند قشم - هتلی نوساز و مقرون به صرفه در قلب جزیره

معرفی هتل دیاموند قشم – هتلی نوساز و مقرون به صرفه در قلب جزیره

اگر قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید و هنوز برای انتخاب هتل تصمیمی نگرفته اید. مطالب این صفحه را از دست ندهید چرا که به معرفی یک هتل لوکس و مجهز در بهترین نقطه قشم با مناسب ترین قیمت خواهیم پرداخت. جزیره قشم در سال های اخیر توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است و جاذبه های بکر و منحصر به فرد آن انگیزه مهمی برای سفر به این جزیره است. هتل های قشم نیز برای پذیرایی هرچه شایسته تر از مهمانان این جزیره توسعه یافته اند. یکی از هتل هایی که اخیرا در این جزیره افتتاح شده و رضایت بالایی از مهمانان قبلی جلب کرده است، هتل دیاموند قشم است.
در میان هتل های قشم هتل لوکس دیاموند قشم یک انتخاب بی نظیر برای کسانی است که هم بودجه محدودی دارند و هم می خواهند دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر داشته باشند و از سوی دیگر نسبت به تمیزی و پاکیزگی هتل حساسیت دارند. اگر شما و همسفرانتان هم یکی از این افراد هستید، می توانید بدون دغدغه هتل دیاموند قشم را برای اقامت انتخاب کنید.
هتل دیاموند جزیره قشم در هرمزگان یک هتل نوساز است که در سال 1399 جهت ارائه خدمات به مسافران گرامی به بهره‌برداری رسید. این هتل در یک ساختمان 4 طبقه بنا شده ‌است. واحدهای اقامتی هتل دیاموند قشم مجموعا 40 باب اتاق و سوئیت آماده سرویس‌دهی به گردشگران دارد.

صبحانه هتل دیاموند قشم

در هتل دیاموند قشم وعده صبحانه در داخل اتاق ها از ساعت 7:30 تا 10 صبح سرو می شود. صبحانه هتل دیاموند قشم شامل خوراکی های سرد و گرم و همینطور نوشیدنی های سرد و گرم است که به صورت روزانه و با مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه می شود تا مهمانان روز خود را با لذت و انرژی شروع کنند.

فاصله فرودگاه قشم تا هتل دیاموند

فاصله فرودگاه بین المللی دیرستان قشم تا هتل دیاموند قشم 54.3 کیلومتر برابر 50 دقیقه رانندگی است. فاصله هتل دیاموند تا ترمینال بندرعباس، یک ساعت و 29 دقیقه با کشتی و فاصله هتل سه ستاره دیاموند قشم تا راه آهن بندرعباس دو ساعت و 18 دقیقه با کشتی است.

اتاق های هتل دیاموند قشم

سوئیت توئین هتل دیاموند قشم اتاق های هتل لوکس دیاموند قشم شامل اتاق دو تخته، سوئیت یکخوابه برای دو نفر، سوئیت یکخوابه برای سه نفر، سوئیت یکخوابه برای سه نفر، سوئیت یکخوابه برای چهارنفر و سوئیت یکخوابه برای پنج نفر است که می‌توانید بسته به بودجه و تعداد همراهان خود اتاق مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

ادرس هتل دیاموند قشم

آدرس هتل دیاموند قشم در استان هرمزگان، جزیره قشم، بازار بزرگ قدیم، جنب پاساژ طلا و جواهر قشم است. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و شما به راحتی می‌توانید به بسیاری از جاهای دیدنی و مراکز مهم شهر دسترسی داشته باشید.

امکانات هتل دیاموند قشم

ورودی و لابی هتل دیاموند قشم امکانات اتاق های هتل سه ستاره دیاموند قشم شامل حمام، یخچال، دراور، دمپایی، صبحانه، مبلمان، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق است.
امکانات عمومی هتل سه ستاره دیاموند قشم شامل آسانسور، تلفن در لابی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، اینترنت در لابی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، تلویزیون در لابی، سیستم اعلام حریق، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی درلابی است.

قیمت هتل دیاموند قشم

هتل دیاموند قشم جزو هتل های نوساز، مجهز و میان رده در جزیره قشم حساب می شود. بنابراین میتوان گفت که این هتل جزو بهترین هتل‌های ارزان قیمت در میان هتل های قشم است. این هتل که شامل اتاق دو تخته، سوئیت یکخوابه برای دو نفر، سوئیت یکخوابه برای سه نفر، سوئیت یکخوابه برای چهارنفر و سوئیت یکخوابه برای پنج نفر است، برای هر یک از اتاق ها قیمت متفاوتی دارد که دست شما را در انتخاب اتاق باز می‌گذارد. اتاق دو تخته، ارزان ترین قیمت و سوئیت یکخوابه برای پنج نفر، گران ترین قیمت را در میان اتاق های هتل سه ستاره دیاموند قشم دارد.

هتل دیاموند قشم برای چه کسانی مناسب است؟

نمای ساختمان هتل دیاموند قشم با توجه به ویژگی هایی از قبیل موقعیت مکانی مناسب هتل دیاموند قشم، امکانات مطلوب، نوساز بودن ساختمان و تجهیزات و قیمت های مناسب این هتل می توان گفت که هتل دیاموند قشم یک هتل قیمت مناسب برای تمام کسانی است که با اهداف مختلف کاری، نمایشگاهی و تفریحی و به صورت فردی، دوستانه و یا گروهی سفر می‌کنند و خواهان امکانات و تجهیزات مطلوب در کنار قیمت های مقرون به صرفه هستند، مناسب است.

نظر مهمانان قبلی در مورد هتل دیاموند قشم چیست؟

اگر نگاهی به نظرات مهمانان قبلی هتل دیاموند قشم بیندازیم مشاهده می کنیم که مهمانان قبلی از نظر معیارهای مختلف در مجموع امتیاز 3.9 را به این هتل داده اند که برای یک هتل سه ستاره امتیاز مطلوبی به حساب می آید. بیشترین امتیازها به ترتیب مربوط به موقعیت و دسترسی، پاکیزگی هتل و اتاق ها، ارزش هتل نسبت به قیمت، آرامش و راحتی، امکانات، عملکرد کارکنان و غذا است.

فاصله هتل دیاموند قشم تا نقاط مهم شهر قشم

فاصله هتل دیاموند تا بازار سنتی قدیم قشم، ۲ دقیقه پیاده ‌روی (۱۵۰ متر)
فاصله هتل دیاموند تا غار نمکدان، ۹ دقیقه پیاده ‌روی (۷۵۰ متر)
فاصله هتل دیاموند تا قلعه پرتغالی ها، ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۲۱۲ متر)
فاصله هتل دیاموند تا بازار بزرگ بین المللی ستاره، ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۴۵۶ متر)
فاصله هتل دیاموند تا مجتمع تجاری خلیج فارس، ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۹۳۹ متر)
فاصله هتل دیاموند تا مجتمع تجاری سیتی سنتر، ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۹۴۰ متر)
فاصله هتل دیاموند تا پارک زیتون، ۶ دقیقه با خودرو (۵ کیلومتر و ۹۸۳ متر)
فاصله هتل دیاموند تا غارهای خربس، ۱۸ دقیقه با خودرو (۱۴ کیلومتر و ۱۶ متر)
فاصله هتل دیاموند تا میدان امام قلی خان، ۲۰ دقیقه با خودرو (۱۵ کیلومتر)
فاصله هتل دیاموند تا مجتمع تجاری دودلفین درگهان، ۱۷ دقیقه با خودرو (۱۸ کیلومتر و ۸۶۹ متر)
فاصله هتل دیاموند تا مسجد قبا، ۱۸ دقیقه با خودرو (۲۰ کیلومتر و ۴۸۲ متر)
فاصله هتل دیاموند تا دره ستارگان، ۳۱ دقیقه با خودرو (۲۲ کیلومتر و ۸۸۹ متر)
فاصله هتل دیاموند تا جزایر ناز، ۳۴ دقیقه با خودرو (۲۷ کیلومتر و ۱۲۸ متر)
فاصله هتل دیاموند تا خیابان شهرک گربه دان، ۳۷ دقیقه با خودرو (۳۸ کیلومتر و ۴۴۹ متر)
فاصله هتل دیاموند تا خیابان فردوسی، ۳۴ دقیقه با خودرو (۴۰ کیلومتر و ۸۱۵ متر)
فاصله هتل دیاموند تا جزیره هنگام، ۵۶ دقیقه با خودرو (۵۳ کیلومتر و ۸۳۸ متر)
فاصله هتل دیاموند تا فرودگاه بین المللی قشم، ۴۸ دقیقه با خودرو (۵۵ کیلومتر و ۶۳۹ متر)
فاصله هتل دیاموند تا چاه هاي تاريخي تلا (طلا)، ۴۹ دقیقه با خودرو (۵۵ کیلومتر و ۷۱۲ متر)
فاصله هتل دیاموند تا خيابان شيخي، ۵۰ دقیقه با خودرو (۵۶ کیلومتر و ۱ متر)
فاصله هتل دیاموند تا روستای لافت، ۵۰ دقیقه با خودرو (۵۶ کیلومتر و ۱۳۶ متر)
فاصله هتل دیاموند تا جنگل دریایی حرا، ۵۱ دقیقه با خودرو (۵۸ کیلومتر و ۳۵۲ متر)
فاصله هتل دیاموند تا رستوران امیران، ۵۲ دقیقه با خودرو (۵۸ کیلومتر و ۳۸۲ متر)
فاصله هتل دیاموند تا جزیره هرمز، ۱ ساعت و ۱۷ دقیقه با خودرو (۶۳ کیلومتر و ۶۵۳ متر)
فاصله هتل دیاموند تا قبرستان انگلیسی ها، ۱ ساعت و ۱۷ دقیقه با خودرو (۶۳ کیلومتر و ۶۸۰ متر)
فاصله هتل دیاموند تا تنگه چاهکوه، ۱ ساعت و ۳۷ دقیقه با خودرو (۹۷ کیلومتر و ۸۸۹ متر)
فاصله هتل دیاموند تا اسکله صیادی باسعیدو، 2 ساعت با خودرو (۱۲۰ کیلومتر و ۴۵۳ متر)

قوانین مربوط به رزرو هتل دیاموند قشم

اتاق سه تخته هتل دیاموند قشم قوانین هتل سه ستاره قشم تابع قوانین عمومی تمام هتل ها در ایران است. ما در اینجا فقط به مرور برخی از مهم‌ترین قوانین پذیرش در هتل دیاموند می پردازیم:
در هتل دیاموند پذیرش آقا و خانم تنها امکانپذیر است و برای تحویل اتاق و پذیرش مهمان حتما باید کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار فرد ارائه شود.
در خصوص پذیرش زوجین پذیرش صیغه‌نامه رسمی که به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته است، به همراه ارائه‌ کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، انجام می شود.
در خصوص قوانین کنسلی هتل دیاموند باید دقت داشته باشید که به دلیل چارتر بودن هتل دیاموند، امکان کنسلی و تغییر تاریخ وجود ندارد.
قوانین خردسال در هتل دیاموند قشم به این صورت است که در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. و ضمنا در صورتی که سن مهمان خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، هزینه اقامت به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل دیاموند قشم

برای رزرو هتل دیاموند قشم به صورت آنلاین، تنها کافیست وارد وب سایت ایران هتل شوید. در بخش رزرو هتل با وارد کردن نام هتل دیاموند قشم و درج تاریخ های ورود و خروج می توانید اتاق های دارای ظرفیت را بررسی کرده و اتاق خود را برای اقامت رزرو کنید.
در صورتی که برای بار اول است که می خواهید به صورت اینترنتی در میان هتل های قشم اتاق رزرو کنید، می توانید با کارشناسان ایران هتل آنلاین در تماس باشید و یا با پشتیبانی وب سایت صحبت کنید تا بتوانید اولین رزواسیون خود را با موفقیت به انجام برسانید.

معرفی شهر قشم

جزیره زیبای قشم دیگر رازی سرپوشیده نیست، تصاویر طبیعت تماشایی و جاذبه های گردشگری این مقصد دیدنی چنان فضای مجازی را اشباع کرده که دیگر هیچ کس با این جزیره شگفت انگیز و رویایی بیگانه نیست. از مواهب طبیعی خاص و جاذبه های منحصربفردش گرفته تا سبک زندگی متفاوت و آداب و رسوم مردمان دوست داشتنی و میهمان نوازش، قشم به خوبی توانسته هویتی مستقل و جدا از کشورمان را برای خود بوجود آورد و به منطقه ای متمایز مبدل گردد.
همان‌طور که می دانید جزیره خوش منظره و زیبای قشم در جنوب کشورمان و در استان دیدنی و شگفت انگیز هرمزگان واقع شده است. این جزیره در شمال خود به بندرعباس و در بخش شرقی و جنوبی خود به ترتیب به جزیره لارک و جزیره هنگام منتهی می شود. جزیره های ابوموسی و تنب بزرگ و کوچک نیز در همسایگی جنوب غربی این جزیره قرار گرفته‌اند و بزرگترین جزیره تنگه هرمز را احاطه کرده‌اند. یکی از بهترین هتل‌ها با موقعیت مکانی ایده‌آل، هتل دیاموند قشم است که می‌توانید برای اقامت خود رزرو کنید.

آب و هوای قشم

غروب افتاب در ساحل جزیره قشم با وجود اینکه قشم جزو مناطق گرم و خشک کشورمان محسوب می شود، اما رطوبت هوا در این جزیره به نسبت زیاد است. میانگین دمای سالانه این جزیره ۲۶ درجه سانتی گراد بوده و متوسط حداکثر و حداقل دمای این جزیره ۳۶ و ۱۸ درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.
همان‌طور که انتظار می رود، جزیره دیدنی قشم تابستان هایی گرم دارد و حداکثر دمای هوا در این فصل گاهی به ۴۶ درجه سانتی گراد نیز می رسد. از آن طرف زمستان های قشم مطبوع و خنک بوده و با میانگین دمایی برابر با ۱۶ درجه سانتی گراد، بسیار معتدل و مناسب است.

بهترین زمان برای سفر به قشم

با توجه به نکات یاد شده در بخش آب و هوای این جزیره، بهترین زمان سفر به این منطقه تماشایی، بدون هیچ تردیدی فصول پاییز و زمستان است. البته چنانچه آب و هوای گرم و خشک این جزیره برای شما آزاردهنده نیست، می توانید در بهار و حتی تابستان نیز به این منطقه سفر کنید و از تفریحات فضای باز نظیر شنا و آرمیدن در سواحل درخشان و تماشایی این جزیره دل انگیز لذت ببرید؛ اما توجه داشته باشید که فصل بهار (به خصوص تعطیلات نوروز) جزو فصول پرتردد سال محسوب می شود و هزینه اقامت و بلیط هواپیما قشم در این زمان به میزان زیادی افزایش خواهد یافت.

جاهای دیدنی و گردشگری قشم

اماکن تاریخی قشم:

جزیره قشم از نمای بالاجزیره قشم بدلیل قدمت بسیار بالا و چند هزار ساله خود، از اماکن تاریخی غنی برخوردار است. از گورستان های باستانی گرفته تا آب انبارها و نیایشگاه ها، جزیره قشم بخش وسیعی از مناطق باستانی جنوب کشورمان را در خود جای داده است.
برخی از اماکن تاریخی این جزیره عبارتند از: نیایشگاه زرتشتیان ناهید (واقع در جاده درگهان)، مدرسه تاریخی ۳۰۰ ساله کمالیه قشم (واقع در روستای بند حاج علی)، تپه تاریخی کولغان قشم (واقع در بخش مرکزی شهرستان قشم)، مقبره مقدس تم سنیتی (واقع در روستای تم سنیتی)، قلعه پرتغالی ها (واقع در ضلع شمالی جزیره قشم)، آب انبار بی بی (واقع در بخش شهاب)، قبرستان رمکان (واقع در روستای رمکان) و گورستان لافت کهنه (واقع در بندر لافت).

اماکن طبیعی قشم:

جنگل حرا جزیره قشم بازدید از کلیه جاذبه های طبیعی این جزیره به مدت زمان زیادی نیاز دارد، اما در مدت کوتاه اقامت خود نیز می‌توانید از برخی از جاذبه های محبوبی نظیر دره ستارگان قشم (واقع در نزدیکی روستای برکه خلف)، دره تندیس های قشم (واقع در بخش جنوبی جنگل حرا)، سد گوران قشم (واقع در شمال جزیره قشم)، جزیره هنگام، جزیره هرمز، جزایر ناز قشم، دره مجسمه ها، دره سکوت هرمز، معدن خاک سرخ هرمز، چاه های تل آب، تنگه چاکاویر قشم، تنگه چاهکوه قشم، جنگل حرا قشم، غار نمک قشم و غارهای خربس قشم دیدن کنید.
برای این که بتوانید از همه این جاذبه ها لذت ببرید، می توانید هتل های با قیمت مناسب و امکانات عالی را برای مدت طولانی رزرو کنید که یکی از بهترین انتخاب ها هتل دیاموند قشم است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
اتاق های هتل داد یزد را بهتر بشناسید!
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر