لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل آذین چابهار – هتلی مقرون به صرفه در شهر زیبای چابهار
معرفی هتل آذین چابهار – هتلی مقرون به صرفه در شهر زیبای چابهار

معرفی هتل آذین چابهار – هتلی مقرون به صرفه در شهر زیبای چابهار

چابهار شهری است با جاذبه های بکر و طبیعی فراوان که همانطور که از وجه تسمیه آن نیز بر می آید، چهارفصل آن تقریبا حال و هوای بهاری دارد. جاذبه های این شهر زیبا که در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است، اگرچه به قدر کافی میان مردم شناخته شده نیست، ولی هر فردی که تنها یک بار به آن سفر کرده از زیبایی های حیرت انگیز آن گفته است. در صورتی که قصد سفر به شهر زیبای چابهار را در روزهای پیش رو دارید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. چرا که علاوه بر مطالب مهمی که پیش از سفر به چابهار باید بدانید، با هتل آذین چابهار نیز آشنا خواهید شد.
هتل اذین چابهار به عنوان یک هتل سه ستاره و میان رده در میان هتل های چابهار یکی از بهترین هتل هایی است که می توانید برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل در عین حال که قیمت های بسیار مناسبی را ارائه می‌کند، امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد تا مدت طولانی تری را به اقامت در چابهار بپردازید و از جاذبه های چابهار و کارهایی که می‌توانید در چابهار انجام دهید لذت بیشتری ببرید.

معرفی شهر چابهار

شهر چابهار مرکز شهرستان چابهار و جنوبی ترین شهر سیستان بلوچستان است که در نزدیکی دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد. کشتی های اقیانوس پیما می‌توانند به راحتی در اسکله این شهر پهلوگیری کنند. بندر چابهار نزدیک ترین راه آبی به کشورهای محصور در خشکی مثل ازبکستان،‌ تاجیکستان، قزقیزستان، ترکمنستان،‌ افغانستان و قزاقستان است.
چابهار به دلیل موقعیت خاصی که دارد جز بنادر مهم بازرگانی کشور به حساب می‌آید و سرمایه گذاری‌های مختلفی در آن انجام شده است. این موضوع باعث شده که راههای ارتباطی آن به شهرها و کشورهای دیگر بیشتر شود. علاوه بر بندر چابهار که کشتی های اقیانوس پیما می‌توانند در آن پهلوگیری ‌کنند، فرودگاه چابهار میزبان پروازهای مختلفی است که از سرتاسر ایران به این شهر می روند.

آب و هوای شهر چابهار

آب و هوای شهر «چهار بهار» همانطور که از نامش پیدا است در طول سال معتدل و بهاری است. شهر چابهار را می‌توان خنک‌ترین بندر جنوبی ایران دانست. این شهر در فصل تابستان به نسبت شهرهای جنوبی خنک‌تر است. در فصل تابستان نیز آب و هوای معتدل و بهاری دارد. در دو ماه از سال (اردیبهشت و خرداد ماه)‌ رطوبت هوا در این شهر به اوج خود می‌رسد و هوا به شدت شرجی می‌شود. دمای هوای این شهر در ماههای گرم سال بالاتر از ۳۱ درجه سانتی گراد نمی‌رود و در سردترین زمان (ماه دی) به ۱۹ درجه سانتی گراد می‌رسد.

بهترین فصل سفر به چابهار

ساحل دریای چابهاربهترین زمان سفر به چابهار را می توان بین ماه های آبان تا اواسط فروردین دانست. در هر روزی از سال که دوست داشته باشید می توانید به این شهر زیبا سفر کنید و از آب و هوای مطبوع آن نهایت لذت را ببرید اما آب و هوایی که در ابتدای آبان تا اواسط فروردین تجربه می‌کنید بهتر از ماههای دیگر سال است و گرمای هوا شما را کمتر اذیت می‌کند.
اگر دوست دارید زمانی به چابهار سفر کنید که شهر خلوت است و تعداد گردشگران در کم‌ترین تعداد ممکن هستند، اوایل اردیبهشت تا اواخر تابستان بهترین زمان برای شما است. در این مدت به دلیل شرجی شدن هوا، گردشگران خیلی کمی را در شهر می‌بینید. قیمت هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در این مدت کمتر خواهد بود. از طرفی تعطیلات عید و سه ماه تابستان بیشترین تعداد گردشگر را در شهر چابهار خواهید دید و قیمت اقامتگاه های این شهر بیشتر از همیشه است.

درباره هتل آذین چابهار

نمای کلی ساختمان هتل آذین چابهار هتل آذین چابهار یک هتل سه ستاره واقع در بلوار قدس چابهار است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در حوزه هتلداری و پذیرایی از مهمانان چابهار آغاز کرده است. هتل اذین چابهار دارای ۲۲ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب و قیمت های مقرون به صرفه است. این هتل دسترسی مناسبی نیز به ساحل خلیج نیلگون فارس و اسکله شهید بهشتی دارد.

آدرس هتل آذین چابهار کجاست؟

آدرس هتل آذین چابهار در استان سیستان و بلوچستان، شهر چابهار، انتهای بلوار قدس، اسکله شهید بهشتی است.

هتل آذین چابهار چند نوع اتاق برای رزرو دارد؟

اتاق سه تخته هتل آذین چابهار در وب سایت ایران هتل آنلاین شما می توانید پنج نوع اتاق را در هتل آذین چابهار برای اقامت خود انتخاب کنید. همه اتاق ها امکاناتی از قبیل شبکه فیلم داخلی، تلفن، مبلمان، کارت هوشمند اتاق، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کف پوش موکت، سشوارحمام، حوله حمام، دمپائی در حمام، سرویس فرنگی، آب معدنی رایگان، سیستم اطفاء حریق، اسپلیت، میز توالت(آرایش)، مینی بار با هزینه، پاور سوئیچ، جا لباسی و تلویزیون را دارا هستند.
برای رزرو هر یک از اتاق ها پس از مشخص کردن تاریخ ورود و خروج می توانید با مشاهده هزینه رزرو اتاق، برای تکمیل رزرواسیون هتل سه ستاره آذین چابهار به راحتی اقدام کنید. ویژگی‌اتاق ها را در زیر مرور می کنیم، تا بتوانید بهترین اتاق را برای خود و همسفران خود انتخاب کنید.
اتاق یک تخته (فاقد قابلیت نفر اضافه) : این اتاق دارای یک تخت سینگل بوده و پذیرای فقط یک نفر مهمان بزرگسال است.
اتاق دو تخته دبل همراه با یک مبل تختخواب‌شو اضافی: این اتاق دارای یک تخت دو نفره بوده و پذیرای حداکثر ۲ مهمان بزرگ‌سال و ۱ مهمان خردسال (کودک زیر ۳ سال بدون نیاز به خدمات رایگان هتل) می‌باشد.
اتاق دو تخته توئین همراه با یک مبل تختخواب‌شو اضافی: این اتاق دارای دو تخت تک نفره بوده و پذیرای حداکثر ۲ مهمان بزرگ‌سال و ۱ مهمان خردسال (کودک زیر ۳ سال بدون نیاز به خدمات رایگان هتل) می‌باشد.
اتاق سه تخته (همراه با یک مبل تختخواب‌شو اضافی): این اتاق دارای یک تخت دونفره همراه با یک تخت یک نفره (یا ۳ تخت یک نفره) بوده و پذیرای حداکثر ۳ مهمان بزرگ‌سال و ۱ مهمان خردسال (کودک زیر ۳ سال بدون نیاز به خدمات رایگان هتل) می‌باشد.
اتاق چهار تخته (همراه با یک مبل تختخواب‌شو اضافی): این اتاق دارای یک تخت دونفره همراه با ۲ تخت یک نفره (یا چهار تخت یک نفره) بوده و پذیرای حداکثر ۴ مهمان بزرگ‌سال و ۱ مهمان خردسال (کودک زیر ۳ سال بدون نیاز به خدمات رایگان هتل) می‌باشد.

امکانات اتاق ها و امکانات عمومی هتل آذین چابهار چیست؟

اتاق توئین هتل آذین چابهار
امکانات اتاق ها در هتل سه ستاره آذین چابهار شامل یخچال، دراور، بالکن، صبحانه، مبلمان، آباژور، میزتحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، آب رایگان، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی و سیستم گرمایش و سرمایش است.
امکانات عمومی هتل آذین چابهار شامل فکس، لابی، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، کافی شاپ، زنگ هشدار، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات باربری، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، دستگاه واکس کفش، لاندری (خشکشویی)، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، کرایه اتومبیل (بدون راننده)است.
پارکینگ، خدمات تور، تلفن در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی درلابی از دیگر خدمات و امکانات هتل آذین است. ضمنا سالن صبحانه خوری هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 60 نفر (ساعت سرو صبحانه: 7:30الی 9:30) و کافی شاپ واقع در سالن صبحانه خوری با ظرفیت 60 نفر (ساعت کاری: 7:30 الی 23:00) آماده ارائه خدمات به مهمانان محترم مقیم در هتل آذین در چابهار می‌باشد.

قوانین هتل آذین چابهار

فضای داخلی هتل آذین چابهار
پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار مهمان انجام می شود.
در مورد پذیرش زوجین در هتل آذین چابهار ارائه صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، الزامی است
در مورد مهمانان خردسال، در صورتی که سن مهمان بیشتر از 6 سال باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.
در صورتی که سن مهمان خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، هزینه ها به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
در صورتی که سن خردسال بین 3 تا 6 سال باشد، 50% از نرخ نفر اضافه برای اقامت هنگام رزرو هتل محاسبه می‌شود.

فاصله هتل آذین چابهار تا نقاط مهم شهر چابهار

لابی هتل آذین چابهار از نمای بالا
فاصله هتل آذین تا خيابان سلمان ۵ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۶۹۷ متر)
فاصله هتل آذین تا بیمارستان امام علی ۶ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۹۸۰ متر)
فاصله هتل آذین تا بلوار توحید ۶ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۳۳۷ متر)
فاصله هتل آذین تا خیابان شهید نوروزی ۷ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۳۰ متر)
فاصله هتل آذین تا منطقه آزاد۷ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۶۱۷ متر)
فاصله هتل آذین تا قلعه تیس (پرتغالیها) ۱۲ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۷۴۹ متر)
فاصله هتل آذین تا مسجد جامع تیس ۱۳ دقیقه با خودرو (۹ کیلومتر و ۷۳۰ متر)
فاصله هتل آذین تا فرودگاه کنارک ۱ ساعت و ۲ دقیقه با خودرو (۵۰ کیلومتر و ۸۲۲ متر)
فاصله هتل آذین تا رودخانه باهوکلات ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه با خودرو (۱۰۳ کیلومتر و ۲۱ متر)
فاصله هتل آذین تا ترمینال چابهار 12 دقیقه با خودرو (7.7 کیلومتر)

جاهای دیدنی و گردشگری شهر چابهار

بهترین جاهایی که می توانید در طول مدت اقامت خود در هتل آذین چابهار برای بازدید از آن ها برنامه ریزی کنید، شامل لیست زیر است:

موزه محلی چابهار

این موزه دو طبقه است. در یکی از طبقات اشیا تاریخی که از شهر چابهار کشف شده را می بینید و در طبقه دیگر موزه مردم شناسی و اسناد و کتابهای تاریخی وجود دارد. برخی از بخش‌های موزه شامل دوران پیش از تاریخ، دوران تاریخی، دوران معاصر، بخش مردم‌شناسی و کتابخانه می‌شود. علاوه بر این‌ها، در موزه می‌توان تابلوهایی از گیاهان دریایی خلیج فارس و دریای عمان، پرندگان آبزی و کنار‌آبزی خلیج فارس و دریای عمان و تابلوهایی از دیگر جانوران آبزی منطقه را مشاهده کرد.
فاصله موزه محلی چابهار تا هتل آذین در چابهار 1.2 کیلومتر بوده که برابر 2 دقیقه رانندگی و 10 دقیقه پیاده روی است.

ساختمان تلگراف‌خانه

قدیمی ترین بنای مدرن بندر چابهار است که در دوره قاجار توسط انگلیسی ها ساخته شده است. این بنا به‌منظور رونق دریانوردی، تجارت و برقراری ارتباط میان هند، گواتر، جاسک و بندرعباس با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد معماری ایجاد شده بود. رواق هلالی دورتادور ساختمان، استفاده از الوارهای چوبی برای کف، سقف‌های چوبی و وجود سایه‌بان‌های شیروانی و سفالی زیبایی خاصی به بنا داده‌اند. این اثر در ۱۸ شهریور سال ۱۳۷۷، در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. فاصله ساختمان تلگرافخانه چابهار تا هتل آذین چابهار 550 متر برابر یک دقیقه رانندگی و یا 4 دقیقه پیاده روی است.

مسجد جامع دزک

مسجد جامع دزک از آثار تاریخی و جاهای دیدنی سراوان است و در روستای دزک در سه کیلومتری شرق سراوان قرار دارد. زمان ساخت مسجد مشخص نیست و احتمالا به دوران صفویه تعلق دارد. یکی از مساجد مهم دوره صفویه که دیوار آن از خشت و گل و سقف آن از تنه درخت خرما،‌ گز و کنار ساخته شده است. فاصله مسجد جامع دزک تا هتل آذین در چابهار 457 کیلومتر برابر با 6 ساعت و 46 دقیقه رانندگی است.

مسجد جامع تیس

یکی از قدیمی ترین مساجد ساخته شده در ایران است و قدمت آن به ۱۲۵۰ سال پیش برمیگردد. این مسجد زیبا هم به لحاظ معماری و هم رنگ های به کاررفته، شباهتی به اغلب مساجد ایرانی که می شناسیم، ندارد و بازدید از این مسجد به شما حس حضور در مساجد و عبادتگاه های هند را القا می کند. فاصله مسجد جامع تیس تا هتل آذین چابهار 9.6 کیلومتر برابر 14 دقیقه رانندگی است.

قلعه پیروز گت

قدمت این قلعه که از جاذبه های ارزشمند چابهار است، به دوران اشکانیان و ساسانیان برمی‌گردد. تنها قسمت های باقی مانده از آن کشیک خانه و قراولخانه است. در اضلاع شمالی و جنوبی می‌توان آثاری از برج‌ها را دید و در قسمت شمالی دو اتاق به‌منظور دیدبانی جای گرفته‌اند. سنگ‌های به‌کار رفته در بنا غیرآهکی هستند و با توجه به جنس سنگ‌های تپه، به نظر می‌رسد که از مکان دیگری برای ساخت به اینجا آورده شده باشند. فاصله قلعه پیروز گت تا هتل آذین چابهار 12.6 کیلومتر و برابر 23 دقیقه رانندگی است.

قیمت رزرو هتل آذین چابهار

کافی شاپ هتل آذین چابهار هتل آذین چابهار که یک هتل سه ستاره است قیمت های بسیار معقول و مناسبی دارد و تقریبا همه افراد با هر بودجه ای می توانند اتاق مناسب خود را از میان اتاق های این هتل برای اقامت انتخاب کنند. کمترین قیمت اتاق در این هتل مربوط به اتاق یک تخته سینگل و بیشترین قیمت اتاق مربوط به اتاق چهارتخته است. البته خبر خوب این است که تمامی اتاق ها در هتل آذین شهر چابهار شامل تخفیف ویژه اعضای ایران هتل می شوند و ارزان ترین قیمت را در میان وب سایت های رزرواسیون آنلاین دارند.
بنابراین فرقی نمی کند کدام اتاق را برای خود و همسفرانتان انتخاب می کنید، چرا که همواره رزرو هر هتل و هر اتاق در ایران هتل آنلاین در کاهش هزینه های کلی اقامت بسیار موثر خواهد بود. البته فراموش نکنید که تعداد اتاق ها در هتل اذین چابهار محدود است و اگر می خواهید انتخاب های بیشتری داشته باشید بهتر است در اسرع وقت برای رزرو اتاق مورد نظر خود اقدام کنید.

هتل آذین چابهار برای چه کسانی مناسب است؟

هتل سه ستاره آذین چابهار همانطور که از تصاویر آن نیز پیداست، هتلی دنج و دلباز است که البته از نظر قیمت و امکانات هم وضعیت بسیار مطلوبی دارد. اگر سری به بخش امتیازات مسافرین قبلی هتل بزنید مشاهده می کنید که هتل سه ستاره آذین چابهار امتیازات بسیار بالایی را از نظر معیارهای پاکیزگی هتل و اتاق ها، آرامش و راحتی، موقعیت و دسترسی، ارزش هتل نسبت به قیمت، امکانات، عملکرد کارکنان و کیفیت غذا دریافت کرده است؛ بنابراین می توان گفت فرقی نمی کند که با کدام سلیقه و بودجه سفر می کنید و آیا به صورت فردی و یا جمعی سفر می کنید، در هر صورت هتل سه ستاره آذین چابهار هتلی است که ارزش رزرو را دارد.

رزرو هتل آذین چابهار

رستوران هتل آذین چابهار برای رزرو آنلاین هتل اذین چابهار یا هر هتل دیگر در چابهار و سایر شهرهای ایران تنها کافیست با ورود به وب سایت ایران هتل و بخش رزرو هتل، بعد از انتخاب نام هتل، تاریخ های ورود و خروج خود را تعیین کنید. در این حالت می توانید اتاق های در دسترس را مشاهده کرده و از میان آن ها بهترین اتاق را برای اقامت خود و همراهانتان رزرو کنید.
در صورتی که بار اول است که به صورت اینترنتی اقدام به رزرو هتل می کنید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ایران هتل آنلاین در تماس باشید تا بتوانید با خیال راحت و در کوتاه ترین زمان رزرواسیون خود را برای هتل سه ستاره آذین چابهار با موفقیت به پایان برسانید.

رزرو هتل آذین چابهار از طریق ایران هتل آنلاین چه مزایایی دارد؟

برای این که بتوانید با بالاترین سرعت و با آسودگی خاطر اتاق خود را در هتل آذین رزرو کنید، در این وب سایت اطلاعات کافی در مورد هتل های مختلف از جمله هتل آذین چابهار در اختیار شما قرار گرفته است. بنابراین می توانید با مقایسه ای دقیق، یک اتاق ایده آل برای اقامت خود انتخاب کنید و اقامتی خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.
از سوی دیگر ایران هتل آنلاین کمترین قیمت ها را ارائه می کند و شما می توانید با پرداخت مبلغ کمتر، امکانات بهتری دریافت کنید. ضمن این که در صورت بروز سوال همواره امکان برقراری ارتباط با کارشناسان را به صورت 24 ساعته در اختیار دارید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل رکسان و هتل رمیس تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر