لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل رکسان و هتل رمیس تهران
عکس از: google map

مقایسه هتل رکسان و هتل رمیس تهران

تهران پایتخت و بزرگ‌ترین شهر ایران است که دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد. این شهر از لحاظ فرهنگی، تاریخی، هنری، ورزشی و خرید دارای اهمیت است. در ضمن، تهران دارای بزرگترین فرودگاه کشور نیز می‌باشد که با استفاده از آن به سایر نقاط جهان به راحتی دسترسی خواهید داشت. مقایسه هتل رکسان و هتل رمیس تهران که از جمله هتل‌های فرودگاهی ایران هستند، موضوع این مقاله می‌باشد.

این دو هتل از متفاوت‌ترین هتل های تهران هستند که برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند اقامتی نزدیک فرودگاه داشته باشند، بسیار مناسب می‌باشند. پس اگر می‌خواهید اطلاعات کافی از این دو هتل داشته باشید حتما ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

درباره هتل رکسان تهران

نمای ساختمان هتل رکسان تهران
عکس از: google map

هتل رکسان تهران در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده است که از جمله اولین هتل‌های فرودگاهی کشور نیز محسوب می‌شود. هتل رکسان تهران از مجموعه گروه‌ هتل‌های بین المللی آکور فرانسه می‌باشد. این هتل با سرمایه گذاری مستقیم این شرکت بنا شده است.

امکانات هتل رکسان

استخر هتل رکسان تهران
عکس از: google map

از جمله امکاناتی که هتل رکسان یا نووتل تهران دارد نیز می‌توان به ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی، مبل راحتی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره داشت. علاوه بر این موارد، میهمانان عزیز هتل این امکان را دارند تا به صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند.

10 هتل و مجتمع تفريحی برتر هيلتون در فلوريدا
ادامه مطلب

از جمله امکانات مربوط به تندرستی که هتل رکسان دارد، می‌توان به استخر، سالن ورزشی مجهز، سونا و خدمات ماساژ اشاره کرد. بخش پذیرش به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی می‌باشد. افراد این امکان را دارند تا با هماهنگی این بخش، از خدماتی شامل تاکسی سرویس و یا خشکشویی بهره‌مند گردند.

هتل رکسان تهران برای چه کسانی مناسب است؟

اتاق دو تخته دبل هتل رکسان تهران

هتل رکسان (نووتل) تهران برای افرادی که به جهت تعویض پرواز، به اقامتی کوتاه مدت در شهر تهران نیاز دارند، مناسب است. البته اقامت در هتل رکسان تهران برای مسافران خارجی که برای سفر‌های کاری به ایران سفر می‌کنند نیز از جمله بهترین گزینه‌های ممکن می‌باشد؛ چراکه به خروج از مجموعه فرودگاهی امام خمینی و اقامت در مرکز شهر نیازی نخواهد بود.

هتل رکسان با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات مدرن و همچنین بر اساس استاندارد‌های سطح بالا در صنعت گردشگری در دنیا تاسیس شده است. این هتل از کادری مجرب و حرفه‌ای برخوردار است و پذیرای مسافرانی می‌باشد که تهران را برای سفرهای کاری و یا شهری در میان راه خود انتخاب نموده‌اند.

درباره هتل رمیس تهران

فضای داخلی هتل رمیس تهران
عکس از: google map

هتل رمیس تهران را باید از اولین گروه از هتل‌های فرودگاهی معرفی کرد که در مجاورت فرودگاه امام خمینی قرار دارد. این هتل فرودگاهی در ۷ طبقه شامل ۱۹۶ اتاق می‌باشد و متشکل از بخش‌های مختلفی است. این هتل از دو قسمت ۴ ستاره و ۵ ستاره تشکیل شده است. هتل رمیس تهران در سال ۹۳ با کیفیت استاندارد سطح بالا افتتاح شد. این قسمت هتل، دارای امکانات بسیار کاملی می‌باشد که تضمین‌کننده اقامتی خوب برای شما است.

هتل جم، پروژه ای لوکس در دیار آب و آفتاب، سواحل بندر کنگان
ادامه مطلب

امکانات هتل رمیس

رستوران هتل رمیس تهران
عکس از: google map

در تمامی اتاق‌های هتل فرودگاهی رمیس (ایبیس) امکانات رفاهی کاملی تعبیه شده است که شامل تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، میز کار، حمام اختصاصی و همینطور سرویس بهداشتی مجزا می‌شود. امکان دسترسی رایگان به اینترنت وای فای هم در تمامی اتاق‌های این هتل وجود دارد.

در داخل اتاق‌ها صبحانه سرو می‌شود و افراد برای صرف ناهار، میان وعده و یا شام می‌توانند به رستوران هتل مراجعه کنند. این رستوران علاوه بر طبخ غذا‌های ایرانی لذیذ، انواع غذا‌های بین المللی را نیز ارائه می‌دهد.

هتل رمیس تهران برای چه کسانی مناسب است؟

اتاق دو تخته دبل هتل رمیس تهران
عکس از: google map

هتل رمیس تهران زیر نظر مجموعه هتل‌های بین المللی اکور فرانسه اداره می‌شود. فعالیت‌های این هتل زیر نظر این گروه و براساس آخرین استاندارد‌های روز دنیا در حوزه هتلداری و گردشگری صورت می‌پذیرد. هتل رمیس گزینه‌ای ایده‌آل برای آن دسته از مسافرانی محسوب می‌شود که برای سفر‌های کاری کوتاه مدت به تهران سفر می‌کنند. این افراد می‌توانند در مدت کوتاهی از اقامت خود در این شهر، در این هتل شکیل و در فاصله‌ای اندک از فرودگاه اقامت داشته باشند.

فاصله هتل رمیس تا ترمینال ۱ فرودگاه امام خمینی پیاده آنچنان زیاد نیست. مسافران پس از ورود به تهران، این امکان را دارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به این هتل برسانند. همچنین افراد جهت دسترسی به مرکز شهر نیز باید مسافتی بالغ بر ۴۵ دقیقه رانندگی را بپیمایند.

مسافران خارجی در مدت زمان اقامت خود در تهران و با هماهنگی پذیرش هتل، این امکان را دارند تا بازدیدی از بهترین جاذبه‌های این شهر نظیر: کاخ گلستان، موزه جواهرات ملی، بازار بزرگ تهران و همینطور موزه ایران باستان داشته باشند.

معرفی هتل آسمان اصفهان؛ هتلی آسمان خراش در نصف جهان
ادامه مطلب

تفاوت هتل رمیس و هتل رکسان تهران چیست؟

سرو صبحانه سلف سرویس هتل رمیس تهران
عکس از: google map

هر دوی این هتل‌ها در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی واقع شده‌اند. هتل رکسان، هتلی 5 ستاره می‌باشد و هتل رمیس هتلی 4 ستاره است. هرچند هردوی این هتل‌ها در فراهم کردن اقامتی راحت و امن برای میهمانانشان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند؛ با این حال از آنجایی که هتل رکسان 5 ستاره است، ارائه‌دهنده خدمات کامل‌تری می‌باشد.

هتل رمیس تهران چند ستاره است و دارای چند واحد اقامتی است؟

این هتل 4 ستاره مشتمل بر 7 طبقه و 196 باب اتاق می‌باشد. واحدهای اقامتی هتل رمیس را براساس استانداردهای روز طراحی کرده‌اند. ارائه خدمات برتر در  جلب رضایت مهمانان تاثیرگذار بوده است.

هتل رکسان تهران چند ستاره است و دارای چند واحد اقامتی است؟

هتل رکسان بطورکلی متشکل از ۲۹۶ اتاق مجزا می‌باشد. هتل رکسان 5 ستاره می‌باشد و باتوجه به ارائه خدمات کامل و دارا بودن امکانات مجهز توانسته به خوبی رضایت میهمانانش را جلب کند.

جمع‌بندی

تهران به عنوان یکی از مراکز صنعتی، تجاری و اداری ایران و هم‌چنین بافت فرهنگی بسیار غنی و چندگانه به حساب می‌آید. تهران دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که بازدید از آن‌ها می‌تواند تجربه بسیار جذابی باشد.

در کنار اینها، تهران مقصد مناسبی برای خرید لباس، ظروف و صنایع‌دستی نیز می‌باشد. با این حال، ترافیک شدید و آلودگی هوایی در برخی مواقع ممکن است برای برخی افراد چالش‌برانگیز باشد. ما در این مقاله سعی کردیم بطور مفصل به مقایسه هتل رکسان و هتل رمیس تهران بپردازیم.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر