لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بوفه صبحانه هتل میزبان بابلسر؛ انواع خوراکی مناسب همه ذائقه ‌ها
بوفه صبحانه هتل میزبان بابلسر

بوفه صبحانه هتل میزبان بابلسر؛ انواع خوراکی مناسب همه ذائقه ‌ها

همانطور که همه ما می‌دانیم صبحانه یکی از اصلی‌ترین وعده‌های مصرفی بسیاری از افراد است. تنوع غذایی و مغذی بودن مواد استفاده شده در صبحانه بسیار مهم است. بوفه صبحانه هتل میزبان بابلسر از آن دسته صبحانه‌های لذیذ و صد البته مقوی و متنوع است.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد زمان سرو صبحانه در هتل میزبان بابلسر، رستوران‌های سرو صبحانه در این هتل و دیگر ویژگی‌های مربوط به بوفه صبحانه هتل میزبان صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بوفه صبحانه در رستوران‌ های هتل میزبان بابلسر

رستوران سرو صبحانه در هتل میزبان بابلسر

در هتل میزبان بابلسر رستوران‌های مختلفی برای سلیقه‌های گوناگون وجود دارد. هر کدام از این رستوران‌ها دارای منوی غذایی خاص و ویژه‌ای هستند. اما در همه این رستوران‌ها تمام وعده‌های غذایی سرو نمی‌شود. در برخی از این رستوران‌ها علاوه بر وعده‌های ناهار و شام، صبحانه نیز سرو می‌شود. برای آشنایی با رستوران های هتل میزبان بابلسر کلیک کنید.

رستوران لوکس

آیتم های صبحانه هتل میزبان بابلسر

بوفه صبحانه هتل میزبان بابلسر در رستوران لوکس برای استفاده مهمانان فراهم شده است. انواعی از مواد خوردنی طبیعی، نوشیدنی‌ها و نان‌های مغذی تازه در این رستوران برای انتخاب شما مهمانان عزیز وجود دارد. بوفه صبحانه این رستوران با بهترین کیفیت، متنوع‌ترین غذاها و پخت انواع نان‌های کروسان، دنیش و… آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی و عزیز است.

همچنین سرشیر محلی، ژامبون، لوبیا، عدسی، املت با تخم‌مرغ محلی و انواع آبمیوه‌های طبیعی از دیگر مواد تازه‌ای هستند که می‌توانید در بوفه صبحانه هتل میزبان بابلسر مشاهده کنید.

صبحانه هتل میزبان بابلسر

در ضمن میز صبحانه در این رستوران به شکلی جذاب و اشتهاآور چیده‌ می‌شود. ظرف‌های صبحانه و فنجان‌های شیک و رنگارنگ، زیبایی دو چندان به میز صبحانه می‌دهند. لازم به ذکر است چشم انداز زیبای این رستوران نیز شما را به خوردن صبحانه بیشتر تشویق می‌کند.

  • ناگفته نماند بنا به سلیقه خود می‌توانید صبحانه را در اتاق سفارش دهید و نوش جان کنید.
  • همچنین با توجه به نوع صبحانه‌ انتخابی، هزینه به ازای هر نفر نیز فرق می‌کند.
  • ساعت سرو صبحانه: شنبه تا چهارشنبه: ٧ الی ١٠ صبح – پنج‌ شنبه و جمعه و ایام تعطیل: ٧:٣٠ الی ١٠:٣٠ صبح
هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران
ادامه مطلب

رستوران سلف سرویس یاسمن

هتل میزبان بابلسر چه آیتم هایی دارد؟

رستوران یاسمن از آن نوع رستوران‌های موجود در هتل میزبان بابلسر است که علاوه بر سرو وعده‌هایی مانند ناهار و شام، در برخی مواقع صبحانه را نیز با تنوعی بالا به مهمانان ارائه می‌دهد. رستوران سلف سرویس یاسمن فرصتی مناسب برای بودن در کنار خانواده و سپری کردن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی است. سرو صبحانه تازه و متنوع از ویژگی‌های خاص این رستوران است.

  • سرو صبحانه نیز در این رستوران از ساعت ٧:٣٠ الی ١٠:٣٠ انجام می‌شود.

صبحانه هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

جمع‌ بندی

از نظر علمی وعده صبحانه یکی از لذیذترین و پرطرفدارترین وعده‌ها محسوب می‌شود. اگر به بابلسر سفر کرده و هتل میزبان بابلسر را برای اقامت انتخاب کردید خیالتان از لحاظ خوردن وعده صبحانه در مکانی شیک با انواعی از خوراک‌های لذیذ راحت باشد. بوفه صبحانه هتل میزبان بابلسر دارای طیف متنوعی از نان‌ها، نوشیدنی‌ها و مواد غذایی سالم است. امیدواریم ما نیز توانسته باشیم در معرفی بوفه صبحانه این هتل گامی مثبت برداریم. لازم به ذکر است که صبحانه هتل 5 ستاره و هتل 4 ستاره میزبان هر دو در یک سالن سرو میشود.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر