لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل صفائیه یزد – هتلی 5 ستاره در شهر خشت خام جهان
معرفی هتل صفائیه یزد - هتلی 5 ستاره در شهر خشت خام جهان

معرفی هتل صفائیه یزد – هتلی 5 ستاره در شهر خشت خام جهان

از اقصی نقاط جهان، توریست‌ها و جهان‌گردان به سرزمین وسیع و زیبا ایران سفر می‌کنند. انتخاب اکثر گردشگران، شهر تاریخی و باستانی یزد به عنوان مقصد سفر است. از این رو می‌خواهیم تا هتل صفائیه یزد، از هتل‌های 5 ستاره که از محبوب‌ترین هتل‌های شهر یزد است را برای اقامت معرفی کنیم. نکته قابل توجه این است که هتل پارسیان صفائیه جزو زیر مجموعه هتل های پارسیان به شمار می‌آید.
در این مقاله امکانات هتل پارسیان صفائیه که از بهترین هتل های یزد است، ارائه می‌گردد. درختان بلند قامت و سرسبز، اطراف این بنا را پوشش داده و همینطور باغچه‌های گل به زیبایی این هتل را تزئین کرده‌اند. اگر می‌خواهید در سفر حال خوب و آرامش داشته باشید تا به شما و همسفرانتان خوش بگذرد، این هتل انتخاب مناسبی خواهد بود.

صبحانه هتل صفائیه یزد

بوفه صبحانه هتل صفائیه شامل موارد زیر است:

صبحانه گرم

خوراک سوسیس، خوراک مارتادلا، خوراک عدسی و لوبیا، پوره سیب زمینی، نیمرو، املت، تخم مرغ اب پز، فلافل، کله جوش، اسنک

صبحانه سرد

شیر سرد و گرم، کشمش، کروسان، شیرینی کشمشی، پنیر، کره، مربا، عسل، خامه، ارده، حلوا شکری، خرما، کرن فلکس، میوه فصل

انواع متنوع نوشیدنی سرد و گرم

انواع شربت (پرتقال، شربت چهارتخم و خاکشیر)، انواع چای و دمنوش و نسکافه یا شیر

رستوران هتل صفائیه یزد

رستوران هتل صفائیه یزدرستوران هتل صفائیه در بخش جدید هتل واقع گشته و مهمانان این رستوران جهت صرف غذا و صبحانه باید به بخش جدید هتل بروند. رستوران تنها فاصله ۱۵۰ متری تا قسمت قدیم هتل دارد. در رستوران چهارسوق هتل صفائیه باکیفیت‌ترین غذاهای لذیذ ایرانی سرو می‌شود. رستوران هتل همواره در جهت کسب رضایت هرچه بیشتر مهمانان قدم برمی‌دارد.

اتاق های هتل صفائیه یزد

اتاق دو تخته دبل هتل صفائیه یزداین هتل زیبا از ۱۹۵ اتاق تشکیل شده که همگی به امکانات رفاهی کامل مجهز هستند. این اتاق‌ها اقامتی آسوده و راحت را به مهمانان خود هدیه می‌دهند. در بخش قدیمی هتل صفائیه، اتاق‌ها بطور پراکنده در داخل باغ قرار دارند. مهمانان جهت رسیدن به اتاق باید مسیری سرسبز در میان باغ را پیاده‌روی کنند. در داخل واحدهای اقامتی خدماتی شامل چای‌ساز، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار با هزینه، یخچال، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ارائه می‌گردد.

امکانات هتل صفائیه یزد

فضای داخلی هتل صفائیه یزداگر با ماشین شخصی به این شهر زیبا راهی می‌شوید می‌توانید از پارکینگ هتل صفائیه بطور کاملا رایگان استفاده نمایید. چنانچه با خرید بلیط هواپیما عازم شهر زیبای یزد می‌شوید، این امکان را دارید تا از طریق ترانسفر فرودگاهی به هتل دسترسی داشته باشید. جهت رفاه بیشتر حال مسافران، هتل صفائیه یزد امکاناتی شامل کرایه خودرو، نظافت روزانه، اتاق نگهداری چمدان، صرافی برای تبدیل ارز، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، خشک‌شویی و لباسشویی ارائه می‌دهد.
یکی دیگر از امکانات ارائه‌شده وجود آرایشگاه در این هتل است، که مهمانان می‌توانند امکان آراستگی در هتل را داشته باشند. دستگاه خودپرداز در هتل صفائیه یزد قرار داده شده است؛ پس اگر به پول نقد نیاز داشته باشید، نگرانی از این بابت نخواهید داشت. پیش می‌آید که افراد برای سفر‌های کاری به شهر یزد می‌روند. هتل صفا‌ئیه با داشتن امکاناتی همچون فکس، فتوکپی، آتلیه مناسب‌ترین انتخاب برای شما است. در لابی این هتل اینترنت وای فای نیز به‌صورت محدود و رایگان فراهم است.
سه سالن تشریفات و کنفرانس در این هتل وجود دارند. هریک از این سالن‌ها جزو شناخته‌شده‌ترین سالن‌ها در یزد می‌باشند. سالن‌های خیام و حافظ و همینطور سالن کنفرانس نظامیه را در ساختمان جدید می‌توانید پیدا کنید. این سالن‌ها با دارا بودن ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ نفر آماده برگزاری هرگونه مراسمی هستند.

استخر هتل صفائیه یزد

این هتل شکیل فاقد مجموعه آبی بوده و سازنده آن هیچگونه استخر، سونا و جکوزی را در آن قرار نداده است. همین امر موجب گشته تا میزان سطح رضایت‌مندی گردشگران اندکی کاهش یابد. چون مجموعه آبی یکی از مزایا و امکانات ارزشمند برای یک هتل 5 ستاره محسوب می‌شود. هرچند هتل پارسیان صفائیه از این آپشن برخوردار نیست اما همچنان به عنوان یکی از بهترین هتل های یزد شناخته می‌شود.

آدرس هتل صفائیه یزد

لابی هتل صفائیه یزدخوب است بدانید هتل‌ صفائیه در یکی از مناطق خوش آب‌ و هوای شهر يزد قرار داشته و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. به همین خاطر یکی از اقامتگاه‌های پرطرفدار شهر یزد نزد گردشگران به شمار می‌آید. هتل صفائیه یزد فاصله آنچنانی تا مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهر ندارد. شما می‌توانید در مدت‌زمان اندکی از آن‌ها بازدید نمایید. از جاهای دیدنی مهم در شهر یزد می‌توان به خانه لاری‌ها، میدان امیر چخماق، مسجد جامع یزد، آب‌انبارهای یزد، باغ دولت‌آباد و غیره اشاره نمود.

فاصله هتل صفائیه یزد تا جاهای دیدنی

فاصله هتل تا موزه آیینه و روشنایی تقریبا ۳ کیلومتر است.
فاصله هتل تا آتشکده زرتشتیان یزد حدود ۵ کیلومتر است.
فاصله هتل تا خانه لاری‌ها تقریبا ۹ کیلومتر است.
فاصله هتل تا باغ دولت‌آباد حدود ۱۰ کیلومتر است.
فاصله هتل تا بادگیرها حدود ۱۰ کیلومتر است.

قوانین هتل صفائیه یزد

فضای باز هتل صفائیه یزد
چنانچه آقا و خانم غیر بومی هستند، پذیرش آن‌ها فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد صورت می‌پذیرد.
مهمانان گرامی باید بدانند، نرخ هتل برای مهمانان خارجی فرق می‌کند و باید استعلام گرفته شود.
پذیرش صیغه‌نامه رسمی به شکل دفترچه‌ای با مهر برجسته است. همراه داشتن و ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین الزامی می‌باشد.
چنانچه مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نگردد، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌پذیرد. شرط اولیه پذیرش مسافر، ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت است.
تنها با داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء پذیرش مهمانان خارجی صورت خواهد پذیرفت.
اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ به هتل وارد شود؛ قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را نخواهد داشت.
واردکردن خسارت به اتاق و اموال هتل، دارای جریمه بوده و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل مورد بررسی قرار می‌گیرد.
زوج‌های ایرانی برای آنکه پذیرش شوند، باید شناسنامه عکس‌دار به همراه داشته باشند.
ورود حیوانات خانگی به هتل دارای ممنوعیت است.
مهمان خارجی فقط با به همراه داشتن اصل پاسپورت پذیرش می‌شوند.
تا 20 روز قبل از ورود مهمان کنسلی رزرو بدون جریمه است.

امکانات تفریحی هتل صفائیه یزد

سفره خانه سنتی هتل صفائیه یزدچنانچه در دسته افرادی هستید که حتی در سفر هم برنامه ورزشی خودتان را کنسل نمی‌کنید، سالن ورزشی هتل صفائیه مناسب شماست. هتل‌ صفائیه از امکانات تفریحی همچون پارک کودک برخوردار است که کودکان در این پارک سرگرم شده و لحظات شادی را سپری می‌کنند. بعد از گشت ‌وگذار در شهر می‌توانید به مرکز اسپا هتل صفائیه مراجعه کرده و ریلکس کنید.
ازجمله امکانات تفریحی دیگر هتل می‌توان به محیطی که برای بازی شطرنج و پینگ پنگ اختصاص داده شده ‌است، اشاره کرد. اما تفریح خوب دیگری که در این هتل وجود دارد، قدم زدن در باغ سرسبز و منحصر به ‌فرد هتل است. این امکان را دارید تا ساعت‌ها در این باغ پیاده‌روی نمایید و از فضای زیبا و معماری بی‌نظیر آن بهره‌مند گردید.

سالن بدنسازی

ورزشکاران و ورزش‌دوستان به هیچ‌عنوان نمی‌توانند از برنامه ورزشی‌شان بزنند، حتی در سفر! از این رو اقامت در هتلی که مکانی برای ورزش داشته باشد، مهم است. یکی دیگر از امکانات هتل پارسیان صفائیه که قابل‌توجه است، سالن بدنسازی آن می‌باشد. داشتن سالن بدنسازی سبب شده تا مسافران هتل، که عادت به ورزش روزانه دارند، به این مکان مراجعه نمایند.

خرید سوغاتی در هتل

میهمانان مقیم هتل این امکان را دارند تا به راحتی سوغات خود را بدون هیچ دردسری در خود هتل تهیه نمایند. خوب است بدانید وجود فروشگاه‌های صنایع دستی شهر و سایر اقلام در لابی، اسباب آسودگی گردشگران را فراهم نموده است؛ اینگونه برای خرید کردن نیازی به رفتن به بازارهای سطح شهر را ندارید.

رزرو هتل صفائیه یزد

سالن کنفرانس هتل صفائیه یزدهتل پارسیان صفائیه از جمله بهترین اقامتگاه‌های ۵ ستاره در شهر یزد محسوب می‌شود. این هتل از دو بخش سنتی و مدرن تشکیل شده است. بخشی سنتی هتل صفائیه الهام گرفته شده از معماری قدیمی شهر یزد بوده که در میان یک باغ زیبا ساخته ‌شده است.
قدمت هتل صفائیه به سال ۱۳۳۵ برمی‌گردد. در این هتل زیبا قسمت قدیمی ساختمان، با بافت سنتی خود شهر یزد هماهنگی جالبی دارد. این بخش از هتل در سال ۱۳۹۲ بازسازی گشت و امکانات بسیار پیشرفته‌ای ‌را به میهمانان ارائه می‌دهد. همینطور بخش مدرن هتل صفائیه در سال ۱۳۸۶ ساخته ‌شده و بطور مطلوب با سبک سنتی تلفیق ‌شده است.
جمع‌بندی
حال‌وهوای هتل‌های شهر یزد را در هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید. از آنجاییکه شهر یزد دارای بافت قدیمی و جذابی است، بنای اکثر هتل‌های شهر خانه‌هایی از زمان قاجار یا صفویه می‌باشد. همین تاریخی‌ بودن این دست از هتل‌ها و بافت قدیمیشان حس ‌و حال خاصی را به مهمانانش می‌دهد. جهت رزرو هتل در یزد چنانچه محدودیت بودجه ندارید به سراغ هتل های 5 ستاره نظیر هتل صفائیه یزد بروید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل ارم و هتل آرامیس تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر