لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل تعطیلات کیش
هتل آپارتمان تعطیلات کیش

معرفی هتل تعطیلات کیش

اگر در سفر به کیش به دنبال اقامتی آسوده با بهترین امکانات رفاهی هستید، ما به شما هتل تعطیلات کیش را پیشنهاد می‌دهیم. کیش هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره بسیاری دارد که از کیفیت قابل توجهی برخوردارند و بهترین هتل های کیش شناخته می‌شوند. با این حال هتل 3 ستاره تعطیلات با موقعیت مکانی مناسب و خدمات کامل و باکیفیتش از جمله انتخاب‌های خوب برای اقامت است.

جاذبه‌های گردشگری فراوانی در کیش وجود دارد که بازدید از هریک، لحظات شاد و به یادماندنی‌ای را برایتان رقم می‌زند. فرقی نمی‌کند به دنبال بازی‌های پرهیجان و بالا بردن آدرنالین خونتان هستید و یا صرفا برای استراحت و سفری آرامش‌بخش به کیش سفر می‌کنید؛ چرا که این جزیره فوق العاده به فکر تمامی سلیقه‌ها است. در ادامه با هتل تعطیلات از هتل های کیش آشنا می‌شوید.

درباره هتل آپارتمان تعطیلات کیش

در سال 1382 هتل تعطیلات در جزیره زیبای کیش افتتاح شد. این هتل تاکنون از داخل و خارج از کشور پذیرای مسافران زیادی بوده است.  این هتل زیبا سه ستاره با محیط آرام و خانوادگی‌اش یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی که این جزیره زیبا را به‌عنوان مقصد تعطیلات خود برمی‌گزینند بوده است. این هتل دوطبقه دارد و در کنار معماری خاص و منحصربه‌فردش با ترکیب محوطه سبز و درختان نخل، گل و گیاه، آب‌نما و نورپردازی جلوه‌ای بی‌نظیر پیدا کرده است. هتل همراه با دکوراسیون داخلی بسیار زیبایش، اقامت در هتل تعطیلات را تبدیل به یکی از تجربه‌های به‌یادماندنی کرده است تا حدی که مسافران برای سفرهای بعدی نیز مشتاق می‌شوند. به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار مناسبی که این هتل دارد، به مراکز خریدی مانند پردیس ۱ و ۲ و ساحل خلیج‌فارس دسترسی آسانی خواهید داشت.

هتل 4 ستاره شهرک سلامت اصفهان، تسکینی بر درد بیماران
ادامه مطلب

امکانات عمومی هتل تعطیلات کیش

تعدادی مرکز خرید در نزدیکی این هتل وجود دارند. این مراکز موجب سهولت رفت‌وآمد مسافران خواهد شد. پرسنل هتل تعطیلات جزیره بسیار حرفه‌ای و آموزش‌دیده هستند و به‌صورت شبانه‌روزی در قسمت پذیرش آماده خدمت‌رسانی به مسافران گرامی می‌باشند.

هتل تعطیلات توانسته با ارائه خدمات عالی در کنار داشتن قیمت مناسب، برای مهمانان لحظات آرام و لذت بخشی را به ارمغان آورد. می‌توانید از ترانسفر گشت‌وگذار بهره‌مند شده و از طریق تور گردشگری از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید در جزیره کیش بازدید نمایید. همچنین خدماتی نظیر لباسشویی و خشک‌شویی نیز در لابی این هتل دایر شده است. زمین‌بازی نیز جهت سرگرمی کودکان وجود دارد.

اینترنت وای فای نیز در این هتل رایگان می‌باشد. توجه نمایید که به خاطر عدم وجود پارکینگ در هتل تعطیلات، مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، بهتر است به فکر محل پارک برای ماشینشان باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل تعطیلات کیش

بطورکلی هتل تعطیلات جزیره کیش ۷۰ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق سه تخته، اتاق‌ دوتخته، اتاق چهار تخته و سوئیت‌ رویال می‌باشد.‌ ظرفیت اسکان هتل ۲۲۵ نفر بوده و تمامی اتاق‌ها به‌طور روزانه و رایگان نظافت خواهند شد. از جمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل تعطیلات جزیره کیش به میهمانان ارائه می‌شود، عبارتند از مبلمان راحتی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در تمامی اتاق‌ها و نیز محوطه هتل تعطیلات جزیره وجود دارد. با اقامت در این هتل خیالتان راحت است که به فضای مجازی دسترسی دارید. از دیگر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به چای‌ساز، کمد لباس، روم سرویس، رخت‌آویز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون و تلفن اشاره کرد.

20 مورد از لوکس ترین هتل کمپ های بریتانیا
ادامه مطلب

رستوران هتل تعطیلات کیش

رستوران هتل تعطیلات کیش با ظرفیت ۱۲۰ نفر آماده استقبال از مسافران در هر سه وعده غذایی است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی را می‌توانید میل کنید. همچنین کافی‌شاپ این هتل در محوطه باز واقع شده و برای میهمانان غذاهای سبک و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌کند.

صبحانه هتل تعطیلات کیش

صبحانه هتل تعطیلات به صورت بوفه به میهمانان ارائه داده می‌شود. تنوع بالای صبحانه و زرق و برق اختصاص داده شده به این محیط افراد را وسوسه می‌کند تا حداقل یک بار از این امتیاز هتل بهره‌مند شوند.

آدرس و شماره تلفن هتل تعطیلات کیش

هتل بعد از بازار پردیس ۲، میدان سیری قرار دارد. موقعیت جغرافیایی مطلوب هتل به مهمانان مقیم این امکان را داده تا دسترسی آسانی به جاذبه‌ها داشته باشند.

فاصله هتل تعطیلات کیش تا دریا

از جمله ویژگی‌های هتل تعطیلات که باعث تمایز آن از دیگر هتل‌های کیش شده است، دسترسی مطلوب آن به جاذبه‌های گردشگری و جاذبه‌های دیدنی جزیره می‌باشد. برای مثال، با انتخاب این هتل برای اقامت کمتر از ۱۰ دقیقه تا ساحل زیبای خلیج‌فارس فاصله خواهید داشت.

منوی غذای هتل تعطیلات کیش

در رستوران هتل تعطیلات کیش منوی غذایی متنوع و با کیفیت بالا به مهمانان عزیز ارائه می‌شود. انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی و … در این رستوران طبخ شده و در منو قرار دارد. تنوع نسبتا بالای غذاها توانسته پاسخگوی بسیاری از سلیقه و ذائقه مهمانان باشد.

سوالات متداول

فاصله هتل تعطیلات کیش تا دریا چقدر است؟

با انتخاب این هتل برای اقامت کمتر از ۱۰ دقیقه تا دریا و ساحل زیبای خلیج‌فارس فاصله خواهید داشت.

شهر باستانی حریره کیش
ادامه مطلب

منوی غذای هتل تعطیلات کیش شامل چه غذاهایی است؟

منوی غذای هتل تعطیلات کیش شامل غذاهای متنوعی از جمله: دریایی، ایرانی، فرنگی و … است.

جمع‌بندی

امروزه سفر به کیش به یکی از پرطرفدارترین سفرهای داخلی تبدیل شده است. این سفرها که اکثرا جنبه تفریحی دارند بیشتر با هدف تفریح و گذراندن اوقات فراغت انجام می‌شوند. در سفر به کیش، هتل‌های مختلفی برای اقامت وجود دارد که تعدادی از آن‌ها از جمله بهترین هتل‌ها در سطح کشور و خاورمیانه هستند. البته با توجه به جایگاه و کیفیتی که این هتل‌ها دارند، از قیمتی بالایی نیز برخوردار هستند. به همین خاطر ما در این مقاله به معرفی هتل آپارتمان تعطیلات کیش از هتل‌های 3 ستاره پرداختیم. این هتل در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر