لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل فردوسی تهران – هتلی لوکس و 4 ستاره در پایتخت
معرفی هتل فردوسی تهران - هتلی لوکس و 4 ستاره در پایتخت

معرفی هتل فردوسی تهران – هتلی لوکس و 4 ستاره در پایتخت

اگر قصد آمدن به تهران را دارید اما فکر می‌کنید بابت داشتن اقامتی آسوده و امن نیاز به هزینه گزافی است، این مقاله را از دست ندهید. در ادامه با معرفی هتل فردوسی تهران قصد داریم به شما اقامتی ارزان و در عین حال باکیفیت را پیشنهاد دهیم. تهران همیشه مقصد افرادی بوده است که برای کار، تحصیل، خرید و گشت‌وگذار به پایتخت می‌آمدند.
هتل فردوسی از هتل های تهران بوده که با قرار گرفتن در موقعیت مناسب به انتخاب اول اکثر مسافران تبدیل شده است. در این هتل می‌توانید تجربه اقامتی بی‌نظیری چه به تنهایی و چه با همراهانتان داشته باشید.

اتاق های هتل فردوسی تهران

هتل فردوسی از ۳۲ واحد اقامتی مختلف در ۴ طبقه تشکیل شده است. این واحدها شامل اتاق‌های ۲ تخته برای ۱ نفر (بدون یخچال)، اتاق‌های ۲ تخته دبل، اتاق‌های ۲ تخته توئین، اتاق‌های ۳ تخته و سوئیت‌های چهار نفره می‌باشند. تمامی واحدها ظرفیت نفر اضافی را ندارند.
تمام تلاش هتل فردوسی آن بوده تا از تمامی ظرفیت و توان خودش جهت ایجاد محیطی دنج و دوست‌داشتنی استفاده کند. نتیجه این تلاش نیز بسیار رضایت‌بخش و قابل‌قبول بوده است. چراکه تمام واحدها دارای فضایی باصفا و دل‌باز با ملزومات رفاهی مناسب و چیدمان شیک هستند.
مهمانان این هتل در واحدهایی دل‌نشین و خوش‌نمای هتل با اسباب و وسایلی نظیر: آباژور، میزتحریر، رخت‌آویز، کمد لباس، دراور، تلفن و یخچال اقامت خواهند داشت. برای تمامی مهمانان هتل فردوسی خدمات روم سرویس ارائه خواهد شد. خوب است بدانید اتاق‌ها فاقد مینی بار هستند، با این حال در روز ورود مهمانان بطری‌های آب رایگان در هتل ارائه خواهد شد.
سرویس حمام متشکل دوش و وان بوده و سرویس‌‌های بهداشتی اتاق‌ها از نوع فرنگی‌ هستند. وظیفه گرم کردن و خنک ساختن واحدها را اسپیلت و شوفاژ بر دوش دارند. همه اتاق‌های هتل علاوه برآنکه به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند، سیستم اعلام و اطفاء حریق هم دارند.
در کلیه واحدها تلویزیون قرار داده شده تا مهمانان این امکان را داشته باشند برنامه‌های موردعلاقه خود در طول اقامت در این هتل تماشا کنند. همینطور امکان دسترسی به اینترنت و شارژ وسایل الکترونیکی هم در اتاق‌ها موجود است. دمپایی، شامپو، صابون، حوله و سشوار در واحدهای اقامتی وجود دارد. با این حال اتاق‌ها صندوق امانات اختصاصی و دستگاه چای‌ساز ندارند.

امکانات هتل فردوسی تهران

فضای داخلی هتل فردوسی تهران
ازجمله برجسته‌ترین مزیت‌های هتل فردوسی در مقایسه با سایر هتل‌ها،‌ نزدیک بودن آن به جاذبه‌های دیدنی تهران و همینطور نرخ اقامتی کمتر آن است. این هتل از لحاظ امکانات رفاهی، همچون هتل‌هایی لوکس و چند ستاره نیست. با این حال هتل توانسته امکانات قابل‌توجهی را برای رفاه مهمانان خود و افرادی که قصد اقامت در هتلی مقرون‌به‌صرفه را دارند، فراهم کند.
در طبقه همکف هتل علاوه بر لابی، بخش پذیرش هتل قرار دارد. پرسنلی مجرب به‌صورت شبانه‌روزی فعال و آماده پاسخگویی‌ هستند. برای رفاه بیشتر مهمانان هتل، بین طبقات آسانسور قرارداده شده است تا اینگونه دسترسی به طبقات به‌راحتی برای گردشگران فراهم باشد.
مهمانانی هم هستند که علاقمندند در طول اقامت در این هتل مطالعه کنند و از وقت خود به بهترین شکلی استفاده کنند. این دسته از افراد می‌توانند علاوه بر دسترسی به روزنامه در لابی، از کتابخانه هتل نیز بهره‌مند گردند. عناوین و موضوعات گوناگونی در این کتابخانه وجود دارد.
تلویزیون، تلفن، اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از امکانات دیگری است که در لابی هتل به آن‌ها می‌توانید دسترسی داشته باشید. زنگ هشدار، اتاق چمدان، خدمات بیدارباش، نمازخانه، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات و دستگاه دورنگار از خدمات و امکاناتی است که با اقامت در هتل فردوسی در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

آدرس هتل فردوسی تهران

هتل فردوسی در خیابان فردوسی، خیابان شهید تقوی و کوچه بهداشت با پلاک ۳ قرار دارد.

رزرو هتل فردوسی تهران

لابی هتل فردوسی تهران از هتل‌های بااصالت و البته میان رده پایتخت، هتل فردوسی تهران می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۵۷ در خیابان فردوسی تاسیس شد و سابقه‌ای دراز در امور مهمان‌نوازی و مهمانداری دارد. فعالیت طولانی هتل فردوسی نهایتا باعث بازسازی و به‌روزرسانی امکانات و خدمات شد. در نتیجه در سال ۱۳۹۰ این هتل مورد مرمت و بازسازی واقع گشت و اکنون آماده میزبانی از مسافران است.
جمع بندی
خوب است بدانید هتل فردوسی تهران مناسب افرادی می‌باشد که به دنبال هتلی معمولی هستند که هزینه اقامتی اقتصادی مناسبی دارد. زیرا این اقامتگاه، هتلی ۲ ستاره بوده و تنها مزیت آن نسبت به هتل‌های دیگر دو ستاره، موقعیت مکانی مناسب است. هتل در نزدیکی جاهای دیدنی و مراکز خرید تهران قرار دارد. در این مقاله به طور مفصل به هتل فردوسی پرداختیم. اگر قرار است چند روزی مهمان تهران باشید و دنبال هتل مقرون به صرفه هستید هتل فردوسی مناسب شماست.
اشاره کردیم هتل فردوسی تهران از هتل‌های میان رده‌ای است که توانسته با بازسازی و ارائه امکانات ارزنده به کیفیت مطلوبی برسد. هتل فردوسی در مقایسه با سایر هتل‌های ارزان از موقعیت خوبی برخوردار است که این موضوع دلیل مهمی برای انتخاب شدن توسط مسافران می‌باشد. اگر به تهران می‌آیید و برای داشتن اقامتی مقرون‌به‌صرفه و در عین حال راحت برنامه‌ریزی می‌کنید در انتخاب این هتل شک نکنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
باغ موزه هنر ایرانی تهران، تجمعی از آثار تاریخی و فرهنگی ایران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر