لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پارمیدا و هتل رضویه مشهد
مقایسه هتل پارمیدا و هتل رضویه مشهد

مقایسه هتل پارمیدا و هتل رضویه مشهد

چنانچه برای سفر به مشهد برنامه ریزی می‌کنید پس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در ادامه به مقایسه هتل پارمیدا و هتل رضویه مشهد می‌پردازیم. هتل پارمیدا مشهد هتلی سه ستاره بوده که در شهر مقدس مشهد واقع شده است. این هتل دارای 8 طبقه می‌باشد و متشکل از 84 واحد اقامتی است. این هتل اقتصادی از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز نمود. سپس در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی واقع شد تا برای ارائه خدمات رفاهی و امکانات عالی آماده باشد.

هتل رضویه مشهد از 9 طبقه برخوردار بوده و در سال ۱۳۷۵ افتتاح‌ شد. با این حال در سال ۱۳۹۷ جهت ارتقای کیفیت خدمات مورد بازسازی قرارگرفت و به صورت مدرن‌تر و امکاناتی به‌روزتر میزبان مهمانان عزیز است. در این بیست و چند سال سابقه هتل و برخورداری از پرسنلی متعهد و حرفه‌ای، توانسته رضایت مهمانان و زائران را جلب نماید. هتل رضویه از هتل های مشهد بوده که با رعایت اصول هتلداری در جهت فراهم نمودن آسایش و آرامش مهمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌‌کند.

درباره هتل پارمیدا

لابی هتل پارمیدا مشهد
عکس از: google map

موقعیت قرارگیری هتل پارمیدا مشهد به صورتی است که از آن طریق می‌توانید به مراکز خرید و جاهای دیدنی مشهد نظیر کاروانسرای بابا قدرت، موزه نادری، خانه تاریخی توکلی، خانه تاریخی داروغه دسترسی راحتی داشته باشید.

با اقامت در این هتل با تنها ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر امام رضا می‌رسید. همچنین جهت دسترسی به فرودگاه، ترانسفر رفت‌ و برگشت با هزینه مجزا وجود دارد. پس شما با رزرو این هتل خودتان را برای سفری فوق‌العاده آماده می‌کنید.

معرفی هتل لاله چابهار – هتلی 4 ستاره در شهر بندری چابهار
ادامه مطلب

امکانات عمومی هتل پارمیدا

رستوران هتل پارمیدا مشهد
عکس از: google map

هتل پارمیدا مشهد از پرسنلی حرفه‌ای برخوردار بوده که همگی در فراهم نمودن اقامتی خوش و به یاد ماندنی در تلاش هستند. لابی هتل پارمیدا برای ۴۰ نفر دارای ظرفیت است و مسافران این امکان را دارند تا زمان تحویل اتاقشان در این بخش منتظر بمانند. در لابی می‌توانید از اینترنت وای فای به صورت رایگان استفاده نمایید که این اینترنت به صورت محدود می‌باشد.

جهت بهره‌مندی از پارکینگ نیز باید به لابی مراجعه کرده و هماهنگی‌های موردنظر را انجام دهید. همچنین جهت دسترسی به حرم مطهر سرویس ایاب و ذهاب وجود دارد و در ساعات مشخص برنامه‌ریزی‌شده، مسافران در صورت تمایل می‌توانند از این خدمات بهره‌مند گردند. اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل و چمدان‌ها کاربرد دارد.

واحدهای اقامتی و امکانات هتل پارمیدا

اتاق کانکت هتل پارمیدا مشهد
عکس از: google map

در واحدهای اقامتی این مجموعه امکانات رفاهی بطور کامل و مناسب ارائه می‌گردد. مطابق قوانین رایج موجود در این هتل، زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد. انواع واحدهای اقامتی در این هتل شامل اتاق چهار تخته، اتاق دو تخته دبل، سوئيت چهار تخته، اتاق سه تخته و سوئيت پنج نفره است.

اتاق دو تخته دبل هتل پارمیدا مشهد
عکس از: google map

از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این مجموعه باید به رخت آویز، کمد لباس، یخچال، مبلمان، چای‌ساز، تلویزیون، تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. برای کودکان زیر ۲ سال هزینه اقامت رایگان می‌باشد و برای کودکان ۲ تا ۵ سال به صورت نیم‌بها در نظر گرفته می‌شود.

خیابان امام رضا مشهد، نمادی از زیبایی و معنویت
ادامه مطلب

درباره هتل رضویه

لابی هتل رضویه مشهد
عکس از: google map

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌هایی که اقامت در هتل رضویه مشهد دارد، موقعیت‌ مکانی آن است. درب ورودی این هتل مشرف به باب الرضای حرم مطهر بوده و درب خروجی آن مشرف به بازار رضا است. به عبارتی فرصتی ارزنده برای مهمانان وجود دارد، تا در کم‌ترین زمان و بدون معطلی به حرم برسند. همچنین هر موقع که تمایل داشتند، می‌توانند سوغات و هدایای خودشان را از بزرگ‌ترین بازار قدیمی مشهد خریداری نمایند.

امکانات عمومی هتل رضویه

رستوران هتل رضویه مشهد
عکس از: google map

هتل رضویه مشهد علاوه بر امکانات رفاهی اولیه، از امکانات و خدمات ویژه‌ای نظیر پارکینگ رایگان، تاکسی‌سرویس، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات لاندری، آرایشگاه مردانه و زنانه، خدمات بلیط و تور گردشگری، دستگاه واکس کفش، اتاق برای افراد سیگاری، فتوکپی، فکس، آتلیه، نمازخانه، پرینتر، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر گشت و گذار شهری برای مسافران برخوردار است. همچنین پرسنل مجرب در قسمت پذیرش به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات لازم جهت فراهم نمودن اقامت راحت مسافران هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل رضویه

اتاق دو تخته دبل هتل رضویه مشهد
عکس از: google map

انواع اتاق‌های موجود در هتل رضویه مشهد شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته فولبورد با منوی بوفه، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق سه تخته فولبورد با منوی بوفه است. فضای داخل هتل رضویه به‌صورتی است که دکوراسیون اتاق‌های آن به شکل کلاسیک می‌باشد.

تمامی امکانات رفاهی لازم شامل تلویزیون، یخچال، درآور، کمد لباس، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اختیار تک‌تک مهمانان قرار است. توجه کنید، هیچ کدام از اتاق‌ها ظرفیت اضافی ندارند، از همین رو بهتر است در هنگام رزرو به تعداد نفراتتان و ظرفیت اتاق موردنظر دقت کنید.

هتل آپارتمان در تهران با قیمت مناسب
ادامه مطلب

تفاوت اصلی هتل پارمیدا و هتل رضویه مشهد چیست؟

ویو اتاق های هتل رضویه مشهد
عکس از: google map

هر دوی این هتل‌ها در بهترین خیابان منتهی به حرم مشهد قرار دارند و به حرم مطهر امام رضا (ع) نزدیک می‌باشند. با این حال هتل رضویه از حرم فاصله 5 دقیقه‌ای داشته و هتل پارمیدا فاصله 15 دقیقه‌ای دارد.

فاصله هتل رضویه مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

هتل رضویه مشهد از جمله هتل‌هایی است که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع‌شده است. فاصله این هتل از حرم و تا ورودی باب الرضا، 5 دقیقه به صورت پیاده می‌باشد.

فاصله هتل پارمیدا مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

هتل پارمیدا در خیابان امام رضا و در فاصله 15 دقیقه‌ای از آن به صورت پیاده قرار دارد. برای آن دسته از افرادی که با خودرو شخصی عازم شهر مشهد می‌شوند، هتل پارمیدا مشهد یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

در سفر به مشهد، شما می‌توانید از جاذبه‌های متعددی که این شهر برای بازدید دارد، بهره ببرید. بارگاه مطهر امام رضا (ع)، از مهم‌ترین مقصدهای زائران خارجی و داخلی است. همچنین، باغ‌های فردوسی، حمام نادری و بسیاری از موزه‌ها و پارک‌های زیبا در این شهر قرار دارند.

در کنار بازدید از این جاذبه‌ها، می‌توانید از خرید در بازارهای محلی و استفاده از غذاهای بومی این منطقه لذت ببرید. ما در این مقاله به مقایسه هتل پارمیدا و هتل رضویه مشهد پرداختیم و سعی کردیم شما را هر چه بیشتر با این دو هتل آشنا کنیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر