لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل پانیذ کیش – هتلی اقتصادی در جزیره
معرفی هتل پانیذ کیش - هتلی اقتصادی در جزیره

معرفی هتل پانیذ کیش – هتلی اقتصادی در جزیره

هتل پانیذ کیش از هتل‌های خوش‌نام و شناخته‌شده‌ای است که در خیابان رودکی و در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع قرار دارد. این هتل در فهرست بهترین هتل‌های دو ستاره کیش است که مسافران آن را انتخاب کرده‌اند. هتل پانیذ در سال ۱۳۸۱ بنا شد و برای ارتقای خدمات رفاهی، در سال ۱۳۹۴ نوسازی و به امکانات بیشتری مجهز گشت. در حال حاضر هتل پانیذ کیش با داشتن ۳ طبقه و ۸۴ باب اتاق و سوئیتی که در بلوک‌هایی مجزا از یکدیگر قرار دارند، میزبان میهمانان است.
هتل پانیذ از هتل های کیش بوده که در کنار ارائه خدمات مناسب با داشتن موقعیت مکانی مطلوب رضایت مسافرین را جلب کرده است. هتل پانیذ بدون شک تلاش می‌کند تا اقامتی به دور از عیب و نقص و مقرون به صرفه را به مسافرین ارائه دهد.

رستوران هتل پانیذ کیش

رستوران هتل پانیذ کیش از ظرفیت تقریبی برای پذیرایی از ۱۰۰ نفر برخوردار است. این رستوران غذاهای بسیار باکیفیت دریایی را با سرویس‌دهی مناسب در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. نشستن در کافی شاپ و تست طعم دسرها و نوشیدنی‌های لذیذ نیز از جمله لذت‌هایی است که از تجربه آن در هتل پانیذ کیش به‌وجد می‌آیید.

اتاق های هتل پانیذ کیش

امکانات رفاهی که واحدها دارند، موقعیت مکانی مناسب و البته قیمت به صرفه در کنار بکار بردن معماری اسپانیایی در طراحی از جمله دلایلی است که مسافران را به رزرو اتاق در هتل پانیذ کیش ترغیب می‌کند. واحدهای اقامتی که هتل پانیذ کیش دارد شامل این موارد است: اتاق‌های دو، سه و چهار تخته و سوئیت‌هایی که به امکانات لازم برای اقامتی بی‌دغدغه مجهز هستند.
دیزاین ساده واحدهای اقامتی هتل و برخورداری از تجهیزاتی شامل: یخچال، مبلمان راحتی، تلویزیون و شبکه پخش فیلم، تخت‌هایی مجهز به تشک طبی، سیستم گرمایش و سرمایشی مجهز، تلفن و حمام با کلیه لوازم بهداشتی و استحمام در تک‌تک واحدها سبب شده است که شما در طی اقامت در این هتل، حس حضور در خانه خود را داشته باشید. در ضمن در تمامی اتاق‌ها امکان دسترسی به مینی بار، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی و صبحانه رایگان برای مسافران فراهم شده است.

امکانات هتل پانیذ کیش

لابی هتل پانیذ کیشچنانچه در دسته مسافرانی هستید که رفت‌وآمد برایشان بااهمیت است، باید بدانید که هتل پانیذ کیش فاقد پارکینگ اختصاصی می‌باشد. با این حال با اقامت در این هتل می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی و تاکسی‌سرویس بهره‌مند شوید. اگر علاقمند به تماشای حیوانات دوست‌داشتنی جزیره یعنی دلفین‌ها هستید خوب است بدانید که با اقامت در هتل پانیذ می‌توانید از تخفیف ۵۰ درصدی سیرک و پارک دلفین‌ها برخوردار شوید.
هتل پانیذ کیش از یک لابی مناسب با گنجایشی معادل ۳۰ نفر برخوردار است که تسهیلات رفاهی متنوعی نظیر اینترنت، نمازخانه، خشک‌شویی، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و اتاق چمدان را برای مهمانان فراهم کرده است.

آدرس هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ در کیش، خیابان رودکی، کنار رویا مال قرار دارد.

فاصله هتل پانیذ کیش تا جاهای دیدنی

فضای سبز هتل پانیذ کیش
فاصله هتل پانیذ تا بازار رویا مال تقریبا ۷۰ متر
فاصله هتل پانیذ تا بازار پانیذ حدود ۴۵ متر
فاصله هتل پانیذ تا مرکز تجاری کیش حدود ۱ کیلومتر
فاصله هتل پانیذ کیش تا مسير ويژه دوچرخه‌سواری حدود ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل پانیذ کیش تا بازار مروارید حدود ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل پانیذ کیش تا دریا حدود ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل پانیذ کیش تا اسکله بزرگ تفریحی حدود ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل پانیذ کیش تا شهر زیرزمینی کاریز حدود ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل پانیذ کیش تا شهر باستانی حریره حدود ۶.۹ کیلومتر

قوانین هتل پانیذ کیش

چنانچه مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه ندهید، پذیرش به هیچ عنوان صورت نمی‌پذیرد. شرط اولیه پذیرش مسافر ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت است.
پذیرش مسافران خارجی تنها با داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا صورت خواهد پذیرفت.
چنانچه مسافری قبل از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، طبق قوانین رزرو هتل، تعهدی جهت تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ برای میهمان وجود ندارد.

رزرو هتل پانیذ کیش

اتاق دو تخته توئین هتل پانیذ کیشبرخلاف تصور عمومی، جهت داشتن اقامت در جزیره تماشایی کیش نیازی نیست مبلغ آنچنانی را برای رزرو هتل پرداخت کنید. تنها کافیست با تهیه بلیط چارتری کیش و پیدا کردن هتلی اقتصادی و باکیفیت برای خود اقامتی خاطره‌انگیز را با صرف کم‌ترین هزینه در این جزیره فراهم کنید. در میان هتل‌ها و اقامتگاه‌های موجود، هتل پانیذ کیش از بهترین گزینه‌های شماست.
جمع‌بندی
قصد سفر به کیش را دارید؛ اما نمی‌دانید در کجا اقامت کنید؟ در این مقاله به معرفی هتل پانیذ از هتل‌های خوب جزیره پرداختیم. در انتخاب هتل پانیذ کیش شک نکنید. هتل هم دسترسی مطلوبی به جاذبه‌های دیدنی کیش دارد و هم ملزومات رفاهی لازم را برای اقامتی مطمئن در خود جای داده است. به کیش بیایید و از گذراندن لحظات خود در این جزیره لذت ببرید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
لایت هتل، پروژه ای خاص برای اقامت در جزیره کیش در آینده
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر