لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل دلوار بوشهر
رزرو هتل دلوار بوشهر

معرفی هتل دلوار بوشهر

برای دوستداران طبیعت، بوشهر شهری با جاذبه های طبیعی جالب و متفاوت است. پس دور از انتظار نیست که مسافرخیز هم باشد. از همین رو شهر، هتل های خوب کم ندارد. یکی از این هتل‌ها که در ادامه معرفی می‌کنیم هتل دلوار بوشهر است.

پدیده‌های طبیعی که میراث زمین‌شناسی جنوب کشور هستند، از جالب‌ترین بخش‌های این سفر می‌باشند. بندر بوشهر باتوجه به موقعیت مناسبش برای صادرات و فعالیت‌‎های اقتصادی، و داشتن نیروگاه اتمی و منابع نفت و گاز، به عنوان پایتخت انرژی ایران شناخته می‌شود. در ادامه با هتل جهانگردی دلوار بوشهر از هتل های بوشهر آشنا می‌شوید.

امکانات هتل دلوار

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

هتل جهانگردی دلوار بوشهر به عنوان میزبان، برای رفاه حال حداکثری میهمانان خود، امکانات و خدمات کاملی ارائه می‌دهد. برای مثال چنانچه با اتومبیل شخصی سفر کرده‌اید با پارکینگی که در هتل وجود دارد، دیگر نگران جای پارک نخواهید بود. تاکسی‌سرویس هتل نیز به صورت شبانه‌روزی خدمات لازم را ارائه می‌دهد. اینترنت برای استفاده در لابی و اتاق‌ها در دسترس است. همچنین در صورت نیاز این امکان را دارید تا از کافی‌نت هتل استفاده کنید.

سالن همایش هتل مجهز به تجهیزات صوتی و تصویری بوده و میزبان برگزاری انواع همایش‌ها، جلسات و کنفرانس‌ها می‌باشد. در هتل یک فروشگاه صنایع‌دستی نیز موجود است.همینطور جهت پر کردن اوقات فراغت خود این امکان را دارید تا از سالن بیلیارد برای بازی استفاده کنید. از دیگر خدماتی که این هتل عرضه می‌کند، خدمات خشک‌شویی و انبار‌چمدان است.

جاهای دیدنی بوشهر با آدرس و عکس
ادامه مطلب

اگر قصد اقامت در بوشهر را دارید پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل پلاس و هتل جهانگردی دلوار بوشهر” را مطالعه کنید.

رزرو هتل دلوار بوشهر

رزرو هتل دلوار بوشهر

هتل جهانگردی دلوار در بوشهر واقع شده‌است. هتل دارای موقعیت مکانی بسیار مطلوبی بوده و در مرکز شهر قرار دارد. دسترسی هتل به مراکز دیدنی، تفریحی و تجاری شهر بسیار خوب است. تا فرودگاه بوشهر نیز هتل تنها پنج دقیقه فاصله دارد. ازجمله جاهای دیدنی و گردشگری نزدیک هتل عبارت است از مسجد شیخ سعدون، آب انبار قوام، موزه دریا و دریانوردی وعمارت ملک.

امکانات و اتاق های هتل جهانگردی دلوار بوشهر

امکانات و اتاق های هتل جهانگردی دلوار بوشهر

واحدهای اقامتی هتل عبارتند از:

  • اتاق‌های دو و سه‌تخته
  • سوئیت کوچک دوتخته
  • سوئیت یک‌خوابه دو‌تخته
  • سوئیت بزرگ چهارتخته

‌واحدها بطورکلی مجهز به امکانات کامل رفاهی نظیر صندوق‌امانات، یخچال، تهویه‌مطبوع، اسپلیت، تلویزیون، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم ‌بهداشتی هستند.

رستوران و کافی شاپ هتل دلوار

رستوران و کافی شاپ هتل دلوار

رستوران هتل دارای سر‌آشپزان مجرب بوده که تجربه‌ای لذت‌بخش‌ ازصرف غذا را به میهمانان ارائه می‌کنند. در کافی شاپ هتل این امکان را دارید تا انواع دسرهای لذیذ و نوشیدنی‌های تازه را نوش‌جان کنید. اگر به صرف غذا در اتاق خود علاقه دارید، می‌توانید از روم‌سرویس که سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق است، بهره‌مند شوید.

نظرات در مورد هتل دلوار بوشهر

نظرات در مورد هتل دلوار بوشهر

هتل دلوار بوشهر از هتل های صاحب نامی است که توانسته خدمات و امکانات خوبی را به میهمانانش ارائه دهد. با این حال اگر علاقه‌مندید تجربیات میهمانان پیشین هتل را بدانید، می‌توانید به قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

آدرس و شماره تلفن هتل دلوار بوشهر

آدرس: بوشهر، ميدان دليران تنگستان، بلوار رييس علی دلوار

تلفن پشتیبانی: 02191005105

قوانین هتل

قانون کنسلی هتل دلوار

  • تا 7 روز قبل از ورود مهمان کنسلی رزرو بدون جريمه خواهد بود.
  • تا 72 ساعت قبل از ورود مهمان کنسلی رزرو شامل 25% از نرخ اتاق به ازاي يک شب است.
  • تا 24 ساعت قبل از ورود مهمان کنسلی رزرو شامل 50% از نرخ اتاق به ازاي يک شب است.
  • تا 0 ساعت قبل از ورود مهمان کنسلی رزرو شامل 100% از نرخ اتاق به ازاي يک شب است.
ساحل بنود عسلویه کجاست؟ عکس + مسیر دسترسی
ادامه مطلب

قانون خردسال

  • چنانچه سن مهمان از 4 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال است.
  • چنانچه سن خردسال بین 0 تا 4 سال باشد، به صورت رایگان در نظر گرفته می‌شود.

جاذبه های نزدیک هتل دلوار

آدرس و تلفن هتل جهانگردی دلوار بوشهر

گنبد نمکی دشتی

یکی از پدیده‌های طبیعی شگفت‌انگیز استان بوشهر، گنبد نمکی بوده که بسیار منحصر‌به‌فرد می‌باشد. این گنبد نمکی در کوه جاشک، واقع شده است و متشکل از آبشارهای نمکی، چشمه‌های نمکی، غارهای نمکی، دودکش‌های جن و دیگر سازه‌های طبیعی می‌باشد. هر یک از این موارد، جذابیت خاص خود را دارد. خوب است بدانید گنبد نمکی جاشک از بزرگ‌ترین و زیباترین گنبدهای نمکی ایران است و در سطح خاورمیانه هم معروف می‌باشد.

فاصله هتل تا گنبد نمکی دشتی ۸۱ کیلومتر است.

آب‌انبار قوام

آب‌انبار قوام طول عمری بیشتر از ۱۵۰ سال دارد و قدمت آن مربوط به دوره قاجاریه می‌شود. این بنای تاریخی دارای معماری خاص از آثار تاریخی بوشهر است. در زمان‌های قدیم، تامین آب شرب مردم بوشهر از این آب‌انبار بود. در حال حاضر این آب انبار به‌عنوان رستوران سنتی، میزبان مردم محلی و گردشگران عزیز است.

آب‌انبار قوام با مصالح محلی ساخته شده است. برای ساخت اسکلت اصلی و طاق آن سنگ‌های رسوبی را با مقاومت بالا بکارگرفته‌اند. دو ‏متر از آب‌ انبار خارج از زمین قرار دارد و تقریبا سه متر آن در زیرزمین است.

داخل آب‌انبار پوشش ساروج مقاوم را دارد. در نمای خارجی به فاصله تعیین شده، پنجره‌هایی تعبیه شده که ابعاد آن‌ها ۱۲۰ در ۹۰ سانتی‌متر است. این پنجره‌ها از داخل با شبکه‌ای از سنگ پوشیده شده‌اند.

فاصله هتل تا آب‌انبار قوام ۱ کیلومتر است.

شهرهای دیدنی استان بوشهر
ادامه مطلب

عمارت ملک

عمارت ملک دارای مساحتی بالغ بر ۴۰۰۰ متر مربع بوده و در دوره قاجاریه ساخته شده است. محمد مهدی ملک‌ التجار، از جمله تجار و ثروتمندان شهر بوشهربوده که مالک اصلی این عمارت است.

این مجموعه ساختمانی در بافت قدیم بوشهر توسط معماران فرانسوی با مصالح محلی بنا شد. در واقع تحقیق در رابطه با مصالح آن نشان‌دهنده آن است که مصالح محلی کاربردی در سایر بناهای معاصر عمارت ملک، یکسان بوده و از شهرستان بوشهر تامیین شده است.

فاصله هتل تا عمارت ملک ۹ کیلومتر است.

جمع‌بندی

آب و هوای گرم نیمه بیابانی شهر در کنار آب و هوای طوفانی آن از خصوصیات مهم اقلیمی این استان است. رطوبت برخاسته از خلیج فارس در قسمت ساحلی استان بوشهر، باعث ممانعت از کاهش دما در زمستان و افزایش بیش از حد آن در تابستان می‌شود. از این رو در این استان اختلاف دمای شبانه روز و اختلاف دمای فصلی کم است.

با توجه به تمامی این موارد، بهترین فصل برای سفر به بوشهر پاییز، زمستان و اوایل بهار است. در هر فصلی که قصد سفر دارید برای اقامت هتل دلوار بوشهر انتخاب خوبی است.

سوالات متداول

جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل دلوار بوشهر کدامند؟

تا فرودگاه بوشهر هتل تنها پنج دقیقه فاصله دارد. ازجمله جاهای دیدنی و گردشگری نزدیک هتل عبارت است از مسجد شیخ سعدون، آب انبار قوام، موزه دریا و دریانوردی وعمارت ملک.

فاصله هتل دلوار بوشهر تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل تا دریا تقریبا 1.3 کیلومتر است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر