لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل بلوط تهران – هتلی 3 ستاره در ولنجک
معرفی هتل بلوط تهران - هتلی 3 ستاره در ولنجک

معرفی هتل بلوط تهران – هتلی 3 ستاره در ولنجک

هتل بلوط تهران از هتل‌های ۳ ستاره پایتخت است. این هتل که دارای بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات ممکن می‌باشد، با انرژی مثبت و هیجان زیاد به استقبال مهمانانش می‌رود. هتل لحظاتی ناب از نشاط و شادابی را برای تمام مسافرین رقم می‌زند. نکته حائز اهمیت در مورد این هتل، ساختمان ویلایی آن بوده که همه را انگشت به دهان می‌کند. در داخل این بنای باشکوه و البته رویایی، ۱۶ باب اتاق وجود دارد. باید یکی از آنها را انتخاب کنید تا بتوانید خاطرات دل‌چسبی برای خود بسازید.
آن دسته از افرادی که آشنایی مختصری با شهر تهران دارند، می‌دانند منطقه ولنجک در این شهر دوست‌داشتنی است. اتفاقا هتل بلوط از میان هتل ‌های تهران نیز در این منطقه با آب و هوای بسیار دلنشین قرار دارد و برای تمام مهمانان خود لحظات فراموش نشدنی را رقم می‌زند.

صبحانه هتل بلوط تهران

صبحانه هتل بلوط فصل، لذیذ و مقوی بوده و با صرف آن در هتل می‌‌توانید خودتان را برای شروع یک روز هیجان‌انگیز آماده کنید. در فصل بهار و تابستان در صورتی که هوا مساعد باشد، صبحانه در باغ هتل سرو می‌شود.

رستوران هتل بلوط تهران

کباب در رستوران هتل بلوط تهرانجهت صرف نمودن غذا و نوشیدنی به رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل بلوط تهران بروید. رستوران اصلی هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خوش‌طعم را ارائه می‌دهد و می‌تواند لحظاتی خوش را برای شما رقم بزند. هتل از یک رستوران دیگر هم به نام خانه کباب برخوردار است. شما در آ‌ن‌جا می‌توانید غذاهای ایرانی را میل کنید. منوی کافی‌شاپ هتل بلوط هم کامل است و شامل دسرها، نوشیدنی‌ها و غذاهای باکیفیت می‌شود.

اتاق های هتل بلوط تهران

اتاق دو تخته توئین هتل بلوط تهران با تم صورتی هتل بلوط تهران از ۱۶ اتاق برخوردار است که در آن‌ها تمام این اتاق‌ها امکانات و خدمات با بالاترین کیفیت به مسافران ارائه می‌شود. این واحدها دارای دکوراسیونی شیک و فضای تمیز و مرتب هستند. امنیت و رفاه مسافران در این واحدهای اقامتی در اولویت است. واحدهای اقامتی که هتل بلوط دارد شامل اتاق‌های دو تخته (دبل و توئین) برای دو نفر، اتاق‌های دوتخته دبل برای یک نفر و اتاق سه‌تخته (با قابلیت یک نفر اضافه) می‌باشد.
بعضی از اتاق‌ها دارای منظره‌ی باغ یا کوه‌های تهران هستند. هتل بلوط تهران برای انواع سفرهای فردی، خانوادگی و دونفره بهترین گزینه به عنوان محل اقامت است. شما باید براساس بودجه، تعداد نفرات و سلیقه خودتان می‌توانید یکی از واحدهای آن را رزرو کرده و سفری خاطره‌انگیز داشته باشید.

امکانات هتل بلوط تهران

فضای سبز هتل بلوط تهرانهتل بلوط تهران ۱۶ واحد اقامتی دارد که تمام این واحدها باهدف تامین آسایش و رفاه مسافران امکانات برجسته و مدرن دارند. در تمام واحدهای اقامتی به اینترنت پرسرعت و رایگان دسترسی خواهید داشت. ضمنا همه اتاق‌ها مجهز به سیستم اطفا و اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش و صندوق امانات شخصی هستند.
بالکن در برخی از واحدها وجود دارد. از دیگر امکانات واحدهای اقامتی که هتل بلوط دارد، شامل: مبلمان، یخچال، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، رخت‌آویز، آباژور، دراور، میز تحریر، روم سرویس، صبحانه و مینی‌بار می‌شود. همه واحدها از حمام و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی اختصاصی برخوردارند. البته در اتاق‌ها سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارد. جهت استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی می‌توانید به لابی هتل بلوط مراجعه کنید.

آدرس هتل بلوط تهران

هتل در بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، اندکی بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی قرار دارد.

فاصله هتل بلوط تهران تا جاهای دیدنی

فاصله هتل بلوط تا برج میلاد: حدود ۵ کیلومتر
فاصله هتل بلوط تا میدان انقلاب: حدود ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل بلوط تا میدان آزادی: حدود ۱۳ کیلومتر
فاصله هتل بلوط تا میدان ولیعصر: حدود ۱۳ کیلومتر

قوانین هتل بلوط تهران

خانم‌های مجرد برای پذیرش باید کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار را ارائه دهند.
پذیرش صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته محضر صورت می‌گیرد.
استخر روباز هتل ویژه آقایان بوده و رایگان است.
هزینه اقامت کودکان: کودک زیر ۶ سال رایگان است البته در صورت عدم استفاده از سرویس و کودک بالای ۶ سال نفر اضافه در نظر گرفته می‌شود.

رزرو هتل بلوط تهران

چنانچه به تهران می‌روید و می‌خواهید مدتی را در پایتخت به گشت ‌و گذار بپردازید بدون شک یکی از مسائل مهمی که ذهن شما را درگیر می‌کند یافتن محل اقامت است. تهران بزرگ بوده و امکانات فراوانی دارد؛ پس با خیالی آسوده و هر توان مالی می‌توانید مکانی را متناسب با بودجه‌ای که در نظر دارید و سلیقه خود برای اقامت پیدا کنید. هتل بلوط تهران انتخابی به‌صرفه است که هیچ وقت میهمانانش را ناامید نکرده.
جمع‌بندی
تهران از اقامتگاه‌های متنوع با بازه قیمتی گوناگون برخوردار است. اگر تصمیم دارید در سفر به تهران در هتلی ۳ ستاره با امکانات حرفه‌ای و البته در محله‌ای خوش آب‌وهوا بمانید، هتل بلوط تهران پیشنهاد ماست. هتل بلوط تهران در محله ولنجک قرار دارد و از شلوغی و هیاهو دور مانده است. اکثر جاذبه‌های گردشگری تهران نظیر کاخ سعدآباد و کاخ نیاوران در نزدیکی هتل بلوط هستند. همچنین هتل بلوط تهران هتلی نوساز به شمار می‌آید‌ و در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
رستوران و کافی شاپ های هتل هما 1 مشهد؛ لذت خوردن انواع صبحانه و غذا در هتلی مجلل
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر