لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل ابریشم مشهد به همراه عکس و آدرس
معرفی هتل ابریشم مشهد به همراه عکس و آدرس

معرفی هتل ابریشم مشهد به همراه عکس و آدرس

تقریبا برای همه ما ایرانی‌ها شهر مشهد شهر زیارت و شهر هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت می‌باشد. این شهر زیبا در طی سال‌های اخیر به یک کلان‌شهر محبوب تبدیل شد. مشهد دومین شهر بزرگ ایران پس از تهران می‌باشد که باتوجه به مسافرخیز بودنش هتل‌های بسیاری دارد. مشهد توانسته رتبه دوم را در بین پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران از آن خودش کند. هتل ابریشم مشهد را در ادامه می‌خواهیم بیشتر معرفی کنیم.
هتل ابریشم از هتل های مشهد بوده ‌است که برای هر آدمی با هر سبک سلیقه‌ای مناسب می‌باشد. اگر برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی کرده‌اید حتما در لیست گزینه‌های اقامتی‌تان این هتل را هم قرار دهید؛ زیرا این هتل فاصله نزدیکی با حرم دارد.

رزرو هتل ابریشم مشهد

از هتل‌های ۲ ستاره شهر مشهد و البته بسیار خوب، هتل ابریشم مشهد است. باتوجه به ارزان بودن هتل و امکانات خوب و با کیفیتش همواره در دسته اقامتگاه‌های محبوب شهر قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده است. افراد زیادی هستند که هنگام سفر به مشهد، اقامتگاه‌شان را صرفا براساس نزدیک بودن به حرم انتخاب می‌کنند. چنانچه شما هم از این دست افراد هستید، پس در انتخاب هتل ابریشم اصلا شک نکنید.

اتاق های هتل ابریشم مشهد

اتاق سه تخته هتل ابریشم مشهدخوب است بدانید ساختمان هتل ابریشم ۱۱ سال پس از افتتاحش یعنی در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. امروزه اتاق‌های این هتل از وضعیت بسیار خوبی برخوردارند. در واقع، شما با سفر به مشهد و انتخاب هتل ابریشم می‌توانید یکی از ۴۹ باب اتاق در ساختمان ۶ طبقه هتل ابریشم مشهد را رزرو کنید. اینگونه از امکاناتی نظیر تلویزیون، کمد، حمام، لوازم بهداشتی، تلفن و سایر ملزومات موردنیاز جهت داشتن اقامتی آسوده برخوردار خواهید شد. این اتاق‌ها بطورکلی دارای ۱۸۰ تخت می‌باشند.

صبحانه هتل ابریشم مشهد

برای شروع روزی پرنشاط روی صبحانه هتل حساب ویژه‌ای باز کنید. هرروزه صبحانه‌ای سرشار از انرژی برای میهمانان در اتاقشان سرو خواهد شد. شما می‌توانید صبحانه خود را در اتاق شخصی خود قبل از بیرون رفتن میل کنید.

منوی غذای هتل ابریشم مشهد

رستوران هتل ابریشم مشهدمنوی غذایی رستوران هتل ابریشم مشهد انتخابی است، با این حال منوی ناهار با منو شام تفاوت دارد. غذاهایی که در منو ناهار قرار دارد عبارتند از قیمه، انواع کباب، ماهی، قرمه سبزی، جوجه کباب، زرشک پلو با مرغ و … . غذاهایی که در منوی شام هستند شامل انواع خوراک می‌باشد. به عبارتی این غذاها با نان میل می‌شود و برنجی نیست.
غذاهای شام عبارتند از ناگت مرغ، انواع کباب، ماکارونی، شینسل مرغ، جوجه کباب، کتلت و … . کلیه این غذاها با کیفیت هستند و از طعم دلنشینی برخوردار می‌باشند. آشپز رستوران هتل ابریشم با بکاربردن مواد اولیه تازه غذاها را طبخ می‌کند و با مقدار ادویه مناسب، مزه غذاها را به بهترین نحو تغییر می‌دهد.

امکانات هتل ابریشم مشهد

سوئیت هتل ابریشم مشهدهتل ابریشم به جز اتاق‌های خوب و دلباز و رستوران باکیفیت، قسمت‌های مختلفی دیگری هم دارد. این هتل به یک لابی شیک مجهز است که مساحت ۶۰ متر را داشته و قابلیت پذیرایی از ۳۰ مهمان را داراست. در بخش دیگری از این اقامتگاه آسانسور هتل ابریشم شهر مشهد قرار دارد. این آسانسور دسترسی مهمانان به طبقات بالاتر را امکان‌پذیر می‌کند.
چنانچه جهت انجام فریضه نماز قصد خروج از هتل را ندارید، می‌توانید به نمازخانه هتل مراجعه کرده و در آنجا عبادت کنید. پارکینگ هتل ابریشم مشهد، دیگر قسمت مهم این هتل محسوب می‌شود. این پارکینگ از ظرفیت ۵ خودرو برخورداراست و برای استفاده از آن باید هزینه معینی را پرداخت کنید.
با همت و تلاش پرسنل مجرب هتل ابریشم مشهد، مجموعه بسیار خوبی از خدمات باکیفیت در این اقامتگاه به مهمانان ارائه می‌گردد. از جمله خدمات هتل می‌توان به ارائه خدمات مربوط به کپی، سرویس باربری، تهیه روزنامه، نظافت مستمر و روزانه، نگهداری از چمدان، فکس و پرینت، تاکسی سرویس، خشکشویی و لباس شویی اشاره کرد.
همینطور سرویس ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه هم در هتل ابریشم مشهد وجود دارد که برای بهره‌مندی از آن باید مبلغ مشخصی پرداخت کنید. شما می‌توانید با استفاده از صندوق امانات هتل ابریشم مشهد امنیت اقامتتان را چندین برابر کنید. هتل ابریشم مشهد جهت مقابله با آتش‌‌سوزی و بلایای طبیعی و غیرطبیعی دیگر هم برنامه‌های مناسبی تدارک دیده ‌است.

آدرس هتل ابریشم مشهد

هتل در مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا قرار دارد.

فاصله هتل ابریشم مشهد تا حرم و مکان های مهم

فاصله هتل ابریشم مشهد تا بازار رضا حدود ۲۳۰ متر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا پارک میرزا کوچک خان حدود ۵۵۰ متر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا مدرسه عباسقلی خان حدود ۱ کیلومتر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا حرم امام رضا (ع) حدود ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا مجتمع توریستی بابا قدرت حدود ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا پارک باغ ملی حدود ۳٫۸ کیلومتر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا پارک وحدت حدود ۴٫۲ کیلومتر
فاصله هتل ابریشم مشهد تا مرکز خرید آلتون حدود ۴٫۹ کیلومتر
جمع‌بندی
پرسنل پذیرش هتل بطور شبانه‌روزی آماده ارائه بهترین اطلاعات در رابطه با امکانات و خدمات هتل و همینطور ارائه راهنمایی‌های لازم در مورد شهر مشهد هستند. ما در این مقاله به معرفی هتل ابریشم مشهد پرداختیم. از امکانات هتل، اتاق‌ها، خدمات، منوی غذا، موقعیت جغرافیایی و فاصله هتل از اماکن دیدنی گفتیم. امیدواریم در سفری که به مشهد دارید، اقامتی به یادماندنی در این شهر داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقایسه هتل اترک و هتل تارا مشهد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر