لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> سنگ تمام گذاشتن هتل خلیج چهار فصل جیمباران در بالی
سنگ تمام گذاشتن هتل خلیج چهار فصل جیمباران در بالی

سنگ تمام گذاشتن هتل خلیج چهار فصل جیمباران در بالی

صبح زود است. سکندری خوران از رختخواب بیرون می آیم و پاهایم روی چمن های تازه چیده شده می گذارم که آنقدر نرم هستند که انگار بر روی یک فرش باشکوه ایستاده اید. همچنان که نور ملایم صبحگاهی بر روی خلیج جیمباران می تابد، از فراز استخری طولانی به بیرون نگاه می کنم. ماهی گیران در قایق های طویل و بر روی خلیج کوچک آرام و نقره ای رنگ و با ته رنگ های صورتی و طلایی شناور هستند. در حالی که مشغول نوشیدن اسپرسو در کلبه خصوصی ام هستم، به آغاز یک روز جدید در بالی می نگرم.

هوشمندانه سفر کنید. اینجا در خلیج چهار فصل جیمباران که هتلی پنج ستاره مشهور و با استاندارد های جهانی است و ۲۵ سال پیش افتتاح شد و تجمل مناطق گرمسیری را در این منطقه به نمایش می گذارد. این هتل باشکو و بی عیب و نقص، همانند یک بانوی کلاسیک در جزیره ای که شیفته ظاهر، مد روز و نو می باشد. با بهترین سایت رزرو هتل ایران همراه باشید.

امروزه، پس از تکمیل یک نوسازی خسته کننده دو ساله، این هتل به محفاظت کردن خود در برابر هجوم تازه واردها ادامه می دهد. قوانین معماری بومی بالیایی، با این حال، 147 ویلای یک چرخش مدرن نشان می دهند که مناظر اقیانوس و غروب را نیز تحت تاثیر قرار می دهند. جایا، شرکت بین المللی طراحی اندونزی، مسئول ویژگی های داخلی املاک لوکسی مانند امان در کاخ تابستانی بیجینگ، ستایی در میامی و کاپلا در سنگاپور می باشد- این مکان ها، چیزی فراتر از ویلاهایی زیبا و مدرن به شمار می روند. این ویلاها بسیار جادار هستند و دارای استخرهایی بزرگ تر در دیوارهای بلند خانه های سبک سنتی قرار دارند. خلیج چهار فصل جیمباران، اولین هتلی بود که استخرهای شیرجه در هر ویلا را عرضه کرد- چیزی که امروزه عملا نه تنها در هتل های لوکس، اقامتگاه ها و ویلا ها در سراسر جزیره خدایان وجود دارد، بلکه در سطح جهانی نیز وجود دارد.

ویلای سلطنتی دو طبقه ای که در فاصله ۵ کیلومتری خلیج جیمباران واقع شده و معروف به کلبه های غذاهای دریایی است، یک پناهگاه لوکس با سه اتاق خواب، استخر بی نهایت بزرگ، باشگاه ورزشی، آشپز خصوصی، مربی شخصی و استاد یوگا می باشد. این ویلا در لبه اقیانوس قرار دارد و می تواند میزبان مهمانی های خصوصی تا ۸۰ نفر باشد. خدمات جدید دیگری هم وجود دارد. این تفریحگاه به تازگی سبک غربی خود را به یک رستوران مدرن تغییر داده است که در حال سرویس دهی با غذاهای محلی است. طولانی ترین استخر ساحلی، کلاب ساحلی ساندارا از زمانی که در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد مکان پرطرفداری به شمار می روند. میشل کلیم، دارنده مدال طلای المپیک و خانواده اش مرتبا به این مکان رفت و آمد می کنند. این کلاب که از کلمه سانسکریتی ساندارا به معنای زیبا گرفته شده است، روز به روز به یکی از بهترین رستوران های شبانه تبدیل شده است.
Four Seasons

همچنین یک عمارت رو باز و رو به دریا برای استفاده از چشمه های آب گرم و یوگا (یوگا ضد جاذبه و بسیار سرگرم کننده است) وجود دارد. برنامه ای برای مهمانان به منظور یاد گرفتن کندکاری با چوب، بافندگی، نقاشی و رقص علاوه بر تجربیاتی دیگری مانند موج سواری، سفر دریایی در غروب آفتاب و دوچرخه سواری در آب نیز در این مکان ارائه می شود.

حدود ۱۴ هکتار از خشکی پشته و باغ های آب های گرمسیری به اقیانوس هند سرازیر می شوند. مسیرهای پر پیچ وخم بادی به سمت اقامتگاه، جایی که در آن بر روی دیوارهای سنگی بلند و در های سنتی بالیایی، ورودی اصلی به ویلاهای مسکونی را نشان می دهد. این تفریحگاه یکی از بهترین مکان ها در جزیره است. با چشم اندازه ای که به سوی شبه جزیره باریکی که سرزمین اصلی را به شبه جزیره بی آب و علف بوکیت متصل می کند. همچنین تنها ۲۰ دقیقه از فرودگاه فاصله دارد (با توجه به تراکم ترافیک در حال افزایش در بالی).
Four Seasons

یک جریان منظم از بلند شدن و فرود هواپیماها را می توان مشاهده کرد، اما سر و صدای این مکان یک مساله مهم نیست. به نظر می رسد که بیشتر شبیه تماشا کردن و به خاطر سپردن صحنه یک نمایش است که مکررا در سکوت تکرار می شود. اودی رائو، مدیر کل منطقه اذعان می کند: ” با وجود یکی از اولین تفریحگاه در این جزیره، ما توانستیم بهترین مکان را با ترکیبی از صخره ها و زمین های اطراف ساحل ایمن سازی کنیم و منظره ای در طول روستای ماهیگیری خلیج جیمباران داشته باشیم.”

با وجود اینکه در این هتل و تفریجگاه ماشین های گلفی وجود دارد که در طول شبانه روز و هر روز هفته و در این مسیرهای پر شیب مهمان را سواری می دهند، با این حال پیاده روی در باغ های گرمسیری که با صدها مجسمه و مقبره تزیین شده اند نیز می تواند سرگرم کننده و مفرح باشد. در طول جاده و در یک مجتمع دروازه دار جداگانه، دو اتاق چهار خوابه قرار دارد. این خانه مجلل دو طبقه واقع در اورآسیا، با استخرهای شنای خصوصی، کتابخانه، اتاق های فرو رفته مشرف به برکه، حمام بزرگ، سرویس پیشخدمت بیست و چهار ساعته، دسترسی به ساحل و امکانات دیگر تکمیل شده است. چه شما در یک ویلا اقامت کنید یا در یک خانه اقامت کنید، به هیچ چیز دیگری احتیاج پیدا نخواهید کرد.
Four Seasons

رستوران تفریحگاهی تامان وانتیلان، آخرین مکانی است که مورد بازسازی قرار گرفته است. این رستوران رو باز به تازگی با طراحی و مفهوم جدیدی مجددا بازگشایی شده که سرآشپزها را می بینید که در مرکز این رستوران با پس زمینه ای از مناظر اقیانوسی درخشان قرار گرفته اند. طراحی جدید این رستوران، زیبایی مناظر ساحلی و غروب خیره کننده را به تصویر می کشد. در حال حاضر مهمان ها می توانند آشپزهای متخصص و ماهر را در محل ناهار سبک بالیایی تماشا کنند. غذاهای آن ها، که تازه سرو می شوند، عبارتند از نان دست ساز که در تنور تهیه می شود، غذای خیابانی تند ایاکاسا، پاستای خانگی و چیزهای بیشتر. صبحانه در اینجا در بین بهترین هایی وعده های غذایی است که من در این هتل داشته ام و سرویس دهی در این هتل نیز بی نظیر است.

در هتل خلیج چهار فصل جیمباران با ۲۵ سال سابقه، سرویس دهی ویژگی است که آن را از دیگر هتل ها متمایز می کند و مهمان را باز هم به سوی خود می کشاند. در سر میز صبحانه، صدای یک زوج آمریکایی را می شنوم که تولد بزرگی را جشن می گیرند و درباره سرویس دهی بی عیب و نقص و توجه ای که از سوی کارکنان گرم و دلسوز این هتل دریافته کرده اند، صحبت می کنند. این زوج به تازگی از هتل چهار فصل سایان با بیست سال سابقه به این جا آمده اند و اذعان می کنند که نمی توانند هیچ عیب و ایرادی در آن پیدا کنند.
Four Seasons
به آن ها می گویم که ما هم چقدر تحت تاثیر خدمات دهی اینجا قرار گرفته ایم، به طوری که کارکنان توجه زیادی به ما دارند تا مطمئن شوند که تمام نیازهای ما را به سرعت برآورده می کنند. در حال حاضر صدها هتل جدید، اقامتگاه و ویلا در بالی وجود دارد، این زوج آمریکایی به بهترین دلایل ممکن برای انتخاب این مکان اشاره می کنند. “شما می توانید در بسیاری از مکان های لوکس و ارزان تر اقامت کنید، اما چرا این کار را بکنید؟ شما می دانید که سطح انتظارات تان بیش تر این حرف ها می باشد. آن ها در همه زمینه ها سنگ تمام می گذارند. بله، چیزهای خوشگل زیبایی در بالی وجود دارد، اما این بانوی مسن عجیب هنوز داره.

محل اقامت

قیمت ویلاهای موجود در هتل خلیج چهار فصل جیمباران از ۹۲۱ دلار به اضافه مالیات برای یک ویلای دارای باغ با استخر و همچنین فعالیت های تفریحی تکمیلی دیگر، شروع می شود. اقامت در ویلاهای خلیج جیمباران در هر شب هزینه ای بالغ بر ۱۱۲۰ دلار می شود. هزینه حمل و نقل از فرودگاه بین المللی نگوراه رایی ( دنپاسار) برای هر نفر 64 دلار می باشد.

پرواز
هواپیمایی ویرجین استرالیا هر روزه از سیدنی، ملبورن و بریسبان بدون توقف به سمت بالی پرواز می کند. شما می توانید دوباره با پرواز روزانه از دنپاسار به استرالیا و به خانه برگردید.

جاهای دیدنی پوکت
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر