لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل سی نور با هتل مدینه الرضا مشهد
مقایسه هتل سی نور با هتل مدینه الرضا مشهد

مقایسه هتل سی نور با هتل مدینه الرضا مشهد

مشهد از آن دست مقصدهایی است که بواسطه ماهیت سیاحتی و زیارتی‌اش، مسافران بسیاری از شهرهای دیگر در آن به دنبال اقامتگاه هستند. از جهت دیگر باتوجه به تقاضای زیاد، اقامتگاه‌ها و هتل‌ها شلوغ هستند و رزرو شدند. به همین خاطر بهتر است قبل از سفر تکلیف اقامتگاه خود را مشخص کنید. در این هتل به مقایسه هتل سی نور مشهد با هتل مدینه الرضا مشهد پرداختیم.
اگر بخواهیم هتل های مشهد که بسیار باکیفیت و عالی هستند را معرفی کنیم، بدون شک این دو هتل 5 ستاره را پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه مقاله بیشتر با هتل سی نور و مدینه الرضا آشنا خواهید شد.

واحدهای اقامتی هتل مدینه الرضا مشهد

هتل لوکس مدینه الرضا مشهد را می‌توان از افتخارات شهر مشهد در امر میزبانی و هتلداری معرفی کرد. این هتل با دارا بودن ۱۸ طبقه و ۲۸۸ واحد اقامتی گوناگون از زائران و گردشگران استقبال می‌کند و برای آنان لحظاتی سرشار از خاطره و آرامش را رقم می‌زند. تنها باید یکی از طرح‌های اقامتی متنوع این هتل را انتخاب و رزرو کنید تا اینگونه در طی زمان اقامت در مشهد، از امکانات مطلوب این اتاق‌ها برخوردار شوید.
اتاق سه تخته هتل مدینه الرضا مشهداز برجسته‌ترین تجهیزاتی که واحدهای اقامتی هتل مدینه الرضا مشهد دارد باید به کمد لباس، یخچال، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی اشاره داشت. چیدمان وسیله‌هایی که داخل این واحدها وجود دارند بسیار جذاب و دل‌فریب می‌باشند به طوریکه محیطی یکدست و باصفایی را خلق می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل مدینه الرضا مشهد

سالن همایش هتل مدینه الرضا مشهدباید گفت که برخلاف اکثر اقامتگاه‌ها، جذابیت این هتل تنها به واحدهای اقامتی شیک و زیبایش محدود نمی‌شود. بلکه گوشه گوشه این اقامتگاه می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم خود کند. برای نمونه، اگر به آتلیه هتل مدینه الرضا مشهد سری بزنید، می‌توانید عکس‌های بسیار زیبایی از خود در پس‌زمینه حرم بگیرید.
برای کسانی که نمی‌خواهند برای خرید هتل را ترک کنند، فروشگاهی در محوطه هتل قرار دارد. یکی از پرکاربردترین امکانات هتل را می‌توان استخری دانست که در این مکان وجود دارد. این استخر به بازیابی قوای ذهنی و جسمی شما پس از کلی گشت‌وگذار در مشهد کمک می‌کند.
میز دسر هتل مدینه الرضا مشهداینگونه می توانید خودتان را برای روز دیگر و جاذبه‌گردی آینده آماده کنید. در طول این مدت این امکان را دارید تا فرزندان دلبندتان را به اتاق بازی هتل مدینه الرضا مشهد ببرید. خوب است بدانید که دستگاه خودپرداز نیز جهت رفاه بیشتر حال میهمانان در هتل وجود دارد.
بهره‌مندی از سرویس‌هایی نظیر خدمات نظافتی، ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه، تاکسی‌سرویس و همچنین تحویل روزنامه از خدمات همیشگی و روزمره هتل به مهمانان به شمار می‌آید. در کنار تمامی این امکانات، برخورداری از پارکینگ باعث شده تا آسودگی‌خاطر مهمانان فراهم شود. این پارکینگ دارای گنجایش ۱۱۰ خودرو بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

واحدهای اقامتی هتل سی نور

سوئیت دبل هتل سی نور مشهد هتل سی نور از جمله مجلل‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد می‌باشد که مجموعه گسترده و کاملی از امکانات رفاهی را داراست. این هتل در همان ابتدا و برداشت اول می‌تواند شما را محو عظمت و شکوه نمای بیرونی خود کند. این هتل متشکل از ۲۲ طبقه و ۲۶۸ باب واحد اقامتی است که در قالب سوئیت‌هایی مدرن و اتاق‌هایی تجملاتی و اعیانی ارائه می‌شوند.
اتاق دو تخته توئین هتل سی نور مشهداتاق‌های هتل دلباز هستند و با دیزاین داخلی بسیار زیبا و خیره‌کننده، در همان نگاه اول رضایت قلبی میهمانان را بدست می‌آورند. در این واحدها، تخت‌ها با ظرافت و نظم خاصی که دارند به مشتریان ارائه می‌شوند و امکانات موجود درون اتاق‌ها بسیار رضایت‌بخش و عالی می‌باشد. می‌توان امکانات هتل را در حد یک هتل ۵ ستاره تمام‌عیار برشمرد.

امکانات رفاهی هتل سی نور

رستوران هتل سی نور مشهددر سال ۱۳۹۳ هتل سی نور طی مراسمی باشکوه در حضور هیئت همراه ریاست جمهوری، مصادف با ولادت امام هشتم (ع) افتتاح گشت. نمای بیرونی هتل سی نور مشهد، بسیار خیره‌کننده است، بطوریکه هر فردی محو تماشای عظمت آن می‌شود.
این هتل دارای دو ساختمان بلندقامت و دوقلو است که به شکلی کاملا هنرمندانه باهم پیوند خورده‌اند؛ این ساختمان‌ها از معماری بسیار تماشایی برخوردارند که نمای خاص و بی‌نظیرشان نشان‌دهنده کارکشتگی و تبحر معماران ایرانی در خلق سازه‌هایی خاص است.
استخر هتل سی نور مشهدساختمان هتل به خاطر داشتن ارتفاع زیاد، چشم‌انداز تماشایی از حرم مطهر را به مهمانان ارائه می‌دهد. از طبقات بالا، مثل طبقه ۱۶ و ۱۷، نمای منحصربه‌فردی از مشهد الرضا نمایان است. امکانات رفاهی که هتل سی نور مشهد دارد باعث شده این هتل به مرکز تفریحی مجهزی مبدل گردد: از کافی‌شاپ، فروشگاه و چای‌خانه سنتی گرفته تا سالن بزرگ بیلیارد و محوطه امن برای بازی کودکان، تمامی امکانات با هدف آسودگی و رفاه کلیه مهمانان هتل، از کودکی خردسال تا فردی سالخورده، فراهم شده است.
اگر به ورزش کردن علاقمندید خوب است بدانید، هتل سی نور مشهد دارای باشگاه ورزشی کاملا مجهز و حرفه‌ای می‌باشد. این امکان برای شما فراهم است تا در باشگاه بدن‌سازی این هتل براساس برنامه ورزشی که دارید، به انواعی از فعالیت‌های ورزشی مشغول گردید. همچنین می‌توانید از تجهیزات مدرن و گران‌قیمت آن استفاده کنید.
فضای باز هتل سی نور مشهد توصیه ما به شما جهت ریکاوری بعد از ورزش، سر زدن به استخر و سونای هتل سی نور مشهد است. استخری که این هتل دارد بسیار بزرگ و دلباز می‌باشد و سونا و جکوزی آن هم در برطرف نمودن خستگی شما کمک ویژه‌ای خواهد کرد.
علاوه بر تمام موارد ذکر شده، این هتل، برخلاف اکثر هتل‌های مشهد، از اسپا و ماساژ رایگان هم برخوردار است که اگر علاقمند بودید می‌توانید از این خدمات هم استفاده کنید. سایر امکانات بی‌نظیر هتل سی نور مشهد عبارت است از سرویس رایگان رفت ‌و برگشت به حرم، خدمات پزشکی، سالن بیلیارد، همایش، اجلاس، اتاق میهمانی و جلسات کار و… .

تفاوت هتل سی نور با هتل مدینه الرضا چیست؟

ورودی هتل سی نور مشهدهتل سی نور برخلاف هتل مدینه الرضا از ترانسفر رایگان به حرم (رفت و برگشت) و عکس یادگاری برخوردار است. البته هتل مدینه الرضا با پای پیاده از حرم 3 دقیقه فاصله دارد در حالی که هتل سی نور از حرم 15 دقیقه فاصله دارد.
جمع‌بندی
در مشهد مطابق با هر نوع سلیقه و بودجه‌ای می‌توانید هتل رزرو کنید. از هتل‌های خاص و گران با سطح امکانات بالا گرفته تا هتل‌های ارزان و با قیمت مناسب. تنها باید بدانید که چه می‌خواهید. امیدواریم در این مقاله با مقایسه هتل سی نور با هتل مدینه الرضا مشهد توانسته باشیم اطلاعات جامع و کاملی را از این دو هتل در اختیارتان قرار داده باشیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
چگونه رزرو هتل در نوروز 99 انجام دهیم؟
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر