لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل ارم با هتل کوروش کیش
مقایسه هتل ارم با هتل کوروش کیش

مقایسه هتل ارم با هتل کوروش کیش

برای رزرو هتل‌های کیش، چنانچه می‌خواهید در یکی از هتل‌های 5 ستاره یا 4 ستاره کیش اقامت کنید، قطعا انتخاب هتل مناسب موضوع مهمی است. بعضی افراد علاقمندند زمان بیشتری را در هتل بگذرانند، از این رو نوع اتاق‌ها و امکاناتی که در آن ارائه می‌گردد برای آنها پراهمیت است. در این مقاله به مقایسه هتل ارم با هتل کوروش کیش پرداختیم.
با مقایسه این دو هتل از هتل‌ های کیش قصد داریم شما را با جزئیات بیشتری از آنها آشنا کنیم. اگر شما هم برای سفر به جزیره برنامه‌ریزی کرده‌اید پس حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

درباره هتل ارم کیش

این هتل 4 ستاره زیبا در مقیاس بزرگ و ۹ طبقه بنا شده است. هتل ارم کیش هر ساله با افتخار میزبان صدها مسافر و توریست داخلی و خارجی می‌باشد. از ویژگی‌های بارز هتل ارم نزدیک بودن آن به دریای نیلگون خلیج همیشه فارس است. در عین حال هتل به دلیل دسترسی آسان به مراکز خرید در میان گردشگران اهمیت خاصی دارد.

امکانات عمومی هتل ارم کیش

سالن بیلیارد هتل ارم کیشقسمت پذیرش هتل ارم به‌صورت شبانه‌روزی از مسافران عزیز استقبال و پذیرایی می‌کند. مسافران در فضای لابی این هتل به‌صورت رایگان می‌توانند به اینترنت وای فای متصل شوند. پارکینگ این مجموعه هم با ظرفیت ۵۰ خودرو و با هزینه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. از امکاناتی که در لابی این هتل ارائه ‌شده باید به اتاق چمدان، ترانسفر رفت ‌و برگشت برای تماشای جاذبه‌های دیدنی، خدمات تهیه بلیط، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس و آرایشگاه اشاره کرد.

اتاق ‌ها و امکانات اتاق ‌های هتل ارم کیش

سوئیت دو تخته هتل ارم کیشدر دو بخش ساختمان اصلی و محوطه هتل اتاق ‌های این هتل را می‌‌بینید. بطورکلی، هتل ارم از ۲۱۰ واحد اقامتی برخورداراست که عبارتند از ۳۰ اتاق رویال و ۱۴۰ سوئیت معمولی. در زمان رزرو این هتل بسته به تعداد نفرات و بودجه و سلیقه‌‌ای که دارید می‌توانید اتاق یا سوئیت دلخواهتان را رزرو کنید.
از جمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل ارائه شده می‌توان به مبل راحتی، تلویزیون ال سی دی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی اشاره کرد. ظرفیت این هتل بطورکلی ۸۲۴ نفر بوده و به‌صورت تختخواب در اتاق‌های هتل ارم کیش قرار دارد.
چنانچه در سوئیت‌ها تخت اضافی می‌خواهید باید به قسمت پذیرش اطلاع دهید. اکثر اتاق‌های هتل ارم رو به دریا می‌باشند که بدون شک احساس آرامش خاصی را در هنگام اقامت به ارمغان می‌آورد. مطمئن باشید یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان را در این هتل تجربه می‌کنید. از جمله امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت است از رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، میزتحریر، مینی بار با هزینه، تلویزیون، مبلمان، تلفن، چای‌ساز، کمد لباس و حمام اختصاصی.

درباره هتل کوروش کیش

ویو اتاق های هتل کوروش کیشاز به‌نام‌ترین هتل‌های کشور هتل پنج ستاره کوروش است. این هتل که در میدان پردیس قرار دارد، از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرد. هتل کوروش متشکل از ۱۶ طبقه و ۱۹۸ باب اتاق بوده که همه آن‌ها از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند.
باتوجه به پرطرفدار بودن جزیره، حتی مسافران خارجی هم این هتل را رزرو می‌کنند، چراکه هم از امکانات عالی برخوردار است و همچنین باتوجه به موقعیت قرارگیری خوبش، به ساحل خلیج‌فارس و جاذبه متعددی مثل پارک دلفین، برج ایفل کیش و پارک پرندگان کیش، اسکله بزرگ تفریحی و مراکز خرید دسترسی خوبی دارد.

امکانات عمومی هتل کوروش کیش

رستوران هتل کوروش کیشبا اقامت در این هتل زیبا شک نکنید که یکی از شیرین‌ترین سفرهایتان را تجربه می‌کنید. پرسنل هتل کوروش بسیار مجرب هستند و همگی سعی در ایجاد اقامتی خاطره‌انگیز دارند. لابی مجهز این مجموعه، ظرفیت ۱۰۰ نفر مهمان را دارد. از خدمات پرکاربرد ارائه‌شده در لابی این هتل، اینترنت وای فای می‌باشد که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، البته با هزینه مجزا.
استخر هتل کوروش کیشبرای دسترسی به تمامی طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. در لابی امکان استفاده از اتاق چمدان، صندوق امانات و دستگاه واکس کفش وجود دارد. تاکسی‌سرویس هم در لابی برای گشت‌وگذار است. با کرایه اتومبیل هم می‌توانید به جاهای مختلف جزیره بروید. مسافرانی هم هستند که به وسیله ماشین شخصی به این جزیره سفر می‌کنند. پارکینگ اختصاصی مجموعه که می‌تواند ۱۰ خودرو را در خود جای دهد، در اختیارشان قرار داده می‌شود.

اتاق‌ ها و امکانات اتاق‌ های هتل کوروش کیش

سوئیت دبل هتل کوروش کیشانواع اتاق‌هایی که این هتل دارد شامل اتاق دوتخته سمت دریا، اتاق دوتخته دبل استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق سه تخته رو به دریا، سوئیت یک خوابه دونفره رو به جزیره. خوب است بدانید اتاق‌های سمت دریا در واقع اتاق‌هایی هستند که رو به دریا می‌باشند و دارای چشم‌اندازی رو به دریا نیستند.
با اقامت در اتاق‌های هتل کوروش وعده صبحانه سلف‌سرویس در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. برای صرف وعده‌های ناهار و شام لازم است هزینه جداگانه پرداخت شود. براساس قوانین موجود در این هتل ساعت تحویل اتاق ۱۴ بوده و ساعت ۱۲ ظهر تخلیه اتاق صورت می‌گیرد. از سیستم انرژی خورشیدی برای گرمایش هتل استفاده ‌شده است. اتاق‌های این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی دارند که رو به دریا هستند و شما در هر ساعتی از تماشای دریا لذت می‌برید.
لابی هتل کوروش کیشحمام اختصاصی، چای‌ساز، یخچال، مبلمان، آب رایگان، کمد لباس، رخت‌آویز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام مجهز به دوش، تلویزیون و تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، وان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی از جمله امکانات داخل اتاق‌هاست. برای کودکان زیر ۵ سال هزینه اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان محاسبه می‌شود. افراد بالای ۵ سال باید به‌طور کامل هزینه را پرداخت کنند.

تفاوت هتل ارم با هتل کوروش چیست؟

لابی هتل ارم کیشیکی از بارزترین تفاوت‌های این دو هتل تعداد ستاره‌های آن‌هاست. همانطور که می‌دانید هتل کوروش هتلی 5 ستاره است اما هتل ارم از هتل‌های 4 ستاره کیش محسوب می‌شود. باتوجه به 5 ستاره بودن هتل کوروش این هتل در ارائه خدمات و سرویس‌دهی عملکرد بهتری از هتل ارم دارد. که البته این ویژگی باعث بالا رفتن قیمت هتل کوروش هم می‌شود.
جمع‌بندی
همانطور که خواندید مقایسه هتل ارم با هتل کوروش کیش موضوع این مقاله بود. ما به صورت جامع و کلی از امکانات و واحدهای اقامتی این دو هتل اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم. در هر سفر بحث محل اقامت مهم و ضروری است. داشتن مکان اقامتی مناسب می‌تواند سفری با خاطرات خوش را برایتان رقم بزند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
گول این اشتباهات را در هتل نخورید!
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر