لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل داریوش و هتل کوروش کیش
مقایسه هتل داریوش کیش و هتل کوروش

مقایسه هتل داریوش و هتل کوروش کیش

مقایسه هتل داریوش با هتل کوروش کیش موضوع این مقاله است. هتل داریوش کیش، هتلی 5 ستاره بوده که در سال 1383 مورد بهره‌برداری واقع شد. هتل در سال 1396 با هدف ارتقا سطح کیفی امکانات و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت.

یکی از هتل های کیش، هتل پنج ستاره کوروش کیش بوده که نظر مثبت مهمانان را کسب کرده است. هتل بزرگ کوروش کیش از اولین هتل های خاورمیانه، از انرژی خورشیدی جهت مصارف متعددی بهره برده است. تمامی این موارد، در کنار موقعیت مکانی فوق‌العاده، پرسنل خوش برخورد و خدمات کامل، باعث تبدیل شدن هتل کوروش به یکی از گزینه‌های اقامتی مهمانان شده است.

مقایسه هتل داریوش کیش و هتل کوروش

اتاق های هتل کوروش کیش یا هتل داریوش؟ کدام یک بهتر است؟

 اتاق های هتل کوروش

hotel korosh kish

انواع اتاق هایی که هتل 5 ستاره کوروش دارد عبارت‌اند از اتاق سه تخته استاندارد، اتاق سه تخته رو به دریا، اتاق دوتخته دوبل استاندارد، اتاق دوتخته سمت دریا، سوئیت یک خوابه دونفره رو به جزیره. توجه کنید اتاق های سمت دریا چشم‌انداز دریا ندارند. بلکه منظور از اتاق های سمت دریا، اتاق ها رو به دریا است.

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل ارم با هتل کوروش کیش” را مطالعه کنید.

با داشتن اقامت در اتاق های این هتل وعده صبحانه برای مسافران عزیز به‌صورت سلف سرویس سرو می‌شود. این در حالیست که برای وعده‌های ناهار و شام لازم است هزینه جدا پرداخت شود. قوانین رایجی که  در این هتل وجود دارد، برای تحویل اتاق ساعت ۱۴ و برای تخلیه آن ساعت ۱۲ ظهر در نظر گرفته شده است.

سیستم انرژی خورشیدی را برای گرمایش هتل استفاده می‌کنند. اتاق هایی که در این هتل دارای چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به دریا هستند، در هر ساعتی از شبانه‌روز تماشای دریا را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

 اتاق های هتل کوروش

از جمله امکانات موجود در داخل اتاق ها شامل سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام مجهز به دوش، یخچال، مبلمان، آب رایگان، کمد لباس، حمام اختصاصی، چای‌ساز، رخت‌آویز، تلویزیون و تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، وان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی می‌شود.

هتل داریوش کیش | سمبل شکوه و عظمت ایران
ادامه مطلب

هزینه‌ای که برای اقامت کودکان زیر ۵ سال در این هتل در نظر گرفته است در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان می‌باشد. برای افراد بالای ۵ سال این هزینه به‌طور کامل دریافت خواهد شد. معرفی کامل هتل کوروش را پیشنهاد می‌کنم در مقاله “معرفی هتل کوروش کیش – هتلی 5 ستاره و نوساز در بهترین نقطه جزیره” مطالعه کنید.

 اتاق های هتل داریوش

اتاق های هتل داریوش

هتل داریوش دارای سه طبقه با 168 باب واحد اقامتی است که امکانات و خدمات رفاهی مناسب را برای میهمانان فراهم کرده. در طراحی که هتل پنج ستاره داریوش کیش دارد، شاهد الهام از بنا تخت‌ جمشید و پاسارگاد هستیم. برای آشنایی بیشتر با اتاق های هتل داریوش پیشنهاد می‌کنم مقاله “معرفی اتاق های هتل داریوش کیش” را بخوانید.

هتل داریوش کیش دارای اتاق ها و سوئیت‌های متفاوتی است که باتوجه به نیازهای مختلف امکانات متنوعی را به مهمانان خود ارائه می‌کند. اتاق های دو نفره این هتل دارای دو نوع است که عبارتند ازاستاندارد و لوکس.

متراژ اتاق های استاندارد دو نفره برابر با ۲۹ متر بوده و دارای چشم‌اندازی رو به باغ و یا دریا است. اتاق های دو تخته لوکس بزرگتر می‌باشند و متراژ آن‌ها برابر با ۱۸۰ متر می‌باشد. این اتاق ها دارای دو ویو باغ یا دریا هستند.

اتاق های هتل داریوش

سوئیت‌های موجود در این هتل همگی لوکس می‌باشند. متراژ سوئیت استودیو یک خوابه با یک تخت دبل و یک اتاق نشیمن، برابر با هشتاد متر است. سوئیت رویال چهار یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب دارد که شامل یک تخت دبل و دو تخت سینگل است. سوئیت رویال چهار نفره ۶۵ متر می‌باشد.

سوئیت آتوسا لوکس نیز هشتاد متر مربع مساحت دارد و با یک اتاق خواب و یک نشیمن ارائه می‌شود. تمام سوئیت‌های هتل دارای چشم‌اندازی به باغ و یا دریا هستند. همچنین نوع دیگری از سوئیت در محوطه باغ واقع شده که به آن کابانا می‌گویند. این نوع از سوئیت‌ها با متراژ ۴۵ متری، منظره رو به دریا دارد.

کابانا حمام سانروف نیز به مسافران برای رزرو ارائه می‌شود. این کابانا دارای دوش حمام در تراس بوده و کسانی که خردسال دارند بهتر است از این نوع سوئیت استفاده شود. پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش” را مطالعه کنید.

کرایه ماشین در جزیره کیش
ادامه مطلب

آدرس و شماره تلفن هتل کوروش کیش و هتل داریوش

آدرس و شماره تلفن هتل کوروش

آدرس و شماره تلفن هتل کوروش

  • آدرس: کیش-میدان پردیس
  • شماره تماس: 02191005105

آدرس و شماره تلفن هتل داریوش

آدرس و شماره تلفن هتل داریوش

  • آدرس: کیش، میدان داریوش
  • شماره تماس: 02191005105

پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل داریوش و هتل مارینا پارک کیش” را بخوانید.

رستوران هتل کوروش یا هتل داریوش کیش، کدام یک بهتر است؟

 رستوران هتل کوروش کیش

hotel korosh kish 7

رستوران موجود در هتل کوروش کیش گنجایش ۷۰ نفر را دارد. برای صرف وعده‌های غذایی می‌توانید به این رستوران مراجعه نمایید و انواع غذاهای عربی، ایرانی و غذای فوری را سفارش دهید و میل نمایید.

 رستوران هتل داریوش کیش

رستوران هتل داریوش کیش

در هتل داریوش کیش رستوران‌های متعدد و متفاوتی وجود دارد. در وسط طبقه همکف رستوران آپادانا را با فضایی بزرگ و مجلل پیدا می‌کنید که با الهام از دوره هخامنشی ساخته شده است. ظرفیت این رستوران ۲۸۰ نفر بوده و برای صرف صبحانه از ساعت هفت و نیم تا ده و نیم در آن می‌توانید حاضر شوید.

از دیگر رستوران‌های هتل 5 ستاره داریوش رستوران پاسارگاد بوده که ظرفیت آن معادل ۱۵۰ نفر است. منوی رستوران پاسارگاد انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را دربرمی‌گیرد. این رستوران فقط برای صرف ناهار یا شام مناسب است. برای آشنایی کامل با رستوران این هتل می‌توانید مقاله “رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش” را بخوانید.

فاصله هتل کوروش کیش و هتل داریوش تا مراکز خرید

فاصله هتل داریوش تا مراکز خرید

فاصله هتل داریوش تا مراکز خرید

  • پردیس 2: 638 متر
  • پردیس 1: 876 متر
  • بازار پانیذ: 882 متر

فاصله هتل کوروش کیش تا مراکز خرید

فاصله هتل کوروش کیش تا مراکز خرید

  • پردیس 1: 826 متر
  • پردیس 2: 1.2 متر

فاصله هتل کوروش کیش و هتل داریوش تا دریا

از هتل 5 ستاره کوروش کیش تنها با طی مسافت 1.2 کیلومتر به ساحل دریا دسترسی خواهید داشت.

فاصله هتل 5 ستاره داریوش تا ساحل دریا برابر با 650 متر است.

در مقاله “مقایسه هتل پانوراما و هتل کوروش کیش” مقایسه هتل کوروش با هتلی دیگر را آورده ایم که پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید.

مالک هتل داریوش چه کسی است؟

مالک هتل داریوش چه کسی است؟

آقای حسین ثابت بکتاش مالک هتل داریوش کیش می‌باشد. حسین ثابت بکتاش را می‌توان یکی از ثروتمند ترین اشخاص ایران معرفی کرد که در مشهد متولد شد. این شخص تمامی عمرش را برای تجارت‌های بین المللی و ساخت و ساز هتل صرف نموده است. حسین ثابت بکتاش، در خرداد ماه سال 1313 متولد شد. معرفی کامل این هتل را می توانید در مقاله “هتل داریوش کیش | سمبل شکوه و عظمت ایران” بخوانید.

پرطرفدارترین هتل های کیش
ادامه مطلب

نظرات هتل داریوش کیش

نظرات هتل داریوش کیش

برای مقایسه هتل داریوش با هتل کوروش کیش خوب است که به نظرات میهمانان سابق این دو هتل بپردازیم. این هتل از هتل های بسیار خوب جزیره است که با عملکرد درست و مدیریت مناسب توانسته خودش را ثابت کند.

برای آنکه بهتر و با اطمینان بیشتر متوجه این قضیه شوید پیشنهاد می‌دهیم قسمت نظرات هتل ها در سایت ایران هتل را مطالعه نمایید.  در این بخش میهمانان قبلی هتل از هتل داریوش تعریف و انتقاد کرده‌اند که می‌تواند برای بدست آوردن اطلاعات از هتل مناسب و کافی باشد.

نظرات هتل کوروش کیش

در خوب بودن و امکانات و خدمات کامل هتل کوروش کیش اصلا شکی نیست. با این همه برای آن که از نظرات میهمانان سابق نیز بدانید می‌توانید به بخش نظرات سایت ایران هتل مراجعه کنید. در این قسمت تجربیات میهمانان سابق هتل، از اقامت در آن، می‌تواند به شما برای انتخاب کردن یا نکردن هتل کمک نماید. پیشنهاد می کنم حتما مقاله “مقایسه هتل کوروش و هتل میراژ کیش” را بخوانید.

فاصله هتل داریوش کیش و هتل کوروش تا مراکز خرید

hotel dariush kish

فاصله هتل داریوش تا مراکز خریدی نظیر پردیس 2: 638 متر، پردیس 1: 876 متر و بازار پانیذ: 882 متر است.  فاصله هتل 5 ستاره کوروش تا مراکز خریدی نظیر پردیس 1: 826 متر و پردیس 2: 1.2 متر است.

فاصله هتل کوروش کیش و هتل داریوش تا دریا

از هتل 5 ستاره کوروش کیش تنها با طی مسافت 1.2 کیلومتر به ساحل دریا دسترسی خواهید داشت. فاصله هتل بزرگ داریوش تا ساحل دریا برابر با 650 متر است.

جمع‌بندی

هتل‌های با کیفیت و مجهز در کیش کم نیستند. هتل تازه تاسیس کوروش با ۱۶ طبقه بنا و ۱۹۸ باب اتاق و سوئیت توانسته اقامتی لوکس را در کنار امکانات رفاهی مناسب برای میهمانان بسازد. موقعیت مکانی که هتل کوروش دارد، باعث دسترسی آسان آن به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید اصلی جزیره زیبای کیش همچون پردیس ۱ و ۲ شده است.

هتل بزرگ داریوش نیز دارای امکانات بی نظیر و سبک معماری بسیار خاصی است. هتل 5 ستاره داریوش با فضای لوکس مربوط به دوره هخامنشیان و فراهم نمود خدمات استاندارد و کامل رفاهی، توانسته اقامتی جذاب و خاص را به مهمانان عزیز هتل ارائه دهد. ما در این مقاله به مقایسه هتل داریوش با هتل کوروش کیش پرداختیم.

 

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر