لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی اتاق های هتل بین المللی کیش
معرفی اتاق های هتل بین المللی کیش

معرفی اتاق های هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل با داشتن ۴۶۰ اتاق و سوئیت، امکانات بسیار شیک و رفاهی را به مسافران ارائه می‌دهد. اتاق های هتل بین المللی کیش را قصد داریم در این مقاله معرفی کنیم. موقعیت ایده‌آل این هتل در نزدیکی فرودگاه و جاذبه‌های دیدنی کیش، باعث شده تا بسیاری از مسافران از این هتل برای اقامت در سفر خود به کیش استفاده کنند.
همچنین، این هتل دارای رستوران با منوی متنوع و خدمات بین المللی است که به مسافران امکان تجربه غذاهای مختلف را می‌دهد. امکانات دیگر این هتل از هتل های کیش شامل استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، سالن کنفرانس و کاربری، سالن بالروم و … می‌باشد.

اتاق دو تخته توئین رو به جزیره

از اتاق‌ های هتل بین المللی کیش اتاق دو تخته توئین رو به جزیره است. اتاقی با دکوراسیون مدرن و شیک که دارای دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره می‌باشد. این اتاق با داشتن پنجره‌های بزرگ با منظره زیبایی از جزیره کیش، محل اقامتی مناسب برای سفر به کیش است. این اتاق امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، سرویس اینترنت و حمام شخصی، امکانات راحتی و رفاهی را برای مسافران فراهم می‌کند.

اتاق دو تخته توئین رو به دریا

اتاق دو تخته توئین هتل بین المللی کیش رو به دریااز اتاق های هتل بین المللی کیش، اتاق دو تخته توئین رو به جزیره است. اتاقی دارای دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره که با چیدمانی خاص و شیک میزبان مسافران است. این اتاق با برخورداری از منظره رو به دریا ، محل اقامتی مناسب برای سفر به کیش است. این اتاق با امکاناتی مانند اینترنت در اتاق، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، تلویزیون، صندوق امانات در اتاق، مینی‌بار غیررایگان و کمد دیواری پذیرای مسافران عزیز است.

اتاق سه تخته رو به جزیره

اتاق سه تخته هتل بین المللی کیش رو به جزیره از اتاق های هتل بین المللی کیش اتاق سه تخته رو به جزیره است. این اتاق، اتاقی خاص و مجهز بوده که دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل یا سه تخت سینگل می‌باشد. این اتاق با برخورداری از منظره بی‌نظیری از جزیره کیش، بدون شک محل اقامتی مناسب برای سفر به کیش است. این اتاق دارای امکاناتی مانند صندوق امانات در اتاق، مینی‌بار با هزینه دستشویی فرنگی و… است.

اتاق دو تخته دبل رو به دریا

اتاق دو تخته دبل هتل بین المللی کیش رو به دریااز پرطرفدارترین اتاق های هتل بین المللی کیش اتاق دو تخته دبل رو به دریا است. اتاقی شیک و مجهز که دارای 1 تخت دبل می‌باشد. این اتاق با داشتن پنجره های متعدد، منظره زیبایی از جزیره کیش را به نمایش می‌گذارد. این اتاق با امکاناتی مانند اینترنت در اتاق، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، تلویزیون، از مسافران میزبانی می‌کند.

اتاق دو تخته دبل رو به جزیره

اتاق دو تخته دبل هتل بین المللی کیش
از دیگر اتاق های هتل بین المللی کیش اتاق دو تخته دبل رو به جزیره می‌باشد. این اتاق، اتاقی است با چیدمانی کامل که حس خانه را می‌دهد و دارای 1 تخت دبل می‌باشد. این اتاق با دارا بودن امکانات رفاهی کامل، منظره زیبایی از جزیره کیش در محل اقامتی مسافران به نمایش می‌گذارد. این اتاق از امکاناتی نظیر تلویزیون جهت تماشای شبکه نمایش خانگی، یخچال، سرویس اینترنت و حمام شخصی برخوردار می‌باشد.

اتاق یک تخته بدون پنجره

اتاق تک تخته هتل بین المللی کیشاتاق یک تخته بدون پنجره هتل بین المللی کیش، اتاقی با دکوراسیون مدرن و شیک است که دارای یک تخت می‌باشد. این اتاق همانطور که از نامش پیداست فاقد پنجره می‌باشد. این اتاق تمام امکانات رفاهی از تلویزیون، یخچال تا سرویس اینترنت و حمام شخصی، امکانات راحتی و رفاهی را بطور کامل برای مسافران فراهم کرده است.

اتاق پنج تخته

از متفاوت‌ترین اتاق های هتل بین المللی کیش اتاق پنج تخته است. این اتاق، اتاقی با دکوراسیون مدرن و شیک است که دارای دو تخت ابل و یک تخت سینگل می‌باشد. این اتاق با داشتن پنجره های بزرگ، منظره بی‌نظیری از جزیره کیش را در محل اقامتی برای مسافران هتل فراهم کرده است. این اتاق با امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، سرویس اینترنت و حمام شخصی، میزبان مسافران می‌باشد.

سوئیت یک خوابه چهار تخته رو به جزیره

سوئیت هتل بین المللی کیشسوئیت یک خوابه چهار تخته رو به جزیره هتل بین المللی کیش، اتاقی با دکوراسیون مدرن و شیک است که دارای یک تخت دبل و دو تخت سینگل می‌باشد. این اتاق با داشتن پایه‌ترین امکانات، محل اقامتی مناسب در سفر به کیش است که حس خانه را به مسافر می‌دهد. این اتاق با امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، سرویس اینترنت و حمام شخصی، امکانات راحتی و رفاهی از مسافران میزبانی می‌کند.

اتاق سه تخته رو به دریا

اتاق سه تخته هتل بین المللی کیش رو به دریااتاق سه تخته رو به دریا هتل بین المللی کیش، اتاقی با دکوراسیون مدرن و شیک است که با داشتن پنجره های بزرگ منظره زیبایی از دریا را در محل اقامت میهمانان به نمایش می‌گذارد. اتاق یک تخت دبل و یک تخت سینگل یا سه تخت سینگل با سرویس اضافه بصورت یک تخت تاشو دارد. این اتاق تمام امکانات لازم و اساسی را به مسافران هدیه می‌کند. اتاق سه تخته رو به دریا با داشتن پنجره‌های بزرگ و منظره زیبایی از دریا، بدون شک محل اقامتی مناسب برای مسافران به کیش است.

اتاق سه تخته (سه تخت سینگل) رو به دریا

اتاق سه تخته (سه تخت سینگل) رو به دریا هتل بین المللی کیش، اتاقی است کامل با دکوراسیون مدرن و شیک که سه تخت سینگل دارد. این اتاق دارای پنجره‌های بزرگ رو به دریا است که توانسته منظره زیبایی از آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را به میهمانان تقدیم کند. این اتاق با امکاناتی نظیر تلویزیون جهت مشاهده شبکه‌های خانگی، یخچال، سرویس اینترنت جهت رسیدن به کارها و امور شخصی، امکانات راحتی و رفاهی مسافران را فراهم کرده است.

اتاق سه تخته (سه تخت سینگل) رو به جزیره

اتاق سه تخته (سه تخت سینگل) رو به جزیره هتل بین المللی کیش، اتاقی است که دارای چیدمانی زیبا و شیک می‌باشد. این اتاق دارای سه تخت سینگل است. این اتاق کامل‌ترین امکانات را به مسافران ارائه می‌دهد.
جمع‌بندی
ما در این مقاله از اتاق های هتل بین المللی کیش گفتیم. کیش جزیره‌ای است زیبا و دیدنی در خلیج فارس که در تمامی فصول سال میزبان گردشگران بسیاری است. این جزیره با آب و هوای گرم و معتدل، شن و ماسه‌های سفید و آبی آشفته دریا، جاذبه‌های تفریحی و تاریخی، بازارهای پوشاک و سوغاتی و رستوران‌های متنوع، گزینه‌ی مناسبی برای سفر است. همچنین، این جزیره دارای فرودگاه بین‌المللی می‌باشد که امکان دسترسی آسان به این منطقه را برای گردشگران فراهم می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)
اتاق های هتل داد یزد را بهتر بشناسید!
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر