لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل پارسیان آزادی تهران
نمای بیرون هتل پارسیان آزادی تهران

مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل پارسیان آزادی تهران

یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در کیفیت سفر، انتخاب محل اقامت مناسب است. اگر می‌خواهید به پایتخت تماشایی ایران سفر کنید و در انتخاب یکی از هتل های تهران بین دو هتل اسپیناس پالاس یا هتل پارسیان آزادی مردد هستید، از این مقاله سَرسَری عبور نکنید. ما در این مطلب به مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل پارسیان آزادی تهران می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم تا هتل دلخواه خود را انتخاب کنید.

رزرو هتل اسپیناس پالاس و هتل پارسیان آزادی تهران

هتل اسپیناس پالاس از نمای بیرون

هتل مجلل اسپیناس پالاس یکی از لوکس ترین هتل های تهران است که با در نظر گرفتن سلیقه‌های متفاوت، انتظارات مهمانان را برآورده می‌کند. این هتل با طراحی لوکس و بی‌نظیری که دارد همچون الماسی در شمال پایتخت می‌درخشد و تجربه دلچسبی از اقامت را به شما هدیه می‌دهد.

هتل اسپیناس پالاس تهران در دی‌ماه سال 1394 فعالیت خود را در ارتفاعات سعادت‌آباد آغاز کرده است. معماری این هتل 5 ستاره ترکیبی از معماری باشکوه دوران گذشته و مدرنیته است و ساختمان آن به «کاخ» شهرت دارد.

از طراحی، چشم‌انداز و موقعیت جغرافیایی هتل مدرن اسپیناس که بگذریم، به واحدهای مجهز، لابی دلنشین و امکانات ریز و درشت آن می‌رسیم. این هتل هر آنچه از یک هتل پنج ستاره توقع دارید را فراهم می‌کند و خاطره‌ای خوش از اقامت در تهران برایتان رقم می‌زند.

یکی دیگر از بهترین هتل های تهران که برای اقامتی راحت در پایتخت می‌توانید روی آن حساب کنید، هتل 5 ستاره و باسابقه پارسیان آزادی تهران است. این هتل که پیش‌تر عضوی از هتل های زنجیره‌ای هایت بود از سال 1354 فعالیت خود را آغاز کرده است.

فضای داخل اتاق های هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی تهران در سال 1386 بازسازی شد تا با بهبود امکانات خود بتواند رضایت مهمانان را جلب کند. این هتل همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات مناسب لبخند رضایت را بر لبانتان بنشاند.

در صورتی که تصمیم خود را نهایی کردید و می‌خواهید یکی از این مجموعه‌های اقامتی را رزرو کنید، می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. در این وب‌سایت ضمن معرفی هر یک از اتاق‌ها و امکاناتشان، قیمت واحدها نیز به شما نشان داده می‌شود.

امکانات هتل اسپیناس پالاس یا هتل پارسیان آزادی تهران؟ کدام یک بهتر است؟

وان و جکوزی داخل اتاق های هتل اسپیناس پالاس

یکی از معیارهای تأثیرگذار در مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل پارسیان آزادی تهران امکانات این دو مجموعه است. خوشبختانه این هتل های مدرن هر آنچه یک هتل 5 ستاره برای پذیرایی از مهمانان باید در نظر داشته باشد را فراهم کرده‌اند. برخی از امکانات بی‌شمار هتل اسپیناس پالاس تهران عبارت است از:

  • بوفه صبحانه رایگان
  • پارکینگ اختصاصی
  • اینترنت نامحدود و پرسرعت
  • باشگاه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی رایگان برای مهمانان
  • مرکز سلامت برای بانوان و آقایان
  • خدمات ماساژ با رزرو وقت قبلی
  • خدمات زیبایی برای بانوان و آقایان
  • فروشگاه و غرفه
  • سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و راهرو هر طبقه
  • سالن تشریفات، تالار عروسی، سالن همایش و اتاق جلسات کاری.
  • اتاق مخصوص سیگاری‌ها
  • رمپ
  • صرافی
  • خدمات تور
  • صبحانه و ناهار در اتاق
  • لاندری
  • و…
معرفی هتل شایگان کیش
ادامه مطلب

هتل پارسیان آزادی تهران نیز امکانات مناسبی دارد و در ارائه خدمات از مهمانان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. برخی از امکانات این مجموعه را در ادامه آورده‌ایم.

باشگاه ورزشی هتل پارسیان آزادی تهران

  • سالن‌های مجالس و تشریفات، سالن چندمنظوره و سالن اجتماعات
  • کلوپ ورزشی شامل سالن بدنسازی، سالن تنیس و پینگ‌پنگ
  • استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و خدمات ماساژ
  • آرایشگاه مردانه
  • اتاق عقد
  • کافی‌نت
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و راهرو طبقات
  • خدمات پزشکی
  • لاندری
  • پارکینگ 5 طبقه
  • و…

اتاق های هتل اسپیناس پالاس یا هتل پارسیان آزادی؟ کدام یک بهتر است؟

هتل های محبوب اسپیناس پالاس تهران و پارسیان آزادی برای رفاه حال مسافران، واحدهای اقامتی متفاوتی در نظر گرفته‌اند. این هتل ها برای سلیقه‌ها و بودجه‌های متفاوت پیشنهادات خاصی ارائه می‌دهند که در ادامه نگاهی به آن‌ها میندازیم.

اتاق های هتل اسپیناس پالاس

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پلاس تهران با هدف تجربه‌ای خاص از اقامت برای مهمانان، چندین نوع واحد اقامتی برای شما تدارک دیده است. اتاق‌های دبل و توئین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن‌دار رویال خانوادگی، سوئیت‌های جونیور، سیگنچر، سینگچر پالاس، رویال و سوئیت اسکای از واحدهای اقامتی این مجموعه است.

هتل لوکس اسپیناس 20 طبقه و 400 باب واحد مدرن و شیک برای پذیرایی از مهمانان دارد. در این میان سوئیت اسکای در شمار متفاوت‌ترین و گرانترین اتاق هتل اسپیناس پالاس قرار دارد که در مرتفع‌ترین نقطه هتل جا خوش کرده است. برای آشنایی بیشتر با اتاق های این هتل “آشنایی با سوئیت های هتل اسپیناس پالاس و امکانات ویژه آن ها” را بخوانید.

اتاق های هتل پارسیان آزادی

فضای داخلی اتاق های هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی تهران با 26 طبقه و 475 اتاق و سوئیت نیز در تنوع و تعدد واحدهای اقامتی خود چیزی کم نگذاشته است. از واحدهای این مجموعه می‌توان به اتاق‌های سینگل، اتاق‌های دو تخته توئین و دبل در طبقات مختلف، اتاق ویژه توان‌خواهان، سوئیت پرزیدنتال، سوئیت رویال دوبلکس و سوئیت‌های جونیور اشاره کرد.

همه واحدهای هتل مجلل پارسیان آزادی دارای تهویه‌مطبوع، وان و حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، یخچال، چای‌ساز و مبلمان هستند. تفاوت اتاق‌های این مجموعه در متراژ آن‌ها و تعداد هر المان است. برای آشنایی با اتاق های این هتل مقاله “اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران را بهتر بشناسید!”گ را بخوانید.

معرفی هتل سارا کیش - هتلی به روز با امکانات پیشرفته
ادامه مطلب

رستوران هتل پارسیان آزادی یا هتل اسپیناس پالاس تهران، کدام یک بهتر است؟

از آنجا که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند وعده‌های غذایی خود را در رستوران هتل نوش جان کنند، توجه به این آیتم نیز در انتخاب مجموعه اقامتی اهمیت بالایی دارد. از این رو، در این بخش می‌خواهیم سری به رستوران‌ها و کافه‌های این دو مجموعه معروف بزنیم.

رستوران هتل پارسیان آزادی

سلف سرویس رستوران هتل پارسیان آزادی

اگر می‌خواهید در فضایی دلنشین و دوست‌داشتنی دلی از عزا در بیاورید، سری به رستوران‌های هتل پارسیان آزادی تهران بزنید. این هتل 4 رستوران دارد که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم. برای آشنایی با جزئیات این هتل “معرفی هتل پارسیان آزادی تهران” را بخوانید.

  • رستوران پارسه: همه روزه از ساعت 6 تا 10 صبح در رستوران پارسه بوفه صبحانه دایر است که در آن غذاهای متنوع و لذیذی برای مهمانان سرو می‌شود. همچنین انواع غذاهای ایرانی، پیش‌غذاهای گرم و سرد، سوپ و سالاد برای وعده‌های ناهار و شام در رستوران پارسه سرو می‌شود.
  • رستوران سرو: رستوران سرو در فضایی روباز قرار گرفته و در آن انواع کباب سرو می‌شود. همچنین منوی کافی‌شاپ نیز در این رستوران به چشم می‌خورد.
  • رستوران پارمین: پارمین یکی دیگر از رستوران‌های هتل لوکس پارسیان آزادی تهران است که در آن انواع فست‌فود و غذاهای فرنگی در هر سه وعده سرو می‌شود.
  • رستوران ژاپنی کنزو: کنزو رستورانی با فضای مدرن و مینیمال است که بر اساس فرهنگ ژاپنی چیدمان شده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای آسیای شرقی که با رسپی اصیلشان تهیه می‌شوند را نوش جان کنید.

رستوران هتل اسپیناس پالاس

رستوران هتل اسپیناس پالاس

هتل پارسیان آزادی تهران رستوران و کافه‌های متنوعی دارد که تنوع و کیفیت غذاهای آن‌ها شما را راضی خواهد کرد. با ما باشید تا با هم گشتی در این رستوران‌ها بزنیم.

  • رستوران سنتی دیبا: این رستوران فضای خوش نقش و نگار و رمانتیکی دارد که در همان نگاه اول توجه شما را جلب می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی و نوشیدنی‌های امروزی و سنتی سرو می‌شود.
  • رستوران مدرن لاتون: لاتون رستورانی مدرن با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی است. اگر به‌دنبال تجربه جدیدی از طعم و مزه هستید، حتماً سری به رستوران لاتون بزنید.
  • کافه سان ست: در این کافه نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود و لاته‌های آن زبانزد خاص و عام است. انواع شیرینی، مافین و میان‌وعده‌های سبک از دیگر خدمات این کافه است. فضای باز کافه سان ست چشم‌انداز زیبایی به پایتخت دارد و حس و حال خوبی به شما می‌دهد.
  • رستوران اسکای لانژ: این رستوران در بالاترین نقطه هتل قرار دارد که از آنجا مناظری بی‌نظیر از پایتخت پیش رویتان قرار می‌گیرد. رستوران اسکای لانژ در تهران بسیار پرطرفدار است و انواع غذاهای دریایی و فست‌فود در آن سرو می‌شود.
معرفی هتل شایان کیش – هتل ساحلی 5 ستاره در بهترین نقطه جزیره
ادامه مطلب

برای آشنایی با همه رستوران های این هتل مقاله “رستوران های اسپیناس پالاس” را بخوانید.

مالک هتل اسپیناس پالاس و هتل پارسیان آزادی چه کسی است؟

صاحب امتیاز هتل اسپیناس پالاس تهران فردی به نام ماریو کاندیش و مالک آن آقای علی اصغر امیری است. هتل پارسیان آزادی نیز که در گذشته زیرمجموعه گروه هتل های هایت بود، پس از انقلاب تحت مالکیت بنیاد مستضعفان کشور قرار گرفت.

نظرات هتل پارسیان آزادی تهران

رستوران و کافی شاپ هتل پارسیان آزادی تهران

هیچ چیز به اندازه تجربیات مهمانان قبلی به شما در انتخاب هتل اسپیناس پالاس یا هتل پارسیان آزادی کمک نمی‌کند. بررسی نظرات دیگران دید خوبی به شما می‌دهد تا از امکانات و خدمات هتل اطمینان خاطر پیدا کنید.

اگر می‌خواهید نگاهی به نظرات هتل پارسیان آزادی بیندازید، وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید. در این سایت شما می‌توانید با جست‌وجو در نظرات درباره انتخاب و رزرو این هتل مطمئن‌تر تصمیم‌گیری کنید. با رزرو هتل اسپیناس پالاس به کدام جاذبه‌های تهران نزدیک می‌شویم؟

نظرات هتل اسپیناس پالاس تهران

لابی هتل اسپسناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران از آن جمله هتل هایی است که با امکانات مناسبش به‌خوبی توانسته نظرات افراد مختلف را جلب کند. این هتل امتیاز بالایی از مهمانان دریافت کرده و نظرات مثبت متعدد درباره آن نشان از کیفیت بالای خدماتش دارد. برای دیدن نظرات بیشتر بد نیست سری به وب‌سایت ایران هتل آنلاین بزنید. برای آشنا شدن با کلیه جزئیات این هتل مقاله “معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران” را بخوانید.

جمع‌بندی

در این نوشته برای شما از دو هتل مجلل و لوکس در قلب تهران گفتیم و به مقایسه هتل اسپیناس پالاس و هتل پارسیان آزادی تهران پرداختیم. این دو مجموعه از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل های تهران هستند که توانسته‌اند گردشگران بسیاری را راضی نگه دارند.

اگر شما هم تجربه‌ای از اقامت در هتل اسپیناس پالاس یا هتل پارسیان آزادی دارید، خوشحال خواهیم شد آن را با ما در میان بگذارید. به نظر شما برای رزرو هتل کدام یک از این هتل ها برای اقامت در پایتخت مناسب‌تر است؟

سوالات متداول

فاصله هتل اسپیناس پالاس و هتل پارسیان آزادی تا برج میلاد چقدر است؟

فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران از برج میلاد حدوداً 9 کیلومتر و فاصله هتل پارسیان آزادی از آن 7 کیلومتر است.

آدرس و شماره تلفن هتل پارسیان آزادی و هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پارسیان آزادی در بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین قرار دارد و هتل اسپیناس پالاس نیز در سعادت‌آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود واقع شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر