لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> سفر به همدان، مهد تاریخ و تمدن ایران و رزرو نزدیک ترین هتل ها به مقاصد گردشگری
سفر به همدان، مهد تاریخ و تمدن ایران و رزرو نزدیک ترین هتل ها به مقاصد گردشگری

سفر به همدان، مهد تاریخ و تمدن ایران و رزرو نزدیک ترین هتل ها به مقاصد گردشگری

کوله بارمان را می بندیم. می خواهیم به پایتخت تاریخ و تمدن ایران سفر کنیم. همدان، شهری با جاذبه های توریستی فراوان که به خصوص در ایام گرم سال، با آغوش باز پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی است. از اماکن تاریخی این شهر می توان از آرامگاه باباطاهر، برج قربان و آرامگاه بوعلی سینا یاد کرد.
بعد دیگر سفر، یافتن هتل برای اقامت در شهر مورد نظر است. در ادامه مطلب می خواهیم به برخی از مهمترین مناطق گردشگری که در خارج از شهر همدان واقع است، سری بزنیم و هتل های همدان را که به این مناطق نزدیک تر است، پیدا کنیم.

دو سفر کوتاه در پیش داریم. راهی روستایی به اسم کبودراهنگ می شویم تا به بزرگترین غار آبی جهان برسیم. بعد از طی کردن مسیر حدود 70 کیلومتر از شهر همدان، ورودی غار علیصدر نمایان می شود. وارد غار شوید و از زیبایی های حیرت انگیز آن لذت ببرید.
برای یافتن هتل نزدیک غار علیصدر در سایت ایران هتل، به صفحه غار علیصدر در سایت مراجعه می کنیم. یکی از راه های دسترسی به این صفحه، جستجوی عبارت “غار علیصدر همدان” در صفحه اصلی سایت می باشد. در صفحه مربوطه، می توانید نزدیک ترین هتل ها و مهمانسراها را به این منطقه گردشگری محبوب پیدا کنید. چه بهتر که قبل از شروع سفر، هتل موردنظرتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید و آسوده خاطر سفر خود را آغاز کنید.
مقصد سفر بعدی، روستای ورکانه است که در فاصله حدود 20 کیلومتری از همدان قرار دارد. این روستا با معماری سنگی، یادآور تصاویر مربوط به دوره رنسانس اروپا می باشد. برای اقامت در این روستا و مشاهده اطلاعات بیشتر، به صفحه روستای ورکانه همدان مراجعه کنید.

هتل 5 ستاره در مشهد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر