لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> طبیعت >> زیباترین سواحل اروپا
زیباترین سواحل اروپا

زیباترین سواحل اروپا

حمام آفتاب در ماسه‌های طلایی سواحل الگاروه، شیرجه در آب زلال کورفو و یا شناکردن به منظور کشف عمق فورمِنتِرا. از بریتانیا گرفته تا ایتالیا، کرواسی، پرتغال و اسپانیا، با ما همراه شوید تا شما را با 10 نمونه از زیباترین سواحل اروپایی آشنا کنیم تا بتوانید از این پس با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

بِناگیل (الگاروه، پرتغال)

همه سواحل دنیا به یک اندازه قابل توجه نیستند. برخی مانند جواهر پنهانی هستند که با مناظری خیره‌ کننده احاطه شده‌اند. مانند الگار دی بناگیل که ساحلی کشف‌شده در الگاروه واقع در جنوبی‌ترین نقطه پرتغال است. منظره‌ای خیره‌ کننده واقع در غار دریایی الگار، مکانی نسبتاً دورافتاده با حفره‌ای طبیعی که از طریق آن نور عبور می‌کند و درخشندگی ماسه‌های طلایی را دوچندان می‌سازد.

Tuerredda (Sardinia, Italy)

تورِدا (ساردینیا، ایتالیا)

ساحل تورِدا واقع در استان کاگلیاری در خط ساحلی جنوبی ساردینیاست. آبهای آبی عمیق، ساحلی با ماسه‌های نرم و رایحه‌ای مدیترانه‌‌ای که با نسیم دریا به مشام می‌رسد، این مکان را به جواهری ارزشمند در ایتالیا بدل کرده است. آب دریا دائماً از آبی تیره به سبز زمردی تغییر رنگ پیدا می‌کند و عمق ماسه‌ای این آبها زیستگاه بسیار مناسبی برای موجودات دریایی‌ست.
Kaputas (Turkey)

کاپوتاش (ترکیه)

ساحل کاپوتاش به‌عنوان یکی از بهترین سواحل در اروپا و یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای سفر در سواحل مدیترانه شناخته می‌شود. این ساحل، طبیعت وحشی و دریای به دور از آلودگی خود را به رخ می‌کشد و چشم‌انداز بسیار زیبایی را به بازدیدکنندگانی که می‌خواهند درحالی‌که روی ماسه‌ها استراحت می‌کنند از زیبایی طبیعت نیز لذت ببرند، پیشکش می‌کند.
La Concha (San Sebastian, Spain)

لاکونچا (سن‌سباستین، اسپانیا)

این ساحل که در واقع در سرزمین باسک قرار دارد از بالاترین نقطه شبیه به یک صدف و مروارید است و نامی هم که روی آن گذاشته‌اند براساس همین شباهت است. لاکونچا ساحلی شگفت‌انگیز با ماسه‌هایی نرم است و این قسمت از دریای کارائیب برای موج‌سواری و همینطور حمام آفتاب ایده‌آل است.
Paleokastritsa (Corfu, Greece)

پالئوکاستریتسا (کورفو، یونان)

نیازی نیست برای اینکه از دریایی عمیق و شیرجه به قسمت‌های مختلف آبهای فیروزه‌ای‌رنگ لذت ببرید تا جزایر کارائیب بروید بلکه می‌توانید مسیر کوتاه‌تری را طی کنید و با رفتن به دهکده‌ پالایوکاستریتسا در جزیره کورفو در کشور یونان این کار را انجام دهید. سواحل این ناحیه از نوع صخره‌ای هستند و تمامی آنها خلیج‌های شگفت‌انگیزی برای تمرین شنا یا غواصی می‌باشند. طبق موتورهای جستجوگر مسافرتی مانند اِسکای‌اِسکنر و تریپ‌اَدوایزر، پالایوکاستریتسا درصدر بهترین سواحل اروپاست که باید این تابستان از آنها دیدن کنید.
Zlatni Rat (Croatia)

زلاتنی رات (کرواسی)

این ساحل در باریکه‌ای وسیع با ماسه‌هایی سفید واقع شده و شکل آن با باد میسترال و جزرومدهای قوی تغییر می‌کند و این دقیقاً همان چیزی‌ست که اگر به زلاتنیا رات در سواحل کرواسی سفر کنید تجربه خواهید کرد. درحال حاضر این ساحل یکی از پربازدیدترین مناطق در تعطیلات تابستان است که با بازدید از آن گردشگران می‌توانند از آب‌های زلال و یکی از خیره‌کننده‌ترین سواحل اروپا لذت ببرند.
Ses Illetas (Balearic Islands, Spain)

سِس ایلِتاس (جزایر بالئاری، اسپانیا)

آب‌های زلال و ماسه‌های نرم طلایی مشخصه‌های این ساحل واقع در فورمِنتا هستند. این بهشتِ دریایی، جای دنج فوق‌العاده‌ای برای استراحت، لذت‌بردن از غروب آفتاب و یا پیاده‌روی روی تپه‌های شنی‌ست. همچنین، اعماق آبهای این منطقه پوشیده از علف اقیانوسیه پوسیدونیا، گونه‌ای که کل اکوسیستم را شکل می‌دهد است که مطمئناً این مکان را به گزینه‌ای فوق‌العاده‌ برای غواصان بدل می‌کند.
Inchydoney (Ireland)

اینچیدونی (ایرلند)

در سفر بعدی خود از این ساحل که مجاور شهر کلوناکیلتی واقع در بخش ایرلندی کورک است دیدن کنید. این ساحل با تپه‌هایی شنی مقصدی عالی برای دوستان و خانواده‌هایی‌ست که به‌دنبال گشت‌و‌گذار در نواحی ساحلی و یا موج‌سواری در محیطی شگفت‌انگیز هستند.
San Teodoro (Sardinia, Italy)

سن تئودورو (ساردینیا، ایتالیا)

از افتخارات شهر سن تئودورو در ساردینیا با کمتر از 5000 سکنه این است که به بازدیدکنندگان خود تعدادی از زیباترین سواحل ایتالیا را عرضه می‌کند. آب دریای سن تئودورو بسیار آبی و زلال است و مانند استخری طبیعی‌ست که به‌دلیل عمق کم به مکانی ایده‌آل برای غواصی‌های تفریحی تبدیل شده است و ماسه‌های سفید و نرم آنجا تداعی‌کننده مناظر استوایی کارائیب است.
Bantham (Devon, England)

بِنتام (دِوون، انگلستان)
اگر به‌دنبال ساحلی پر از شگفتی هستید از ساحل بنتام در شهر دوون واقع در ناحیه جنوبی انگلستان دیدن کنید. به دلیل آنکه این منطقه با مناظر طبیعی باشکوهی احاطه شده، چشم‌اندازهای شگفت‌انگیزی از خلیج بیگبوری را پیش چشمانتان قرار می‌دهد.

چگونه می توان در هنگام غم و اندوه، به سفر رفت
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر