لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> کیفیت سفر را فدای قیمت کم نکنید
کیفیت سفر را فدای قیمت کم نکنید

کیفیت سفر را فدای قیمت کم نکنید

برخی قسمت های سفر ارزش ولخرجی و ریخت و پاش دارد. زمانی که شما برای بار اول بلیط هواپیما را با کمترین نرخ ممکن رزرو می کنید، پس انداز کردن کمی پول نقد احساس خوبی برایتان دارد ولی آن لحظه پیش از سپیده دم که زنگ ساعت در 6 صبح به صدا در می آید تا زمان پرواز را به شما اعلام کند، احتمالا از این پرواز ارزان قیمت پشیمان می شوید. بنابراین با رزرو آنلاین هتل با کیفیت می توانید از دغدغه خود بکاهید. یک پرواز ارزان قیمت، هتل نامناسب یا یک ماشین اجاره ای کوچک ممکن است باعث ذخیره پول شما شوند اما احتمالا تاوان این ارزانی برای شما کلی پشیمانی و ناراحتی باشد. اگر می خواهید در سفر دچار پشیمانی نشوید، از این اشتباهات دوری کنید:

انتظاربرای وسیله نقلیه یا شاتل برای رساندن شما به یک ماشین اجاره ای در بیرون فرودگاه

شما یک پرواز طولانی را پشت سر گذاشته اید و اکنون می خواهید به مقصد مورد نظر بروید. خیلی بد است اگر ماشین یک شرکت غیر قابل اعتماد را رزرو کرده اید که در یک منطقه صنعتی دور از فرودگاه قرار دارد. حالا به جای سوار شدن داخل ماشین و راه افتادن، شما باید تا رسیدن به ترمینال دوردست در نقطه فراموش شده فرودگاه پیاده راه بروید و منتظر یک اتوبوس باشید که معلوم نیست بیاید یا نه.
بیدار شدن قبل از سپیده دم

بیدار شدن قبل از سپیده دم برای رسیدن به پرواز زود هنگام

دستتان روی دگمه رزرو قرار دارد و در حال فکر هستید و با خودتان می گویید: 50 دلار پس انداز می کنم ، چقدر صرفه جو هستم، من هر روز صبح زود برای سرکار رفتن ساعت 6 بیدار می شوم، پس پرواز صبح زود نمی تواند اینقدرهم بد باشد. تا شب قبل از پرواز که شما حساب می کنید که چقدر زود باید بیدار شوید تا قبل از پرواز در فرودگاه باشید، متوجه می شوید که باید روز اول سفر را با کم خوابی سپری کنید. بعلاوه اگر مجبورید تا قبل از شروع به کار سرویس حمل و نقل عمومی برسید، احتمالا نیازی نباشد آنچه در رزرو پرواز پس انداز کرده اید را برای گرفتن تاکسی به مقصد فرودگاه خرج کنید.

بیدار ماندن در شب

بیدار ماندن در شب بخاطر صدای خر و پف هم اتاقی ها در مهمانسرا یا خوابگاه

اقامت در یک اتاق 20 تخته در یک خوابگاه خیلی بد است. هر چه باشد شما آنجایید تا راحت بخوابید، پس آیا تحمل این سختی ها و نخوابیدن از گرفتن یک اتاق خصوصی راحت تر است؟ اگر یکی از این 20 تخت توسط فردی که با صدای بلند خرناس می کشد، کسی که در خواب حرف می زند و یا کسی که صبح زود برای رسیدن به پرواز بیدار می شود رزرو شده باشد، خیلی بد است و این مسائل باعث می شود نتوانید بخوابید و در مقابل هیچ کاری هم از دستتان بر نمی آید.

نشستن در صندلی میانی در عقب هواپیما
نشستن در صندلی میانی در عقب هواپیما

بعد اینکه صدها دلار صرف رزرو بلیط اکونومی بکنید، سخت است که خودتان را متقاعد کنید تا حتی یک پنی دیگر به شرکت هواپیمایی بدهید. شما همه چیز را داخل یک ساک دستی می چپانید و مایلید که در صندلی انتهایی بنشینید اما وقتی در صندلی وسطی که تخت شو نیست و نزدیک حمام است می نشینید، به خودتان لعنت می فرستید که چرا این پرواز ارزان قیمت را رزرو کردید و پول کافی پرداخت نکردید تا بتوانید صندلی خود را انتخاب کنید.
وقتی ماشین کوچک اجاره ای درست کار نمی کند
وقتی ماشین کوچک اجاره ای درست کار نمی کند
ماشین اجاره ای کم خرج و کم مصرف احتمالا هنگام رزرو آن در سایت ایده خوبی باشد و باعث کاهش هزینه ها شود، اما وقتی معلوم می شود این خودرو عجیب و غریب و به اندازه اسباب بازی است ( مخصوصا در کنار آن نیمه کامیون ها که در بزرگراه از شما سبقت می گیرند )؛ احتمالا از اجاره این ماشین پشیمان می شوید یا حتی در لحظاتی مانند لحظه نفس گیری که منتظرید ببینید آیا ماشین شما واقعا می تواند از تپه بالا برود یا جاده خاکی را پائین بیاید یا می خواهید بفهمید که خدمات کنار جاده ای در سفرهای خارجی چگونه اند، ممکن است دچار پشیمانی شوید.
کشیدن چمدان در سرویس حمل و نقل عمومی

کشیدن چمدان در سرویس حمل و نقل عمومی

همه در این قطار فشرده از من متنفر هستند چون وقتی سعی می کنید با در دست داشتن چمدان به زور راه باز کنید، در این حین به صورت اتفاقی به چندین مسافر با کوله پشتی تان ضربه می زنید. هنگام کشیدن چمدان به سمت بالا و پائین پله ها بین شلوغی جماعت یا هنگام پیاده شدن از اتوبوس یا قطار، از انتخاب این سفر ارزان قیمت و اینکه چرا تاکسی نگرفتید، پشیمان می شوید. اگرچه وقتی به نرخ زیاد کرایه فکر می کنید، احتمالا این حالت به نظر بهتر باشد.
استرس داشتن در مورد پرواز

استرس داشتن در مورد پرواز

وقتی در اولین بخش سفر هوایی با پرواز اتصالی سخت هستید، هر دقیقه ای که هواپیما تاخیر می کند یا روی باند فرودگاه می نشیند و بلند نمی شود، احساس می کنید به پایان خط رسیده اید، چون درست است که یک پرواز با توقف میان راهی 50 دقیقه ای ارزان ترین گزینه است اما اگر پرواز را از دست دهید آیا این صرفه جویی در هزینه اهمیتی خواهد داشت؟
انتظار در صف برای خرید بلیط

انتظار در صف برای خرید بلیط به جای پرداخت هزینه رزرو

سایت ارائه بلیط از شما می پرسد چه مقدار هزینه از قبل برای رزرو بلیط ورود می پردازید؟ کمی صبر می کنم و بلیط کنار پنجره می خرم، سپس تا رسیدن به جاذبه گردشگری مورد نظر در فکر فرو می روید و متوجه می شوید همه چیز فروخته شده و یا ساعت ها باید در صف طولانی ورود بایستید. آیا ارزش دارد وقت با ارزش سفر را با ایستادن در صف بخاطر ارزان بودن هدر دهیم؟ اگر این هزینه مضحک مربوط بلیط شرکتی مانند ” تیکت مستر ” باشد، تصمیم گیری سخت می شود.
سفر با قطار

وقتی ساعت 5 به قطار یا کشتی مسافربری کند رو می رسید
شما فکر می کنید اتوبوس ، قطار یا کشتی کند رو خیلی بدتر از نوع سریع السیر نخواهد بود. تمام مناظری که میبینم را تصور کنید. تا زمانی که داخل یک وسیله حمل و نقل به شدت کند رو گیر بیفتید و خستگی و درد ناشی از نشستن طولانی مدت را تجربه کنید و راجع به همه چیزی که با دیر رسیدن از دست می دهید فکر کنید، فکر کردن به مناظر و صرفه جویی در هزینه عالی به نظر می رسد.

چگونه کودکان را در ساحل از آفتاب در امان نگه داریم
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر