لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> 9 کار شگفت انگیزی که فقط می توانید در پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس انجام دهید
9 کار شگفت انگیزی که فقط می توانید در پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس انجام دهید

9 کار شگفت انگیزی که فقط می توانید در پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس انجام دهید

آیا تا بحال در طی پرواز ماساژ گرفته اید ، دوش گرفته اید یا شده که در حین پرواز پیشخدمت پیوسته در حال سرویس دهی به شما بوده باشد ؟ این تجربیات رشک برانگیز تنها برای مسافران پروازهای فرست کلاس یا بیزینس کلاس امکان پذیر است. برای تجربه این حس، پس از رزرو انلاین هتل و خرید بلیط بیزینس کلاس خود این پرواز را تجربه کنید و برای بررسی اتفاقات پشت پرده پرواز فرست کلاس ، مطالب زیر را بخوانید .


پرواز در سوئیت ( هواپیمایی اتحاد )

محل اقامت شما درهواپیمایی اتحاد احتمالا بزرگ تر از اتاق هتل شما باشد اما باید بگویم اگر تقریبا 30000 دلار برای بلیط یک طرفه پرداخت کنید، احتمالا یک اتاق کوچک در مسافرخانه رزرو نمی کنید . این سوئیت را برای خود و مهمانتان رزرو کنید و هر دو از اتاق نشیمن شخصی، اتاق خواب مجزا و سرویس حمام اختصاصی لذت ببرید. اتاق نشیمن یک مبل چرمی و دو میز غذاخوری برای استراحت یا غذا خوردن در مقابل تلویزیون و صفحه تخت 32 اینچی دارد و اتاق خواب، تخت دو نفره به ابعاد 6 فوت و 10 اینچ دارد که پارچه آن توسط طراح پارچه های کتانی ایتالیایی ساخته شده است. این اتاق خواب همچنین تلویزیون صفحه تخت 27 اینچی اختصاصی خود را دارد، بنابراین شما می توانید در حین خوابیدن فیلم تماشا کنید .
Get Chauffeured to & from the Airport for Free (Turkish Airlines)

با ماشین اختصاصی به صورت رایگان به فرودگاه بیاید و از فرودگاه برگردید ( هواپیمایی ترکیش )

اگر با بیزینس کلاس هواپیمایی ترکیش در حال پرواز هستید، این شرکت یک ماشین لوکس و یک راننده برای سوار کردن شما و بردنتان به فرودگاه و یا مقصد مورد نظرتان بعد از فرود در اختیار شما قرار می دهد، پس هم پیمایی یا اشتراک گذاری خودرو را کنسل کنید. جزئیات پرواز را به شرکت بگویید، آن ها سر وقت و با این تکنولوژی مدرن در خدمت شما خواهند بود.

Have an Intense Business Meeting (Qatar)

یک جلسه تجاری مهیج داشته باشید ( هواپیمایی قطر )

اگر شرکت شما هزینه بلیط بیزینس کلاس هواپیمایی قطر را تقبل می کند، با پرداخت چند هزار دلار به ازای هر صندلی شما دیگر بهانه ای برای کار نکردن ندارید. سوئیت های بیزینس کلاس این شرکت هواپیمایی چهار صندلی دارند (دو صندلی روبروی هم و دو صندلی در پشت دارند) که قابلیت تبدیل به یک اتاق کنفرانس را دارند و پنل های رسانه ای بین آن ها برای نشان دادن پاورپوینت مهیج شما قرار دارد.

Take a Shower (Etihad & Emirates)

دوش بگیرید ( هواپیمایی اتحاد و امارات)
هنگامی که از لابلای ابرها عبور می کنید دوش گرفتن حس عجیبی به شما می دهد، اما اگر با فرست کلاس پرواز می کنید می توانید این لذت را فقط در هواپیمایی امارات یا اتحاد تجربه کنید. بطور خلاصه هر دو شرکت هواپیمایی تقریبا 5 دقیقه آب گرم برای هر نفر اختصاص می دهد بنابراین شما باید سریع خود را با صابون بشویید مگر اینکه عاشق دوش آب سرد باشید.
Control the Temperature (Emirates)
کنترل دما ( امارات )

اگر تا به حال در هواپیمایی سفر کرده اید که دمای آن یا خیلی سرد و یا خیلی گرم بوده است، می دانید که جریان هوای ورودی بالای صندلی در تغییر دما تاثیر زیادی ندارد. اگر در پرواز فرست کلاس هواپیمایی امارات سوئیت اختصاصی دارید می توانید دما را طبق خواسته خودتان تنظیم کنید. هر سوئیت به طور کامل با یک در از کف تا سقف کاملا احاطه شده است و قابلیت های کنترل دما را دارد .

Get a Massage (Turkish Airlines)

ماساژ بگیرید ( هواپیمایی ترکیش)

سختی سفر شما را کلافه کرده است؟ صندلی های مسطح کاملا تخت شو در بیزینس کلاس هواپیمایی ترکیش قسمت ماساژ داخلی دارند، بنابراین شما می توانید در ارتفاع 35000 فوت از این ویژگی استفاده کنید. اگر می خواهید پشتتان هم ماساژ بگیرد، صندلی های پشتی دار کاملا به یک تخت مسطح تبدیل می شوند .

Dine on Wedgwood China (Singapore Airlines)

غذا خوردن در ظروف شرکت Wedgwood ( هواپیمایی سنگاپور)

اگر با کلاس اکونومی پرواز می کنید ، در ظروف نقره واقعی از شما پذیرایی نمی شود اما در کلاس های ممتاز هواپیمایی سنگاپور وعده های غذایی در ظروف چینی ظریف که به صورت ویژه توسط شرکت Wedgwood ( شرکت چینی بسیار معروف )برای این شرکت هواپیمایی طراحی شده است، سرو می شود. چون غذا در این ظروف بسیار گران قیمت سرو می شود، غذا در هواپیما و به صورت تازه توسط سرآشپز تهیه می شود .

Be Catered to By a Savoy-Trained Butler (Etihad Airways)

سرویس دهی به مسافران توسط پیشخدمت های آموزش دیده در سرزمین ساوی (در جنوب شرقی فرانسه ) ( هواپیمایی اتحاد )

خدمه پرواز باید کارکنانی عالی باشند اما آن ها دوره های آموزشی چندین هفته ای هتل مشهور جهانی ساوی را نمی گذرانند. هواپیمایی اتحاد مجموعه ای از پیشخدمتان آموزش دیده و دستکش سفید به دست را برای پذیرایی از مهمانان فرست کلاس که در کلاس اقامتی بسیار لوکس این شرکت هستند را به کار گرفته است تا این پیشخدمت ها همراه با خدمه پرواز تمام خواسته های مهمانان را مهیا کنند.
Drive a Porsche on Your Layover (Lufthansa)در توقف میان راهی ، پورشه سواری کنید ( هواپیمایی لوفتانزا )

به جای اینکه در توقف بین راهی در سالن استراحت فرودگاه زمانتان را هدر دهید، مهمانان فرست کلاس هواپیمایی لوفتانزا می توانند تجربه پورشه سواری هیجان انگیز فرست کلاس این شرکت را داشته باشند. تنها با پرداخت 99 یورو، شما می توانید پورشه 911 را همراه بنزین و بیمه به مدت سه ساعت اجاره کنید و با سرعت بالای این ماشین شهر را بگردید و زمان پرواز به فرودگاه باز گردید.

رویای پرواز فرست کلاس بدون هزینه های سنگین
ادامه مطلب

3.7/5 - (3 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر