لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> اقامت در هتل ونوس پلاس در پاییز رنگارنگ چالوس
اقامت در هتل ونوس پلاس در  پاییز رنگارنگ چالوس

اقامت در هتل ونوس پلاس در پاییز رنگارنگ چالوس

تصمیم به سفر گرفته ایم. حال و هوای شمال ما را فرا می خواند. کوله بارمان را برای سفری چند روزه بسته ایم و تا چشم باز می کنیم در جاده زیبای چالوس در حال رانندگی هستیم. مناظر زیبایی که یادآور خاطرات شیرین گذشته است. درختان کهنسال و جوان از عطر خوش پاییز هزار رنگ سرمست شده و لباس های رنگارنگی به تن کرده اند.لذت رانندگی در چهارمین جاده زیبای جهان در پاییز برگ ریزان همراه با موسیقی ملایم و گوش نواز، وصف نشدنی است.
همچنان که پیش می رویم به شهر زیبای چالوس می رسیم. اگر قصد ماندن در این شهر را دارید می توانید هتل های چالوس را مشاهده و رزرو نمایید.
از چالوس به مقصدمان، شهرک توریستی نمک آبرود می رویم. ساحل زیبا، فضای آرام و موقعیت مکانی ویژه، نمک آبرود را به یکی از انتخاب های گردشگران شمال کشور تبدیل کرده است. تله کابین نمک آبرود نیز دلیل دیگری برای انتخاب این منطقه به عنوان مقصد گردشگری است.

در تابستان 1396 هتل ونوس پلاس چالوس در فاصله 1.5 کیلومتری از تله کابین نمک آبرود فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل پنج ستاره که تاکنون طبقات اول تا چهارم آن به بهره برداری رسیده، دارای 60 واحد اقامتی است.
فضای سرسبز از یک سو و کوه های پوشیده از درختان از سوی دیگر هتل ونوس پلاس را در بر گرفته است. اقامتی رویایی در قلب جنگل های مه آلود مازندران در انتظار مهمانان این هتل لوکس است.
اگر قصد دارید برای اقامت تان این هتل را انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم پس از بررسی اطلاعات و خدمات، نظرات مهمانانی که تجربه اقامتشان را ثبت کرده اند، مطالعه کنید و سپس اقدام به رزرو نمایید.

آشنایی با اتاق های هتل ترنج کیش از امپریال تا رویال
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر