لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل آپارتمان هدیش و هتل آپارتمان شمس شیراز
مقایسه هتل آپارتمان هدیش و هتل آپارتمان شمس شیراز

مقایسه هتل آپارتمان هدیش و هتل آپارتمان شمس شیراز

در این مقاله به مقایسه هتل آپارتمان هدیش و هتل آپارتمان شمس شیراز می‌پردازیم. هتل سه ستاره هدیش از جمله هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و خوب شهر زیبای شیراز به شمار می‌آید که در قلب شهر واقع شده است.

هتل آپارتمان شمس از بهترین هتل های شیراز می‌باشد که مابین مجموعه زندیه و آرامگاه حافظ واقع شده است. این هتل آپارتمان اولین بار در سال ۱۳۸۵ افتتاح گشت. این هتل برای ارتقا سطح کیفی خدمات و به روزرسانی امکاناتش بازسازی شد.

درباره هتل آپارتمان شمس

نمای ساختمان هتل آپارتمان شمس
عکس از: google map

مهمانان شهر شیراز معمولا دروازه اصفهان و خیابان حافظ را می‌شناسند، به همین علت معمولا مسیرشان به این نقطه از شهر می‌افتد. این نقطه از شهر دسترسی تقریبا مطلوبی به نقاط مختلف شیراز از جمله بناها و اماکن تاریخی دارد. هتل آپارتمان شمس نیز با داشتن این مزیت توانسته به‌ خوبی توجه گردشگران را جلب کند.

هتل آپارتمان شمس شیراز در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع ساخته شده است. هتل در 6 طبقه بنا شده که در ۴۵ واحد آپارتمانی میزبان مهمانان خود می‌باشد.

واحدهای هتل شمس

سوئیت هتل آپارتمان شمس شیراز
عکس از: google map

این واحدها از چشم اندازهای زیبایی رو به شهر برخوردارند. جهت فراهم سازی رفاه و آسایش مهمانان این واحدها به امکانات رفاهی و اقامتی متعددی مجهز هستند. چیدمان و مبلمانی که برخی از این اتاق‌ها دارند، به‌صورتی است که حس ‌و حال خانه را برای مهمانان تداعی خواهد کرد.

12 مورد از عجیب و غریب ترین هتل های جهان
ادامه مطلب

به جز تخت‌ها و خوش خواب‌های باکیفیت و نرم و گرمشان، میز تحریر، کاناپه یا مبل، یخچال، دراور، میز غذاخوری، رخت آویز، چای ساز، تلویزیون، مینی بار،‌ کمد لباس، اینترنت و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی نیز در اتاق‌ها موجود می‌باشد.

بعضی از این اتاق‌ها از بالکن برخوردارند که دید مناسبی به اطراف ساختمان دارند. در بالکن اتاق‌ها کل خیابان‌های اطراف زیر پای شما است و شب‌ها نیز منظره‌ها جلوه زیباتری دارند.

امکانات هتل شمس

رستوران هتل آپارتمان شمس شیراز
عکس از: google map

از دیگر امکانات هتل آپارتمان شمس شیراز باید به سالن بیلیارد آن اشاره داشت که به صورت ۲۴ ساعته دایر می‌باشد. شایان ذکر است که این هتل دارای پارکینگی مسقف در ۲ طبقه در اختیار مهمانانش قرار می دهد. این پارکینگ جهت امنیت وسایل نقلیه به دوربین مداربسته مجهز است.

نماز خانه، صندوق امانات، فکس، خدمات تهیه بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق سیگار، فتوکپی، پرینتر، چایخانه سنتی، لاندری، دستگاه واکس کفش و تاکسی سرویس از جمله خدمات و امکانات رفاهی می‌باشند که هتل آپارتمان شمس شیراز برای مهمانان خود در نظر دارد.

درباره هتل آپارتمان هدیش

لابی هتل آپارتمان هدیش شیراز
عکس از: google map

این هتل ۵ طبقه، ۳۰ واحد اقامتی در پلان‌های یک خوابه (دو نفره)، دو خوابه (چهار نفره) و سه خوابه (شش نفره) دارد. هتل دارای امکانات بی‌شماری بوده و خدمات متنوعی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. بد نیست بدانید، هرچند هتل آپارتمان هدیش شیراز در سال ۱۳۸۲ احداث شد، چند سال قبل در سال 1395 مورد بازسازی مجدد قرار گرفت و تجهیزات بیشتری به آن اضافه گشت.

امکانات هتل هدیش

رستوران هتل آپارتمان هدیش شیراز
عکس از: google map

همان‌طور که بیان کردیم، هتل آپارتمان هدیش شیراز دارای امکانات متنوعی شامل سالن بیلیارد، اتاق چمدان،  آسانسور، خدمات برای دسترسی معلولین، صندوق امانات، پله اضطراری و نمازخانه می‌باشد. خدمات فراوانی نظیر پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی و خدمات خانه‌داری را هتل به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

مقایسه هتل شهر و هتل ایران تهران
ادامه مطلب

شایان ذکر است که هتل آپارتمان دارای پارکینگ جادار و مناسبی می‌باشد که می‌تواند ۳۱ خودرو را در خود جای دهد. از این رو، مسافران محترمی که با خودروی شخصی به مقصد شیراز سفر می‌کنند، با خیال آسوده می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. اینگونه هیچ دغدغه‌ای در رابطه با جای پارک نخواهند داشت.

هتل هدیش شیراز علاوه بر پارکینگی مناسب، دارای رستوران بسیار شیک و تمیزی نیز می‌باشد که روی بام هتل قرار دارد. این رستوران ارائه‌دهنده نمای بسیار فوق‌العاده‌ای از شهر شیراز به میهمانان عزیز است. در کنار رستوران باکیفیت، چایخانه سنتی و کافی‌شاپ هتل آپارتمان هدیش نیز مشغول به فعالیت می‌باشد. این کافی‌شاپ با نوشیدنی‌های سرد و گرم خود، تمامی نیازهای میهمانان هتل را رفع می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل هدیش

اتاق دو تخته توئین هتل آپارتمان هدیش شیراز
عکس از: google map

از امکانات کلی هتل آپارتمان هدیش که بگذریم خوب است بدانید واحدهای اقامتی هتل هم اسباب و لوازم شیک و مدرنی دارند. این واحدها مجهز به امکانات بی‌شماری هستند. تلفن، دراور، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، آباژور، سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، لوازم بهداشتی، تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق، تنها قسمتی از امکانات و اسباب اقامتی اتاق‌های هتل آپارتمان هدیش را تشکیل می‌دهند.

خوب است بدانید همه واحدهای اقامتی هتل آپارتمان هدیش شیراز مجهز به اینترنت پرسرعت می‌باشند. میهمانان این امکان را دارند تا لذت گشت‌وگذار در اینترنت را با سرعت بسیار بالای اینترنت هتل تجربه کنند.

در آخر چنانچه امکانات، کیفیت خدمات، نرخ مناسب اقامت و رفتار حرفه‌ای و مودبانه پرسنل هتل را کنار هم بگذارید، متوجه می‌شوید که هتل آپارتمان هدیش از بهترین انتخاب‌های جهت اقامت در شهر دیدنی شیراز خواهد بود.

معرفی اتاق های هتل داریوش کیش
ادامه مطلب

هتل آپارتمان هدیش شیراز و هتل آپارتمان شمس چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

در هتل آپارتمان هدیش چنانچه سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال در نظر گرفته می‌شود. اگرسن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه خواهد شد. در صورتی که خردسال سنی بین 3 تا 6 سال داشته باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌گردد.

در هتل آپارتمان شمس اگر سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال خواهد بود. چنانچه سن خردسال بین 0 تا 6 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

هتل آپارتمان شمس شیراز به کدام جاذبه های دیدنی شیراز نزدیک است؟

از مزایای این هتل باید به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله ارگ کریمخان زند، آرامگاه حافظ، باغ ملی، ورزشگاه حافظیه، موزه مشاهیر چهل مقام اشاره کرد.

هتل آپارتمان هدیش شیراز به کدام یک از جاهای دیدنی شیراز نزدیک است؟‌

میهمانان هتل این امکان را دارند تا در ظرف مدت چند دقیقه با خودروی شخصی و یا تاکسی سرویس هتل به جاذبه‌هایی همچون باغ دلگشا، مسجد وکیل، ارگ کریم خان، باغ ارم، آرامگاه خواجوی کرمانی، حافظیه، مسجد نصیر الملک، دروازه قرآن و آرامگاه سعدی دسترسی داشته باشند.

جمع‌بندی

اقامت در هتل آپارتمان شمس شیراز نه تنها خاطره‌ای شیرین را در ذهن‌ها باقی می‌گذارد بلکه در محیطی آرام و دلنشین آرامش‌خاطر مهمانانش را فراهم می‌کند. هتل از لحاظ قیمت نیز برای سفرهای مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود.

امروز هتل آپارتمان هدیش دارای ظاهر و معماری جذاب است و با دکوراسیون زیبا و دل‌نشین واحدهای اقامتی‌اش، به یکی از هتل‌های محبوب شهر شیراز تبدیل گشته است. این هتل مورد تحسین اکثر گردشگران قرار دارد. در این مقاله به مقایسه هتل آپارتمان هدیش و هتل آپارتمان شمس شیراز پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر