لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل سالاردره ساری و هتل 4 ستاره میزبان بابلسر
مقایسه هتل سالاردره ساری و هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

مقایسه هتل سالاردره ساری و هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

مقایسه هتل سالاردره ساری و هتل 4 ستاره میزبان بابلسر را در این مقاله می‌خوانید. این دو شهر به عنوان دو شهر مهم و زیبای منطقه شمالی کشور شناخته می‌شوند. ساری و بابلسر با موقعیت جغرافیایی خاصشان در کنار جبال البرز و در نزدیکی سواحل دریای خزر، دارای مناظر طبیعی استثنایی و متنوعی هستند.

ساری و بابلسر دارای آب و هوای معتدل و مرطوب می‌باشند که در فصول بهار و تابستان طبیعتی سبز و زیبا را به ارمغان می‌آورند. اگر برای سفر به این شهرها برنامه‌ریزی کردید و دنبال هتل های ساری و بابلسر برای اقامت هستید این مقاله را حتما مطالعه کنید. ما در ادامه قصد داریم به مقایسه این دو هتل بپردازیم.

معرفی هتل سالاردره

نمای ساختمان هتل سالاردره ساری از دور و در دل جنگل

در سال ۱۳۵۲ هتل چهار ستاره سالار دره تاسیس شد و سال ۱۳۸۸مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در زمینی به مساحت ۵۶۰۰ متر مربع بنا شد، به علاوه از ۲۰۰۰ متر مربع فضای سبز نیز برخوردار است. هتل سالار دره در ۱۲ کیلومتری شهر ساری و در دل طبیعت واقع شده است.

امکانات هتل سالاردره

رستوران هتل سالاردره ساری

هتل سالاردره ساری برای پیوند دوباره مسافران با طبیعت در زندگی شلوغ امروزی، از میهمانان خطه‌ی شمال کشورمان میزبانی می‌کند. به همین خاطر امکانات رفاهی  کامل در این هتل، آرامش و آسایشی را به میهمانان هدیه می‌دهد.

سرو صبحانه در هتل سالاردره ساری

سفره خانه سنتی از چشم اندازی خاص، سیستم گرمایش و سرمایش، خشکشویی، رستوران با ۲ سالن و ظرفیت کلی ۳۰۰ نفر، فروشگاه برای خرید صنایع دستی و سوغاتی، تلویزیون، اینترنت، کافی شاپ، کافی نت، تالار با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، سالن بیلیارد، استخر، زمین ورزشی روباز، سالن همایش برخوردار است.

هتل های پیشنهادی شهر چالوس با امکان رزرو آنلاین
ادامه مطلب

هتل سالاردره ساری در میان جنگل

تمامی این امکانات رفاهی در کنار فضای بکر سرسبز و مسحور کننده‌ی هتل به بازیابی قوای روحی و تمدد اعصاب کمک می‌کند. همچنین این هتل برای اقامت تابستانی یکی از بهترین هتل‌های ساری به شمار می‌آید.

تالارها و سالن های هتل سالاردره

تالار هتل سالاردره ساری

تالار هتل متشکل از دو سالن مجزا برای پذیرایی است و بطورکلی می‌تواند از ۱۰۰۰ نفر میهمان میزبانی کند. این تالار برای برگزاری جشن‌ها، همایش، مراسم‌های عقد و عروسی، سمینار و … مناسب است. علاوه بر این در هتل، یک سالن مخصوص همایش نیز وجود دارد. این سالن تجهیزات صوتی و تصویری حرفه‌ای دارد که در کنار دکوراسیونی رسمی‌ برای مراسم‌های کاری و اداری مناسب می‌باشد.

کافی شاپ و رستوران‌های هتل سالاردره

سرو غذا در رستوران هتل سالاردره ساری

هتل دارای یک کافی شاپ و دو رستوران است. کافی شاپ هتل سالار دره در لابی قرار داشته و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در کافی شاپ سرو می‌شود. رستوران اصلی هتل سالاردره ساری دو سالن مجزا دارد و از ۳۰۰ نفر میهمان بطور همزمان پذیرایی می‌کند. در این رستوران میهمانان این امکان را دارند تا انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی را سفارش دهند. سفره خانه سنتی هتل نیز برای میزبانی از میهمانان که علاقه‌مند به فضاهای سنتی هستند، در نظر گرفته شده است.

معرفی هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

charsetare mizban babolsar hotel 5 jpg

هتل 4 ستاره میزبان در سال ١٣٩٤ در زمینی به مساحت ٤٨٠٠ متر مربع شروع به فعالیت کرد. ساختمان هتل 3 طبقه است و بطورکلی ٥٦ واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت ارائه می‌دهد. این هتل نوساز و مدرن، به دریای خزر و رشته کوه البرز مشرف است. با داشتن رستوران‌های متنوع و مرکز خرید جذاب، لابی شکیل هتل با محیطی دلنشین و فضای سبز بی‌نظیر، برای میهمانان هتل بابلسر تجربه یک اقامت دلنشین را فراهم کرده است.

نوروز 98 را در هتل های خاص ایران بگذرانید
ادامه مطلب

امکانات هتل میزبان بابلسر ۴ ستاره

رستوران هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

واحدهای اقامتی هتل 4 ستاره میزبان عبارت است از اتاق پارتشین دار، اتاق کانکت، آپارتمان دوبلکس و سوئیت. باتوجه به لیست اتاق‌های هتل میزبان بابلسر، متوجه خواهید شد این هتل انتخابی بسیار مناسب برای اقامت‌های خانوادگی است.

استخر هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

تمام واحدهای اقامتی هتل میزبان، مجهز هستند و دارای دکوراسیون داخلی متنوعی می‌باشند. امکاناتی که هتل 4 ستاره میزبان بابلسر دارد، شامل مواردی همچون خانه‌داری ٢٤ ساعته، خشکشویی، یخچال، آنتن مرکزی، تلفن، مینی بار، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم در لابی، تاکسی سرویس، سالن همایش، سالن پذیرایی، اتاق جلسات، تلویزیون، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، مراسم و عروسی، اتاق جلسات، خودپرداز، کافی‌شاپ، آرایشگاه، سالن جشن، رستوران، فست فود، آسانسور و پارکینگ است.

اتاق ۴ تخته هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

تالارها و سالن‌‎‌های پذیرایی هتل میزبان بابلسر ۴ ستاره

رستوران یاس، فضایی آرام و دلنشین دارد که به همراه موسیقی زنده با سرو انواع غذایی ایرانی و سنتی از میهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران سلف سرویس هتل با غذاهای بومی و فرنگی در وعده‌های صبحانه، وعده غذایی ناهار و شام نیز پذیرای شما است.

انواع غذاهای ایتالیایی توسط سرآشپزهای حرفه‌ای، در رستوران ایتالیایی این مجموعه در محیطی مدرن و دلنشین، ارائه می‌شود و بدون شک تجربه‌ای خاص از سفر را برای شما فراهم می‌کند.

چنانچه به غذاهای محلی مازندران علاقه‌مند هستید، حتما به رستوران بومی محلی هتل میزبان بابلسر سر بزنید. حضور در فضایی که معماری سنتی دارد و گوش سپردن به موسیقی اصیل مازندرانی، بدون شک خاطره‌انگیز خواهد بود.

چنانچه به دنبال گذراندن اوقات فراغت خود می‌باشید، به کافی شاپ هتل 4 ستاره میزبان بابلسر سری بزنید. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک‌های لذیذ و آبمیوه‌های تازه را در این کافی شاپ می‌توانید نوش جان کنید.

افتتاح ۱۰ هتل جدید در مالدیو
ادامه مطلب

در کنار این رستوران‌های جذاب، از سالن‌های پذیرایی این مجموعه نیز بهره‌مند خواهید شد. هتل ۴ ستاره میزبان بابلسر با مجموع ۹ تالار پذیرایی متنوع با ظرفیت‌ و چیدمان‌‌های متفاوت، برای برگزاری انواع جلسات، همایش‌ها، مراسم، جشن و … مناسب است.

هتل سالاردره ساری و هتل 4 ستاره میزبان بابلسر چه تفاوتی دارند؟

محوطه و فضای باز هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

  • در هتل میزبان در صورتی که سن مهمان از 8 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. اگر سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
  • در هتل سالار دره در صورتی که سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. اگر سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

هتل سالاردره ساری به کدام جاذبه های دیدنی شمال نزدیک است؟

با اقامت در این هتل به اماکن گردشگری از جمله آب انبار میرزا مهدی، آب انبار نو، پناهگاه حیات وحش میانکاله، سد سلیمان تنگه، خانه قدیمی کلبادی، حمام وزیری، امامزاده عباس، برج سلطان زین العابدین، مجموعه تاریخی فرح آباد، بقعه امام زاده یحیی، مسجد جامع، پارک جنگلی شهید زارع و دریاچه الندان میتوانید دسترسی داشته باشید.

هتل 4 ستاره میزبان بابلسر به کدام جاذبه های دیدنی شمال نزدیک است؟

باتوجه به موقعیت جغرافیایی هتل دسترسی به دریای خزر در کمتر از شش دقیقه امکان‌پذیر است. همچنین این هتل با مراکز دیدنی اطراف از جمله تالاب فریدون‌کنار، پارک ساحلی لاله، کشتی بابلسر، باغ پرندگان و غیره فاصله کمی دارد.

جمع‌بندی

طبیعت زیبا، تنوع مناظر طبیعی، روستاهای سنتی و جذاب، آبشارها، کوهستان‌ها، دریاچه‌ها، مشاهده‌ی روز طولانی در فصل تابستان، تالابهای زیبا، معماری سنتی و بومی باعث شده تا سالیانه افراد زیادی میهمان مازندرانی‌ها شوند. دو شهر ساری و بابلسر نیز از شهرهای پرطرفدار این استان زیبا کشور هستند. از همین رو ما در این مقاله به مقایسه هتل سالاردره ساری و هتل 4 ستاره میزبان بابلسر پرداختیم.

4.2/5 - (125 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی
مرتضی
8 ماه قبل

گزارش جالب و خوب بود .درمورد رفتار پرسنل و آموزشهایی که دیده اند ونیز قیمت آنها نیز مقایسه‌ای انجام می دادید تا افراد با امکانات مالی شان بسنجند

رضا
رضا
8 ماه قبل

سلام من چند سالی هست به رستورانهای هتل میزبان میرم .امسال 402که رفتم اصلا از کیفیت و قیمت بسیار بالای آن راضی نبودم مخصوصا رفتار کارکنان سلف سرویس کاملا بی ادبانه ومامحترم بوده .فکر کنم مسئولش متوجه شده باشه این چند موضوع را .چون مشتری به شدت نسبت به سالهای گذشته کمتر شده یکی از عللش قیمت بالاو کیفیت پایین است .مشتری مداری هم صفر .شخصا دیگه مراجعه نخواهم کرد

کتی
کتی
8 ماه قبل

دو مورد هم من بگم کیفیت غذا و تنوع ان تو هتل میزبان بیشتر از هتل سالاردره است و همچنین پرسنل هتل میزبان خوش برخوردتر و حرفه ای تر هستند

ایسان
ایسان
8 ماه قبل

سلام من که از رستوران میزبان راضی نبودم محیطی پر از مکس غذا سرد در ساعت ۱ .و همچنین با کادری که اصلا توجه به مشتری نداشتن.

ایسان
ایسان
8 ماه قبل

ولی رستوران سالار دره از هر لحاظ عالی .هم غذا و هم محیط رستوران .و رفتار کارکنان عالی

یاعلی مدد
یاعلی مدد
8 ماه قبل

قبلآهتل رزرومی کردی صبحانه بپای هتل بودولی الان هرنفری ۱۲۰هزارتومان می گیرندسه نفر۳۶۰هزارتومان یعنی سه تاتخم مرغ یایی کاسه عدسی یانیمروفقط یکی ازاینهاصرف میشی بایی لیوان چای.واقعآتاسف آوری اینهادارندجیب مردم خالی می کنند

پویان
پویان
8 ماه قبل

سلام. فضای محیط اطراف هتل سالاد دره بسیار دیدنی هست. این شرایط را هتل میزبان دارا نیست. کسی که به شما سفر می‌کند قطعا علاقمند هست از فضای سبز و جنگلی استفاده کند . البته میزبان هم طرفیت استفاده از دریا را در فاضله نزدیک داره که هتل سالار دره تقریبا چهل کیلومتر با دریا فاصله داره

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر