لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل شایگان و هتل ایران کیش
مقایسه هتل شایگان و هتل ایران کیش

مقایسه هتل شایگان و هتل ایران کیش

کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است و دارای انواع مختلفی از هتل‌ها برای هر بودجه و سلیقه‌ای می‌باشد. اکثر این هتل‌ها موقعیت مکانی عالی داشته و دسترسی آسانی به سواحل، بازارها، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری دارند. ما در ادامه به مقایسه هتل شایگان و هتل ایران کیش می‌پردازیم.

کیش جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی زیادی دارد. اگر به دنبال یک سفر هیجان انگیز و پر از ماجراجویی هستید، کیش انتخاب خوبی برای شماست. می‌توانید در ادامه با دو هتل ایران و شایگان از بهترین هتل های کیش آشنا شوید.

درباره هتل ایران کیش

نمای ساختمان هتل ایران کیش

هتل ایران کیش، یک هتل ۵ ستاره بین‌المللی است که در جزیره زیبای کیش قرار دارد. این هتل که به صورت مجزا متشکل از دو برج می‌باشد، اولین بار در سال ۱۳۹۳ در7 طبقه بنا شد. دو برج مجزای هتل ایران که در طبقات اول و هفتم به یکدیگر اتصال دارند، دارایی نمایی زیبا و جذاب هستند. بطورکلی، هتل ایران از ۳۵۰ تخت برخوردار است.

اتاق‌های هتل ایران

سوئیت دبل هتل ایران کیش

اتاق‌هایی که در ضلع شمالی می‌باشند، منظره زیبا و چشم‌نواز از دریای خلیج فارس دارند. از پنجره اتاق‌های ضلع جنوبی هتل منظره‌ای خاص از جزیره و پارک شهر را خواهید داشت. هتل ایران کیش از نظر موقعیت مکانی، در جای بسیار خوبی از جزیره قرار دارد.

هتل به اکثر مراکز خرید کیش نظیر بازار مروارید، مرکز تجاری سارینا ۲، کارتینگ، ساحل و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل نزدیک می‌باشد. از جمله امکانات ویژه هتل ایران شامل پارکینگ رایگان غیرمسقف، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، سالن آمفی تئاتر و سالن همایش است.

امکانات هتل ایران

صبحانه هتل ایران کیش

هتل ایران دارای کافی شاپ، رستوران با گنجایش ۲۵۰ نفر و روف گاردن می‌باشد. در رستوران هتل ایران انواع متنوع غذاهای لذیذ ایرانی تهیه و سرو می‌شوند. همچنین، در کافی شاپ هتل مهمانان این امکان را دارند نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های گوناگون و تازه را سفارش داده و لذت ببرند. در شب رستوران روف گاردن هتل ایران بسیار باصفا و خوش آب و هوا می‌باشد و منظره‌ای بسیار جذاب از جزیره را دارد.

معرفی هتل کوروش کیش – هتلی 5 ستاره و نوساز در بهترین نقطه جزیره
ادامه مطلب

رستوران هتل ایران کیش

پذیرش ۲۴ ساعته هتل ایران با دقت و حوصله انواع خدمات شامل خدمات پزشکی، خدمات خانه داری، لاندری (خشکشویی)، روم سرویس، خدمات تهیه بلیط، فکس، فتوکپی، خدمات اینترنتی، تاکسی سرویس و تشریفات ویژه (CIP) را به میهمانان ارائه می‌دهند. پرسنل و کادر هتل ایران بسیار حرفه‌ای هستند و مهمانان را در جهت رفع خواسته‌ها و نیازهایشان با حوصله کامل راهنمایی می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل ایران

استخر هتل ایران کیش

تفریحاتی که مهمانان هتل ایران در طول اقامتشان از آن بهره‌مند شوند، عبارتند از: سونا خشک، جکوزی، استخر، سونا بخار و حوضچه آب سرد. این امکانات ورزشی به مهمانان ارائه می‌شوند و کاملا تمیز و بهداشتی می‌باشند.  مهمانانی که تناسب اندامشان در طول سفر، مهم است، می‌توانند در باشگاه بدنسازی هتل ایران انجام تمریناتشان را انجام دهند.

لابی هتل ایران کیش

علاوه بر این، از آن جایی که هتل به ساحل، دریا، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری نزدیک می‌باشد، مهمانان این امکان را دارند تا برای تفریح به خارج از هتل رفته و فعالیت کنند. برای نشستن و استراحت نیز فضای بیرون هتل بسیار مناسب است.

تجربه رانندگی با ماشین‌های لوکس در منطقه آزاد در جزیره کیش بی‌نظیر است. مهمانانی که می‌خواهند در سطح جزیره کیش گشتی بزنند و در بلوارهای خیره‌کننده جزیره رانندگی کنند، باید با بخش پذیرش هماهنگ کرده و ماشین بدون راننده اجاره نمایند.

درباره هتل شایگان کیش

نمای ساختمان هتل شایگان کیش

از جمله هتل‌های شیک و مشهور در جزیره زیبای کیش هتل پنج ستاره شایگان است. این هتل در مناسب‌ترین نقطه از این جزیره واقع‌شده و از دسترسی مطلوبی به جاهای دیدنی و مراکز خرید برخوردار می‌باشد. از جمله جاهای دیدنی مشهور و نزدیک به این هتل شامل ساحل خلیج‌فارس، اسکله بزرگ تفریحی کیش و مراکز خرید نظیر پانیذ، پردیس ۱ و ۲ و رویال مال است.

در سال 1381  هتل شایگان کیش افتتاح‌شده و در سال ۱۳۹۶ موردبازسازی قرارگرفت. این هتل از ۴ طبقه و 140 واحد اقامتی به صورت اتاق‌های مجهز و سوئیت‌های رویال برخوردار است . همگی اتاق ها دارای جکوزی هستند و دارای چشم‌انداز زیبایی رو به دریا و جزیره می‌باشند.

کشتی یونانی کیش
ادامه مطلب

در این هتل مجهز امکانات متنوع برای مهمانان ایرانی و خارجی فراهم بوده و سفری بی‌نظیر برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زند.

امکانات عمومی هتل شایگان

کافه روباز هتل شایگان کیش

در سراسر نقاط هتل شایگان کیش دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان وجود دارد. قسمتی از این هتل به سالن‌های متنوعی نظیر سالن اجتماعات و همایش مربوط بوده و مسافرانی که با هدف تجارت عازم کیش می‌شوند، می‌توانند جلساتشان را با امکانات صوتی و تصویری عالی در این هتل برگزار کنند. هتل شایگان از یک مرکز تجاری برخوردار است که نیازهای مسافران را برطرف می‌کند.

صبحانه هتل شایگان کیش

قسمتی از هتل به عکاس‌خانه اختصاص داشته که می‌توانید در آن عکس یادگاری بگیرید. لابی هتل شایگان کیش، گنجایش ۷۰ نفر را دارد و مبلمان، محل نشیمن و میز و موسیقی زنده را برای مسافران فراهم کرده است. مهمانان برای درخواست انواع خدمات نظیر فکس، پرینت، فتوکپی، خدمات باربری، اتو، خشک‌شویی، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولین باید از پذیرش این هتل کمک بگیرند.

کادر مجرب به صورت ۲۴ ساعته خدمات و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند. تمامی پرسنل در این هتل مجرب بوده و به زبان مسلط می‌باشند. همچنین تاکسی‌سرویس هم به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.  مسافران جهت بازدید از جاذبه‌های دیدنی این امکان را دارند به بخش مربوطه مراجعه کنند. همچنین در لابی هتل سالن آرایشی و زیبایی دایر شده‌است تا مسافران در صورت نیاز به این بخش مراجعه نمایند.

امکانات تفریحی هتل شایگان

کافی شاپ و فضای داخلی هتل شایگان کیش

در هتل شایگان کیش امکانات رفاهی و تفریحی خوبی جهت داشتن اقامتی به‌یادماندنی وجود دارد. از جمله این تفریحات عبارتند از باشگاه بدنسازی مجهز، استخر سرپوشیده و مرکز سلامتی. این بخش شامل سونای خشک، جکوزی همراه با ماساژ، حمام سنتی و سونای بخار می‌باشد.

مسافران با اقامت در این هتل این امکان را دارند تا خودشان را به ماساژی بی‌نظیر میهمان کرده و به آرامش دست یابند. امکانات تفریحی دیگر این هتل کلوب سرگرمی بوده که در طبقه زیر همکف قرار دارد. این کلوب شامل کافی‌نت، اسنوکر، فوتبال دستی، سالن بیلیارد، بازی‌های ویدئویی کامپیوتری، سالن بازی برای کودکان و اتاق تلویزیون است.

بوتیک هتل چیست؟
ادامه مطلب

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

واحدهای اقامتی موجود در هتل شایگان کیش از طراحی زیبایی برخوردار هستند و چیدمان آن به سبک مدرن می‌باشد. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئيت یک خوابه چهار تخته است.

تمامی واحدها بسیار راحت می‌باشند و همگی از امکانات رفاهی نظیر کمد لباس، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آباژور، سیستم اطفاء حریق، تختخواب‌های استاندارد، سرویس بهداشتی خصوصی، چای‌ساز و سیستم گرمایش و سرمایش برخوردار هستند.

چنانچه در حین سفر به همراه خود وسایل گران‌قیمت دارید، با خیال آسوده این وسایل را می‌توانید در صندوق امانات موجود در داخل اتاقتان قرار دهید. برخی از اتاق‌ها از منظره چشم‌نواز رو به دریا برخوردارند.

تفاوت هتل شایگان و هتل ایران کیش در چیست؟

لابی هتل شایگان کیش

پرسنل هتل ایران به زبان انگلیسی مسلط هستند اما پرسنل هتل شایگان در کنار زبان انگلیسی به زبان عربی نیز مسلط هستند. از این رو مسافران عرب، برای راحتی بهتر است هتل شایگان را جهت اقامت برگزینند. هر دو این هتل ها، از هتل های 5 ستاره تاپ می‌باشند.

فاصله هتل ایران کیش تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش حدود 6.5 کیلومتر می‌باشد. هتل ایران ترانسفر رایگان برای مهمانان خود برای استقبال در نظر گرفته است.

فاصله هتل شایگان کیش تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله هتل شایگان تا فرودگاه 5.9 کیلومتر است. هتل شایگان نیز خدمات ترانسفر استقبال رایگان برای مهمانان ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

جزیره کیش دارای آب و هوای گرم و مرطوب است که آن را به یک مکان عالی برای تعطیلات تابستانی تبدیل می‌کند. در ضمن جاذبه‌های گردشگری متنوعی از جمله بازارهای سنتی، مراکز خرید مدرن، تفریحات آبی و جاذبه‌های تاریخی را به ویژگی‌های خاص این جزیره اضافه کنید. در این مقاله به مقایسه هتل شایگان و هتل ایران کیش پرداختیم تا در کنار جاذبه های کیش، اقامتی به یادماندنی نیز داشته باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر