لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل مشهد و هتل فردوس مشهد
مقایسه هتل مشهد و هتل فردوس مشهد

مقایسه هتل مشهد و هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد از جمله هتل‌های نزدیک به حرم مطهر در مشهد می‌باشد. فردوس هتلی چهار ستاره محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹0 افتتاح شد. این هتل متشکل از ۹6 باب اتاق بوده که در 8 طبقه پراکنده‌ شده و در دو نوع اتاق و سوئیت ارائه می‌شود. مقایسه هتل مشهد و هتل فردوس مشهد را در این مقاله خواهید خواند.

هتل مشهد یکی از باسابقه‌ترین هتل‌ های مشهد بوده که نزدیک به نیم قرن در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم تا شما را هر چه بیشتر با این دو هتل آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

امکانات و خدمات هتل مشهد

لابی هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد در طی این چند دهه، بارها به دست مهندسان سپرده شده است. آخرین بار هم در دهه 90 به امکانات رفاهی ویژه مجهز گشت. در حال حاضر این ساختمان ۱۰ طبقه با ۱۳۷ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان از مهمانانش میزبانی می‌کند.

در هتل مشهد مشهد همه چیز به اندازه‌ای زیبا، خیره‌کننده و بزرگ است که در عین حال که همچون فضای خانه است، به خانه‌های ساده هیچ شباهتی ندارد. عده‌ای به‌خاطر اهداف کاری و تجاری به مشهد سفر می‌کنند. این افراد می‌خواهند در کنار انجام امور خود، زیارتی نیز داشته باشند. رزرو هتل مشهد مشهد برای این افراد، انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود که با یک تیر می‌توانند دو نشان بزنند.

رستوران هتل مشهد مشهد

میهمانان می‌توانند جلسات کاری و کنفرانس‌هایشان را در سالن کنفرانس هتل مشهد برگزار کنند. باتوجه به نزدیکی به بارگاه امام رضا (ع) یک زیارت هم داشته باشند. در پایان روز در اتاق‌های ماساژ هتل هم می‌توانند خستگی خود را برطرف کنند.

همه چیز درباره هتل ارم قشم و امکانات آن
ادامه مطلب

این هتل ۱۰ طبقه دارای فروشگاهی است که دسترسی به اقلام موردنیازتان را برای خرید سوغاتی راحت‌تر خواهد کرد. امکانات ویژه‌ای نظیر سالن بدنسازی را نباید از قلم انداخت. چراکه عده‌ای از مهمانان یک روز هم از برنامه‌های ورزشی خود دست نمی‌کشند.

میز سلف سرویس هتل مشهد مشهد

شایان ذکر است که کادر حرفه‌ای پذیرش به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات به میهمانان هتل می‌پردازند. خدماتی نظیر خدمات باربری، روم سرویس، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات تور در این هتل ارائه می‌شود. خوب است بدانید این هتل از پارکینگی به ظرفیت ۱۰ خودرو  برخوردار بوده و استفاده از آن برای مهمانان هتل مشهد رایگان می‌باشد.

اتاق‌های هتل مشهد

اتاق چهار تخته هتل مشهد مشهد

واحدهای اقامتی که هتل مشهد مشهد دارند در ۵ دسته به مهمانان ارائه می‌شوند. این واحدها شامل دبل، تریپل، سوئیت، آپارتمان و اتاق های ویژه می‌باشند. همه واحدها دارای امکاناتی همچون میز و صندلی، صندوق امانات، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم پخش موسیقی، اینترنت بی‌سیم و سرویس بهداشتی مجهز به خشک‌کن برقی و وسایل بهداشتی هستند. سایر امکاناتی که اقامت در اتاق‌های هتل مشهد را مطلوب‌تر کرده است، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و کمد لباس می‌باشد.

امکانات و خدمات هتل فردوس

لابی هتل فردوس مشهد

آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی به سفر می‌روند، اصلی‌ترین دغدغه‌شان که  معمولا بیشترین وقتشان را نیز می‌گیرد، پیدا کردن جای پارک می‌باشد. هتل فردوس دارای پارکینگ ویژه برای میهمانان است. این پارکینگ به صورت رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو، در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. از همین رو میهمانان دیگر نگرانی بابت جای پارک و هزینه پارکینگ نخواهند داشت.

رستوران هتل فردوس مشهد

کادر هتل فردوس با پرسنلی مجرب و خوش برخورد به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی میهمانان هستند. اتاق چمدان، اتاق بازی، آسانسور، خدمات خانه داری و خدمات خشکشویی از جمله خدماتی است که توسط هتل فردوس ارائه می‌شود.

معرفی بهترین هتل قزوین به همراه اطلاعات کامل و عکس
ادامه مطلب

اتاق‌های هتل فردوس

سوئیت دبل هتل فردوس مشهد

به طور کلی هتل فردوس مشهد دارای ۲۶۵ تخت است که در ۹۸ اتاق این هتل قرار دارند. دید اکثر اتاق‌های هتل به سمت کوچه و خیابان بوده با این حال برخی از اتاق‌ها به سمت حرم مطهر می‌باشند. میهمانان اگر علاقمند بودند هنگام رزرو هتل می‌توانند روی چشم انداز اتاق تاکید کنند. روم سرویس و صبحانه برخی خدمات این اتاق‌ها است. اتاق‌های هتل فردوس مبله هستند و دارای دراور، آباژور و کمد لباس می‌باشند.

تمامی این اتاق‌ها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. شایان ذکر است صندوق امانات نیز در اتاق‌های هتل فردوس مشهد قرار دارند. اینگونه میهمانان اسناد و لوازمی که مهم و ارزشمند هستند را با خیالی آسوده در اتاق‌ها قرار می‌دهند.

اتاق دو تخته توئین هتل فردوس مشهد

چای‌ساز نیز در این اتاق‌ها قرار گرفته است. اینگونه میهمانان جهت نوشیدن فنجانی چای مجبور به مراجعه به کافی شاپ و خارج شدن از اتاق نخواهند بود. دسترسی به اینترنت تقریبا برای همه میهانان امری ضروری می‌باشد. هتل فردوس به این موضوع آگاهی دارد و امکان دسترسی به اینترنت را در اتاق‌ها فراهم نموده است.

توجه کنید که اتاق‌ها تنها قسمتی نیستند که امکان دسترسی به اینترنت در آن‌ها وجود دارند. میهمانان در لابی هتل امکان دسترسی به اینترنت خواهند داشت. شایان ذکر است دسترسی به اینترنت در هتل فردوس رایگان بوده اما میزان استفاده از آن محدود می‌باشد.

مینی بار نیز در اتاق‌های هتل فردوس وجود دارند اما استفاده از آن شامل هزینه می‌شود. حمام داخل اتاق‌های هتل فردوس لوازم بهداشتی لازم را دارند و سرویس بهداشتی وجود در اتاق‌ها، سرویس بهداشتی فرنگی است.

تفاوت هتل مشهد و هتل فردوس در چیست؟

فضای داخلی هتل فردوس مشهد

در هتل مشهد چنانچه سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. چنانچه سن خردسال بین 3 تا 7 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد خواهد بود و اقامت کودکان کمتر از 3 سال رایگان است.

بهترین روش رزرو هتل در شهر کویری یزد
ادامه مطلب

در هتل فردوس چنانچه سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال است. در صورتی که سن خردسال بین 3 تا 6 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد در نظر گرفته خواهد شد و اقامت خردسالان کمتر از 3 سال رایگان می‌باشد.

فاصله هتل مشهد مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

فاصله هتل مشهد تا حرم کیلومتر 1.8می‌باشد. اگر عازم مشهد هستید و دنبال اقامتگاهی هستید که در فاصله نزدیک حرم باشد این هتل را توصیه می‌کنیم.

فاصله هتل فردوس مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

هتل فردوس از لحاظ موقعیت مکانی دارای موقعیت بسیار خوب و ایده‌آلی است. فاصله هتل فردوس تا حرم اما رضا (ع) 1.6 کیلومتر است.

جمع‌بندی

هتل فردوس از لحاظ مکانی دارای موقعیت بسیار خوب و ایده‌آلی است. این هتل در یکی از خیابان‌های اصلی شهر مشهد به نام خیابان امام رضا واقع شده که به حرم ختم می‌شود. این موقعیت خوب علتی است تا میهمانان هتل نه تنها به حرم بلکه به بازارهای مشهور و اطراف حرم نظیر بازار رضا و بازار هفده شهریور سر بزنند.

در عین حال پیدا کردن هتلی نظیر هتل مشهد که در نزدیکی بارگاه ملکوتی باشد کار راحتی نیست. این هتل 4 ستاره در واقع دست کمی از هتل‌های ۵ ستاره ندارد. بعضی هتل‌ها را بهتر است از نزدیک دید چراکه نمی‌توان از روی تصاویر قضاوت کرد. ما در این مقاله به مقایسه هتل مشهد و هتل فردوس مشهد 2 تا از تاپ‌ترین هتل های 4 ستاره مشهد پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر