لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 11 اقامتگاه برتر و مناسب در کشور برزیل
11  اقامتگاه برتر و مناسب در کشور برزیل

11 اقامتگاه برتر و مناسب در کشور برزیل

هتل های زیبا و شگفت انگیز زیادی در سرزمین برزیل وجود دارد. فرقی ندارد برای لذت در طبیعت بکر و تجربه در دل جنگل های انبوه و بارانی، یا جهت استراحت و لذت در استخر ها و سواحل شهر های بزرگ به برزیل سفر کنید، در هر صورت برزیل هتل های شگفت انگیز زیادی برای پذیرایی از گردشگران را دارد. تنها کافی است که انتخاب کنید و با رزرو آنلاین هتل در یکی از هتل های لوکس این سرزمین سفری خاطره انگیز را تجربه نمایید. طعم غذا های محلی را بچشید، به ماجراجویی در دل طبیعت بپردازید. در ادامه برترین هتل های برزیل را معرفی می کنیم، با ما همراه باشید:
11 – هتل بین المللی پورتو بی ریو (Porto Bay Rio Internacional)
هتل 5 ستاره بین المللی پورتو بی ریو در معروف ترین و زیبا ترین ساحل جهان در کوپاکابانا، در نزدیکی جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و در کنار متروی بزرگ شهر واقع شده است که می توانید در مدت کوتاهی در اطراف شهر ریودوژانیرو به گردش بپردازید. این هتل معروف دارای 117 اتاق با ایوان های خصوصی و مناظری تماشایی از شهر است. در تراس اتاق خود، در طبقه ی 20 می توانید جاذبه های مشهوری همچون مجسمه مسیح منجی را تماشا کنید. اینجا تماشایی ترین و رمانتیک ترین مکان هنگام غروب خورشید می باشد. رستوران های زیادی در محوطه وجود دارد که با انواع غذا های محلی و بین المللی از مسافران پذیرایی می کنند. در کنار ساحل، و در منطقه ی خصوصی و امن هتل گردشگران می توانند از حمام آفتاب یا شنا در دل آب های نیلگون لذت ببرند.
10 – هتل ساحلی DPNY در ایهابلا (DPNY Beach Hotel, Ilhabela)
DPNY Beach Hotel, Ilhabela
هتل ساحلی DPNY در ایهابلا واقع شده است و یکی از برترین هتل های آمریکای جنوبی محسوب می شود. این هتل معروف در فاصله ی دو ساعتی از بزرگ ‌ترین شهر برزیل، سائو پائولو، قرار دارد و از نواحی ساحلی گرفته تا 88 اتاق این هتل می توانید خدمات لوکس و بی نظیر را مشاهده کنید. اتاق ها مجهز به واشر و خشک کن بوده و بدون نگرانی از لباس هایتان می توانید از سواحل شنی لذت ببرید. امکانات و مبلمان لوکس و نشیمنگاه های مرتب احساس آرامش و راحتی به همراه دارد. هتل امکانات زیادی در اختیار گردشگران قرار می دهد که می توان به سرویس کامل اسپا سلامتی و زیبایی، استخر های سرپوشیده و در فضای باز و سه رستوران معروف اشاره کرد.
9 – هتل اراراس پانتانال اکولوج، پوکونه (Araras Pantanal Ecolodge, Pocone)
Araras Pantanal Ecolodge, Pocone
هتل اراراس پانتانال اکولوج در ناحیه ی پوکونه فرصت مناسبی برای گردشگران فراهم نموده تا از نزدیک در دل طبیعت، از آرامش محیط لذت ببرند. پانتانال یک منطقه طبیعی بوده و بزرگ ‌ترین پهنه تالاب گرمسیری دنیا به‌ شمار می ‌رود. این تالاب بزرگ در مرکز قاره آمریکای جنوبی واقع شده است و بخش عمده این تالاب در قسمت جنوبی برزیل قرار گرفته ‌است. اکوسیستم‌ های گوناگونی در این تالاب وجود دارد، که گردشگران می توانند جنگل های بارانی آمازون و آتلانتیک، همچنین از علفزار ها و دشت های گرمسیری برزیل، گیاهان و جانوران را نیز تجربه کنند. اتاق های هتل ساده می باشد ولی مبلمان با ذوق و سلیقه ی خاصی طراحی شده است. هدف از خدمات و امکانات هتل رضایت مشتریان و تجربه ی سفری متفاوت در طبیعت می باشد. با اقامت در هتل پانتانال، در بزرگ ترین تالاب جهان لحظات خوشی را سپری خواهید کرد.
8 – هتل كاسا تورکوسا، شهر پاراتی (Casa Turquesa, Paraty)
Casa Turquesa, Paraty
هتل كاسا تورکوسا با توجه به ویژگی ها و امکانات هتل به خوبی نامگذاری شده است، چهارچوب در ها و پنجره ها به رنگ فیروزه ای رنگ شده است، و این رنگ روشن را در طراحی و دکوراسیون داخلی می توانید مشاهده کنید. رنگ فیروزه ای با رنگ سفید طراوت و آرامش خاصی برای استقبال از مسافران ایجاد کرده است. این هتل 9 اتاق پذیرایی از مسافران داشته و ساختمان مجلل هتل نمایی رو به مرکز تاریخی شهر زیبای پاراتی دارد. ساختمان های اطراف این بوتیک هتل، نشانه ی معماری استعماری بوده و همین فضا موجب راحتی گردشگران اروپایی در این هتل می باشد. هتل كاسا تورکوسا در نزدیکی بهترین جاذبه های گردشگری شهر قرار دارد، و با اقامت در این بوتیک هتل می توانید سفری خوش در پاراتی را تجربه نمایید.
7 – هتل توکا دا کوریجا، پرائیا دِ پیپا (Toca da Coruja, Praia da Pipa)
Toca da Coruja, Praia da Pipa
هتل توکا دا کوریجا در شهر بزرگ ساحلی پرائیا دِ پیپا واقع شده است. تمام خواسته های گردشگرانی که در این هتل اقامت می کنند توسط کارکنان برآورده می شود. جیک جیک و سر و صدای میمون هایی که از پنجره های هتل آویزان می شوند اغلب آرامش و راحتی در این هتل را تحت تاثیر قرار می دهند. هتل توکا دا کوریجا، اقامتگاه های کوچک خصوصی نیز در جنگل دارد که در اختیار مسافران قرار می دهد و گردشگران با پیاده روی در مسیر های مخصوص جنگلی در این منزل ها اقامت می کنند. هتل توکا دا کوریجا برترین و مهم ترین هتل در شهر پرائیا دِ پیپا به شمار می رود. توکا دا کوریجا هتل کوچکی است ولی دارای باغ بزرگ گرمسیری بوده و به امکانات دیگری همچون دو استخر بزرگ، اتاق مطالعه و کالسکه سواری در کنار ساحل مجهز می باشد.
6 – هتل ویلا باهیا، شهر سالوادور (Villa Bahia, Salvador)
Villa Bahia, Salvador
مسافرانی که تمایل به اقامت در یک عمارت استعماری دارند می توانند گزینه ی هتل معروف ویلا باهیا را انتخاب نمایند. این هتل معروف در یک عمارت قدیمی قرار دارد که قدمت آن به قرن 17 و 18 میلادی باز می گردد. گفتنی است که ویلا باهیا در منطقه ی تاریخی پلورینیو در شهر سالوادور واقع شده است. این بوتیک هتل دارای 17 اتاق است که با سبک و ذوق دکوراسیون استعماری طراحی شده است. گردشگران می توانند با اقامت در این هتل که به جاذبه های تاریخی شهر نزدیک است، به راحتی به مرکز شهر دسترسی داشته باشند و در تراس پشت بام هتل نشسته و در حین میل کردن قهوه، چشم انداز های تاریخی سالوادور را تماشا کنند.
5 – هتل کاخ بلموند کوپاکابانا (Belmond Copacabana Palace)
Belmond Copacabana Palace
هتل کاخ بلموند کوپاکابانا دارای طراحی و دکوراسیونی به سبک آرت دکو است. این هتل یکی از برترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره در آمریکای لاتین به شمار می رود که در شهر ریو دوژانیرو واقع شده است و از سال 1923 میلادی تاکنون در ساحل معروف کوپاکابانا پذیرای گردشگران از سراسر جهان می باشد. این هتل در فیلم معروف پرواز به سوی ریو (Flying Down to Rio) در سال 1933 میلادی نقش مهمی داشت و در طول 90 سال گذشته اقامتگاه اصلی و محبوبی برای ثروتمندان و افراد مشهور محسوب می شود. هتل کاخ بلموند کوپاکابانا یکی از لوکس ترین هتل های برزیل است که سلیبریتی ها با اقامت در این هتل، در کنار ساحل زیبای آن حمام آفتاب می گیرند. کاخ بلموند کوپاکابانا دارای 229 اتاق و سوئیت برای پذیرایی از مسافران می باشد و رستوران هتل در لیست رستوران های ستاره دار میشلون قرار دارد که شهرت جهانی دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز تناسب اندام و خدمات کنار ساحل اشاره کرد.
4 – هتل یونیک سائو پائولو (Hotel Unique Sao Paulo)
Hotel Unique Sao Paulo
گفتنی است که در سال 2015 میلادی، هتل یونیک سائو پائولو به عنوان بهترین هتل در امریکای جنوبی معرفی گردید. ارزیابی این هتل به خصوص با امتیاز هایی که مسافران به آن داده اند کار دشواری می باشد. این هتل باشکوه، مجلل، مدرن و با عظمت بوده و این ها بخشی از ویژگی های یونیک سائو پائولو محسوب می شوند. هتل دارای 94 اتاق و سوئیت مخصوص پذیرایی از گردشگران است، تعدادی از اتاق های هتل برای تجربه ای متفاوت از فضای هتل با سبک و رنگ های مختلفی طراحی شده اند. اسکای رستوران و بار هتل می باشد که در پشت بام هتل قرار دارد و چشم اندازی فوق العاده زیبا از سائو پائولو، بزرگ ترین شهر برزیل را دارد. این رستوران طبق رتبه بندی سی ان ان در میان 50 رستوران پشت بامی برتر جهان قرار دارد.
3 – هتل برج آریو آمازون (Ariau Amazon Towers Hotel)
 Ariau Amazon Towers Hotel
گردشگران به راحتی می توانند با اقامت در هتل برج آریو آمازون با طبیعت ارتباط برقرار کنند. این هتل معروف در امتداد رود نگرو ساخته شده است و بر فراز درختان جنگل های آمازون قرار دارد. گفتنی است که این هتل دارای سوئیت معروف و مخصوص ماه عسل می باشد که در ارتفاع 33 متری بر فراز درخت ماهون ساخته شده است. میمون ها، طوطی ها، مکو ها و دیگر حیوانات جنگلی در اطراف هتل حضور داشته و آواز می خوانند. هتل برج آریو آمازون دارای اتاق ها و سوئیت های بزرگ و جاداری می باشد و گردشگرانی که اقامت در جنگل افسانه تارزان را دوست دارند می توانند سوئیت های این هتل را انتخاب کنند. اتاق‌ های هتل دارای تراس ‌های اختصاصی با چشم ‌اندازی خیره‌ کننده به بزرگ ‌ترین جنگل استوایی دنیا می باشد. رستوران و کافه این هتل در بالای درخت‌ ها قرار دارد.
2 – هتل بلموند داس کاتاراتاس (Belmond Hotel das Cataratas)
Belmond Hotel das Cataratas
هتل 5 ستاره بلموند داس کاتاراتاس یکی دیگر از معروف ترین و برترین هتل های برزیل می باشد که در جنگل های بارانی آتلانتیک، رو به روی آبشار مشهور ایگواسو در پارک ملی ایگواسو واقع شده است. این هتل لوکس و باشکوه در کنار آبشار در مرز بین برزیل و آرژانتین قرار دارد. با اقامت در این هتل گردشگران فرصت خوبی برای بازدید و تماشای آبشار ها و پارک ملی را خواهند داشت که از هتل فاصله ی زیادی ندارند. این هتل نیز دارای سبک معماری استعماری پرتغالی می باشد و اتاق ها، رستوران ها و کافه های هتل همگی در این سبک طراحی شده اند. مسافران هتل می توانند به فعالیت های مختلفی همچون بازی تنیس، شنا یا ژیمناستیک بپردازند.
1 – هتل فاسانو ریودوژانیرو (Fasano Hotel Rio)
Fasano Hotel Rio

گردشگرانی که در هتل فاسانو ریو دوژانیرو معروف اقامت می کنند رقص با موسیقی جاز سامبا باسانوا را ترجیح می دهند. این هتل 5 ستاره ی مشهور در منطقه ی ایپانما در شهر ریو دوژانیرو واقع شده است. اتاق های هتل چشم اندازی فوق العاده زیبا از جاذبه های شهر و ساحل دارند. هتل فاسانو ریو دوژانیرو دارای 89 اتاق می باشد که به مدرن ترین امکانات و تکنولوژی مجهز می باشند. اتاق هایی که نمایی رو به دریا دارند، منظره ای آرام بخش از آب های نیلگون و امواج دارند. گردشگران با اقامت در این هتل لحظات خوشی را می توانند سپری کنند.

10 مورد از زیباترین جزایر برزیل
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر