لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل گراند هتل و هتل آرامش کیش
مقایسه هتل گراند هتل و هتل آرامش کیش

مقایسه هتل گراند هتل و هتل آرامش کیش

مقایسه هتل گراند هتل و هتل آرامش کیش را در این مقاله خواهید خواند. کیش زیباترین جزیره ایران واقع در خلیج فارس است که به دلیل آب و هوای گرمسیری و سواحل دیدنی‌اش به یک مقصد گردشگری محبوب در ایران تبدیل شده است. به طور کلی سفر به کیش تجربه‌ای به یادماندنی خواهد بود تا به لطف زیبایی‌های طبیعی و مناظر زیبا، آرامش خود را بازیابید.

کیش به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان دارای انواع هتل‌های لوکس و باکیفیت است. هتل های کیش به بهترین نحو از میهمانان میزبانی می‌کنند. با هتل گراند هتل و هتل آرامش کیش در این مقاله بیشتر آشنا خواهید شد.

درباره هتل آرامش کیش

نمای ساختمان هتل آرامش کیش

هتل ۳ ستاره آرامش در میدان ساحل جزیره کیش قرار دارد. فعالیت این هتل زیبا از سال 1390 آغاز شد. هتل آرامش در سال 1397، برای پیش بردن اهداف مهم و بزرگش در زمینه ارائه خدمات به مهمانان موردبازسازی و نوسازی قرارگرفت. هتل آرامش متشکل از دو ساختمان کنار هم می‌باشد و بطورکلی ۳ طبقه دارد. همچنین این هتل از ۶۷ واحد اقامتی برخوردار است و امکانات رفاهی و اقامتی کاملی دارد.

بطور کلی در هتل آرامش برای پذیرایی از مسافران ۱۸۰ تخت تعبیه ‌شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این هتل در مکان مناسبی از جزیره کیش می‌باشد. هتل به اکثر مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی دسترسی سریع و مطلوبی دارد.

برخی از جاهای دیدنی کیش عبارت‌اند از مراکز خرید بازار زیتون، بازار مریم، برج ایفل کیش و خانه ایران جزیره کیش. مهمانان با اندکی پیاده‌روی از تمامی این جاذبه‌ها می‌توانند بازدید کنند. شایان ذکر است که ورودی هتل آرامش تعدادی پله دارد.

معرفی اقامتگاه سنتی گلشن شیراز - اقامتگاهی زیبا در دل شهر
ادامه مطلب

از همین رو بهتر است افرادی که مشکلات جسمانی دارند یا به همراه خود افراد کهن‌سال دارند، از این موضوع اطلاع داشته باشند. بطورکلی  هتل آرامش کیش همان‌طور که از نامش مشخص است، اقامتی آرام و دل‌نشین به مهمانان هدیه می‌کند تا خاطره خوبی داشته باشند.

امکانات عمومی هتل آرامش

سوئیت 5 تخته هتل آرامش کیش

از جمله امکانات قابل‌ملاحظه در هتل آرامش در تمامی اتاق‌ها و لابی دسترسی به اینترنت وای فای رایگان است. پارکینگ رایگان نیز در این هتل دایر گردیده که به‌صورت غیرمسقف می‌باشد و ظرفیت ۱۰ ماشین را دارد و برای مسافرانی که با وسیله شخصی سفر می‌کنند، مناسب است.

پرسنل هتل سعی می‌کنند تا اقامتی راحت و آرام را برای مهمانان فراهم کنند. تمامی کادر هتل آرامش، به زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط می‌باشند و با مهمانان صمیمی و خون گرم ارتباط می‌گیرند. چنانچه مهمانان به کمک نیاز داشتند، می‌توانند به بخش پذیرش که به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده سر بزنند و راهنمایی‌های لازم را بگیرند.

در لابی هتل آرامش خدماتی نظیر خشک‌شویی، اتوکشی، روم سرویس، فکس، فتوکپی، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، خدمات برای معلولین و تاکسی‌سرویس به مهمانان ارائه می‌شود. همچنین، مهمانانی هستند، که قصد دارند در جزیره کیش به گشت‌وگذار بپردازند و از جاذبه‌های اصلی جزیره بازدید کنند. آن‌ها این امکان را دارند تا با بخش خدمات تور گردشگری هماهنگ شده و بلیط تهیه کنند.

لابی هتل آرامش کیش

همین‌طور، افرادی که علاقه‌مندند لذت رانندگی را در جزیره کیش با ماشین‌ تجربه کنند، در لابی این هتل به‌راحتی می‌توانند ماشین بدون راننده اجاره نمایند. از جمله امکانات ارائه‌شده در لابی هتل آرامش کیش عبارت است از تلویزیون، محل شارژ وسایل الکترونیکی،  مبلمان، میز، آسانسور، روزنامه، اینترنت وای فای، آتلیه، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی، نمازخانه، کتابخانه و کپسول آتش‌نشانی.

هتل 5 ستاره در مشهد
ادامه مطلب

هتل آرامش فاصله کمی با ساحل و دریا دارد. از همین رو، مهمانان برای گذراندن اوقات خود می‌توانند به کنار دریا رفته و از ساحل دیدن نمایند. همچنین در محوطه و پیرامون هتل پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری کرده و در فضای سبز بیرون هتل به استراحت و رفع خستگی بپردازند.

درباره هتل گراند هتل کیش

نمای ساختمان هتل گراند هتل کیش

از بهترین هتل های ۳ ستاره جزیره کیش، هتل گراند هتل کیش است که در شمال شرقی این جزیره زیبا آن را پیدا خواهید کرد. هتل گراند کیش برجی استوانه‌ای با 5 طبقه می‌باشد که در سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرد. هتل با 62 اتاق، حدود ۲۰۰ تخت را در خود جای داده است. هتل بطورکلی می‌تواند از ۵۰۰ مهمان پذیرایی کند.

امکانات هتل گراند هتل

اتاق دو تخته توئین هتل گراند هتل کیش

اتاق‌های هتل گراند هتل از امکاناتی نظیر کمد لباس و رخت‌آویز، تلفن، مبلمان، سامانه تهویه مطبوع و سامانه سرمایشی و گرمایشی برخوردار هستند. همه اتاق های گراند دارای حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان دارند. همچنین همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت می‌باشند. مینی بار هم در اتاق‌ها هست ولی هزینه جداگانه‌ای به همراه دارد.

هتل گراند هتل کیش صبحانه رایگان، آسانسور و خدمات ویژه معلولان و سالمندان را دارد. یک بخش ویژه نیز برای امور اداری با تجهیزاتی نظیر فاکس و پرینتر هم در هتل گراند وجود دارد. از امکانات و خدمات دیگر هتل گراند کیش باید به کافی شاپ و رستوران با گنجایش ۲۰۰ نفر، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات کرایه اتومبیل، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و آژانس مسافرتی اشاره کرد.

محوطه و فضای سبز هتل گراند هتل کیش

هتل گراند کیش پارکینگ و استخر ندارد. با این حال اینترنت رایگان به صورت نامحدود در اختیار مهمانان هتل قرار داده است. هتل گراند هتل کیش به جاهای دیدنی کیش، مراکز خرید متعدد این جزیره و جاذبه های گردشگری دسترسی مناسبی دارد. هتل گراند به طور خاص در مرکز بازارها و مراکز خرید واقع شده است. مرکز خرید پردیس ۱، مرکز خرید پانیذ، بازار عرب‌ها، بازار ونوس و بازار مروارید از معروف‌ترین این مکان‌ها می‌باشند که در نزدیکی هتل گراند قرار گرفته‌اند.

هتل ویدا بهتره یا کوروش؟ مقایسه کلی این 2 هتل 5 ستاره
ادامه مطلب

تفاوت هتل گراند هتل و هتل آرامش کیش در چیست؟

ویو اتاق های هتل گراند هتل کیش

در هتل آرامش در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، هزینه اقامت به صورت رایگان محاسبه می‌شود. در هتل گراند هتل در صورتی که سن مهمان از 3 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

فاصله هتل گراند هتل کیش تا اسکله تفریحی چقدر است؟

فاصله این هتل تا اسکله تفریحی، 1.1 کیلومتر برابر با 3 دقیقه رانندگی است.

هتل آرامش کیش تا اسکله تفریحی چقدر فاصله دارد؟

هتل آرامش تا اسکله تفریحی 1.3 کیلومتر فاصله داشته و حدود 4 دقیقه با ماشین می‌باشد.

جمع‌بندی

کیش به دلیل زیبایی‌های فراوان و آب و هوای گرم و مطبوع، محبوب‌ترین مقصد گردشگری در ایران است و هر ساله هزاران نفر برای گذراندن تعطیلات به آنجا سفر می‌کنند. به صورت کلی، مسافران با انواع سلیقه و ذائقه‌های متفاوت به این جزیره زیبا سفر می‌کنند و همگی از آرامش و زیبایی‌هایش لذت می‌برند. در این مقاله به مقایسه هتل گراند هتل و هتل آرامش کیش پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر