لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> از این مراکز خرید درگهان خرید نکنید!
مراکز خرید درگهان - معرفی بازارهای درگهان قشم

از این مراکز خرید درگهان خرید نکنید!

قشم جزیره‌ای زیبا و پر از شگفتی هر ساله میزبان جمعیت زیادی از مسافران به خصوص در فصول سرد سال است. بسیاری از مسافران علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گوناگون این جزیره به دنبال مکانی برای خرید نیز هستند. درگهان یکی از شهرهای قشم واقع در قسمت مرکزی آن است. این شهر دارای بازارها و مراکز خرید مهمی است.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد بازار و مراکز خرید درگهان، قیمت خرید اجناس در این مراکز خرید و هتل های درگهان قشم صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا در مورد مراکز خرید این شهر اطلاعاتی بیشتر کسب کنید.

بازارهای مهم درگهان

درگهان قشم

بازارهای موجود در درگهان از مهم‌ترین و محبوب‌ترین بازارها در بین مسافران هستند. به دلیل قیمت مناسب و تنوع اجناس همواره این بازارها یکی از مکان‌های شلوغ شهر درگهان محسوب می‌شود. در ادامه بازارهای مهم درگهان را نام می‌بریم و در مورد خصوصیات و آدرس آنها توضیح می‌دهیم:

  • بازار مروارید درگهان

بازارهای درگهان قشم

یکی از بازارهای درگهان که در میان مردم بومی منطقه و همچنین مسافران بسیار معروف و مشهور است، بازار مروارید در گهان ست. در این بازار می‌توانید انواعی از کالاهای مورد نیاز خود را به صورت یکجا ببینید. پوشاک مردانه، زنانه، کیف، کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بسیاری از کالاهای دیگر با تنوعی زیاد در این بازار در دسترس خریداران هستند.

همچنین اگر پس از خرید هوس رفتن به رستوران کردید، به راحتی می‌توانید از رستوران‌های اطراف این مرکز خرید، غذای دلخواهتان را نوش جان کنید.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، بین پاساژ ایران زمین و پاساژ صدف

  • بازار زمرد درگهان

بازار زمرد درگهان

از دیگر مراکز خرید درگهان می‌توان بازار زمرد را نام برد. در این بازار نیز به مانند بازار مروراید بسیاری از اجناس را با قیمتی مناسب می‌توانید مشاهده کنید. در واقع می‌توان گفت مرکز خرید زمرد یکی از بازارهای با قیمت مناسب و نسبتاً ارزان در قشم است. در این مکان انواعی از کالاها با برندهای مختلف به راحتی در دسترس شما هستند.

هرچند امروزه کالاهای چینی جایگاهی ویژه در این مرکز پیدا کرده‌ا‌ند ولی همچنان این مرکز خرید از مراکز خرید مهم درگهان به شمار می‌رود. برای خوردن غذا هم می‌توانید از رستوران و کافی شاپ‌های موجود در این مجتمع خرید استفاده کنید.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، میدان انقلاب، جنب مجتمع تجاری دریا

  • مجتمع تجاری ایران زمین درگهان

مجتمع تجاری ایران زمین درگهان

مجتمع تجاری ایران زمین یکی از مراکز خرید با مساحت و وسعت کمتر در درگهان است. درست است که وسعت این مرکز خرید نسبت به دیگر پاساژهای نام برده کمتر است اما  انواع کالاهای اساسی مانند کفش، کیف، لوازم آرایش، لوازم ورزشی، پوشاک زنانه و مردانه و… در آن یافت می‌شود.

همچنین برای رفاه و راحتی مسافران و خریداران چندین کافه و رستوران در این مرکز خرید در نظر گرفته شده است. شما پس از خرید می‌توانید لحظاتی  را برای استراخت و خوردن خوراک مورد دلخواهتان در این مکان‌ها سپری کنید. ناگفته نماند در طبقه اول این مجتمع بانکی برای انجام امور بانکی مشتریان نیز وجود دارد.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، بلوار ایران زمین

  • پاساژ ونوس درگهان

پاساز ونوس را می‌توانید یکی از مراکز خرید درگهان دانست که بیشتر اختصاص به خرید پوشاک زنانه و بچگانه دارد. البته در کنار این نوع کالا انواع دیگری از اجناس مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش مردانه، عینک، لوازم ورزشی و… را هم می‌توان در این بازار خرید کرد. پس از پاساژگردی و خريد لوازم موردنیازتان هم می‌‌توانید برای ساعتی استراحت و نوشيدن قهوه يا غذایی لذیذ به كافه و رستوران‌های موجود در اين مركز مراجعه كنید.

لیست بازارها و مراکز خرید کیش
ادامه مطلب

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، خیابان امام شافعی، بین حکمت ٧ و ١٥

  • مجتمع تجاری نور درگهان

مجتمع تجاری نور درگهان

یکی از بازارهای درگهان با امکانات رفاهی متنوع مجتمع تجاری نور درگهان است. در این مجتمع نیز به مانند مراکز خرید دیگر انواعی از کالاها اعم از پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و… به راحتی  در اختیار شما مسافران عزیز است.

همچنین در این مجتمع خرید، انواعی از خدمات رفاهی و امکانات مناسب برای رفاه شما مهمانان عزیز تدارک دیده شده است. کافه، رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی و نیمکت برای لحظاتی نشستن و استراحت از جمله این خدمات و امکانات رفاهی هستند.

لازم به ذکر است که بیشتر کسانی که در این مرکز خرید مغازه دارند از بومیان شهر درگهان هستند. این فروشندگان اجناسی با کیفیت و البته با قیمت مناسب را به مشتریان خود می‌فروشند.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، محدوده خیابان ناخدا

  • مرکز خرید دو دلفین درگهان

مرکز خرید دو دلفین درگهان

دو دولفین نام زیبای یکی دیگر از مراکز خرید درگهان است. ساختمان بزرگ این مجتمع تجاری در ٦ طبقه احداث شده است. فضای این مرکز خرید نیز به مانند نامش زیبا است. این مرکز از دو سالن جداگانه تشکیل شده که به وسیله پلی به هم متصل شده‌اند.

در حقیقت اتصال این دو بخش به وسیله پل جذابیتی خاص به این مکان بخشیده است. در این مرکز خرید نیز می‌توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را از مغازه و فروشگاه‌های مختلف آن با قیمتی مناسب خریداری کنید. فروشگاه‌های طلافروشی، صرافی، ، کیف و کفش نمونه‌هایی از مغازه‌های موجود در مرکز خرید دو دلفین درگهان هستند.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، محدوده خیابان ناخدا

  • مجتمع تجاری نگین درگهان

مجتمع تجاری نگین درگهان

اگر در شهر درگهان به دنبال خرید لوازم آرایشی اصل و با کیفیتی بالا هستید، پیشنهاد ما مجتمع تجاری نگین درگهان است. در واقع وجود این لوازم با کیفیت موجب شده تا فروشگاه‌های این مرکز خرید درگهان دارای شهرت زیادی در این زمینه باشند. لوازم مدرن، پوشاک و لوازم خانگی از دیگر کالاهایی است که در این مجتمع توسط فروشندگان به خریداران عرضه می‌شود.

همچنین در این پاساژ نیز مثل اکثر مراکز خرید درگهان کافه و رستوران برای خوردن غذا و نوشیدنی مسافران و خریداران وجود دارد.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، بین مجتمع صدف و مجتمع دو دلفین

  • سرای ملت درگهان

بازار قدیم درگهان محل قرارگیری سرای ملت است. در این بازار بیشتر کالاهای استوک اروپایی و چینی به مشتریان عرضه می‌شود. بیشتر مغازه‌داران این مرکز از بومیان منطقه درگهان هستند.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، بازار قدیم، سرای ملت

  • پرشین گلف درگهان

پرشین گلف درگهان

مجتمع گلف درگهان یکی از مراکز خرید درگهان است که به بسیاری از فروشگاه‌ها و مجتمع‌های خرید درگهان نزدیک است. در حقیقت بازار نور، نگین، مروارید و بسیاری از پاساژهای دیگر را می‌توان به راحتی در اطراف این مرکز مشاهده و از آنها بازدید کرد.

در این مجتمع تجاری می‌توانید انواع وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید. یکی از ویژگی‌های بارز این مجتمع داشتن هتلی با همین نام پرشین گلف است. اکثر توریست‌هایی که به درگهان سفر می‌کنند با رزرو سوئیت‌های این هتل هم از اقامتی راحت برخوردار می‌شوند و هم دسترسی راحت به مجتمع تجاری پرشین گلف و سایر مجتمع‌های تجاری درگهان دارند.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، خیابان ناخدا، بعد از مجتمع تجاری نخل

  • بازار صدف درگهان
هتل پنج ستاره زیگورات، برج رقصان جزیره قشم
ادامه مطلب

بازار صدف درگهان

یکی دیگر از مراکز خرید که می‌توانید همه نوع کالایی را در آن به صورت یکجا خریداری کنید، بازار صدف درگهان است. لوازم آرایشی و بهداشتی، دستگاه‌های مخصوص مو و سالن آرایشی، لوازم خانگی، پوشاک زنانه و مردانه و پچگانه و خیلی از کالاهای اساسی دیگر را به راحتی می‌توانید در این مرکز خرید با قیمتی ارزان تهیه کنید.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، بین مجتمع مروارید و مجتمع نگین

  • بازار طلافروشان درگهان

بازار طلافروشان درگهان

علاقه‌مندان به خرید طلا و جواهرآلات می‌توانند این کالای لوکس و زیبا را در بازار طلافروشان درگهان خریداری کننند. در این بازار انوعی از دستبند، گوشواره، گردنبند، انگشتر و… با تنوع و طرح‌های زیاد و زیبا در ویترین فروشگاه‌ها چیده شده‌اند. اگر شما هم از دوستداران این کالای گران‌بها هستید می‌توانید با اجرتی کم گردنبند، گوشواره یا هر نوع زیورالات دیگر را خریداری کنید.

آدرس: استان هرمزگان، درگهان، نزدیک بازار قصر

  • بازار قدیم درگهان

بازار قدیم درگهان

یکی از مراکز خرید درگهان بازار قدیم است. این بازار در منطقه سنتی درگهان واقع شده است. در این بازار می‌توانید بافت قدیمی درگهان را از نزدیک مشاهده کنید. این بازار یکی از بازارهای مورد علاقه گردشگران به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است.

بیشتر مغازه‌های این بازار از ساعت ٨ صبح تا ١٢ شب فعالیت می‌کنند. علاوه بر چندین مغازه که در این راسته به تک‌فروشی مشغول هستند، برخی از فروشگاه‌های این بازار فقط به صورت عمده اجناس را به مشتریان عرضه می‌کنند.

لازم به ذکر است که قیمت کالاها در این بازار نسبت به بسیاری از جاهای دیگر بسیار ارزان‌تر و مناسب‌تر است. در ضمن بیشترین کالاهایی که در این مكان می‌توانید ببینید شامل پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه است.

آدرس: جزیره قشم، درگهان، خیابان ناخدا، بازار قدیم درگهان

  • نخل مال درگهان

نخل مال درگهان

یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید درگهان نخل مال است. ساختمان این مرکز خرید با این که در یک طبقه ساخته شده است ولی به دلیل وسعت زیادش ٢٢٤ مغازه و فروشگاه را در خود جای داده است.

نمای ظاهری ساختمان مرکز خرید نخل مال بسیار شباهت به خانه‌های زیبای عربی و جنوبی دارد. فروشگاه‌های این مرکز خرید لباس‌های زنانه، مجلسی و لباس شب زنانه را با کیفیت و تنوعی بالا از انواع برندهای معروف به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

آدرس: جزیره قشم، درگهان، محدوده خیابان ناخدا

  • مرکز خرید اطلس درگهان

مرکز خرید اطلس درگهان

اگر برای خرید کیف و کفش به درگهان سفر می‌کنید بهتر است بدانید یکی از مراکز مخصوص خرید کیف و کفش مرکز خرید اطلس درگهان است. مرکز خرید اطلس درگهان بهترین مرکز خرید درگهان از لحاظ خرید کیف و کفش است. انواعی از کیف و کفش مجلسی اسپرت و مجلسی را به راحتی می‌توانید در فروشگاه‌های این مرکز خرید ببینید.

در واقع نمایندگی بسیاری از برندهای معروف در این مکان وجود دارد. همچنین کفش‌های تک سایز را می‌توانيد با قيمتی بسيار كمتر، از مغازه‌های اين مجتمع تجاری خریداری كنید.

آدرس: جزیره قشم، درگهان، خیابان ناخدا، مقابل بازار نخل (پشت بازار دو دلفین)

  • مجتمع تجاری فردوسی درگهان

مجتمع تجاری فردوسی

یکی از مراکز خرید درگهان مجتمع تجاری فردوسی درگهان است. ساختمان این مجتمع در سه طبقه ٥٠٠ واحد تجاری را در خود جای داده است. این مجتمع با قرار گرفتن در خط ساحلی دارای موقعیت جغرافیایی مناسب در شهر درگاهان می‌باشد.

در این مرکز خرید هر آنچه که نیاز دارید با کیفیتی مناسب برای شما فراهم شده است. انواع لوازم خانگی، ماشین شارژی، دوچرخه، اسباب‌بازی‌های لوکس خارجی و پوشاک از جمله کالاهای موجود در فروشگاه‌های این مجتمع تجاری هستند.

جنگل های حرا قشم، پدیده ای ناب درمیان آب های نیلگون خلیج فارس
ادامه مطلب

آدرس: قشم، درگهان، بلوار ولیعصر، چهارراه پردیس

اقامت در درگهان

برای بازدید از جاهای دیدنی قشم و از همه مهم‌تر خرید در بازارهای جذاب آن در ابتدا خیال خود را با رزرو هتلی در این شهر راحت کنید. هتل های درگهان دارای قیمت‌های مناسب و امکانات رفاهی مطلوب برای اقامتی چند روزه در این شهر هستند. شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود هر کدام از اقامتگاه های این شهر را انتخاب و رزرو کنید.

بهترین زمان سفر به درگهان

بازار صدف درگهان قشم

با توجه به آب و هوای گرم و مرطوب این منطقه در فصل تابستان، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در فصول پاییز و زمستان به این شهر سفر کنند. در فصل پاییز قشم دارای هوایی مطبوع است. فصل زمستان نیز با اینکه در بیشتر مناطق کشورمان سردی هوا بسیار زیاد است قشم دارای هوای دل‌انگیز و دلپذیر بهاری است. اطلاع از آب و هوای این منطقه در فصول مختلف سال می‌تواند راهنمای سفر به قشم زیبا باشد.

چگونه به درگهان قشم برویم؟

پاساژ نور درگهان

موقعیت بسیار مناسب درگهان در جزیره قشم و واقع شدن آن در بخش مرکزی این جزیره موجب شده تا مسافران دسترسی راحتی این منطقه گردشگری داشته باشند. در واقع اغلب مسافرانی که برای دیدن جاذبه‌های طبیعی قشم راهی این جزیره زیبا می‌شوند از مراکز خرید درگهان نیز برای خرید و سوغاتی استفاده می‌کنند. وسیله شخصی و تاکسی و یا دیگر وسایل حمل و نقل مانند اتوبوس به راحتی شما را در زمانی کمتر از ٣٠ دقیقه به درگهان می‌رسانند.

قیمت اجناس در بازار درگهان قشم

قیمت اجناس در بازار درگهان قشم

بازار و مراکز خرید درگهان از روزگاران گذشته تا به امروز از لحاظ مناسب بودن قیمت در میان مسافران شهرت دارند. همین قیمت مناسب موجب شده تا درگهان در فصول مختلف سال پذیرای مسافران زیادی از مناطق مختلف کشورمان باشد و به یک منطقه گردشگری مهم تبدیل شود.

در حقیقت دلیل اصلی محبوبیت این بازارها در میان مردم کیفت بالا و صد البته قیمت نسبتاً مناسب آنها است. یکی از دلایلی که در ارزان بودن و تنوع بالای جنس این بازارها نقش دارد آزاد بودن واردت اجناس خارجی در درگهان است.

فروشگاه های بازار صدف درگهان

اگر از آن دسته افراد هستید که به دنبال قیمت‌هایی بسیار ارزان‌تر هستید پیشنهاد می‌کنیم فصل گرم تابستان را برای رفتن به بازارهای این شهر انتخاب کنید؛ چراکه در فصول سرد سال به دلیل معتدل بودن هوا در این ناحیه، گردشگران زیادی راهی درگهان می‌شوند. ولی در فصول گرم به دليل راكد بودن بازار و خریداران کمتر تخفيفات بيشتری هم در نظر گرفته می‌شود.

این نکته را هم مد نظر داشته باشید که قیمت اجناس در بازارها و مجتمع‌های خرید درگهان با یکدیگر متفاوت است. بهتر است برای خرید کالای مورد نظر خود ابتدا بهترین مرکز خرید درگهان و مخصوص به آن کالا را پیدا کنید و سپس اقدام به خرید کنید. با این کار هم  با تنوع بالاتری از اجناس روبرو می‌شوید و قیمت‌های مناسب‌تری را مشاهده می‌کنید.

جمع‌بندی

قشم دارای جاذبه‌های متعددی برای گردش و تفریح است. درگهان یکی از جاذبه‌های این شهر است که مراکز خرید متعددی دارد. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با مراکز خرید درگهان، اجناس عرضه شده در آنها، آدرس بازارهای درگهان و … آشنا کنیم. امید است با با بالا بردن اطلاعات خود در این زمینه در سفر به این جزیره زیبا خریدی دلچسب و با کیفیت داشته باشید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر