لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پارمیدا و هتل ایران زمین مشهد
هتل ایران زمین مشهد

مقایسه هتل پارمیدا و هتل ایران زمین مشهد

مقایسه هتل پارمیدا و هتل ایران زمین مشهد را در این مقاله خواهید خواند. در سال 1388 هتل پارمیدا مشهد به عنوان هتلی 3ستاره به بهره‌برداری رسید. ساختمان این هتل متشکل از 8 طبقه بوده که 84 باب اتاق و سوئیت، در 5 طبقه از هتل قرار گرفته‌اند.

در سال 1394  هتل ایران‌زمین به عنوان هتلی سه ستاره شروع به فعالیت نمود. این هتل در 6 طبقه از 90 باب واحد اقامتی برخوردار است. ما قصد داریم در ادامه مقاله به هریک از این هتل های مشهد بپردازیم.

1- معرفی هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

نظرات هتل پارمیدا مشهد

نظرات و توضیحات بیشتر از این هتل را در بخش نظرات سایت ایران هتل آنلاین می توانید مطالعه نمایید.

آدرس و شماره تلفن هتل پارمیدا مشهد

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۴

تلفن پشتیبانی هتل: 05191005105

فاصله هتل پارمیدا مشهد تا حرم

فاصله تا حرم امام رضا 34  دقیقه پیاده است

استخر هتل پارمیدا مشهد

hotel parmida mashhad min jpg

بعد از کلی گشت و گذار به شما استخر هتل را پیشنهاد می‌دهیم. هتل سه ستاره پارمیدا در مشهد شامل امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی بوده و مسافران با پرداخت هزینه مربوطه می‌توانند از این خدمات بهره‌مند گردند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها

اتاق های هتل پارمیدا مشهد

این مجموعه امکانات رفاهی مناسبی را در واحدهای اقامتی‌اش ارائه می‌‌دهد. باتوجه به قوانین رایج در این هتل ساعت ۲ ظهر باید میهمانان اقدام به تحویل اتاق‌ها کرده و نیز ساعت ۱۲ ظهر زمان تخلیه اتاق‌ها است. انواع واحدهای اقامتی که در این هتل وجود دارد، عبارتند از سوئيت چهار تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته و سوئيت پنج نفره.

معرفی بهترین هتل همدان به همراه عکس و آدرس
ادامه مطلب

از جمله امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این مجموعه شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت آویز، یخچال، مبلمان، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، مینی بار با هزینه، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌شود. برای کودکان زیر ۲ سال نیازی به پرداخت هزینه نیست. برای کودکان ۲ تا ۵ سال هزینه هتل به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد.

امکانات عمومی هتل سه ستاره پارمیدا مشهد

رستوران هتل پارمیدا مشهد

در این هتل پرسنل بسیار حرفه‌ای هستند و همگی در تلاش‌اند تا اقامتی خوش و به یاد ماندنی برای میهمانان فراهم کنند. در لابی هتل سه ستاره پارمیدا ظرفیت معادل با ۴۰ نفر وجود دارد. مسافران تا زمان تحویل اتاقشان برای آن که خسته نشوند می‌توانند در این قسمت منتظر بمانند. اینترنت هم که جز جدانشدنی هست را در لابی به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوید. البته این اینترنت محدود است.

برای بهره‌مند شدن از پارکینگ نیز باید به لابی مراجعه کنید و هماهنگی‌های مربوطه را انجام دهید. سرویس ایاب و ذهاب برای دسترسی به حرم مطهر وجود داشته که در ساعاتی مشخص طبق برنامه مسافران در صورت علاقه از این خدمات می‌توانند بهره‌مند گردند. جهت نگهداری از وسایل و چمدان‌هایتان به به اتاق چمدان اعتماد کنید.

مقایسه هتل پارمیدا و هتل ایران زمین مشهد

چنانچه به لباسشویی و خشک‌شویی نیاز داشتید می‌توانید به قسمت مربوطه مراجعه نمایید. همچنین در ورودی هتل دستگاه واکس کفش قرار دارد. آسانسور برای راحتی مسافران دسترسی به تمامی طبقات را امکان‌پذیر کرده است. در لابی از خدمات تور گردشگری هم بهره‌مند خواهید شد و با جاهای دیدنی و تاریخی آشنا می‌شوید. در این قسمت بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی ارائه می‌شود. امکانات رفاهی مناسب برای همه افراد جهت تجربه اقامتی راحت در نظر گرفته ‌شده است.

2- معرفی هتل 3 ستاره ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد

منوی غذای هتل ایران زمین مشهد

در ادامه مقایسه هتل پارمیدا و هتل ایران زمین مشهد به منوی غذای هتل می‌پردازیم. رستوران بزرگ هتل دارای غذاهای خوش طعم ایرانی و فرنگی با منوی کامل است. کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم  از میهمانان پذیرایی می‌کند.

معرفی هتل یاس بندرانزلی با چشم اندازی بکر از طبیعت گیلان
ادامه مطلب

نظرات درباره هتل ایران زمین مشهد

نظرات و توضیحات بیشتر از این هتل را در بخش نظرات سایت ایران هتل آنلاین می توانید مطالعه نمایید.

نظرات درباره هتل ایران زمین مشهد

آدرس و شماره تماس هتل ایران زمین مشهد

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا ۲، کوچه شهید حسنی

تلفن پشتیبانی هتل: 05191005105

hotel iran zamin 4 min jpg

فاصله هتل ایران زمین تا حرم

فاصله تا حرم امام رضا 2.6 کیلومتر است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل ایران‌زمین شامل اتاق چهار تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیت پنج نفره رویال و سوئیت پنج نفره فولبورد می‌شود. هیچ‌ی کدام از واحدهای اقامتی موجود در این هتل ظرفیت اضافی ندارند و باید در هنگام رزرو این هتل توجه کافی به تعداد نفرات و ظرفیت اتاق موردنظر داشته باشید.

ازجمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل ایران‌زمین مشهد وجود دارد عبارت است از روم سرویس، مینی بار با هزینه،یخچال، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، مبلمان، آب رایگان، صندوق امانات، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

hotel iran zamin 5 min jpg

از شبکه داخلی امکان پخش فیلم وجود داشته و مسافران در اوقات فراغت خود می‌توانند از برنامه‌های متنوع آن بهره‌مند گردند. توجه داشته باشید که اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان بوده، برای کودکان بین ۳ تا ۵ سال هم اگر از سرویس جداگانه استفاده نکنند به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. افراد بالای ۵ سال باید به‌طور کامل هزینه را پرداخت کنند.

امکانات عمومی هتل ایران‌زمین مشهد

استخر هتل ایران زمین مشهد

بخش پذیرش هتل ایران‌زمین مشهد به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد.  برای ۲۰ میهمان لابی این هتل ظرفیت دارد و میهمانان در لابی هتل از اینترنت وای فای رایگان به‌صورت محدود می‌توانند استفاده کنند. همچنین پارکینگ این مجموعه که رایگان است با ظرفیت ۳۰ خودرو در اختیار مسافران قرار دارد. پس اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید نگران نباشید.

راهنمای سفر به مشهد مقدس در نوروز 98
ادامه مطلب

طبقات مختلف این هتل آسانسور را برای دسترسی راحت‌تر میهمانان دارد. در صورت نیاز از فکس و فتوکپی هم می‌توانید استفاده کنید. برای گشت‌وگذار در لابی خدمات مربوط به ارائه بلیط جاذبه‌های دیدنی و تور گردشگری وجود دارد. برای مسافران با معلولیت یا آن‌هایی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مجهزی در نظر گرفته‌شده است.

مقایسه هتل پارمیدا و هتل ایران زمین مشهد

همچنین دستگاه واکس کفش در ورودی هتل قرار دارد. برای آن دسته از مسافرانی که تا زمان فرارسیدن ساعت پروازشان زمان دارند، با اطمینان می‌توانند وسایل و چمدان‌هایشان را به اتاق چمدان در لابی بسپارند و برای زیارت به حرم بروند. توجه داشته باشید که در زمان اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را با خود ندارید.

جمع‌بندی

در این مقاله به مقایسه هتل پارمیدا و هتل ایران زمین مشهد پرداختیم. هر یک از این هتل‌ها برای رفاه و آسایش بیشتر زائرین، هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی مناسبی هستند. ما سعی کردیم تا اطلاعات و توضیحات دقیقی از این دو هتل جمع‌آوری کنیم. امیدواریم این مقاله پاسخ سوال‌های شما را داده باشد و با اقامت در هریک از این هتل‌ها لحظات راحت توام با خوشی را بگذرانید.

سوالات متداول

فاصله هتل پارمیدا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله تا حرم امام رضا 34  دقیقه پیاده است

فاصله هتل ایران زمین تا حرم چقدر است؟

فاصله تا حرم امام رضا 2.6 کیلومتر است.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر