لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 10 هتل اقتصادی و ارزان لندن
10 هتل اقتصادی و ارزان لندن

10 هتل اقتصادی و ارزان لندن

مسافرانی که برای کار به لندن سفر می کنند اقامت در هتل های ارزان قیمت را ترجیح می دهند. لندن پر خرج ترین و گران ترین شهر در دنیا می باشد و با وجود گران ترین هتل های جهان در این شهر به راحتی نمی توان هتل های مناسب را یافت. هزینه هر شب اقامت در پنت هاوس رویال کورینتیا (Royal Penthouse at the Corinthia) 22 هزار پوند می باشد و یا هزینه اقامت شبانه در رویال سوئیت هتل ماندارین اورینتال 18 هزار پوند می باشد و کلی هتل دیگر که بیش از حد گران می باشند.

خوشبختانه برای پرداخت اقامت شبانه در لندن نیازی به فروش کلیه ندارید و یا برای پرداخت هزینه کم نیازی نیست که در یک هاستل به همراه 25 کوه نورد دیگر استراحت کنید. با وجود گرانی در شهر لندن، همه سوئیت های هتل مبلغی برابر با قیمت یک خودرو را دریافت نمی کنند. در حقیقت تعداد زیادی از هتل ها با قیمت مناسب و اقتصادی نیز در این شهر یافت می شود که برای اقامت هر شب کمتر از 100 پوند دریافت می کنند. ده نمونه از بهترین و ارزان ترین هتل های لندن را معرفی می کنیم، با رزرو آنلاین هتل سفر خوبی را تجربه کنید.


1 – هتل زی پیکادلی ( Z Piccadilly )، هزینه اقامت شبانه 70 پوند است.
هتل زی با ارائه خدمات لوکس نزدیک به مرکز شهر، اعتبار و ارزش زیادی در میان مسافران دارد. این هتل بسیار به روز ، شیک و مدرن می باشد و تقریبا امکانات کافی برای اقامت راحت مسافران دارد. این هتل وای فای رایگان ارائه می دهد و خدمات آن قیمت مناسبی دارد. اتاق های هتل کوچک می باشند اما در صورت گردش و سپری کردن زمان در تماشای جاذبه های گردشگری، زیاد متوجه این مورد نخواهید شد.

بهتر از موقعیت هتل زی پیکادلی ( Z Piccadilly ) گزینه ای نخواهید یافت، این هتل در مرکز شهر قرار گرفته است و چند قدمی با منطقه ی تئاتر وست اند ( West End theatre ) فاصله دارد همچنین این هتل به معروف ترین جاذبه های گردشگری و مناظر دیدنی لندن نزدیک می باشد.

هتل های لندن

2 – هتل پریمیر این لاندن اسپیتل فیلدز ( Hub by Premier Inn London Spitalfields)
هزینه اقامت شبانه 69 پوند می باشد.
پریمیر این ( Premier Inn ) با گسترش خدمات محبوبیت به دست آورد. هتل های زنجیره ای پریمیر در شمال لندن قرار دارند که بهترین و جالب ترین منطقه این شهر به شمار می رود. در این ناحیه بسیاری از جاذبه های کشور انگلیس قرار گرفته است، از جمله خيابان بریک لین ( Brick Lane )، که به معناي راسته آجر ها می باشد. بازار اسپیتل فیلدز لندن، هنر های خیابانی ، غذا های خوش طعم و نوشیدنی های خوب، همگی در این منطقه لندن واقع شده اند.

اجاره اتاق در هاب هتل پریمیر این ( Hub by Premier Inn) اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد، همچنین این هتل ویژگی های جذاب زیادی دارد. میزان نور و روشنایی و دما در این هتل توسط دستگاه کنترل می شود. تلویزیون های هوشمند استاندارد و وای فای با سرعت بالا و رایگان از دیگر مزیت های هتل است. با وجود اینکه این هتل لوکس و پر از تجمل نیست اما نسبت به دیگر هتل های بی ذوق تجاری تفاوت زیادی دارد. آرامش ، قیمت اقتصادی و ارزان و جذابیت از ویژگی های اصلی این هتل به شمار می رود.

هتل های لندن

3 – هتل نادلر ویکتوریا ( The Nadler Victoria )
قیمت اقامت شبانه 99 پوند است.

هتل نادلر ویکتوریا مفهوم هتل لوکس و ارزان را کنار هم ارائه می دهد. این هتل بیش از ده سال است که خدمات لوکس و اقتصادی را برای مسافران فراهم نموده است. اتاق های هتل نادلر ویکتوریا بسیار شیک می باشند و با طراحی مدرن تزئین شده اند. وای فای رایگان است و تمام آشپزخانه های کوچک مجهز به دستگاه قهوه ‌ساز می باشند. خدمات هتل رضایت بخش است، لوکیشن هتل و قیمت آن عالی می باشد. این هتل در نزدیکی کاخ‌ باکینگ‌ هام بوده و به دو سالن تئاتر سنت جیمز و ویکتوریا پالاس نیز نزدیک است.
هتل های لندن

4 – هتل ایبیس استایلز لندن اسوتوارك ( ibis Styles London Southwark )
قیمت اقامت شبانه 94 پوند است.
در گذشته هتل ایبیس تنها با قیمت ارزان و مناسب شناخته می شد ولی امروزه ویژگی های خاص، مدرن و تجمل به این هتل افزوده شده و با نام هتل اقتصادی و مدرن مطرح می باشد.

مسافران برای اقامت هزینه زیادی پرداخت نمی کنند و با وجود قیمت ارزان این هتل بسیار شیک نیز می باشد. دکوراسیون هتل متفاوت است و برای دوستداران عکس های اینستاگرام گزینه خوبی می باشد. هتل ایبیس استایلز لندن اسوتوارك در نزدیکی بازار بارو ( Borough Market )، یکی از قدیمی ترین بازار های لندن می باشد. رود تیمز ( River Thames )، برج هرمی شکل شارد ( The Shard ) و تاور بریج (Tower Bridge ) یا پل برج ، (یکی از مشهور ترین پل‌ های لندن که بر روی رود تیمز قرار دارد) از دیگر جاذبه های لندن در حوالی این هتل به شمار می روند.

هتل های لندن

5 – هتل لونا سیمون ( Luna Simone Hotel )
قیمت اقامت شبانه 89 پوند است.
بسیاری از هتل ها زنجیره ای می باشند اما هتل لونا سیمون توسط اعضای یک خانواده اداره می شود. اگر طرفدار حمایت از خوداشتغالی می باشید بهتر است که این گزینه را انتخاب کنید. این هتل در سال 1970 شروع به کار کرد و هم اکنون این هتل کوچک که در بهترین نقطه لندن واقع شده است توسط دو برادر مدیریت می شود. این هتل دوستدار خانواده بوده و غذا های لذیذ خانگی ارائه می کند.
مسافران با پرداخت 89 پوند برای اقامت هر شب، اتاق راحت و آرامی همراه با امکانات مورد نیاز، صبحانه خانگی، اینترنت وای فای رایگان و خدمات ویژه دریافت می کنند که بسیاری از این خدمات در گران ترین هتل های لندن با پرداخت مبالغی غیر از هزینه اقامت ممکن می باشد.

هتل لونا سیمون در ویکتوریا، نزدیک کاخ‌ باکینگ‌ هام ، کلیسای تاریخی وست‌ مینستر (Westminster Abbey )، چشم لندن ( The London Eye ) یا چرخ هزاره بلند ترین چرخ و فلک اروپا، ساوت بانک و بسیاری از مناظر دیگر قرار دارد.

هتل های لندن

6 – هتل ماد هاتر ( The Mad Hatter Hotel )
قیمت اقامت شبانه 80 پوند است.
گردشگرانی که به دنبال یک رستوران خوب در بخش مرکزی لندن می باشند بدون اینکه هزینه های سنگین پرداخت کنند بهتر است که هتل ماد هاتر را انتخاب کنند. بالای این رستوران کلاسیک انگلیسی در منطقه بی نظیر ساوت وارک، 12 اتاق برای پذیرایی از مسافران وجود دارد و قیمت اقامت از 80 پوند شروع می شود. هزینه این هتل نیز اقتصادی و ارزان است.

اتاق ها همگی با آثار عجیبی از اثر آلیس در سرزمین عجایب، تزئین شده اند و تقریبا تمام نیاز های مسافران مخصوصا وای فای رایگان ارائه می شود. گفتنی است که هنگام حس گرسنگی، مسافران می توانند به رستوران طبقه پایین رفته و از غذا های خوب انگلیسی مانند ماهی و چیپس یا پای (شیرینی ) کلاسیک و پوره ی سیب زمینی لذت ببرند.

هتل های لندن

7 – هتل سیتیزن ام بنک ساید ( Citizen M Bankside )
قیمت اقامت شبانه 99 پوند است.
هتل سیتیزن ام بنک ساید، خدمات متفاوت و پیشرفته ای در لندن ارائه می دهد. از نظر مسافران طراحی های جالب اتاق های این هتل در دیگر هتل ها وجود ندارد.

همه اتاق های این هتل پنجره های بسیار بزرگ، تخت های راحت و بزرگ، وای فای رایگان و همچنین مینی بار یا یخچال کوچکی حاوی نوشیدنی و خوردنی‌ های میان وعده دارند. و دوش حمام با شکوهی نیز در اتاق ها وجود دارد. روشنایی اتاق ها، همچنین دمای اتاق ها، پرده ها و زنگ هشدار را می توانید با تبلت خود کنترل کنید. برای انجام امورات خود می توانید از سالن های عمومی و مشترک که مناسب دورهمی است استفاده کنید. علاوه بر موارد ذکر شده مکان این هتل بی نظیر است و مهم تر اینکه قیمت اقتصادی و ارزانی دارد.

هتل های لندن

8 – هتل ه 10 لندن واترلو ( H10 London Waterloo )
قیمت اقامت شبانه 85 پوند است.
ویژگی های هتل ه 10 لندن واترلو ( H10 London Waterloo ) در خاطر هر مسافری ماندگار است. این هتل نیز مانند بسیاری از هتل های دیگر طراحی های منحصر به فردی دارد که اقامت مسافران را راحت و لذت بخش می کند. این هتل در ردیف هتل های تجاری قرار دارد ، اقامتگاه مدرنی است و امکاناتی مانند وای فای رایگان، اتاق های کنفرانس، سالن های کاری و تجاری، دسترسی به کامپیوتر شخصی ، پرینتر و فکس و همچنین باشگاه ورزشی دارد. قهوه خانه کوچکی در پشت بام دارد که بهترین مناطق و جاذبه های لندن را می توان تماشا کرد.

هتل ه 10 لندن واترلو به مکان هایی مانند رود تیمز (Thames )، خانه ی پارلمان (Parliament House) یا کاخ وست مینستر، برج ساعت بیگ بن ( Big Ben)، چشم لندن ( The London Eye ) یا چرخ هزاره و بزرگ ترین مرکز حمل و نقل شهری بسیار نزدیک می باشد. این هتل تجاری برای مسافرانی که در سفر کاری به سر می برند انتخاب خوبی به شمار می رود.

هتل های لندن

9 – برمندسی اسکوار هتل ( The Bermondsey Square Hotel )
قیمت اقامت شبانه 91 پوند است.
هتل برمندسی اسکوار ، در جذاب ترین و بهترین گوشه ی لندن قرار دارد، و یک گزینه عالی برای تعطیلات آخر هفته به شمار می رود. بستگی به نیاز مسافران این هتل اتاق های متفاوتی دارد، برای نمونه اتاق های مناسب خانواده یا دورهمی دوستانه ارائه می دهد. هر یک از اتاق ها بسیار شیک و مدرن طراحی شده اند و دارای دوش و اینترنت رایگان می باشند.

به خاطر موقعیت و لوکیشن بی نظیر، هتل برمندسی اسکوار فروش بسیار بالایی دارد. در نزدیکی این هتل بازار لوازم دست دوم و کلاسیکی وجود دارد. رستوران های بیشماری در حوالی است که می توانید به راحتی مناسب ترین آنها را انتخاب نمایید. و در چند قدمی هتل با استفاده از ایستگاه پل لندن ( London Bridge station) که یکی از ایستگاه ‌های راه ‌آهن اصلی در شهر لندن بوده و به متروی لندن نیز متصل می‌ باشد، می توانید به تماشای بزرگ ترین جاذبه های لندن حرکت کنید.

هتل های لندن

10 – کبیك هتل لندن سیتی ( Qbic Hotel London City )
قیمت اقامت شبانه 60 پوند است.
کبیك هتل لندن سیتی نه تنها اقتصادی ترین هتل لندن می باشد و بسیار به روز است بلکه این هتل طرفدار محیط زیست بوده و هتل سبز شهر به شمار می رود و این دلیل خوبی برای انتخاب این هتل است. در ساخت این هتل طراحی های خلاقانه ای بکار رفته است ، نقاشی های روی دیوار، دیوار های رنگارنگ، سالن های مشترک و عمومی با طراحی شیک و خدمات جالبی مانند اجاره دوچرخه رایگان، اقامت در این هتل را جذاب تر می کند. کبیك هتل لندن سیتی در شرق لندن قرار دارد و به جاذبه هایی همچون بریک لین ( Brick Lane ) یا راسته آجر ها و یکی از به ‌روزترین محله‌ ها به نام شوردیچ ( Shoreditch ) نزدیک می باشد. بدون شک این هتل مقرون به صرفه بوده و علاوه بر قیمت ارزان امکانات خوبی ارائه می دهد.

معرفی هتل بوتیک ارسی تبریز - هتلی خاص در بهترین نقطه شهر
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر