لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> پنج هتل كه شما و کودکانتان آنها را دوست خواهيد داشت
پنج هتل كه شما و کودکانتان آنها را دوست خواهيد داشت

پنج هتل كه شما و کودکانتان آنها را دوست خواهيد داشت

اين هتل های جالب و نوظهور با در نظر گرفتن كودكان طراحی شده اند،‌ اما مزايا و امکانات مناسب برای افراد بزرگسال را نيز در خود دارند.

هتل لِگولند، كارلزبد، كاليفرنيا
چهار نوع اتاق برای انتخاب كردن در هتل لِگوئی شكل وجود دارند: پادشاهی، دزد دریائی، ماجراجویی و دوستان لگو. اما آنچه باعث می شود كودكان این هتل را خیلی خوب به خاطر بسپارند، هزاران سرگرمی موجود در آن به همراه ملاقات با شخصیت ها و سلبریتی های معروف در لابی، مسابقات ساخت مدل، تماشای فیلم هنگام شنا و سرگرمی های شبانه مانند “میهمانی پیژامه” می باشند. این مجتمع تفریحی بیش از 3000 مدل لِگو را در معرض نمایش قرار داده است كه شامل هیولاها و یك جادوگر غول پیكر سبز رنگ است. از این مکان تا پارك خانواده كمی فاصله وجود دارد، پاركی با بیش از 60 نوع سواری، نمایش و جاذبه كه میهمانان هتل مذکور از نظر دسترسی به آن در اولویت قرار دارند.
و اما برای بزرگسالان … هنگام رزرو هتل، با درخواست کردن یك اتاق استاندارد، می توانید از بیش از اندازه مواجه شدن با كاراكتر لگو جلوگیری کنید، اتاقی كه در آن از كاغذ دیواری های مخصوص كودكان كمتر استفاده شده است.

Kumbuk River, Buttala, Sri Lanka

رودخانه كومبوك، بوتالا، سریلانكا
همه ما به حیوان فیل علاقه مند هستیم. در این هتل كنار رودخانه، نه تنها با حیوانات عظیم الجثه ای مواجه می شوید كه آزادانه در حال رفت و آمد در داخل پارك ملی یالا هستند، بلكه می توانید در یك ویلای به شكل فیل اقامت داشته باشید. این فیل (هتل) دو طبقه، كه ارتفاع آن نزدیك به چهل فوت است، كاملاً از چوب و پوشال ساخته شده است و برای خانواده هایی كه دنبال ماجراجوئی و نزدیكی هرچه بیشتر به طبیعت هستند، مناسب و عالی است. زمانیكه حیوانات وحشی در پارك اطراف حضور نداشته باشند،‌ كودكان می توانند تا دلشان می خواهد قایقرانی كرده و از درون رودخانه ماهی بگیرند و قبل از آنكه بخواهند یك غذای باربیكیو یا غذای سنتی سریلانكائی میل نمایند، می توانند از راه رفتن روی پل های روی رودخانه و مسیرهای طبیعی، لذت کافی را ببرند.
و اما برای بزرگسالان … این مجتمع تفریحی طبیعی با دو اتاق خواب و یك سالن و سرویس بهداشتی، این امكان را برای خانواده ها فراهم آورده كه بدون وجود مزاحم های روزانه مانند تلویزیون و رایانه، از كنار هم بودن لذتی چند برابر ببرند.
V8 Hotel, Stuttgart, Germany
هتل وی. هشت، اشتوتگارت، آلمان
بچه هایی كه عاشق خودرو هستند، در این هتل كه دارای تختخواب هایی به شكل خودرو برای كودكان و دیوارهای تزئین شده با تصاویر رنگارنگی از بازیگران معروف سینما همراه با خودروهایشان است، به شدت خوشحال خواهند بود (خودروهایی مانند مرسدس، موریس مینورس و فولكس های كوچك را تصور كنید). حیاط خلوت هایی مانند پمپ بنزین همراه با چراغ ها و قفسه های نئونی بر زیبائی های این هتل افزوده است. معماری ساختمان این هتل به سبك باوهاوس آلمان بوده و در منطقه قبلی فوردگاه زپلین واقع گردیده است.
و اما برای بزرگسالان … علاقه مندان به خودروهای قدیمی می توانند گردشی در كارخانه ها داشته و از پروژه ترمیم و بازسازی این خودروها در موتورورلد اشتوتگارت بازدیدی به عمل بیاورند.
Treehotel, Harads, Sweden
هتل درختی، هارادز، سوئد
این هتل تمام سوئیت با یادآوری خانه های درختی دوران كودكی – البته بسیار جذاب تر و آینده محورتر – مخفیگاهی فوق العاده می باشد كه در جنگلی در كشور سوئد واقع شده است.
هر كدام از سوئیت های درختی طراحی مخصوص به خود را دارد، طرح هایی مانند پشقاب پرنده و آشیانه كبوتر، اما از همه جالبتر طرح مكعب آینه ای است كه كودك شما را شگفت زده خواهد نمود. بخش آینه ای و خارجی آن در تمام جوانبش فضای اطراف جنگل را منعكس می نماید، به طوریكه با مخفی شدن كلبه، از پشت پنجره ها و تراس مخفی آن با چشم اندازی 360 درجه ای روبه رو می گردید. در فصل زمستان، می توانید در سونا و استخر آب گرم هتل که در داخل درخت پنهان شده، گرم شوید.
و اما برای بزرگسالان … آشپزی خانگی در رستوران بریتا با استفاده از مواد لذیذ، تازه، طبیعی و محلی برای شما مهیا است.
Costa Verde, Quepos, Costa Rica
کاستا وردو، کوئپوس، کاستاریکا
زمانیکه در داخل بدنه یک هواپیمای بوئینگ 1965 بازسازی شده که پانزده متر بالاتر از سطح جنگل ارتفاع دارد، اقامت می کنید، احساسی مانند کاراکتر سریال تلویزیونی گمشده (لاست) به شما دست می دهد، هتلی که به خاطر ارتفاع آن، به کودکان به معنای واقعی کلمه احساس پرواز کردن دست می دهد. برای کسانی که علاقه مند به حیوانات هستند، اتاق های پشتی دارای یک مکان دست ساز عرشه مانند می باشند که دارای یک چشم انداز از بالا به پایین به سمت ساحل و داخل جنگل است و از آنجا می توانید حیواناتی مانند توکانی، تنبل درختی، میمون، سوسمار درختی و بسیاری از انواع کبوترها و پروانه ها را در پارک ملی مانوئل آنتونیو تحت نظر داشته باشید.
و اما برای بزرگسالان … این تفریحگاه که میزبان این سوئیت منحصربفرد است، دارای چهار رستوران بوده و دارای یک منوی به سبک داخل هواپیما می باشد که انواع غذاها و نوشیدنی های محلی را دربر می گیرد.

7 هتل هواپیمایی شكلی كه باید ببینید تا باور كنید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر