لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> دو هتل بزرگ و فوق العاده در شهر لندن که باید بشناسید
دو هتل بزرگ و فوق العاده در شهر لندن که باید بشناسید

دو هتل بزرگ و فوق العاده در شهر لندن که باید بشناسید

درست مانند بسیاری از آمریکایی ها، لندن اولین جای خارج از آمریکای شمالی بود که به آن سفر می کردم اما این اتفاق در قرن گذشته رخ داده بود. عاشق لندن شدم و این که در طول سال های بعد چند بار به این شهر تاریخی سفر کردم را نیز در ذهن ندارم اما همین را می دانم که بارها و بارها به این شهر سفر کرده و از همه چیز آن، از تئاترها و سبک لباس پوشیدن خاص و سفارشی اش گرفته تا نوشیدنی ها، کافه ها، هتل ها، موزه ها، رستوران ها و غیره مطلب نوشته ام. این شهر در زمینه هتل های فوق العاده چیزی کم ندارد و هر کسی که به لندن سفر کرده باشد این موضوع را تایید خواهد کرد.

اگر چه در مورد لندن نیز مانند شهرهای نیویورک و توکیو گفته می شود که بهترین هتل های جهان را در خود جای داده اما از آنجایی که شخصاً و در ماه های اخیر در دو هتل لوکس اما کمتر شناخته شده شهر لندن اقامت داشته ام می گویم که هتل های این شهر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند. شخصاً دوست دارم در بخش غربی شهر لندن و در هتل هایی مانند مَی فَیر، سوهو، کاونت گاردن، فیتزروویا و ماریل بون اقامت کنم. بخش غربی شهر لندن بسیاری از جاذبه های گردشگری بزرگ و شناخته شده شهر از جمله بهترین موزها، بهترین مکان های خرید و سالن های تئاتر دیدنی شهر را در خود جای داده است.

حتی بهترین موزه های جهان هم نمی توانند با موزه های این شهر رقابت کنند، از جمله بریتیش میوزیم که دیدار از آن برای هر کسی که به لندن سفر می کند یک وظیفه محسوب می شود. این موزه مومیایی های مشهور، رزتا استون، مرمرهای پاراتنون؛ زره سامورایی و بسیاری دیگر را در خود جای داده است. در زمینه سالن های تئاتر نیز کمتر سالنی می تواند با سالن وست اِند لندن رقابت کند، مگر برادوی نیویورک که بهترین تئاتر جهان به شمار می آید.
London's Bloomsbury Hotel

برای کسانی که به هر دوی این تئاترها علاقه دارند، هتل زیبای بلومزبری که در مکانی خارق العاده در مرکز بخش تئاتری شهر واقع شده غیرقابل چشم پوشی است. این هتل درست کنار دومینیون تیاتر واقع شده که تنها سه دقیقه پیاده روی از بریتیش میوزیم فاصله دارد. پیاده روی در این منطقه بسیار لذت بخش است و از آنجایی که ورودی هتل در یک کوچه خصوصی واقع شده، وارد شدن و خارج شدن از هتل بسیار هتل بوده و حسی فوق العاده و بسیار متفاوت خواهد داشت.

اما آنچه که در درون و بیرون هتل قرار دارد از اهمیت زیادی برخوردار است. در این هتل بیش از 153 اتاق و سوییت وجود دارد اما با توجه به فضای کم و جمع و جور هتل، فکر می کنید تعداد اتاق های هتل تنها نصف این تعداد باشند. در هتل بلومزبری امکانات متعددی وجود دارد، از جمله دو کافه زیبا، یک رستوران بزرگ فول سرویس و یک مکان عرضه آبمیوه های خوشمزه و خاص. هر دو کافه غذا نیز سرو می کنند و یکی از آن ها همراه با رستوران اصلی مکان هایی برای نشستن در یک باغ بیرونی دارند که چنین سبکی در شهر لندن مرسوم نیست. همچنین یک سالن غذاخوری نیز وجود دارد که تنها به مسافران صبحانه مجانی ارائه می دهد و در زیرزمین هتل واقع شده است. این همه گزینه در کنار گزینه های متعدد دیگر غذا و نوشیدنی قرار می گیرند که در نوع خود بهترین هستند. بین ورودی کوچه خصوصی تا غذاخوری موجود در باغ هتل، هتل بلومزبری یک مکان اقامتی دارد که شامل یک اتاق نشیمن جدید در طبقه اصلی همراه با یک کتابخانه است که بخشی از تم ادبی هتل به شمار می آید. اسم این هتل از جمعی تشکیل شده از نویسندگان بزرگ بریتانیایی گرفته شده که همگی در این بخش از شهر زندگی کرده و تدریس می کردند، نویسندگان و ادبای مشهوری مانند ویرجینیا وولف، جان مینارد کینس، ای ام فورستر، لیتون استراچی و دیگر چهره های مشهور.
London's Bloomsbury Hotel

این هتل بخشی از یک مجموعه گردشگری به نام مجموعه دویل به شمار می آید، یک شرکت کوچک ایرلندی در زمینه گردشگری که از دیگر هتل های مهم آن می توان به وست بری در دوبلین و داپونت سایرکل در واشنگتن دی سی اشاره کرد. این گروه خانوادگی، سرمایه گذاری گسترده ای در زمینه توسعه هتل ها انجام می دهند تا آن ها را به هتل هایی متفاوت و منحصربفرد تبدیل کنند. در طی همین سرمایه گذاری ها بوده که در سال های اخیر چندین میلیون پوند صرف بازسازی و خرید مبلمان نو برای این هتل شده است. این هتل در سال 1928 توسط یک معمار سرشناس آن دوران به نام سر ادوین لوتینز ساخته شده است. موج جدید بازسازی ها و ارتقاهای این هتل تنها سال گذشته به پایان رسید که از آن می توان به یک بخش پذیرش، یک سالن غذاخوری جدید و یک سالن نوشیدنی بسیار بزرگ و لوکس به نام کورال روم اشاره کرد.

به این همه امکانات لوکس باید یک رستوران دارای فضای داخلی و خارجی برای نشستن به نام دالووی تراس و بلومزبری کلاب بار اشاره کرد که هر دو در سال 2016 به این مجموعه اضافه شده اند. مورد اخیر در زیر زمین قرار دارد که علاوه بر ورودی داخل هتل، یک ورودی خارجی جداگانه آن در فضای بیرون از هتل برای ساکنان محلی وجود دارد.
London's Bloomsbury Hotel

به عنوان یک مکان اقامتی هتل بلومزبری از اتاق هایی ساده اما بزرگ سود می برد اما حمام های تزیین شده با سنگ مرمر و قهوه سازهای نسپرسو، پریزهای فراوان و پورت های شارژ، تشک های بسیار راحت و مرغوب، ملافه های باکیفیت و توالت های لوکس از امکاناتی هستند که آن را به یک هتل راحت و فوق العاده تبدیل کرده اند. همه چیز نو بوده و به خوبی در مورد آن فکر شده است، اما خارج از اتاق ها حسی از تازگی وجود ندارد، حس بی زمانی است و چندین نمونه از آیتم های قدیمی و باارزش روی دیوارها قرار داده شده اند. یک مرکز فیتنس مدرن در هتل وجود دارد اما خبری از اسپا نیست. این هتل در سال 2018 به عنوان سومین هتل برتر لندن انتخاب شد. اگر قصد سفر به لندن را دارید هوشمندانه سفر کنید و پیش از سفر به این شهر رزرو آنلاین هتل بلومزبری را فراموش نکنید.

هتل بیومونت که فاصله زیادی از هتل بلومزبری ندارد حس متفاوتی در شما ایجاد خواهد کرد، هتلی بسیار فوق العاده که هر کسی را تحت تاثیر قرار می دهد. هنگام ورود به این هتل با نگهبانانی با لباس های مخصوص مواجه می شوید که به پیشواز شما آمده و در درب ورودی نیز یک خودرو آنتیک بسیار قدیمی قرار داده شده که حسی قدیمی به هتل بیومونت بخشیده است. این هتل تنها یک بلوک با خیابان بسیار شلوغ آکسفورد فاصله دارد. اگر می خواهید دسترسی راحتی به مراکز خرید لوکس، عتیقه فروشی ها، بوتیک ها و مراکز هنری معروف شهر داشته باشید بهترین مکان برای شما هتل بیومونت است. هتل بیومونت یک گزینه جدید در مکانی فوق العاده است که یک هتل لوکس به سبک قدیمی به شمار می آید.
the hotel's American Bar
چیزی که این هتل را متفاوت می سازد فاکتور سرزندگی در هتل بیومونت است. این هتل پس از بازسازی های گسترده تنها 4 سال پیش بازگشایی شده و در سال 2014 به بهترین هتل لوکس جدید شهر لندن تبدیل شد. در هتل بیومونت از عکس ها، آثار عتیقه و هنری خاصی استفاده شده که با دقت تمام انتخاب شده اند. نکته جالب دیگر در مورد این هتل این است که آن را با استفاده از یک نمای ظاهری بسیار قدیمی متعلق به سال 1927 بازسازی کرده اند که قبلاً متعلق به یک پارکینگ در همین محل بوده است. این هتل کمتر از 75 اتاق داشته که هنگام حضور در داخل هتل قابل باور نخواهد بود. علاوه بر این تعداد نسبتاً کم اتاق، هتل بیومونت دارای چندین سوییت با تراس های بیرونی دارای سقف نیز هست که آن را به جواهری در قلب شهر لندن تبدیل کرده است. اتاق ها در بهترین مکان ممکن قرار داشته و در همه چیز به جزییات توجه شده است.
Beaumont

برای هتلی با این سایز هر چیزی که بخواهید در این هتل وجود دارد، از جمله یک اسپای کوچک، سالن ورزشی و کلوب خصوصی متعلق به مهمانان، مکانی برای سرو صبحانه مجانی و یک کلوب جاز. منوی گوشت محور هتل در یک فضای چوبی تیره که با عکس های سیاه و سفید از سلبریتی هایی مانند گری کوپر و دوروتی پارکر تزیین شده سرو می شود که در آن می توان غذاهایی قدیمی و فراموش شده مانند ساردو، استیک سس تارتار و صدف سانفرانسیسکو همراه با سس ها و سالادهای سنتی بریتانیا را دید. دسرها و بستنی های خاص و ویژه این هتل را نیز باید حتما امتحان کنید. در پایان باید گفت که هتل بیومونت در سال 2016 و 2017 به عنوان بهترین هتل شهر لندن انتخاب شده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
منوی صبحانه هتل داریوش کیش؛ صبحانه‌ای لذیذ در هتلی مجلل
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر