لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> منوی صبحانه هتل داریوش کیش؛ صبحانه‌ای لذیذ در هتلی مجلل
صبحانه هتل داریوش کیش

منوی صبحانه هتل داریوش کیش؛ صبحانه‌ای لذیذ در هتلی مجلل

جذابیت‌های جزیره کیش موجب شده تا بسیاری از مسافران این جزیره را به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری خود در فصل پاییز و زمستان انتخاب کنند. علاوه بر جاذبه‌های متعدد این جزیره، یکی از تفریحات در کیش خوردن غذاها و صبحانه‌های لذیذ در هتل‌ های کیش است. منوی صبحانه هتل داریوش کیش با ارائه طیف وسیعی از خوراکی‌های لذیذ انرژی شما را برای آغاز یک روز عالی تامین می‌کند.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد بوفه صبحانه هتل داریوش کیش و ویژگی‌های آن صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با اطلاعاتی بيشتر، رستوران این هتل را در هنگام اقامت در كيش برای صرف صبحانه انتخاب كنيد.

صبحانه در هتل داریوش کیش

صبحانه در هتل داریوش کیش

اگر قصد خوردن صبحانه‌ای لذیذ و متنوع آن هم در هتلی مجلل و پنج ستاره را دارید یکی از بهترین گزینه‌ها هتل داریوش کیش است. در حقیقت پس از اقامت در اتاق های هتل داریوش کیش یکی از کامل‌ترین منو‌های صبحانه را می‌توانید بر روی میز صبحانه این هتل مشاهده کنید. همچنین عکس صبحانه هتل داریوش کیش که در ادامه میبینید، خود گویای همه چیز است.

مواد مغذی و سالم صبحانه هتل داریوش کیش موجب شادابی و سرحالی شما در تمام طول روز می‌شود. رستوران این هتل با نام آپادانا با معماری زیبا آماده سرویس‌دهی به مهمانان برای صرف صبحانه است.

صبحانه در هتل داریوش کیش به قدری متنوع و جذاب است که دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. تمامی مهمانان از افرادی که رژیم خاصی را رعایت نمی‌کنند تا افراد  دارای رژیم، می‌توانند به سلیقه خود از بوفه سلف سرویس این رستوران مواد غذایی خود را انتخاب و نوش جان کنند. داشتن میز صبحانه مفصل در یک تالار شیک تنها یکی از امکانات هتل داریوش کیش است.

معرفی رستوران های هتل بین المللی کیش
ادامه مطلب

صبحانه های هتل داریوش کیش

صبحانه گرم هتل داریوش

نوبت به معرفی منوی صبحانه هتل داریوش کیش می‌رسد. صبحانه‌ های سرد مانند انواع پنیر، کره‌های خوش عطر و بوی ساده، کنجدی و گردویی، مرباهای لذیذ و شیرین مانند آلبالو و بالنگ، انواع خامه با طعم و مزه‌های متفاوت و ژامبون مرغ و گوشت انتخاب را برای شما راحت کرده‌اند.

همچنین افرادی که علاقه‌مند به خوردن صبحانه فوری هستند در صبحانه هتل داریوش کیش همه نوع مواد غذایی برای پذیرایی از آنها فراهم شده است. در ضمن اگر هوس خوردن خوراکی‌های شیرین مانند کمپوت را کردید نگران نباشید، بر روی میز صبحانه هتل داریوش کیش می‌توانید از میان انواعی از کمپوت‌های میوه‌ هر کدام را که می‌پسندید، انتخاب و میل کنید.

علاقه‌مندان خوردن میوه در صبحانه هم می‌توانند هر کدام از میوه‌های مورد علاقه خود را از منوی بوفه هتل داریوش انتخاب و صبح خود را با خوردن این میوه‌های تازه و خوش رنگ آغاز کنند.

میز صبحانه هتل داریوش کیش

در ضمن منوی بوفه صبحانه این هتل فقط شامل خوراکی‌های معمولی برای صبحانه نمی‌شود؛ انواعی از دونات، شیرینی، کیک خیس شکلاتی، کلوچه برنجی و یزدی، دسر با طعم‌های متفاوت و خوشمزه، شکلات‌های نوتلای پرطرفدار و مسقطی تنوعی ویژه به میز صبحانه هتل داریوش کیش داده است.

از دیگر خوراکی‌های خوشمزه‌ای که در منوی صبحانه سرد این هتل می‌توانید ببینید شامل ژله‌های میوه‌ای و چیزکیک‌های لذیذ و زیبا هستند.

علاوه بر صبحانه سرد در هتل داریوش کیش طرفداران صبحانه‌های گرم نیز می‌توانند خوراک خود را به راحتی از بوفه صبحانه هتل داریوش کیش انتخاب کنند. این مواد شامل انواع خوراک، انواع نان‌های گرم، املت، سوسیس بلغاری و تنوری، خوراک راگو و بسیاری از غذاهای متنوع دیگر است.

هتل ارزان در اصفهان
ادامه مطلب

صبحانه سرد هتل داریوش کیش

در ضمن افرادی هم که صبحانه سبزیجات میل می‌کنند نگران نباشند. برای آنها نیز منویی متنوع از سبزیجات بخارپز مانند کلم بروکلی، هویج و… وجود دارد.

لازم به ذکر است که اگر از طرفداران پر و پا قرص خوردن نوشیدنی‌های خوشمزه در وعده صبحانه هستید، می‌توانید هر کدام از نوشیدنی‌های موجود در میز صبحانه هتل داریوش کیش را انتخاب و میل کنید. نوشیدنی‌های منوی این رستوران دارای طعم‌های متنوعی هستند از موهیتو گرفته تا  آب پرتقال و بسیاری از آبمیوه‌های طبیعی که هر زمان اراده کنید برای شما آماده می‌کنند.

خلاصه اینکه در منوی صبحانه هتل داریوش کیش همه چیز برای یک پذیرایی تمام عیار و حرفه‌ای از شما آماده شده است. پس از خوردن صبحانه نیز می‌توانید با انرژی بالا به مراکز خرید اطراف هتل داریوش کیش مراجعه و روز خود را با خریدی دلچسب ادامه دهید.

تایم صبحانه هتل داریوش کیش

تایم صبحانه هتل داریوش کیش

سرو صبحانه در هتل بزرگ داریوش از ساعت ٧:٣٠ شروع می‌شود و در ساعت ٩:٣٠ به پایان می‌رسد. البته این را هم در نظر داشته باشید که با تغییر فصل ممکن است اندکی تغییر در ساعت سرو صبحانه در هتل داریوش صورت بگیرد.

قیمت صبحانه هتل داریوش کیش

قیمت صبحانه هتل داریوش کیش

ورودی صبحانه هتل داریوش کیش برای افرادی که در هتل اقامت دارند رایگان است. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فقط برای صرف صبحانه به هتل داریوش مراجعه می‌کنید باید هزینه‌ای جداگانه بابت خوردن صبحانه بپردازید. همچنین قیمت صبحانه در این هتل با توجه به منوی انتخابی شما فرق می‌کند. برای آشنایی بیشتر با رستوران های هتل داریوش کیش کلیک کنید.

معرفی هتل هالیدی رامسر - هتلی در میان ابرها
ادامه مطلب

جمع‌بندی

صبحانه یکی از وعده‌های اصلی در طول روز محسوب می‌شود. اگر در سفر به کیش صرف صبحانه در هتلی مجلل را می‌پسندید، هتل  زیبای داریوش یکی از این هتل‌هاست. ما در این مقاله سعی کردیم تا در مورد بوفه صبحانه هتل داریوش کیش هر چند کوتاه صحبت کنیم. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعاتی مفید در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

5/5 - (3 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر