لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> در فصل بهار در یورکشایر چه کارهایی انجام دهیم؟
در فصل بهار در یورکشایر چه کارهایی انجام دهیم؟

در فصل بهار در یورکشایر چه کارهایی انجام دهیم؟

بهار در یورکشایر، مثل بیشتر جاهای دیگر، در ماه مارس آغاز می شود. روزها طولانی تر می شوند و با اینکه بعضی مواقع در اواخر آوریل برف هم می بارد ولی مردم یورکشایر به محض اینکه درجه هوا به 16 رسید، از خانه هایشان بیرون می آیند و به گشت و گذار می روند. این فصل در یورکشایر مساویست با شکفتن گلها در دشت ها، زایمان گوسفندها در دره ها و پای داغ ریواس در منوی آبجوفروشی ها. مناطق باشکوه کشور تمام زیبایی های خود را برای عید پاک و روز سنت جرج به کار می گیرند و شهرهای منحصربفرد میزبان خیل عظیمی از بازدیدکنندگان می شوند که برای حضور در رویدادهای ملی گرد هم می آیند. در ادامه با سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه شوید و هوشمندانه سفر کنید.


ماه مارس: بازارها، گل ها و غرور

اگرچه در ماه مارس هنوز هوا سرد است ولی باید از همین موقع ها کم کم شروع به گرم شدن کند. در لیدز، بازار Kirkstall با فروش غذاهای خیابانی در داخل خرابه های صومعه، در این ماه شروع به کار می کند.
April – goths, beer and more flowers
از اواسط مارس تا اواسط آوریل، فصل نرگس است و دره فارندیل که به دره نرگس یورکشایر شهرت دارد، تبدیل به فرش گلی زرد رنگ از این گل های بریتانیایی اصیل می شود. با پیمودن مسیری 3.5 مایلی که مسیری پر پیچ و خم در داخل دره و در کنار رودخانه داو است، خودتان را به این محل برسانید و در گل ها غرق شوید.

آوریل: گوث ها، آبجو و گل ها
با گرمتر شدن هوا در ماه آوریل، تقویم محلی شلوغ تر می شود. تعداد زیادی از مزارع یورکشایر دیل، درهای خود برای فصل زایمان گوسفندها باز می کنند و بازدیدکنندگان می توانند در راههای این مناظر قدم بزنند و فرصت دیدن بره های تازه به دنیا آمده را داشته باشند. ریواس وارد منوی غذاهای فصلی آبجوفروشی ها و رستوران ها می شود.کسانی که در کار موسیقی گوثی هستند در شهر ساحلی و تاریخی ویتبی جمع می شوند تا اولین بخش فستیوال موسیقی Whitby Goth Weekends را که دو بار در سال برگزار می شود، اجرا کنند.

سازمان نشنال تراست، هزاران کودک را به همراه نقشه های شکار تخم مرغ عید پاک به اطراف خانه های اشرافی و قدیمی و املاک اطراف می فرستد. معمولا جاهایی نظیر Fountains Abbey، Nostell Priory و Treasurer’s House in York در این برنامه شرکت می کنند. روز سنت جرج (23 آوریل) نیز بطور گسترده ای در یورکشایر جشن گرفته می شود و چندین خانه تاریخی نیز مسئول هماهنگ کردن شکار اژدها هستند. در سال 2018، Lotherton Hall، یکی از زمین ها و موزه های خارق العاده حومه لیدز، یک اژدهای وحشی رباتیک در جایی دنج که در واقع قبلا یکی از اصطبل های این ملک بوده است، برپا کرد.
The beautiful
در هفته آخر آوریل شاهد نسخه شمالی نمایشگاه گل چلسی هستیم. این نمایشگاه با هیاهویی زیاد توسط جامعه باغبانی و گلکاری پادشاهی در گریت یورکشایر شوگروند در هاروگیت برگزار می شود. یورک اپن استویدیوز که کمی شبیه رویدادهای اپن هاوس هستند، فرصت محدودی برای بازدید از استودیوهای هنرمندان و صنعتگرانی را فراهم می کند که معمولا برای بازدید عموم ممنوع هستند. یورکشایر فستیوال های آبجو زیادی دارد اما در آوریل دو فستیوال خیلی خوب برگزار می شود: فستیوال Hull Real Ale & Cider که توسط CAMRA و در داخل صومعه زیبای Hull برگزار می شود و فستیوال Hop City در لیدز که مراسم چقدر میتونی بخوری را با هپ بامبزها در نورث مانک برگزار می شود. همچنین، برنامه هایی نظیر خوردن غذاهای خیابانی شمالی ها که توسط کارخانه نورث برویینگ به صورت هفتگی برگزار می شود، آبجوی هنری و فستیوال دی جی ها نیز در پایان ماه آوریل شروع می شوند.

ماه می: دوچرخه، غذا و پیاده روی

یورکشایری ها به قدری از میزبانی بخشی از مسابقه دوچرخه سواری تور دو فرانس در سال 2014 راضی بودند که حالا مسابقه سالانه دوچرخه سواری خودشان را برگزار می کنند که یکی از جذابترین رویدادهای این منطقه است. مسابقه تور دو یورکشایر در اوایل ماه می و در تعطیلات این ماه در مسیری که از 150 روستا، شهرستان وشهر می گذارد، برگزار می شود. مسیر مسابقه هر سال عوض می شود (وبسایت مسابقه را چک کنید)، اما معمولا روستاهای واقع در یورکشایر دیلز مناظر تماشایی تری از این مسابقه به ببینده ارائه می دهند. در یورکشایر غربی، هاورث (زادگاه بامزه و سنگفرشی خانواده برونته) در اواسط ماه می برای تعطیلات به سبک قدیمی که هر ساله برپا می شود، به شکل دهه 1940 میلادی درمی آید.
Yorkshire Vegan Festival

ماه می، ماه ویژه ای برای غذاست. لیدزی هایی که دوستدار غذاهای وگان هستند در یکشنبه وسط ماه می، فستیوال بزرگ غذاهای وگان یورکشایر را با حدود 100 غرفه، گفتگوهایی پیرامون مواد مغذی و نمونه کارهای آشپزی در لیدز تاون هال برگزار می کنند. در همین زمان، فستیوال غذای استقلال لیدز، بهترین کافه ها، رستورانها و سرآشپزهای مستقل شهر را به مدت دو هفته و نیم دور یکدیگر جمع می کند تا رویدادهای خلاقانه برگزار کنند. در اواخر ماه می، در تعطیلات بنک هالیدی در شهرک کوچک مالتون، حدود 3000 نفر به صورت فشرده در میدان محله گرجی ها در حاشیه نورث یورک مورز جمع می شوند تا در فستیوال عاشقان غذا شرکت کنند.
همچنین، در پایان تعطیلات بنک هالیدی، فستیوال پیاده وی در پارک ملی نوزث یورک مورز برگزار می شود. در سال 2019، موضوع این فستیوال سالانه درمورد پنجامین سالگرد راه طولانی Cleveland Way یورکشایر است که همراه با پیاده روی هایی همراه با راهنما خواهد بود. یک باشگاه حفاری و زیرزمینی نیز برای دوستداران ماجراجویی در زیر زمین هم در همان هفته، رویداد Gaping Gill Winch Meet را برگزار می کند که در این رویداد محبوب، هر فرد بالای شش سالی می تواند با پرداخت مبلغی پول، به اعماق تاریکی های غار Gaping Gill برود. این غار 98 متری شگفت انگیز شبیه دالان ورودی به دنیای زیرزمین است. اگر می خواهید کاری کمتر ماجراجویانه انجام دهید، فستیوال موسیقی، هنر و پیاده روی Swaledale گزینه خوبی است که در هفته آخر این ماه برگزار می شود.

اماکن برتر تاریخی در سال ۲۰۱۸ قسمت دوم
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر