لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> استراحتگاه سلامت آمارتا در پوکت تایلند
استراحتگاه سلامت آمارتا در پوکت تایلند

استراحتگاه سلامت آمارتا در پوکت تایلند

موقعیت
این استراحتگاه در محلی بالای کوه و با چشم اندازی رو به اقیانوس در کیپ پنوا قرار گرفته است و تنها 30 دقیقه از مرکز شهر پوکت تایلند و 55 دقیقه از فرودگاه با پروازهای مستقیم از استرالیا فاصله دارد. اتاق ها در یک سمت رو به خلیج و غروب خورشید هستند و در سمت دیگر منظره فوق العاده اقیانوس و طلوع بی نظیر خورشید را دارند. ویلا ها و اتاق های این استراحتگاه میان شاخ و برگ درختان جنگل و بامبوهای حصیری مخفی شده است. مسیرهای منتهی به این مکان و ساحل اختصاصی پر از گلبرگ های هبیسکی می باشد و صحنه ای بسیار زیبا خلق کرده است. با بهترین سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

Amatara Wellness Resort
فضا

در همه جای این اقامتگاه می توانید آرامش و بکر بودن را حس کنید. مسیرها به سه رستوران منتهی می شود. محل پذیرش اصلی با کتابخانه ای شیک در محلی که کامپیوترها برای استفاده قرار داده شده اند و هر روز چای بعد از ظهر سرو می شود و استخری بزرگ در مجاورت کافه شاپ برای صرف نوشیدنی و ناهار وجود دارد. در همان نزدیکی ساختمان اصلی اسپا قرار دارد، ساختمانی خیره کننده با حوضچه های زیبا، غرفه یوگا که برنامه های صبحگاهی با چشم انداز اقیانوس در آنجا برگزار می شود و در طبقه ی پایین باشگاه ورزشی با درها و پنجره های شیشه ای رو به جنگل سبز برای کسانی که مایل به ورزش هستند قرار گرفته است. یک جدول زمانی کامل پیلاتس، بوکس تایلندی، تمرین انعطاف پذیری و تعداد زیادی دستگاه بدنسازی وجود دارد؛ این در حالی است که برای میهمانانی که تمایل زیادی به انجام حرکات ورزشی ندارند مکان هایی برای استراحت و ساحل هایی برای آفتاب گرفتن و شنا در نظر گرفته شده است. قابل ذکر است تمامی جاهای ذکر شده مجهز به وای فای پر سرعت می باشد.
Amatara Wellness Resort

Amatara Wellness Resort
Amatara Wellness Resort
غذا

سه رستوران جداگانه در اطراف استراحت گاه وجود دارد که همه آنها دارای منظره ای فوق العاده رو به اقیانوس هستند. رستوران دیگری در کنار استخر قرار دارد که به طور انحصاری برای افراد برنامه غذایی رژیمی ارایه می دهد و این غذاها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. واقعاً شگفت آور است! این مجموعه رستوران برای هر سلیقه ای مناسب است، چه طرفدار غذاهای سالم باشید و چه فست فودهایی مثل برگر و پیتزا و غذای تایلندی.

گریل یک رستوران با غذاهای دریایی و گوشتی بی نظیر می باشد، سیگار کشیدن در این رستوران آزاد است و لیست جذاب و متنوعی از نوشیدنی های مختلف ارائه می شود. بر روی سقف این رستوران یک کافه بار قرار دارد که منظره ای نفس گیر رو به دریای آندامان و جزیره های اطراف دارد و به شدت توصیه می شود.
بیشتر بخوانید:

افتتاح مرتفع ترین رستوران تایلندی در بانکوک

Amatara Wellness Resort
خارج از محدوده استراحت گاه
اتوبوس های شاتل به طور منظم از استراحت گاه به مرکز پوکت، ساحل پاتونگ، نزدیک ترین مرکز خرید که تنها 15 دقیقه با استراحت گاه فاصله دارد و بازار شب در رفت و آمد است. در همین حال، ماشین های گلف در اطراف محوطه پیوسته در رفت و آمد هستند تا میهمانانی که ترجیح می دهند به جای پیاده روی با ماشین جا به جا شوند را سوار کنند. در صورت تمایل این ماشین ها شما را تا نزدیک ترین دستگاه خودپرداز که در خارج از محوطه استراحت گاه قرار دارد و یا روستای کوچک آن حوالی نیز می برد . در فاصله ۲۵ دقیقه از استراحت گاه زمین های گلف در سطح استاندارد های جهانی برای میهمانان مشتاق ساخته شده است. قایق سواری، قایق های پدالی و تفریحات آبی در کنار ساحل همراه با رستوران و کافه همگی برای استفاده میهمانان مهیا شده است.
شما می توانید به راحتی با بودن در این استراحت گاه در طی سه روز دو کیلوگرم وزن کم کنید. این کاهش وزن به دلیل همه ورزش ها و فعالیت ها، استفاده از اسپا و هم چنین غذاهای سالم و با کیفیت می باشد. چه تجربه ای می تواند به این اندازه آرامش بخش و دلپذیر باشد؟
Amatara Wellness Resort
ملزومات
نرخ پکیج استراحت گاه آمارتا در پوکت و تایلند که شامل اقامتگاه، مشاوره های سلامت، سه وعده غذا در روز می باشد، برای ۴ شب و ۳ روز به ازای هر نفر از ۱۷۹۱ دلار شروع می شود. پس هرچه زودتر رزرو آنلاین هتل خود را انجام داده و راهی شوید.
Amatara Wellness Resort
نکات مثبت
شاید در چند روز محدودی که در این استراحت گاه هستید نتوانید به طور کامل یوگا یا بقیه ورزش ها را یاد بگیرید ولی قطعا از تمرین با یک مربی فوق حرفه ای و محیط لذت بخش و زیبای آنجا نهایت استفاده را خواهید برد و روح و جسم تان به طور کامل تازه خواهد شد.

دهكده فیل های پاتایا دهكده ای برای بازی با فیل ها
ادامه مطلب

نقاط منفی
تنها نقطه ی منفی در رابطه با این مکان کمبود تابلوهای راهنما در فضای بزرگ و پرپیچ و خم استراحت گاه می باشد. قطعا وجود تابلوها در محل تمامی مسیرهای گیج کننده جنگلی راه دوری نخواهد رفت و به میهمانان کمک خواهد کرد تا گم نشوند و مسیرها را سریع تر پیدا کنند و به مقصد دلخواه خود چه اقامتگاه و یا رستوران و … برسند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر