لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> فوق‌العاده‌ترین سوئیت‌های هتل در دوحه
فوق‌العاده‌ترین سوئیت‌های هتل در دوحه

فوق‌العاده‌ترین سوئیت‌های هتل در دوحه

دوحه، پایتخت قطر در مدت زمانی کوتاه تبدیل به مقصدی ایده‌آل برای گردشگران شده است. شما می‌توانید سفری چندروزه به این کشور خلیجی کوچک داشته باشید و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را کسب کنید.

اقامتگاه شما نیز بخشی از این سفر منحصر به‌ فرد است. در اینجا با 5 مورد از لوکس‌ترین سوئیت‌های دوحه که اقامت شما در این شهر را به‌یاد‌ماندنی خواهند کرد آشنا شوید و با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید:
سوئیت ای-واو، هتل دبلیو

این سوئیت حیرت‌انگیز در هتل دبلیوی شهر دوحه تبدیل به مقصدی پرطرفدار برای بسیاری از افراد سرشناس از جمله هنرپیشگانی مانند جِرِمی آیرونز و آمیتا باچان و مدل‌هایی مانند کیت موس و ایزابل گولارت شده است.
در طراحی این سوئیت بزرگ 127 متری از ترکیب رنگ‌های آبی و سیاه استفاده شده است. شما می‌توانید روی صندلی تابی بنشینید، با دوستانتان بیلیارد بازی کنید و غذایی را که در آشپزخانه اختصاصی شما درست شده را سر میز ناهارخوری خودتان میل کنید.
اما کاری که هتل دبلیو سعی در انجام آن دارد حیرت‌انگیز است. در راهروهای پرنوری که به اتاق‌ها منتهی می‌شوند آکواریوم‌هایی پر از ماهی‌های عجیب و غریب قرار دارند.
ولی اصلی‌ترین عنصر شگفت‌انگیز این هتل در اتاق خواب شما قرار دارد. احتمال دارد در وهله اول متوجه آن نشوید- هیچ‌کس انتظار چیزهای غیرمنتظره را ندارد.
در کنار اتاق خواب، با الهام‌گیری از شیوه زندگی عرب‌های بادیه‌ نشین اسبی قرار داده شده، اسبی پلاستیکی با اندازه واقعی. تردیدی نیست که اسب‌های عربی با فرهنگ قطر عجین شده‌اند و این زیباترین شکل برای نمایش این فرهنگ است. ضمناً این اسب یک آباژور نیز هست.
شروع قیمت از 5500 دلار

هتل دبلیو، ناحیه 61 در خلیج غربی، دوحه؛ 97444535000+
اِسکای هاوس در هتل موندریان دوحه
Sky House at Mondrian Doha

طراحی هتل موندریان توسط مارسل وَندرز، معروف به لیدی گاگای طراحی انجام شده است.
انرژی و ایده‌های خارق‌العاده او در هر قسمت از هتل به چشم می‌خورد و همه جای هتل از جمله سوئیت اسکای هاوس در طبقه بیست و سوم به سبک قطری طراحی شده است.
این سوئیتِ دوطبقه چشم‌اندازی 360 درجه‌ای از دوحه و آب‌های آبی خلیج فارس را در برابر چشمانتان قرار می‌دهد. اما چیزی که بیشتر از همه نظر شما را جلب خواهد کرد داخل سوئیت است. سینمای اختصاصی، میزهای بازی و مبل گرد بزرگی که به‌راحتی با 12 نفر از دوستانتان می‌توانید روی آن بنشینید از جذابیت‌های این سوئیت هستند.
احساس گرسنگی می‌کنید؟ روی صندلی‌ای که شاهینی چوبی بر روی آن نشسته بنشینید و از غذای خود لذت ببرید. اگر برای رفتن به اتاق خواب حس و حال بالا رفتن از پله‌ها را ندارید نگران نباشید- می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. خطوط روی فرش‌های ماسه‌ای رنگی که در طبقه بالا از آنها استفاده شده تداعی‌کننده شن‌های موج‌دارشده با باد در بیابان است. بر روی دیوارها با الهام‌گیری از افسانه «هزار و یک شب» تصاویری از سفر مردی هلندی به خاورمیانه ترسیم شده است.
بسیاری از افراد مشهور عاشق سوئیت‌های اسکای هاوس هستند، از جمله آیشاواریا رای، مدل و ستاره سینمای هند؛ مانیش مَلهوترا، طراح مد؛ پاریس هیلتون، از ثروتمندان امریکایی و جنیفر لوپز، بازیگر و خواننده.
شروع قیمت از 10000 دلار

موندریان قطر، تالاب خلیج غربی، دوحه؛ 97440455555+
سوئیت عروسی اوپال بریدال در هتل موندریان دوحه
Opal Bridal Suite at Mondrian Doha

اما جِی- لو(لقب جنیفر لوپز) برای آماده شدن برای کنسرتش به‌جای اسکای هاوس سوئیت فوقِ لوکس اوپال بریدال را انتخاب کرد. چرا که نه؟
راهروی اختصاصی سوئیت که با آینه‌کریستال‌های شفاف و لوسترهایی تزئین شده عروس‌های خجالتی را برای گام برداشتن در راهروی کلیسا در روز عروسی آماده خواهد کرد. این سوئیت 600 متری شامل اتاق رختکن، اتاق آرایش و کمد دیواری بزرگ اتاق‌مانند می‌شود.
مجلس یا اتاق نشیمنی همراه با اتاق خواب مستر و همچنین یک اتاق خواب برای ساقدوش‌ها نیز در این سوئیت وجود دارد.
شاید چشمگیرترین چیزی که در این سوئیت وجود دارد لوستر حمام باشد ولی جواهری که شما را غافلگیر خواهد کرد، آسانسوری از طلای 24 عیار و مزین به جواهرات سواروسکی‌ست که شما را مستقیماً به تالار رقص مونستون خواهد برد تا یکی از باشکوه‌ترین ورودهای زندگی‌تان را داشته باشید. برای اقامت در این سوئیت لازم نیست یک ستاره باشید- اما حس یک ستاره بودن را تجربه خواهید کرد.
شروع قیمت از 4000 دلار

موندریان دوحه، تالای خلیج غربی، دوحه؛ 97440455555+
ویلای رویال در دهکده و اسپای شرق
Royal Villa at the Sharq Village & Spa

برای کسب تجربه‌ای وی آی پی و کلاسیک به ویلای رویال در دهکده و اسپای شرق بروید. جای تعجب نیست اگر فکر کنید که در جایی غیر از هتل هستید زیرا این ویلا خود یک امپراتوری‌ست.
این ویلا که در عمارت قدیمی شیخ قرار دارد، دارای چشم‌انداز خلیج و اسکله 2099 متری‌ست و 5 سوئیت واقع در دو طبقه دارد. در این ویلا، استخر و آبشار، باشگاه، سونای خشک و سونای بخار اختصاصی خود را خواهید داشت. اما اگر تمایل داشتید کمی با خود خلوت کنید می‌توانید به حمامی با سنگ مرمر آبی برزیلی بروید. وان جکوزی‌ای که از طلای 18 عیار ساخته شده آنقدر بزرگ است که می‌توانید در آن شنا کنید. هر زمان که خواستید دوباره در جمع باشید، همه را به تراس بزرگ سوئیت با چشم‌انداز دریا دعوت کنید، اما به خاطر داشته باشید که مهمان‌ها به‌سختی آنجا را ترک خواهند کرد.
شروع قیمت از 9600 دلار

ویلا و اسپای شرق، خیابان رَس اَبو اَبود، دوحه 26662؛ 6666-9744425+
سوئیت دولوکس در بوتیک‌هتل موشِیرِب
Deluxe Suite at Musheireb Boutique Hotel

اگر می‌خواهید بیشتر با فرهنگ قطر آشنا شوید و بودجه کمتری نیز برای سفر کنار گذاشته‌اید، به بازار سوق واقف بروید.
9 بوتیک‌هتل منحصربه‌فرد و جذاب در این بازار تاریخی وجود دارند اما بوتیک‌هتل 5ستاره مشیرب استثنایی‌ترین آنهاست. طراحی اتاق‌ها بسیار هنرمندانه و عاری از مبالغه است: تخت خواب‌هایی که تاج آنها قابی از طلا دارد و مبل‌هایی که یادآور خانه‌های قدیمی ایتالیایی‌ست. بله، اینجا تلفیقی از هنر عربی و اروپایی‌ست.
در این سوئیت جذاب و رنگارنگ همانند خانه خودتان احساس راحتی خواهید کرد. اما چیزی که این سوئیت را متمایز می‌کند ویژگی‌های کم‌نظیر آن است. روی صندلی تاشوی مجلل خود بنشینید و از صدای اذانی که از مسجد به گوش می‌رسد لذت ببرید یا اینکه مسجد سوق واقف که گردشگران به آن مسجد مارپیچ می‌گویند را غرق در نور طلایی‌رنگ تماشا کنید.
هتل درست در کنار اصطبل شترها و اسب‌ها قرار دارد و اگر به سمت شمال بروید به تفریحگاهی در ساحل کورنیش و موزه مشهور هنرهای اسلامی خواهید رسید.
با اقامت در این سوئیت مجبور نیستید لزوماً برای تفریح کردن به هر جایی بروید و بیش از حد ولخرجی کنید.
شروع قیمت از 120 دلار
بوتیک‌هتل مشیرب، سوق واقف، دوحه، قطر؛ 97444336666+

معرفی هتل پانوراما کیش - هتلی لوکس در جزیره مرجانی کیش
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر