لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل پنج ستاره هشت باغ مشهد
هتل پنج ستاره هشت باغ مشهد

هتل پنج ستاره هشت باغ مشهد

مشهد شهر محبوب ایرانی هاست. شهری که در تمام ماه های سال فارغ از فصل ها و روزهای تعطیل مملو از حضور مسافرینی است که برای عرض ارادت به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان خودشان را هر طور که شده به این شهر شلوغ و پرغوغا می رسانند.
حضور 27 میلیون زائر و مسافری که خودشان را در طول سال به شهر امام رئوف می رسانند، حساب مشهد را از سایر شهرهای ایرانی جدا می کند و اعتبار ویژه ای به آن می بخشد. این حجم بالای زائر و مسافر عاشق سبب می شود تا مشهد ظرفیت های منحصر بفردی داشته باشد که شاید فراهم کردنش برای شهرهای دیگر مستلزم صرف هزینه های بسیار است.
اما حضور خودجوش مسافرین مشهد سبب شده تا این شهر به سرعتی که چندین برابر سایر کلان شهرهای ایران است پله های ترقی را طی کند و به مرکزیت حرم مطهر امام رئوف تبدیل به شهری مدرن و مترقی شود. شهری مدرن که بیشتر تمرکزش را بر روی مسافرینی معطوف کرده که همه ساله با شور و اشتیاقی وصف ناشدنی خودشان را به مشهد می رسانند تا چند روزی را در آغوش شمس الشموس از پیچیدگی های زندگی روزمره فاصله گرفته و روحشان را جلا دهند. ساخت و سازها و طرح های ریز و درشتی که در گوشه گوشه مشهد سر از خاک برمی آورند هر روز چهره این شهر بزرگ را تغییر می دهد و سعی می کند تا هر کسی که قدم در این شهر رویایی می گذارد با بازدید از جاهای دیدنی مشهد تنها خاطرات خوش را با خود به یادگار ببرد.

مراکز خرید لوکس و مجهز، رستوران ها، مراکز تفریح وسیع و مدرن و اقامتگاه های لوکس و استاندارد همه و همه گام هایی است که در راستای جهانی شدن مشهد برداشته می شود تا این شهر بتواند از ظرفیت بی بدیلی که نصیبش شده است نهایت استفاده را ببرد. افتتاح هتل های چند ستاره لوکس آن هم در قد و قواره استاندارهای جهانی یکی از همان گام هایی است که مشهد را به شهری خواستنی تر تبدیل می کند. در میان طرح های ریز و درشتی که هر کدام به سرعت مسیر ساخته شدن را پشت سر می گذارند یک هتل زیبا، مدرن، لوکس و جالب توجه به چشم می خورد که همه امتیازات لازم را برای جلب نظر مسافرین در خود جای داده است. هتلی لوکس و پنج ستاره که هشت باغ نامیده می شود و قرار است تحولی را در میان هتل های مشهد ایجاد کند.
هتل پنج ستاره هشت باغ مشهد
هتل 8 باغ
نزدیکی به حرم مطهر اولین امتیاز مثبت این مجموعه فاخر و مدرن است. قرار گرفتن مجموعه وسیع هتل هشت باغ در بلوار وحدت که یکی از بلوارهای اصلی منتهی به حرم است نقطه قوت قابل اعتنایی است چرا که تنها با ده دقیقه پیاده روی به راحتی می توانید خودتان را به حرم برسانید. بنای این هتل همانند اغلب بناهای مدرن دارای ظاهری مدرن و مفهومی است. بنایی که از ابتدا هم قرار نبود ظاهر مدرن و زیبایش چیزی از وجهه معنوی شهر مشهد، حرم و مناطق اطرافش کم کند بنابراین در گام اول و در طراحی نمای آن از مفهوم ضریح بهره برده شده است تا حس و حال حضور در یک شهر معنوی بر جای خود باقی بماند. استفاده از خطوط معقلی یا همان خطوط بنایی که خطی با رگ و ریشه ایرانی است و در جای جای حرم به چشم می خورد آن هم به صورت مفهومی و انتزاعی و با رعایت اصل اغراق نیز نشان از توجه طراح این مجموعه عظیم به رعایت اصل برجستگی معنویت شهر مشهد و مرکزیت حرم است.

اما آنچه این مجموعه هشت باغ را منحصربفرد می سازد تفکر بزرگی است که در پشت طراحی زیبای آن پنهان است. هدف از ساختن این مجموعه وسیع در واقع طراحی یک شهر کوچک و مدرن و مجهز در نزدیکی حرم است. شهری با یک هتل لوکس و 5 ستاره، هتل آپارتمان و مجتمع های اقامتی که در کنار مراکز تجاری و تفریحی خود اقامتی لذت بخش را در مجاورت حرم مطهر پیشکش مسافرین می نماید. وجود مراکز تجاری در مجاورت مراکز اقامتی یکی دیگر از مزایای این هتل لوکس و 5 ستاره است چرا که خرید بخش جدایی ناپدیر سفر به خصوص در مشهد است و این نزدیکی از بسیاری از اتلاف وقت ها جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر این امکانات، این مجتمع امکان برگزاری انواع برنامه های فرهنگی، آموزشی، تجاری، بهداشتی و مذهبی را نیز داراست و اغلب نیازهای ساکنین را در داخل خود مجموعه مرتفع می نماید.
نکته قابل توجه در طراحی هشت باغ تعبیه هشت حیاط وسیع و سرسبز به شکل باغ است که هر کدام از این محوطه ها سبز به یکدیگر راه داشته و هر کدامشان خصوصیات منحصربفرد خود را دارا هستند. هشت حیاط که با پوشش های گیاهی متفاوت و البته کاربردهای مختلف که به طور کامل در معرض نور خورشید قرار گرفته اند و با بهره مندی از هوای آزاد و تهویه مطبوع هشت باغ زیبا را در داخل این مجتمع عظیم به وجود آورده است. هشت باغی که سبب شده تا این پروژه اقامتی و تجاری عظیم به همان نام هشت باغ شهره شود.
هتل پنج ستاره هشت باغ مشهد

وجود این باغ ها سبب شده تا بخش های مختلف این مجموعه زیبا و مدرن به راحتی به یکدیگر وصل شده و تصویری از یک شهر کوچک و منسجم را به نمایش بگذارد. هتل لوکس و 5 ستاره هشت باغ مشهد با امکاناتی وسیع و متنوع که در حد و اندازه یک هتل 5 ستاره استاندارد و به روز است یکی از همان پروژه هایی است که حتما باب طبع هر زائر و مسافری است که چند روزی قصد اقامت در این شهر مقدس را دارد. این پروژه چند سالی است که کلید خورده و به سرعت در حال پیشرفت است و درهای آن به زودی به روی هر زائر و مسافری گشوده خواهد شد تا سیاحت و زیارت را در کنار یکدیگر از زاویه ای نو تجربه کنید.
اگر روزی روزگاری قصد سفر به مشهد مقدس و رزرو هتل های مشهد داشتید، از هتل های 5 ستاره و لوکس همچون هتل درویشی مشهد گرفته تا هتل آپارتمان های مجهز، می توانید سری به ایران هتل آنلاین بزنید. آگاهی از لیست تمامی هتل های فعال مشهد با به روزترین جزئیات و خدمات، رزرو آنلاین آن هم تنها با چند کلیک ساده و با اطمینان از اینکه با پایین ترین قیمت ممکن هتل مورد نظرتان را رزرو می کنید تنها بخشی از مزایای رزرو آنلاین هتل از ایران هتل آنلاین است.

معرفی مجتمع جهانگردی چالوس - هتلی در میان جنگل
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر