لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل کوثر با هتل اسکان رامسر
مقایسه هتل کوثر با هتل اسکان رامسر

مقایسه هتل کوثر با هتل اسکان رامسر

مقایسه هتل کوثر رامسر با هتل اسکان را در این مقاله می‌خوانید. رامسر که عروس شهرهای ایران است، به عنوان زیباترین منطقه گردشگری با مناظری دیدنی شناخته می‌شود. این شهر که در غرب استان مازندران واقع شده، هر ساله پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است. رامسر، یکی از شهرهای شمالی کشور بوده که با برخورداری از چشم‌اندازهای طبیعی و زیبا، جاذبه‌های متنوع و طبیعتی بکر، یکی از مقاصد پرطرفدار سفر در طول سال به ویژه بهار و تابستان است.

تعداد متعدد هتل‌ ساخته شده به سبک سنتی و مدرن و همچنین آب و هوایی بسیار خوش این شهرستان از ویژگی‌های این شهر بوده که باعث شده در صنعت گردشگری جایگاه مناسبی را بدست آورد. ما در ادامه به معرفی هتل کوثر و اسکان از هتل های رامسر می‌پردازیم. قصد داریم این دو هتل را از جنبه‌های مختلف مقایسه کنیم.

رزرو هتل کوثر یا هتل اسکان رامسر کدام بهتر است؟

رزرو هتل کوثر یا هتل اسکان رامسر کدام بهتر است؟

در زمینی به مساحت ۷۵۹ متر مربع هتل اسکان رامسر روبه روی مجتمع ساحلی لیدو رامسر بنا شد. این هتل که در سال ۱۳۹۰  در میانه باغ‌های زیبای پرتقال واقع شده متشکل از ۵ طبقه با ۱۴ باب اتاق و سوئیت و  فضایی دنج و آرام است. در این هتل از عطر درختان پرتقال سرمست می‌شوید. از آنجایی که هتل به ساحل خزر نزدیک است، اکثر مسافران برای اقامت به رزرو این هتل فکر می‌کنند.

در سال ۱۳۷۸ هتل آپارتمان کوثر رامسر با ۵۰۰ متر ساحل اختصاصی در ۳ طبقه با ۱۱۷ واحد اقامتی افتتاح شد. این هتل در کنار ساحل زیبای شهر، در سال ۱۳۸۲ به‌طورکلی بازسازی شد و ارائه‌دهنده خدمات و امکانات فراوانی است. هتل توانسته سه ستاره کیفی را به خود اختصاص داده و عضو گروه هتل‌های کوثر شود.

شهر سبز رامسر
ادامه مطلب

هتل کوثر دارای فناوری پیشرفته و کادر مجرب و متعهد است که در جهت رضایت هرچه بیشتر میهمانان خود تلاش می‌کند. دسترسی بسیار مطلوب هتل به شهرهای نوار ساحلی دریای خزر، امکانات کامل، موقعیت خوب و ساحلی بودن هتل از جمله مواردیست که باعث شده هتل کوثر جزو هتل‌های مطرح رامسر در بین مسافرین این شهر باشد.

مقایسه قیمت هتل کوثر رامسر با هتل اسکان رامسر

قیمت هتل اسکان

قیمت هتل اسکان رامسر

برای اطلاع از قیمت هتل اسکان رامسر پیشنهاد می کنم به سایت ایران هتل آنلاین در بخش اقامتگاه های هتل اسکان متشکل از اتاق‌، سوئیت و آپارتمان است. اتاق های هتل در طبقه چهارم قرار دارند و بدون امکان ظرفیت اضافه هستند. سوئیت های هتل اسکان عبارتند از سوئیت های هانی مون و سوئیت های vip برای دو نفر، سوئیت های یک خوابه و دونفره، سوئیت های سه نفره، سوئیت های چهار نفره، سوئیت های دو خوابه  چهار نفره، سوئیت های دو خوابه پنج نفره.

سایر سوئیت های هتل اسکان به صورت پراکنده در تمام طبقات هتل قرار دارند. این سوئیت ها امکان سرویس اضافه به صورت تشک را نیز دارند. اطلاعات کامل و معرفی این هتل را در مقاله “معرفی هتل اسکان رامسر” بخوانید.

قیمت هتل کوثر رامسر

hotel kosar ramsar 5 min jpg

شروع قیمت هتل آپارتمان کوثر رامسر برای رزرو در سایت ایران هتل در زمان انتشار این مقاله از 1,802,000 تومان است.

واحدهای اقامتی هتل کوثر متشکل از اتاق، سوئیت و ویلا تقسیم می‌شود. اتاق های هتل در ساختمان اصلی قرار دارند و عبارتند از اتاق دبل معمولی که بازسازی شده و فضای آرام و زیبایی دارد، اتاق های vip با دکوراسیون و امکانات کامل‌تر. اتاق های vip در طبقه دوم بدون ظرفیت اضافه هستند.

سوئیت های هتل عبارتند از سوئیت دوخوابه در ساختمان اصلی هتل برای چهار نفر با آشپزخانه. سوئیت رویال در ساختمان اصلی هتل به همراه تمامی تمامی امکانات لازم .

پلاژ توسکاسرا رامسر
ادامه مطلب

ویلاهای هتل عبارتند از ویلای شوکا با ظرفیت چهار نفر با نمای کوه، ویلای ترمه با ظرفیت هفت نفر، ویلای ماهتو با ظرفیت چهار نفر و ویلای روجا با ظرفیت پنج نفر.

امکانات هتل اسکان بهتر است یا هتل کوثر رامسر؟

امکانات عمومی هتل اسکان رامسر

امکانات عمومی هتل اسکان رامسر

به علاقه‌مندان به عکاسی، فضای سبز هتل و محیط اطراف را به ویژه در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌دهیم. بین طبقات، آسانسور قرار دارد پس نگران پله‌ها و زانو درد خود نباشید، چراکه رفت و آمد بین طبقات راحت است.

هتل آپارتمان اسکان رامسر سرویس باربری، پارکینگ رایگان و روباز در محوطه پشت هتل، اینترنت رایگان، آژانس مسافرتی، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، صندوق امانات و خدمات لاندری را برای ارائه دارد. در صورت نیاز به فکس یا پرینتر، داخل هتل به این دستگاه‌ها دسترسی خواهید داشت.

خدمات ترانسفر رفت و برگشت با هزینه برای میهمانان فراهم است. هتل بطور 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران است.

خوب است بدانید هتل اسکان استخر، صرافی، پارک کودک و گشت نیم روزی ندارد.

امکانات عمومی هتل کوثر رامسر

امکانات و خدمات مجموعه عبارتند از صبحانه، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، آشپزخانه، روم سرویس، حمام، تلفن داخلی، مینی بار با هزینه اضافه، اینترنت داخل اتاق، یخچال، رخت‌آویز،  سرویس بهداشتی و کمد.

سایر امکانات هتل شامل پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فروشگاه، کتابخانه، زمین ورزشی، خشک‌شویی، رستوران، پارکینگ، تاکسی سرویس و لابی با ظرفیت ۳۰ نفر در طبقه همکف، نمازخانه، کافی شاپ است. هتل کوثر خدمات بیدارباش، تهیه بلیط، باربری، خانه‌داری و خدمات معلولین را نیز دارد. اطلاعات کامل و معرفی این هتل را در مقاله “معرفی هتل کوثر رامسر” بخوانید.

مقایسه کافی شاپ و رستوران هتل اسکان یا هتل کوثر رامسر

مقایسه کافی شاپ و رستوران هتل اسکان یا هتل کوثر رامسر

کافی شاپ هتل اسکان فضایی آرام و دنج دارد. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی سرد، گرم، عصرانه، میان‌وعده و دسرهای متنوع سرو می‌شود. این سرویس‌دهی یکی از بهترین امکانات ویژه این مجموعه می‌باشد.

معرفی هتل اسکان رامسر
ادامه مطلب

رستوران هتل کوثر طراحی بسیار چشم‌نواز، تمیز و باکیفیت دارد. ظرفیت ۲۰۰ نفره رستوران در کنار سرو غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی از جمله بهترین خدمات هتل کوثر است.

هتل کوثر رامسر یا هتل اسکان، کدام به دریا نزدیک تر است؟

در ادامه مقایسه هتل کوثر با هتل اسکان رامسر به فاصله این دو هتل از دریا می‌پردازیم.

فاصله هتل کوثر تا دریا در حدود 22 کیلومتر است.

هتل اسکان فاصله 350متری تا ساحل دارد.

نظرات هتل کوثر و هتل اسکان رامسر

hotel kosar ramsar 6 min jpg

می‌توانید در رابطه با هتل کوثر و هتل آپارتمان اسکان رامسر نظرات مسافران قبلی را در سایت ایران هتل آنلاین بخوانید.

آدرس و شماره تلفن هتل کوثر رامسر

آدرس: رامسر-سه راه سادات شهر

تلفن پشتیبانی: 02191005105

آدرس و شماره تلفن هتل اسکان رامسر

آدرس: رامسر-بلوار ساحلی لیدو – -ساحل 9

تلفن پشتیبانی: 02191005105

جمع‌بندی

از میان تمامی شهرهای شمال ایران، رامسر، عروس شهرها در صدر لیست زیباترین شهر ایران قرار دارد. این شهر برای سفر به شمال کشور از بهترین گزینه‌ها است. شهری خاص و جالب که با داشتن آب و هوای مطلوب و دیدنی‌های گردشگری متنوع، هر ساله از گردشگران و طبیعت دوستان زیادی میزبانی می‌کند.

این شهر در بین کوه، جنگل و دریا قرار گرفته و طیف وسیعی از تفریحات هیجان انگیز و جاذبه‌های متعدد را درون خود جای داده است. با سفر به این شهر دیگر بابت اقامتگاه نیز نگرانی نخواهید داشت. زیرا رامسر هتل‌های خوب کم ندارد. ما در این مقاله به مقایسه هتل کوثر با هتل اسکان رامسر پرداختیم.

سوالات متداول

 آدرس و شماره تلفن هتل اسکان و هتل کوثر رامسر چیست؟

آدرس هتل کوثر: رامسر، سه راه سادات شهر

تلفن پشتیبانی: 02191005105

آدرس هتل اسکان: رامسر، بلوار ساحلی لیدو، ساحل 9

تلفن پشتیبانی: 02191005105

فاصله هتل کوثر و هتل اسکان رامسر تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل کوثر تا دریا در حدود 22 کیلومتر است.

هتل اسکان فاصله 350 متری تا ساحل دارد.

 

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر