لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> برترین هتل های آل اینکلوسیو جهان برای ماه عسلی رمانتیک
برترین هتل های آل اینکلوسیو جهان برای ماه عسلی رمانتیک

برترین هتل های آل اینکلوسیو جهان برای ماه عسلی رمانتیک

زوج های جوان تصمیمات زیادی برای برگزاری مراسم عروسی باشکوه و به یاد ماندنی می گیرند. این افراد ترجیح می دهند زندگی جدید خود را با یک ماه عسل رویایی و به دور از استرس سپری کنند. برای کاهش استرس و نگرانی از کمبود های این سفر زوج ها می توانند در هتل های لوکس و آل اینکلوسیو اقامت کنند. با انتخاب چنین اقامتگاه هایی دیگر نگران هزینه های جانبی مانند قیمت غذا ها، سرگرمی ها و فعالیت های درون هتل نخواهید بود. در حقیقت هزینه پرداختی هتل های آل اینکلوسیو شامل تمام وعده های موجود، همه نوع نوشیدنی و میان وعده ها می باشد. دیگر جای نگرانی نیست و تنها می بایستی مقصد مناسبی برای ماه عسلی رمانتیک و فراموش نشدنی بیابید. زوج های ایرانی اقامت در جزایر زیبای ایران را ترجیح می دهند و با رزرو هتل در کیش می توانند سفر خوبی داشته باشند. در ادامه برترین اقامتگاه های آل اینکلوسیو جهان که دارای تمامی امکانات لازم برای گذراندن ماه عسلی رمانتیک می باشند را معرفی می کنیم.
1 – رویال داووی آیلند ریزورت، في جي در اقیانوس آرام (Royal Davui Island Resort, Fiji)
رویال داووی آیلند ریزورت یک هتل آل اینکلوسیو است که تنها برای افراد بزرگسال خدمات ارائه می دهد. این اقامتگاه نه تنها بیشترین میزان خدمات لوکس، امنیت و فضای خصوصی را در خدمت زوج های جوان قرار می دهد بلکه دارای بهترین موقعیت و لوکیشن بی نظیری در جهان نیز می باشد. این جزیره در جنوب اقیانوس آرام واقع شده است و مانند یک بهشت در دل آب های بی کران می باشد. تنها راه رسیدن به این هتل لوکس سفری کوتاه با کشتی یا هلیکوپتر می باشد. سوئیت های ویلایی با استخر های بزرگ رو به مرداب و با چشم انداز هایی تماشایی در انتظار زوج های عاشق می باشند. از قدم زدن در سواحل زیبا و کنار شن های سفید درخشان و سفید فی جی لذت ببرید. در درون مسیر های جنگلی به طبیعت گردی پرداخته یا به تماشای حیوانات دریایی و شنا در کنار لاک پشت ها و دلفین ها بپردازید.
2 – هرمیتیج بی ، جزیره ى آنتیگوا (Hermitage Bay, Antigua)
Hermitage Bay, Antigua
یکی دیگر از هتل های زیبا و مناسب ماه عسل اقامتگاه هرمیتیج بی می باشد که در جزیره ى آنتیگوا واقع شده است. نهایت خدمات لوکس و اعیانی را می توانید در این هتل 5 ستاره آل اینکلوسیو تجربه نمایید. 25 کلبه ی دوست داشتنی هتل در 16 آکر از زمین های سرسبز و در کنار سواحل فوق العاده زیبا با شن های سفید درخشان، به چشم می خورد. در استخر های خصوصی و در کنار هم غروب زیبای آفتاب را تماشا کنید و از خدمات زیبایی و درمانی اسپا گاردن که برگرفته از مفهوم چاکرای شرقی می باشد، لذت ببرید. غذا های این هتل اغلب با استفاده از سبک های جامائيكایی، چینی و هندی طبخ می شوند و در کنار رستوران های کنار دریا می توانید ناهار یا شامی خوشمزه صرف نمایید. هزینه پرداختی این هتل 5 ستاره آل اینکلوسیو شامل سه وعده غذا، خوراک عصرانه، انواع نوشیدنی ها، نوشیدنی های الکلی بومی، و شامپاین فرانسوی در کنار انواع سرگرمی ها می باشد که اسنورکلینگ، کایاک سواری و باد سواری و یوگا و کلاس های مدیتیشن را نیز در بر دارد.

3 – هتل فور سیزنز تنتد کمپ گلدن ترینگل، چیانگ رای، تایلند

(Four Seasons Tented Camp Golden Triangle, Chiang Rai, Thailand)
Four Seasons Tented Camp Golden Triangle, Chiang Rai, Thailand
این هتل چهار فصل تجربه ای لوکس و به یاد ماندنی برای زوج های جوان رقم خواهد زد. گفتنی است که هتل فور سیزنز تنتد کمپ گلدن ترینگل، در میان مرز های کشور برمه، لائوس و تایلند واقع شده است. چادر ها و کلبه های خصوصی در کنار استخر های خصوصی فضایی رمانتیک و دوست داشتنی به همراه دارد. خدمات این هتل لوکس شامل فیل سواری، وعده های غذایی، نوشیدنی های محلی و جهانی می باشد. زوج ها در منطقه مثلث طلایی بین تایلند و دیگر کشور ها سفری به یاد ماندنی و رویایی را رقم خواهند زد.


4 – نیمو بی وایلدرنس ریزورت، بریتیش کلمبیا، کانادا

(Nimmo Bay Wilderness Resort, British Columbia, Canada)
Nimmo Bay Wilderness Resort, British Columbia, Canada
هتل بزرگ نیمو بی وایلدرنس ریزورت در دامنه ی کوهستان استیونز در جنگل های انبوه بارانی بریتیش کلمبیا واقع شده است و تنها از طریق هوایی یا دریایی در دسترس می باشد. زوج ها از سوی بندر هاردی در شمال شرق سواحل جزیره ونکوور به سوی این اقامتگاه لوکس سفر می کنند. سوئیت ها و ویلا های هتل خدمات لوکس و بی نظیری را در خدمت مسافران قرار می دهند. هتل نیمو بی وایلدرنس ریزورت چشم اندازی فوق العاده شگفت انگیز برای ثبت خاطره ها به همراه دارد. این هتل مناسب زوج های ماجرا جو و عاشق طبیعت و حیات وحش می باشد. گردشگران می توانند از یخچال های بزرگ ده هزار ساله، چشمه های آب گرم، سواحلی با شن های سفید لذت ببرند و به تماشای حیواناتی مانند خرس ها یا حیات دریایی در دل طبیعت بپردازند.


5 – اندبیاند پیندا پرایوت گیم ریزرو، در کوازولنتال، آفریقای جنوبی

(andBeyond Phinda Private Game Reserve, KwaZulu-Natal, South Africa)
andBeyond Phinda Private Game Reserve, KwaZulu-Natal, South Africa
اندبیاند پیندا پرایوت گیم ریزرو، هتلی مناسب زوج های ماجراجو می باشد تا در حیات وحش ماه عسلی پر از هیجان را تجربه کنند. این اقامتگاه لوکس در زمینی به اندازه ی 57 هزار آکر در سواحل شرقی آفریقای جنوبی واقع شده است. اندبیاند پیندا پرایوت گیم ریزرو، زیستگاه طبیعی شیر ها، پلنگ ها، فیل ها، گاو های وحشی و کرگدن ها و همچنین 400 گونه ی مختلف پرندگان می باشد. سوئیت های هتل چشم اندازی زیبا و تماشایی از حیات وحش داشته و استخر های بزرگ و خصوصی در کنار آشپز اختصاصی سفری متفاوت برای زوج های جوان به همراه دارد.
6 – تراواسا هانا، مائویی (از جزاير هاوايی) – (Travaasa Hana, Maui)
Travaasa Hana, Maui
تراواسا هانا بهترین هتل آل اینکلوسیو در جزیره ی مائویی می باشد. این اقامتگاه بی نظیر و منحصر به فرد در زمین های اطراف خلیج کیهالولو در نزدیکی شهر هانا واقع شده است. کلبه های زیبا و بدون دیوار با چشم انداز اقیانوسی را می توانید انتخاب کنید و در ساحل لحظات به یاد ماندنی هنگام غروب آفتاب رقم بزنید. اسنورکلینگ، اسب سواری و یوگا در فضای آزاد بخشی از برنامه های این اقامتگاه فوق العاده لوکس محسوب می شوند. با اقامت در این هتل ماه عسلی به یاد ماندنی و لاکچری را تجربه کنید.


7 – هتل جد مانتن ریزورت، سنت لوسیا (Jade Mountain Resort, St. Lucia)
Jade Mountain Resort, St. Lucia
هتل جد مانتن ریزورت یکی دیگر از هتل های محبوب جهان برای ماه عسلی رمانتیک می باشد که در کنار دریای کارائیب و با جاذبه های طبیعی امکانات عالی و مناسبی برای زوج های جوان به همراه دارد. این هتل سبک معماری فوق العاده زیبایی دارد و مسافران را حیرت زده می کند. سوئیت های بزرگ و خصوصی در دامنه ی کوهستان قرار دارند. انواع خدمات زیبایی و درمانی اسپا را می توانید در این اقامتگاه درخواست نمایید. فعالیت های جذاب و لحظات آرامش بخشی در انتظار زوج ها می باشد.
8 – هتل صندل گرنادا ریزورت اند اسپا (Sandals Grenada Resort and Spa)
Sandals Grenada Resort and Spa
هتل آل اینکلوسیو صندل گرنادا ریزورت اند اسپا در جنوب غربی جزیره ى گرنادا در دریای كارائيب واقع شده است. چشم اندازی از زمین های سرسبز در کنار 5 استخر بزرگ، اسپای زیبایی و هنری و چندین رستوران در خدمت مسافران می باشد. خلیج های کوچک و جزایر بی نظیری در اطراف هتل وجود دارد که گراند آنسه از معروف ترین سواحل جزیره محسوب می شود. با طبیعت گردی در اطراف کوهستان ها می توانید به سوی آبشار های زیبا و تماشایی جزیره قدم بگذارید. با سفر به سوی آب های جنوب، ماه عسلی دوست داشتنی و به یاد ماندنی را ثبت خواهید نمود. از قدم زدن در کنار سواحل زیبا و تماشای غروب آفتاب لذت ببرید.
9 – ایکوس اوشینیا، منطقه هالکیدیکی، یونان (Ikos Oceania, Halkidiki, Greece)
Ikos Oceania, Halkidiki, Greece

هتل لوکس ایکوس اوشینیا یکی دیگر از هتل های آل اینکلوسیو و معروف برای ماه عسل در جهان می باشد که می توانید سفری پر از خاطره را در آغاز زندگی رقم بزنید. اتاق های هتل به سبک سنتی یونان بوده و چشم انداز زیبای کوهستانی و دریایی را می توانید از پنجره های اتاق تماشا کنید. این اقامتگاه یکی از برترین و محبوب ترین مکان های یونان نیز محسوب می شود و امکانات بیشماری را در خدمت مسافران قرار می دهد که در یک لیست کوتاه نمی توان به آنها اشاره کرد. زوج های جوان از دوچرخه سواری، کایاک سواری در دل آب های فیروزه ای، آموزش رقص یونانی، و تور به سوی کوهستان لذت خواهند برد. این هتل آرامش خاصی را برای مسافران جوان فراهم می کند. یکی از اسپا های معروف جهان در این اقامتگاه قرار دارد که با فضایی سرپوشیده و با چشم اندازی رو به دریای اژه، در خدمت گردشگران می باشد. زوج ها می توانند از میان منو هتل غذا های متنوعی سفارش دهند و طعم غذا های خوشمزه و لذیذ یونانی و بین المللی مانند غذا های آسیایی و ایتالیایی را بچشند. مسافران جوان می توانند ماه عسلی رمانتیک در کنار آب های نیلی و شن های سفید درخشان را به زندگی هدیه دهند.

هتل های مخصوص زوج های جوان در کشور جامائیکا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر