لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> یازده هتل بی نظیرو خاص در سراسر جهان
یازده هتل بی نظیرو خاص در سراسر جهان

یازده هتل بی نظیرو خاص در سراسر جهان

بعضی از افراد، مقصد سفرشان را بر اساس مکان های زیبای دنیا تعیین می کنند، در حالی که برخی دیگر تمایل به کسب تجربه هایی دارند که یکبار در زندگی اتفاق می افتند. اما شما با انتخاب بهترین هتل هایی که در این مقاله به معرفی آنها پرداخته می شود هر دو را تجربه خواهید کرد، در صورتی که سفر تان را بر اساس جایی که قرار است در آن اقامت داشته باشید برنامه ریزی کنید.
حیرت انگیزترین هتل هایی که ارزش برنامه ریزی برای سفر را دارند
شما با بودن در این هتل ها تجربه ای را خواهید داشت که هرگز در زندگی تان فراموش نخواهید کرد، از بودن در حیات وحش بی نظیر گرفته تا فرصتی عالی برای خواب و استراحت در یک خانه درختی یا یک غار. لازم به ذکر است که این هتل ها اصلا ارزان نیستند و حتی رزرو کردن آنها نیز ممکن است بسیار سخت باشد – اما بودن در این هتل ها و سپری کردن تعطیلات تان در آنها ارزش ذخیره کردن پول را دارد.
هتل اکسپلورا پاتاگونیا در شهر تورس دل پین، شیلی

این هتل در امتداد آبهای فیروزه ای دریاچه Pehoe در کشور شیلی واقع شده است، با منظره قله های تپه ای تورس دل پین که در زمینه این هتل وجود دارد. اقامتگاه اکسپلورا پاتاگونیا در یکی از شگفت انگیزترین مکان های جهان واقع شده است. این لژ دوستدار محیط زیست امکاناتی از قبیل پیاده روی های روزانه، اسب سواری و همچنین تماشای یخچال های طبیعی، جنگل ها، دریاچه ها، و حیات وحش را به شما ارائه می دهد. درحالی که چشم انداز این هتل ممکن است خشن به نظر برسد، اما امکانات رفاهی زیادی برای شما در نظر دارد. از جمله استفاده از حمام آبگرم موجود در این مکان برای ماساژ درمانی، و یا استراحت در سالن جکوزی آن که دارای چشم اندازی به رودخانه پین نیز هست.
Sextantio Le Grotte della Civita در شهر ماترا، ایتالیا
هتل های خاص
هتل های خاص
غارهای طبیعی در شهر ماترا ، شهری کوچک با فاصله زمانی حدودا سه ساعت در شرق ناپل، از 7000 سال پیش محل زندگی اهالی آن منطقه بوده است – و شما نیز می توانید حتی برای یک یا دو شب تجربه ای از بودن در این خانه ها را داشته باشید. Sextantio Le Grotte della Civita یکی از فراموش نشدنی ترین هتل های ایتالیا است. این هتل شامل 18 اتاق غار مانند با دیوار ها و کف های سنگی، سقف های گنبدی شکل، مبلمانی از چوب خیزران و تختخواب های راحت می باشد. مهمانان می توانند از خدمات ماساژ، کلاس های آشپزی و حتی صرف شام در روشنایی شمع در یک کلیسا سنگی قرن سیزدهم استفاده کنند.

آرامش مطلق در هتل کارائیبی
ادامه مطلب

131 Longitude در شهر Yulara ، استرالیا
هتل های خاص
هتل های خاص
هتل های خاص

برای لحظه ای چشم های خود را ببندید و تصور کنید در این هتل، که در واقع به شکل یک چادر صحرایی باشکوه طراحی شده، از خواب بیدار می شوید، به بیرون نگاهی می اندازید تا از تماشای درخشش آفتاب سپیده دم بر نمای سنگی و قرمز تپه ماسه ایUluru لذت ببرید. شما با اقامت در هتل131Longitude می توانید این رویا را به واقعیت تبدیل کنید، جایی که معنای متفاوتی از “خانه های خیمه ای” را برای شما ترسیم می کند. این خیمه ها از کف تا سقف دارای پنجره، بالکن به همراه بخاری، و آثار هنری افراد محلی می باشد. برخی از این لژها دارای استخر های خصوصی نیز هستند. علاوه بر این شما تجربه هایی از جمله رانندگی در غروب آفتاب Kantju Gorge و دیدن آثار هنری افراد بومی را نیز خواهید داشت.
رویال منصور در شهر مراکش ، مراکش
هتل های خاص
هتل های خاص
هتل های خاص
هتل رویال منصور در مراکش، یک خانه سنتی مراکشی و دارای حیاط است. اقامت در این هتل زیبا به شما این حس را منتقل می کند که به نظر می رسد رویا در زندگی واقعیت پیدا کرده است. این هتل با ابریشم های رنگی، کاشی های پیچ در پیچ و گیاهان سر سبز تزئین شده است. بسیاری از این خانه ها دارای استخر ها و پشت بام هایی هستند که شما از آنجا می توانید نگاهی نیز به شهر باستانی مراکش بیاندازید. فرصتی پیدا کنید تا از حمام آبگرم آن دیدن کنید، که شامل دو حمام سنتی مراکشی و همچنین یک استخر داخلی و لژی برای نوشیدن چای است.
کوه جده در سنت لوسیا
هتل های خاص
هتل های خاص

اگر قرار است که برای لحظه های رومانتیک زندگی تان سنگ تمام بگذارید، دنبال جایی جز این اقامتگاه ساحلی نباشید، جایی که شما و شریک زندگی تان در حالی که از بودن در استخر خصوصی تان لذت می برید از تماشای منظره شگفت انگیز کوه های دوقلوی پیتون نیز شگفت زده خواهید شوید. برای کسانی که به دنبال چیزی بیش از استراحت در یکی از این دو هتل ساحلی هستند، فعالیت هایی مانند قواصی، دوچرخه سوای در کوهستان، بازدید از مزرعه های ارگانیک، کلاس های یوگا و تماشای غروب کشتی های تفریحی کروز نیز وجود دارد تا شما را سرگرم کنند.
گورا کادان در شهر هاکون-ماچی، ژاپن
هتل های خاص
هتل های خاص
اگر به دنبال یک مهمانخانه سنتی ژاپنی برای گذارندن تعطیلات تان هستید، گزینه های زیادی در دست دارید— اما تعداد اندکی از آنها به اندازه مهمانخانه Relais و Chateax واقع در منطقه جنگلی هاکون-ماچی زیبا و باشکوه هستند. به محض ورود کفش هایتان را در بیاورید و لباس کیمونو- سنتی ژاپنی- به تن کنید و از خوردن غذای سنتی kaiseki لذت ببرید. می توانید در استخرهای آبگرم این هتل شنا کنید، یا بهتر از آن، در حمام بهاری رو باز موجود در محل اقامت تان استراحت کنید.

Londolozi در شهر Sabi Sand Game Reserve ، آفریقای جنوبی
هتل های خاص

این هتل در آفریقای جنوبی از سال 1926همواره پذیرای مسافران پر دل و جرات بوده است. نام Londolozi از کلمه Zulu به معنای ” نگهبان تمام موجودات زنده” گرفته شده است. نامی مناسب برای یکی از بهترین هتل های دنیا تا شما را با تجربه کم نظیری از دیدن حیواناتی مانند شیر، فیل، چیتا و دیگر گونه های حیوانات وحش راهی خانه کند. در زمان اقامت تان در این هتل، می توانید در پلاژ خصوصی تان شنا کنید، به کلاس یوگا بروید، یا یک ماساژ در اتاق خودتان داشته باشید.
Nihi Sumba در شهر سومبا، اندونزی
هتل های خاص
هتل های خاص
اگر قصد سفر به ساحلی زیبا را دارید تا شما را از این دنیا رها سازد، برنامه ای برای رفتن به این هتل بی نظیر که در امتداد خط ساحلی اقیانوس هند قرار دارد، داشته باشید. در اینجا شما در ویلایی بزرگ و جادار که دارای منظره ای رو به دریاست استراحت خواهید کرد و تجربه ای متفاوت از مصرف سبزیجات تازه و ارگانیک بدست خواهید آورد. در این هتل، می توانید از خدماتی مانند کلاس های تناسب اندام، موج سواری و تهیه شکلات برخوردار شوید. تجربه لذت از تور حمام های آبگرم Nihioka را از دست ندهید، این تور سیاحتی شامل 90 دقیقه پیاده روی در مزرعه برنج، توقف در روستای های محلی، صرف صبحانه با منظره دریا، و یک عصر دل انگیز با تجربه یک آب درمانی به انتخاب خود شما.
هتل درختی در شهر هارادس، سوئد
هتل های خاص
هتل های خاص
آیا از زمانی که بزرگ شدید تا به حال در یک خانه درختی نبوده اید؟ پس این خانه های درختی که مخصوص بزرگسالان طراحی شده اند را حتما امتحان کنید، این خانه ها در ارتفاع 13 تا 20 پایی بالاتر از سطح زمین و در وسط جنگل سرسبز در شمال سوئد ساخته شده است. هر هشت اتاق موجود در این هتل درختی به نحوه زیبایی طراحی شده اند، برای مثال یکی از خانه به شکل آشیانه یک پرنده طراحی شده درحالی که دیگری به شکل UFO ساخته شده است. در طول زمان اقامت تان در این هتل، این فرصت برای شما فراهم است تا شفق قطبی را تماشا کنید، سورتمه و یا اسب سواری کنید، یا به یک تور حیات وحش بروید و تا پیش از رفتن به هتل مرتفع تان بر روی درخت ها از نزدیک حیواناتی مانند گوزن شمالی و خرس ببینید.
لژ پادشاه حیوانات دیزنی لند در شهر اورلاندو، فلوریدا
هتل های خاص
لژ پادشاه حیوانات دیزنی یکی از باور نکردنی ترین هتل های آمریکا برای مسافرانی است که با کودکان خود به تعطیلات می روند. تمام اعضای خانواده از این تور سیاحتی لذت خواهند برد، که با یک بازی شروع و سپس به دیدن زرافه ها، گورخرها، و دیگر حیواناتی که در آنجا زندگی می کنند و با چند وعده غذاهای به لاوه غذاهای آفریقایی پایان پیدا می کند. استخر های مختلط، کمپ های شبانه، یک زمین بازی، یک پاساژ، و تماشای فیلم در زیر آسمان پرستاره تنها موارد اندکی هستند که باعث خوشحالی کودکان- و از جمله والدین در طول تعطیلات می شوند.
لژ Pacuare بر روی رودخانه Pacuare، کاستاریکا
هتل های خاص
این لژ دنج و دوستدار محیط زیست هتلی مناسب برای تمام دوستداران طبیعت است که در جنگل های بارانی کاستاریکا پنهان شده است. شما در حالی که بروی ننوی خود در تراس خصوصی تان در حال استراحت هستید و به جنگل نگاه می کنید و یا در حال صرف شامی دو نفره زیر سایبانی از ستارگان آسمان هستید می توانید از اینترنت وای فای و یا وجود برق لذت ببرید ( هیچ کدام از این امکانات در اتاق های لژ وجود ندارد). در طول روز، می توانید کایاک سواری کنید، قدمی بزنید تا به آبشار زیبای آن منطقه برسید و یا به دیدن مردم بومی آنجا بروید. در شب نیز، با صدای آرامش بخش رودخانه به خواب خواهید رفت.

جدیدترین هتل های برتر و لوکس در سال 2019
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر