لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل امیرکبیر با هتل داریوش کیش
مقایسه هتل امیرکبیر با هتل داریوش کیش

مقایسه هتل امیرکبیر با هتل داریوش کیش

مقایسه هتل امیرکبیر با هتل داریوش کیش را در این مقاله می‌خوانید. بدون شک می توان هتل داریوش را از مجلل‌ترین هتل‌ های این جزیره معرفی کرد. از سال ۱۳۸۲ این هتل خاص و لوکس شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۹۶ نیز مورد بازسازی واقع شد.

هتل امیرکبیر، اولین و تنهاترین هتل سنتی در جزیره بوده که به تازگی تاسیس شد. بهره‌برداری این هتل از هتل های کیش اوایل شهریور ماه سال 1401 صورت گرفت و فعالیتش را در بهترین سطح با هدف ارائه خدمات کامل آغاز کرد. مقایسه این دو هتل را در ادامه خواهید خواند.

اتاق های هتل امیرکبیر کیش یا هتل داریوش؟ کدام یک بهتر است؟

اتاق های هتل امیرکبیر

hotel amirkabir kish 1

دکوراسیون سنتی دوران صفویه که در اتاق ‌های هتل امیرکبیر کیش وجود دارد باعث حیرت مسافران زیادی شده است. تلفیق این دکوراسیون با تجهیزات مدرن توانسته اتاق ‌های منحصربه‌فردی بسازد. چیدمان و دکوراسیونی که لابی و اتاق‌ های هتل نوساز کیش دارد در سبک سنتی دوران صفویه می‌باشد. این طراحی شما را با خود به اعماق تاریخ خواهد برد.

اتاق های هتل امیرکبیر

امکانات رفاهی که اتاق‌ های این هتل دارد، عبارتند از کمد، درآور، تلفن، حمام، میز آرایش، سیستم تهویه مطبوع؛ سیستم سرمایشی، مبلمان سنتی، سرویس بهداشتی، ملزومات بهداشتی برای هر شخص، سشوار و غیره است. هتل امیرکبیر دارای 154 اتاق بوده که نمایی رو به خیابان و محوطه سرسبز هتل را دارند. اتاق‌ های هتل امیرکبیر عبارتند از:

در این هتل 41 اتاق دو تخته را شاهد هستید که یک تخت دابل دارد و مناسب اقامت زوج‌ها می‌باشد.

شما این امکان را دارید تا یکی از 100 اتاق سه تخته هتل امیرکبیر را برای اقامت خانوادگی در کیش برگزینید. یک تخت دبل و یک تخت سینگل از جمله این موارد است.

31 سوئیت یک خوابه هتل دارای محیطی فوق‌العاده برای عزیزانی است که با دوستان یا اعضای خانواده هتل 5 ستاره امیرکبیر را انتخاب می‌کنند.

اتاق های هتل داریوش

اتاق های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش دارای اتاق‌ ها و سوئیت‌ های متفاوتی بوده که ارائه‌دهنده امکانات مختلف به مهمانان خود است. این هتل با اتاق های دو نفره در دو نوع استاندارد و لوکس وجود دارد. متراژ اتاق های استاندارد دو نفره ۲۹ متر بوده و چشم‌انداز آن‌ها رو به باغ و یا دریا می‌باشد. اتاق های دو تخته لوکس بزرگتر می‌باشند. متراژ این اتاق ها معادل ۱۸۰ متر است و دارای دو ویو باغ یا دریا می‌باشند.

معرفی هتل لوتوس کیش به همراه عکس و اطلاعات کامل
ادامه مطلب

هتل 5 ستاره داریوش در حالت کلی دارای سوئیت‌ های لوکس هستند. سوئیت استودیو یک خوابه دارای یک تخت دبل و یک اتاق نشیمن می‌باشد که متراژ آن معادل هشتاد متر است. سوئیت رویال چهار نفره ۶۵ متر بوده و متشکل از یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب است. این اتاق خواب شامل یک تخت دبل و دو تخت سینگل است.

اتاق های هتل داریوش کیش

سوئیت آتوسا هشتاد متر مربع مساحت دارد و از یک اتاق خواب و یک نشیمن برخوردار است. تمام سوئیت‌های هتل با چشم‌اندازی رو به باغ و یا دریا ارائه می‌شود. همچنین نوع دیگری از سوئیت در محوطه باغ واقع شده که به آن کابانا می‌گویند. متراژ این نوع از سوئیت‌ها ۴۵ متری است و منظره آن‌ها رو به دریا می‌باشد. همچنین کابانا حمام سانروف جهت رزرو به مسافران ارائه می‌شود. این کابانا دارای دوش حمام در تراس بوده و افرادی که کودک خردسال دارند از این نوع سوئیت را رزرو نمی‌کنند.  پیشنهاد می‌کنم مقاله “معرفی اتاق های هتل داریوش کیش” را بخوانید.

آدرس و شماره تلفن هتل امیرکبیر کیش و هتل داریوش

آدرس و شماره تلفن هتل امیرکبیر کیش و هتل داریوش

شماره تلفن هتل امیرکبیر کیش : 02191005105

آدرس هتل امیرکبیر: کیش، بلوار میرمهنا، روبروی شمس تبریزی

شماره تلفن هتل داریوش: 02191005105

آدرس هتل داریوش: کیش، میدان داریوش

رستوران هتل امیرکبیر یا هتل داریوش کیش، کدام یک بهتر است؟

رستوران هتل امیرکبیر کیش

رستوران هتل امیرکبیر کیش

جذاب‌ترین و بهترین قسمت در هر هتل که میزان رضایت مسافرین هتل را تعیین می‌کند، رستوران و غذاهای ارائه شده در آن می‌باشد. آشپزهای مجرب و حرفه‌ای در این هتل غذاهای لذیذ با طعمی منحصربه‌فرد که هرگز فراموش نمی‌کنید را سرو می‌کنند.

در کنار پخش زنده موسیقی رستوران هتل امیرکبیر انواع غذاهای محلی، ایرانی و دریایی را برای میهمانانش در نظر دارد. همچنین کافی شاپ هتل سنتی کیش از جمله قسمت‌های موردعلاقه میهمانان بوده که میزبان لحظات آن‌ها با ارائه انواع نوشیدنی سرد و گرم، دمنوش، میان وعده‌های سبک و غیره است.

اگر هوس یک استکان چای دبش یا نوشیدنی خنک کردید، فضای دنج همراه با دکوراسیون سنتی کافی شاپ هتل از شما استقبال می‌کند.

رستوران هتل داریوش کیش

رستوران هتل داریوش کیش

در هتل داریوش کیش رستوران های متعدد و متفاوتی واقع شده است. رستوران آپادانا در وسط طبقه همکف قرار دارد و دارای محیطی بزرگ و مجلل است که  از دوره هخامنشی الهام گرفته شده است. ظرفیتی که این رستوران دارد، ۲۸۰ نفر بوده و از ساعت هفت و نیم تا ده و نیم برای صرف صبحانه در آن باید حاضر شوید.

لوکس ترین و گرانترین هتل های کیش
ادامه مطلب

یکی دیگر از رستوران های هتل 5 ستاره داریوش رستوران پاسارگاد با ظرفیت معادل ۱۵۰ نفر است. منوی رستوران پاسارگاد انواع متنوع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را در برمی‌گیرد و تنها برای صرف ناهار یا شام پیشنهاد می‌شود.

در لابی یکی از کافی شاپ های هتل واقع شده و دارای منویی متنوع از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم است. کافی‌شاپ دیگر را در کنار استخر هتل داریوش پیدا می‌کنید که دارای یکصد نفر ظرفیت می‌باشد. در این کافی‌شاپ از هوای پاک جزیره لذت خواهید برد. چنانچه اهل قلیان باشید، هنگام اقامت در هتل، این کافی‌شاپ پاتوق شما می‌شود.

سومین کافی‌شاپ هتل داریوش کافه لانج، در طبقه همکف است. این کافه برای کسانی که در اتاق‌ ها و سویئت‌ های لوکس هتل اقامت دارند مناسب می‌باشد. منوی کافه تمامی غذاهای ایرانی، محلی، فست فود و فرنگی را در برمی‌گیرد و از ساعت شش عصر تا نه شب سرویس رایگان می‌دهد. برای آشنایی کامل با رستوران های این هتل می‌توانید مقاله “رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش” را بخوانید.

فاصله هتل امیرکبیر کیش و هتل داریوش تا مراکز خرید

فاصله هتل داریوش تا مراکز خرید

فاصله هتل داریوش تا مراکز خرید

اگر به بازارگردی سبک قدیمی علاقه‌مندید، بازار عرب‌ها و بازار پارس خلیج فارس پیشنهاد ماست. فاصله‌ای که هتل 5 ستاره داریوش تا این بازار عرب‌ها دارد 12.4 کیلومتر و تا بازار پارس 11.7 کیلومتر می‌باشد.

مرکز خرید سارینا را در فاصله یک کیلومتری، بازار پردیس را در فاصله 1.1 کیلومتری، مرکز خرید کوروش را در فاصله 2.4 کیلومتری هتل بزرگ داریوش پیدا خواهید کرد. معرفی کامل این هتل را می توانید در مقاله “معرفی هتل امیر کبیر کیش” بخوانید.

فاصله هتل امیرکبیر تا مراکز خرید

فاصله هتل امیرکبیر تا مراکز خرید

هتل 5 ستاره امیرکبیر به بازار عرب‌ها نزدیک می‌باشد. همچنین مرکز خرید دیپلماتیک میرمهنا را می‌توان از نزدیک‌ترین بازارها به این هتل برشمرد. هتل امیر کبیر کیش از پاساژهای جزیره دارای اندکی فاصله است. شما جهت رفتن به آنجا از خودرو شخصی یا سرویس‌های هتل و یا تاکسی‌های شهری می‌توانید بهره‌مند گردید.

فاصله هتل امیرکبیر کیش و هتل داریوش تا دریا

فاصله هتل امیر کبیر کیش تا دریا حدود 500 متر است.

کرایه ماشین در جزیره کیش
ادامه مطلب

فاصله هتل بزرگ داریوش تا ساحل دریا برابر با 650 متر است.

پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش” را مطالعه کنید.

مالک هتل امیرکبیر کیش چه کسی است؟

بهزاد ثابتی مدیر هتل 5 ستاره امیر کبیر کیش بوده که توانسته در طی این مدت به خوبی این هتل را بگرداند.

مالک هتل داریوش چه کسی است؟

hotel dariush kish 11 2

آقای حسین ثابت بکتاش مالک هتل داریوش، یکی از ثروتمند ترین اشخاص ایران می‌باشد که در مشهد متولد شده است. آقای بکتاش تمامی عمر خود را به تجارت‌های بین المللی و ساخت و ساز هتل اختصاص داده است. معرفی کامل این هتل را می توانید در مقاله “هتل داریوش کیش | سمبل شکوه و عظمت ایران” بخوانید.

نظرات هتل داریوش کیش

نظرات هتل داریوش کیش

برای آنکه مقایسه هتل امیرکبیر با هتل داریوش کیش را بهتر انجام دهیم، بد نیست به نظرات میهمانان قبلی این دو هتل بپردازیم.

این هتل از  هتل های خوب جزیره است. به همین خاطر دور از انتظار نخواهد بود که نظر مثبت اکثر میهمانانش را جلب کند. با این حال برای خواندن نظرات میهمانان می‌توانید به قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل داریوش و هتل مارینا پارک کیش” را بخوانید.

نظرات هتل امیرکبیر کیش

نظرات هتل امیرکبیر کیش

هتل امیرکبیر از هتل های تازه‌تاسیس است. برای آن که اطلاعات بیشتری از این هتل بدست آورید و نظرات میهمانان قبلی را بدانید  به قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

سوالات متداول

فاصله هتل امیرکبیر کیش و هتل داریوش تا مراکز خرید

فاصله‌ای که هتل بزرگ داریوش تا بازار عرب‌ها دارد 12.4 کیلومتر و تا بازار پارس 11.7 کیلومتر می‌باشد.

هتل 5 ستاره امیرکبیر به بازار عرب‌ها نزدیک می‌باشد. همچنین مرکز خرید دیپلماتیک میرمهنا را می‌توان از نزدیک‌ترین بازارها به این هتل برشمرد.

فاصله هتل امیرکبیر کیش و هتل داریوش تا دریا

فاصله هتل امیر کبیر کیش تا دریا حدود 500 متر است. فاصله هتل بزرگ داریوش تا ساحل دریا برابر با 650 متر است.

جمع بندی

تنوع بالا اتاق ها و امکانات در هر دوی این هتل ها، از آن‌ها مکان اقامتی مناسبی ساخته است. اگر می‌خواهید در سفر به جزیره لحظاتی خاطره‌انگیز توام با آرامش داشته باشید ما به شما اقامت در هر یک از این دو هتل را پیشنهاد می‌دهیم. این مقاله مقایسه هتل امیرکبیر با هتل داریوش کیش بود. امیدواریم در سفرتان به جزیره اقامت خوشی را در این هتل ها داشته باشید.

5/5 - (4 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر