لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> غیر معمول ترین و خلاقانه ترین هتل های جهان
غیر معمول ترین و خلاقانه ترین هتل های جهان

غیر معمول ترین و خلاقانه ترین هتل های جهان

سفر یکی از مهم ترین بخش های زندگی مدرن است، از این رو گردشگری و صنعت توریسم به صنعتی پویا و جهانی تبدیل شده است. در حال حاضر و با گسترش صنعت توریسم هتل ها یکی از جاذبه های سفر به شمار می روند. هتل ها با امکانات و جذابیت های خود، سعی می کنند توجه گردشگران را جلب کنند. با این که در گذشته ای نه چندان دور، شکوه و زیبایی یک هتل یکی از فاکتورهای مهم انتخاب هتل به شمار می رفت، اما امروزه افراد زیادی هستند که شیفته ی سفرها و هتل های غیرمعمول بوده و برای این قبیل سفرها برنامه ریزی می کنند. بنابراین به مرور زمان و با افزایش تعداد این دسته از گردشگران هتل های عجیب و غیر معمول بسیاری در جهان ایجاد شدند، هتل هایی که با غیرمعمول ترین سازه ها و خلاقانه ترین سبک ها طراحی و ساخته شده و هریک در نوع خود منحصر به فرد هستند. با ما همراه باشید تا با غیرمعمول ترین و خلاقانه ترین هتل های جهان بیشتر آشنا شویم. ایران هتل آنلاین با رزرو هتل های ایران در تمام سفرها همراه شماست.

هتل پراهران Prahran ملبورن استرالیا
هتل Prahran در ملبورن واقع شده است، این پروژه توسط شرکت Techne Architects و لوله های بتونی غول پیکر ساخته شده است. اتاقک های این هتل لوله ای شکل بوده و دارای اثاثیه و لوازمی از جنس چرم و کتان هستند. این هتل سه طبقه دارد و در قسمت انتهایی آن کافی شاپ بازسازی شده با چشم اندازی زیبا وجود دارد.
1683378831 277 غیر معمول ترین و خلاقانه ترین هتل های جهان
هتل بشکه ای
برای اقامت در آلمان هتل های مختلفی وجود دارد، اما اقامت در یک اتاق بشکه ای روشی متفاوت برای گذراندان تعطیلات است. در مزرعه ای در ساسباچ والدن Sasbachwalden پنج اتاق بشکه ای وجود دارد که این اتاق ها با نام محصولی که در آن وجود داشته نامگذاری شده اند. اتاق ها دارای حمام و سیستم گرمایشی بوده و باغ های سنگی زیبایی دارند.
هتل هاتن پالاست Hüttenpalast
هتل هاتن پالاست Hüttenpalast
هتل پالاست جایی است که خواب راحت و ماجراجویی را در کنار هم دارد، این هتل طوری طراحی شده که رویای ماجراجویان رفاه دوست را به واقعیت تبدیل می کند. این هتل در برلین قرار دارد و برای علاقمندان به اقامت در فضای باز یک هتل تمام عیار است. در این هتل شما می توانید کاروان هایی را مشاهده کنید که در محوطه ی داخلی و در وسط اتاق نشیمن پارک شده اند.
هایما هیرد Hayema Heerd
هایما هیرد Hayema Heerd
Hayema Heerd در Oldehove هلند واقع شده و هتل بسیار غیر معمولی است به طوری که به سختی می توانیم آن را هتل بنامیم. این سازه ترکیبی است از کاه، کلبه ی اسکمویی و خانه ای که بی شباهت به انبار علوفه نمی باشد و میهمان می تواند بین یک تخت خوابی از کاه، علوفه و پوست گاو یکی را انتخاب کند. آن ها همچنین می توانند یک کلبه ی اسکیمویی(Igloo) را با پنل های شیشه ای در سقف انتخاب کنند که چشم انداز آسمان را دارد.
هتل آتشفشانی شیلی
هتل آتشفشانی شیلی
در شیلی هتلی وجود دارد که بیشتر شبیه هتل هایی است که در رمان های فانتزی توصیف شده است. Montaña Mágica Lodgem، همچنین به عنوان Magic Mountain Lodge شناخته می شود، یک هتل ساخته شده در طبیعت است که مانند یک آتشفشان به نظر می رسد، این هتل پنجره های نامنظمی دارد که ظاهر عجیبی به آن می دهند، نکته ی جالب توجه آن این است که به جای خارج شدن گدازه یک آبشار از آن به پایین جریان دارد. در نزدیکی این هتل غیر معمول و آتشفشان نما، یک آتشفشان واقعی وجود دارد که آرنال Arenal نامیده می شود.
Sun Cruise Hotel
هتل سان کروز Sun Cruise Hotel
کشتی های کروز می توانند بسیار رویایی و زیبا باشند، طوری که بیشتر مردم آرزو دارند مدت طولانی تری در آن ها بمانند. اما این دیگر آرزو نیست زیرا شما می توانید هر زمان که می خواهید در هتل سان کروز اقامت کنید. اقامت در این هتل به شما این امکان را می دهد که سرگرمی ها و تجملات یک کشتی کروز را تجربه کنید و از آن لذت ببرید، بدون این که دچار دریازدگی بشوید. این هتل در سال 2002 در کره ی جنوبی ساخته شده و مانند یک کشتی در بالای یک صخره به نظر می رسد.
1683378832 682 غیر معمول ترین و خلاقانه ترین هتل های جهان
هواپیماهایی که به هتل تبدیل شده اند
در این هتل کل یک هواپیما تبدیل به یک سوئیت لوکس برای دو مهمان شده است. این هتل دارای یک جکوزی، یک سونا، تلویزیون، دستگاه پخش دی وی دی ، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و هر چیز دیگری است که می توانید فکرش را بکنید. این هواپیما همچنین می تواند به عنوان فضای برگزاری جلسه اجاره شود و ظرفیت 15 نفر را دارد. این هواپیما Ilyushin 18 است که در سال 1960 ساخته شده است. در شهر استکهلم سوئد نیز یک بوئینگ 747 به که به اقامتگاهی برای مسافران تبدیل شده یافت می شود، این هواپیما اتاق هایی برای یک تا سه نفر را دارد. این هتل 27 اتاق دارد و حتی یک بار و یک رستوران هم دارد و کارکنان آن مانند خدمه هواپیمایی لباس می پوشند تا تجربه ی شما را کامل کنند.
 Burg Oberranna
هتل بورگ اوبرنا Burg Oberranna
قلعه Oberranna در قرن 12 ساخته شد و اکنون این قلعه بازسازی شده تبدیل به یک هتل لوکس شده است. این هتل را می توان در دره ی Wachau اتریش پیدا کرد. میهمانان این هتل می توانند خود را سوار بر اسب یا پیاده همچون دوران گذشته بیابند. در واقع این منطقه یک سایت میراث جهانی است که پر از صومعه ها و کلیساها است.
هتل جرثقیلی در هلند
هتل جرثقیلی در هلند
این اقامتگاه 5 ستاره در شهر شلوغ آمستردام و در سال 2014 ساخته شده است. هتل فارالدا که در ایران به هتل جرثقیلی معروف است در یک جرثقیل غول پیکر قرار دارد و با سه سوئیت مجلل چرخشی و چشم انداز 360 درجه از آمستردام میهمانان خود را پذیرایی می کند.
Spitbank
هتل اسپیت بنکSpitbank
این هتل ساحلی و قلعه ی اسپیت بنک، یکی از سه قلعه 3 است که در ساحل ویکتوریا و در سال 1700 ساخته شده است. این قلعه پس از بازسازی به یک هتل لوکس تبدیل شد. این هتل مجموعه ای از اتاق های Commodore، Admiral Suite و Nest Crow است. همچنین امکان اجاره کل قلعه برای وقایع مانند مراسم عروسی وجود دارد.
Caravan hotels
هتل های کاراوانی Caravan hotels
در Cornwell, ، انگلستان، می توانید مجموعه ای از کاروان ها و کابین های سنتی پیدا کنید. مهمانان می توانند در یک واگن راه آهن یا در کابینی که متعلق به 1940 است اقامت کنند. در این مجموعه ی منحصر به فرد یک کابین بزرگ وجود دارد که شبیه یک کاروان کولی است و همه ی قسمت های آن از چوب جلا ساخته شده است. همچنین در آن یک کابین بخار غلتکی با فضای داخلی دنج و راحت وجود دارد.
 Null Stern
هتل نول استرن Null Stern
هتل نول استرن که در یکی از مناطق تاریخی سوئیس به نام آپنزل واقع شده است، تجربه ی اقامتی منحصر به فرد و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد، زیرا این هتل زمانی پناهگاه فرو ریزش های رادیواکتیو بوده است. نول استرن اولین هتل صفر ستاره ی جهان است. این هتل مفهومی در پناهگاه هسته ای سوئیس واقع شده است و دارای دیوارها و درب های ضد انفجار با ضخامت دو پا و یخچال و فریزر برای رفع نیازهای مهمان است.
 Iglu Dorf
هتل یخی ایگلو دورف Iglu Dorf
این هتل که در انگلبرگ Engelbergسوئیس واقع شده ، با استفاده از 3000 تن برف از نقاط اطراف سوئیس و آندورا ساخته شده است. این هتل اتاق های گوناگونی از یخ و برف ارائه می دهد. اتاق هایی که با تکه های یخ کنده کاری شده و نور تزیین شده اند و میهمانان برای گرم نگه داشتن خود در آن از کیسه های آب گرم استفاده می کنند، در این هتل یک سونا و یک فضای باز عمومی وجود دارد.
 Tent Hotels
هتل های چادری Tent Hotels
در کنیا شما می توانید ماجراهای فوق العاده ای را تجربه کنید، شما می توانید در هتلی اقامت کنید که در واقع یک چادر است. این چادر در منطقه ی منابع ملی و در Maasai Mara واقع شده و مسیری زیبا با چشم اندازهای بکر و دست نخورده را به شما ارائه می دهد، جایی که راهنمایان سافاری شما را به سفری می برند که در آن می توانید فیل ها، شیرها و حیوانات دیگر را ببینید.
Cedar Creek Treehouse
هتل های درختی Cedar Creek Treehouse
این هتل درختی در 50 فوتی از زمین واقع شده و دارای دو طبقه است. این هتل که در اطراف یک درخت سدر 200 ساله واقع شده فضای امنی دارد، اتاق خواب آن در طبقه ی بالای آن واقع شده است و بالکنی دارد که منظره ای از کوه ها را در اختیار میهمانان قار می دهد. این هتل از انرژی خورشیدی استفاده می کند.
Karosta Prison
هتل هایی که از زندان به وجود آمده اندKarosta Prison
زندان کاروستی در لیپایا Liepaja لتوانی واقع شده است. زندانی که می توانید از آن بازدید کنید و اگر به اندازه کافی شجاع باشید، می توانید شب را در آن بگذرانید. شما در سلول ها می خوابید و با پیوستن به تورها، اطلاعات بیشتری در مورد زندان پیدا می کنید. این هتل غیر معمول همچنین دارای پکیج های مخصوص برای مراسم عروسی است، بنابراین اگر شما به دنبال چیزی غیر عادی هستید، باید این مکان را بررسی کنید.

مهمانخانه پهلوان رزاز تهران
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر