لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا

بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا

غذایی که معرف آمریکا کلاسیک است، چیزی نیست جزهمبرگر. برگرهای ایالت های غرب میانه جز بهترین برگرهای کشور است. ما به دنبال بهترین برگرفروشی های این مناطق هستیم، برگرهایی که باید آنها را در لیست آرزوهایتان قرار دهید و امکان ندارد بتوانید از آنها صرف نظرکنید. بهترین بهترین ها. در این مغازه ها برای هر نوع سلیقه ای برگری پیدا می شود، از ساندویچ هایی که که رویشان پر از خوردنی های جور واجور است تا چیزبرگرهای کلاسیک تر. برای رزرو هتل در اصفهان به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و با رزرو هتل عباسی اصفهان، سفری خوش به این دیار داشته باشید.

30. Revival- میناپولیس، مینسوتا
Revival بخاطر گوشت دودی و آبجوهای عالی اش معروف است. گوشتها، وافل و مرغ سرخ شده ی اینجا در سطح جهانی هستند اما شما به نصیحت ما گوش کنید، مستقیما سراغ برگرهایش بروید. دوبل برگر (یا تریپلت برگر در صورتیکه خیلی گرسنه هستید) که باپنیرآب شده وخیار شور کلاسیک سرو می شود. همراه با ساندویچتان یکی از کوکتل های شاخص این مغازه را انتخاب کنید و مطمئن باشیدکه با لبخندی بزرگ اینجا را ترک خواهید کرد.

29. Wood Iron Grille- اوسکالوسا، ایوا
این برگرفروشی احتمالا تنها یک سال از شروع فعالیتش گذشته است ولی اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده است و برخی از بهترین برگرهای ایالات غرب میانه را عرضه می کند. برگر مخصوص اینجا یک سور واقعی است: کبابی عالی از گوشت تازه و چرخ شده شانه و دنده گاو و پیاز که با بیکن دودی شده روی چوب سیب، مربای هالوپینوی پیاز شیرین و تند و پنیر چدار دودی همراه می شود.

28. The Loyalist، شیکاگو، ایلینوی
این مغازه با رابطه ای که با مزرعه ای 20 جریبی در شمال شهر دارد، می تواند محصولاتش را از همان ابتدا به بهترین نحو تامین و خلق کند. برگر اینجا ساده و کلاسیک است ولی تمام ویژگی های یک ساندویچ بی نقص را دارد.
1683281439 182 بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
27. Fat Dan’s Chicago-Style Deli- اینیدیاناپولیس، ایندیانا
Fat Dan’s Chicago-Style Deli بهشتی شلوغ و پرسروصدا برای عاشقان برگر است (با برگرهایی نظیر ساندویچ Ghost سوپر اسپایسی، Double-Brother Fat Burger یا Fat Havana، که با گوشت خوک دودی و ژامبون دودی شده با چوب افرا هستند). جو اسپرت و سرزنده اینجا غیرقابل رقابت است. خلاصه بگوییم که برگرهایش از خوشمزگی حرف ندارند.

26. Burger Stand at the Casbah- کانزاس سیتی، کانزاس
بپرید سوار ماشینتان شوید تا به این نقطه مهیج خیابان لارنس بروید و برگری خوشمزه به همراه یکی از 35 آبجوی دستچین شده ی این برگرفروشی را بخورید. برگر دیوانه کننده یFlamin’ Hot Mac Attack سفارش دهید: برگری 113 گرمی که با مک اند چیز، سس پنیر چیتوز فلفلی فلمین، خیار شور و تکه های چیتوز فلفلی فلمین تزئین می شود. ما که شیفته ی این ساندویچیم.
1683281439 331 بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
25. Bailey’s Range- سن لوئیز، میسوری
در این مغازه شما برگر و میلک شیکی خواهید خورد که در همین جا درست شده اند. در این رستوران چند طبقه، برای هر سلیقه ای، برگری پیدا خواهد شد. هر چه که بخواهید: گوشت گاو، مرغ یا گیاهخواران، Baily هر چه که بخواهید برایتان فراهم می کند.
اینجا جاییست که می توانید برگرهایی خارق العاده بخورید و به خصوص برای کسانیکه دنبال چیزی به جز برگر گوشت هستند، مکانی عالیست.

فرهنگ غذایی ایسلند، چالشی برای زنده ماندن نه چیزی برای لذت بردن
ادامه مطلب

24. The Creole Burger Bar & Southern Kitchen- لانسینگ، میشیگان
به گفته خود رستوران، آنها برگر، پنکیک و ویسکی بوربون سرو می کنند که مهم ترین گروههای غذایی هستند. اینجا با 150 نوع ویسکی، آشپزی به سبک جنوبی و برگرهایی با نیم پوند وزن، تجربه ای است که تا همیشه با یادش دلتان غنج می رود.
1683281440 172 بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
23. Mazos Hamburgers، میلواکی، ویسکانسین
Mazos یک برگرفروشی در مدرسه ای قدیمی است که سبک و سیاق کلاسیکش را حفظ کرده است. همبرگرهای اینجا هر روز تازه به تازه تهیه می شوند . چیزبرگر دوبل اینجا با سیب زمینی سرخ شده های زیگزاگی اش در خوشمزگی رقیب ندارند.پس آماده خوردن یکی از بهترین برگرهای غرب میانه باشید.

22. Block 16- اوماها، نبراسکا
این رستوران با استفاده از مواد اولیه محلی عالی، غذاهایی خوشمزه و خلاقانه طبخ می کند. مزرعه خانوادگی آنها یکی از منابع اصلی تامین مواد اولیه اینجاست. در مورد برگر چه؟ اگرچه شلوغ و پلوغ است ولی باید حتما امتحانش کنید. برگر Croque Garcon همراه با پنیر، ژامبون، نیمرویی با تخم مرغ محلی، خردل و مایونز قارچ دنبلان در نان چیاباتا سرو می شود.
1683281440 445 بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
21. Saucy Focaccia- سدار راپیدز، ایووا
زمانیکه بحث مزه و طعم در میان باشد، این برگرفروشی خوشمزه در صدر جدول قرار می گیرد. برگرهای اینجا کاملا در سطحی متفاوت از سایر برگرفروشی ها قرار دارند: از نان های تازه پز گرفته تا سس پنیری خانگی و همبرگرهای تازه درست شده.
20. Bulldogs Grill- واکوندا، ایلینوی
برای تضمین بهترین کیفیت برگرها، تمام گوشت های مورد استفاده به صورت روزانه و تازه به تازه چرخ می-شوند وساندویچها را با مزه های خلاقانه ی زیادی پر می کنند. حتما زمانی به اینجا بیایید که حسابی جا برای غذا خوردن داشته باشید.
1683281440 535 بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
19. The Thurman Cafe- کلمبوس، اوهایو
The Thurman Cafe بیشتر بخاطر برگرهایش معروف است، به خصوص برگر Thurmanator. این ساندویچ غول پیکر از نان، مایونز، کاهو، گوجه، خیار شور ، فلفل موزی، برگر 12 اونسی، بیکن، چدار، یک برگر 12 اونسی دیگر، پیاز و قارچ تفت داده شده، پنیر موزارلا و آمریکایی، نان، سیب زمینی سرخ شده و خیار شور خلالی تشکیل شده است.

18. Burgerhaus- ایندیاناپولیس، ایندیانا
برگرهوس به عنوان برترین برگرفروشی ایندیانا شناخته می شودد (دلیل خوبی هم پشت این انتخاب است). آنها بهترین گوشت را با بهترین مواد اولیه طبیعی با طعم های عالی که از مکان های دور (و البته نه خیلی دور) آورده می شوند را با یکدیگر ترکیب می کنند.
فکر کنید، ساندویچ Cozumel با آناناس کبابی و سس گواماموله یا ساندویچ Monaco که با چدار سفید، پیاز تفت داده شده و قارچ درست شده است.
1683281440 573 بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
17. Third Street Social- کانزاس سیتی، کانزاس
برگرهای این برگرفروشی با منویی تماما آمریکایی که ناشی از خلاقیت سرآشپزان است، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و طعم و مزه ای بهشتی دارند. چه برگر باربیکوی تند هالوپینو سفارش دهید یا برگر افسانه-ای Animal Style (سس هزار جزیره، برگر گریل شده خردلی، و خیار شور اضافه)، چرا که تا چند روز بعد با یاد مزه آنها دهانتان به آب خواهد افتاد.

خوشمزه ترین بستنی های جهان
ادامه مطلب

16. Five Star Burgers – سنت لوئیز، میسوری
وقتی کسی اسم برگر پنج ستاره را برای رستورانش انتخاب می کند، باید بتواند برگرهای درجه یک و پنج ستاره عرضه کند، و باور کنید که این مغازه این کار را کرده است. تنوع زیاد برگرهای منوی این مغازه برای کسانیکه به دنبال چیزی بیشتر از چیزبرگر معمولی هستند، عالی است.
برگرMagic Mushroom اینجا را امتحان کنید، خیلی خوشمزه و آبدار است.
15. Parlour – مینیاپولیس، مینه سوتا
Parlour احتمالا به خاطر کوکتل های کلاس جهانی اش مشهور است ولی حتما همراه نوشیدنی تان برگر اینجا را سفارش دهید. صاحبان اینجا توجه زیادی به مواد اولیه دارند و بهترین مواد را برای برگرهایشان انتخاب می کنند و شما با اولین گازی که به ساندویچتان بزنید، متوجه این موضوع خواهید شد.
در برگر Parlour برای تهیه چیزبرگری خوشمزه از مخلوط گوشت دنده، سرشانه و سرسینه تهیه می شود.

14. North Avenue Grill، واواتوسا، ویسکانسین
North Avenue Grill هر چه که شما از یک شام ( و حتی بیشتر) توقع دارید را برآورده خواهد کرد. مثلا برگرهای به شدت خوشمزه و آبداری که با پنیر نرم و پیازهای ترد پر شده اند. ارائه سرویس به روشی دوستانه نیز گل سرسبد ویژگیهای مثبت اینجاست.

13. Farren’s Pub & Eatery- شمپین، ایلینوی
پیدا کردن این رستوران که در زیرزمین و پشت Nitaya Thai واقع شده است، ممکن است برای بار اول سخت باشد (کافیست علامت برگر و آبجو را دنبال کنید) ولی برای خوردن برگرهای ویژه و آبجوهای دست چین شده این کار را بکنید.

12. Sugar Shack- ددوود، داکوتای جنوبی
برگرهای این شعبه “mom and pop” از همه لحاظ عظیم هستند: از لحاظ مزه، سایز و نرمی و آبداری گوشت. اگر به دنبالی ضیافتی واقعی هستید، دوبل برگر را امتحان کنید. با هر گاز از این ساندویچ، خوشمزگی و خوبی را حس می کنید.
1683281440 730 بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
11. Bomber Burger- ویچیتا، کانزاس
حال و هوای مدرسه های قدیم و لایه های خوشمزه بهترین برگرهای گوشت در کانزاس، باعث شده تا Bomber Burger به برنده ای حقیقی تبدیل شود. آنها برای تهیه یک برگر کم چرب، پرگوشت باکیفیت از گوشت بکم چربی 81 درصد سرشانه استفاده می کنند.

10. Nano Brew- کلیولند، اوهایو
اینجا بیشتربه خاطر آبجوهای دست چین شده اش معروف است و با ارائه غذا و نوشیدنی خوب، ذائقه مردم شهر را بهبود بخشیده است. اما میدانید چه چیزی با آبجو جور درمی آید؟ برگر. هیچ مورد استثنایی وجود نداد. عالیست.
Nano Brewجاییست که می توانید برای خوردن برخی از بهترین برگرهای ایالت های غرب میانه به آنجا بروید.
1683281440 319 بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
9. The Superburger- پائولی، ایندیانا
خیلی گرسنه اید؟ برگر Triple Newk سفارش دهید. این برگر یک چیزبرگر بیکنی است که از سه برگر یک چهارم پوندی که با گوشت گاو محلی تغذیه شده با علف کم چرب 90 درصد درست شده است، سه لایه پنیر و سه لایه بیکن درست شده است.
8. Sickies Garage Burgers- فارگو، داکوتای شمالی
Sickies Garage Burgers and Brews’ منویی بی پایان از برگرهای Supercharged و Turbocharged پر شده است که هر کدام خوشمزه تر از دیگریست. گوشت گاو Kobe و سایر مخلفات خلاقانه آن هوش از سرتان می برد. اینها برگرهایی هستند که انگار از قبل آنها را نمی شناختید.
1683281441 746 بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
7. Stacked STL- سنت لوئیس، میسوری
Stacked STL برخی از بهترین و خلاقانه ترین برگرهای سنت لوئیس را ابداع کرده است. برگرهای اینجا شامل گوشت، و مقدار بسیار زیادی گوشت هستند. آیا قبلا در برگرتان از گوشت سرسینه استفاده شده بود؟ اگر نه، حالا می توانید در Stacked STL آن را امتحان کنید.
برای خوردن گوشت گاو بیشتر، برگرهایی سفارش دهید که میزان گوشت سرسینه شان بیشتر باشد. اگر گوشت را دوبرابر کنید، برگری باحال تر و خوشمزه تر گیرتان می آید.

راهنمای اخذ ویزای آمریکا | از لاتاری تا گرین کارت
ادامه مطلب

6. Stella’s Bar & Grill- اوماها، نبراسکا
این رستوران سالیان متمادی به عنوان بهترین برگرفروشی اوماها شناخته شده است. ساندویچ افسانه-ایStellanator بسیار عظیم است:6 برگر، 6 تخم مرغ سرخ شده، 6 قطعه پنیر، 12 قطعه بیکن، پیاز سرخ شده، کره بادام زمینی و …. (لیست ادامه دارد). نگران نباشید، چیزبرگرهای معموولی اینجا نیز به همان خوشمزگی هستند ولی در سایز کوچکتر.
1683281441 697 بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
5. Kuma’s Corner- شیکاگو، ایلینوی
Kuma’s Corner که در سال 2005 تاسیس شد، حالا پنج شعبه دارد که خبر خوبی است چرا که در این صورت، شما هیچ وقت از یکی از برگرهای شگفت انگیز آنها فاصله زیادی ندارید. برگرهایی ضخیم و آبدار با خیارشورهایی عالی.

4. Matt’s Bar- مینیاپولیس، مینه سوتا
این رستوران محلی در سال 1954 هنگامیکه یکی از مشتریان محلی تقاضای دو برگر به همراه برش هایی از پنیر در وسط برگرها را کرد، Jucy Lucy را ابداع کرد. هر کدام از Jucy Lucy ها با دقت و با دست و با تازه ترین و باکیفیت تریم گوشت گاو ساخته می شوند و با پنیر داغ مذابی پر می شوند که تنها در همین جا پیدا می کنید.
1683281441 947 بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
3. Smoke the Burger Joint- ماسیلون، اوهایو
130 سال بعد از اختراع همبرگر، دو متخصص امور باربیکو که جوایزی هم برده بودند، روش بهتری برای پختن برگر پیدا کردند. و این چنین شد که این برگرهای دودی شده روی چوب گردو تبدیل به نماد رستورانهای زنجیره ای برگر شدند. همراه این برگرها شیک بنوشید.

2. Little Bad Wolf- شیکاگو، ایلینوی
حتما ولف برگر را در این رستوران شیک و مد روز امتحان کنید. این برگر با سه برگر گوشتريال پنیر آمریکایی ذوب شده کرمی، خلال پیاز، خیار شور خانگی، مایوتز و تخم مرغ سرخ شده یک هیولای واقعی است.
1683281441 562 بهترین برگرها در ایالات غرب میانه آمریکا
1. Cutter’s- دیترویت، میشیگان
هیچ کدام از انتخاب های شما در برگرفروشی Cutter’s اشتباه نخواهد بود. چیزبرگر شکم پر را سفارش دهید: گوشت گاو آبدار پر از چدار و بیکن، بلو چیز و زیتون سبز، پنیر سوئیسی، قارچ و پیاز گریل شده.
این برگر یکی از بهترینهای ایالات غرب میانه است، نه تصحیح می کنم، بهترین برگر است.

3/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر