لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> زیباترین پل های پاریس
زیباترین پل های پاریس

زیباترین پل های پاریس

پاریس شهری است که در حوزه معماری تمام چیزهایی که از یک مکان تاریخی انتظار دارید را برآورده می کند و ظاهرا این شهر را با هدف ایجاد چشم انداز های فوق العاده طراحی کرده اند. تعجبی ندارد که در پایتخت فرانسه، برخی از زیباترین پل های خیره کننده و “گذرگاه ها” (پیاده روهای عابر پیاده) وجود دارد. زیباترین پل های جهان در پاریس واقع شده اند که بعضی از آنها در مکان های معروفی که احتمالا در فیلم ها دیده اید واقع شده اند و بقیه در مکان های ناشناس هستند که از کشف آن ها بسیار لذت خواهید برد. فرقی ندارد که به صورت انفرادی، زوجی یا گروهی در این شهر رزرو هتل انجام داده اید. بازدید از حداقل چند پل زیبای این شهر را در برنامه ی سفر خود بگنجانید. بهترین زمان برای درک جزئیات این پل ها صبح زود و بعد از غروب آفتاب است.

1. Pont Alexandre III
پنت الکساندر سوم با استفاده از چراغ های درخشان، با نورپردازی هنری و نوآورانه، قوس های تزئین شده و مجسمه های تزئینی احتمالا یکی از پر زرق و برق ترین پل های پاریس است. این پل که در بین سال های 1896 و 1900 ساخته ش ، Esplanade des Invalides را به باغ های موزه ی Petit Palais متصل می کند.
این پل علی الخصوص پس از غروب خورشید، زمانی که چراغ ها روشن می شوند، بسیار خیره کننده می شود. همچنین پس از تاریکی هوا می توانید از مجسمه ها و دیگر عناصر تزئینی اش حیرت زده شوید.
از طریق گذر از این پل، به مقبره امپراتور ناپلئون را در Invalides بروید و از آن جا دیدن کنید، مجموعه های هنری آزاد را در پایت پالیز کشف کنید و از مناظر شگفت انگیز Parisian skyline لذت ببرید.
آدرس: Pont Alexandre III، 75008 Paris، France

چگونه به آن جا برویم؟ ساده ترین راه برای دسترسی به این پل استفاده از مترو و پیاده شدن در ایستگاه Invalides است.
1683367906 416 زیباترین پل های پاریس

2. Pont des Arts
Pont des Arts با اتصال Palais du Louvre به موسسه معتبر فرانسوی Pont des Arts پل عابر پیاده ای بسیار معروفی است که هم مورد علاقه گردشگران و هم مردم محلی است. در فصل بهار و تابستان، مردم بومی پاریس و بازدیدکنندگان برای پیک نیک و لذت بردن از منظره روی پل گرد هم می آیند. تجربه گرفتن عکس های بی نظیر از پل پر طرفدارترین هدف بازدید کنندگان است که می توانند از منظره ی خیره کننده ی برج ایفل، موزه ی لوور و بازی انعکاس نور بر روی آب های رودخانه لذت ببرند.
به دلیل این که زوج های عاشق ” قفل های عشق “را به دیواره های پل آویزان می کردند و در پی آن به دلیل این ک ه آسیب های ساختاری و نگرانی های امنیتی در این پل ایجاد شد، این دیواره ها حذف شدند. با این حال، این پل فلزی معروف که ابتدا توسط امپراتور ناپلئون در سال 1802 ساخته شد و در دهه 1970 بازسازی شد، یکی از معروف ترین مکان هایی است که توصیه می شود حتما بازدید از آن را در اولویت قرار دهید.
آدرس: Pont des Arts، 75006 Paris، France

چگونه به آن جا برویم؟ ساده ترین راه برای رسیدن به پل این است که از ایستگاه متروی Pont Neuf یا Louvre-Rivoli خارج شوید و به قسمت غربی رودخانه the Seine river بروید.
1683367907 241 زیباترین پل های پاریس

3. Pont Neuf
گرچه نام آن در فرانسوی به معنای پل جدید است، اما Pont Neuf در واقع قدیمی ترین پل پاریس بر روی رودخانه سین است. این پل که ابتدا در سال 1578 توسط پادشاه هنری سوم ساخته شده است، در طول قرن ها شاهد بازسازی ها و اصلاحات متعددی بوده است اما این سازه همچنان ساختارش را که از معماری رومیان الهام گرفته را حفظ کرده است. این پل در واقع شامل دو شاخه جداگانه است: پنج قوس که کناره ی سمت چپ رود را به ” ایل د لا سیت ” (جزیره طبیعی شناور بین دو کناره ی سین) متصل می کند و هفت قوس دیگر که این جزیره را به ریو (کناره ی راستی) متصل می کنند.
Pont Neuf دارای یک مجسمه شگفت انگیز از پادشاه هنری چهارم است که این پل را به راحتی قابل تشخیص می کند.
این پل یک پل محبوب است که دسترسی آسانی به کناره ی چپ و راست رودخانه و همچنین Ile de la Cité دارد. می توانید طعم بستنی را در Berthillon امتحان کنید و در مسیر دوست داشتنی کنار رودخانه گشت وگذار کنید و از منظره ی کلیسای جامع ناتردام لذت ببرید.
آدرس: 75001 پاریس، فرانسه

چگونه به آن جا برویم؟ از ایستگاه متروی Metro Pont Neuf بیرون بیایید و تابلو های راهنما را به سمت پل دنبال کنید.
1683367907 376 زیباترین پل های پاریس

4.پون ماری
این پل دوست داشتنی اما کوچک و ناشناس دروازه ای است که منطقه مرئوس در سمت راست رود را به ایل دلا سیتی، (جزیره ای طبیعی در رود سین) متصل می کند. قدمت ساختار سنگی فعلی اش به حدود سال 1670 می رسد، پس از اینکه ساختار چوبی اش دچار آتش سوزی شد، بسیاری از قسمت های اصلی پل و خانه ها را نیز نابود کرد با این حال این پل از قرن 18 تا کنون ظاهر اصلی خود را حفظ کرده است و جالب است بدانید که این پل یکی از قدیمی ترین پل های پاریس است.
پنج قوس موزون این پل مانند پل های دیگر فرانسه نیست، زیرا بر خلاف بقیه ستونهایش با مجسمه تزئین نشده است. با بازدید از این پل و تماشای منظره ی رودخانه و پل های دیگر که آن را در افق فریبنده تر می کند لذت ببرید.
آدرس: 75004 پاریس، فرانسه

چگونه به آن جا برویم؟ از ایستگاه مترو پونت ماری بیرون بروید و تابلوهای راهنما را دنبال کنید.
1683367907 758 زیباترین پل های پاریس

5. Pont au Double
آدرس: Pont au دو، 75004 Paris، France
برای دیدن منظره ی خیره کننده ی کلیسای جامع ناتردام این پل را انتخاب کنید. این پل فلزی تک قوس، که در قرن نوزدهم ساخته شده است، در سمت چپ، Parvis du Notre Dame را به بیرون کلیسای جامع معروف به Quai de Montebello متصل می کند.
از این پل، چشم اندازهای “ایل دلا سیته” و بخش لاتین پاریس نیز فوق العاده هستند. در نزدیکی آن کتابفروشی شکسپیر و کمپانی وجود دارد علاوه بر این در همان نزدیکی با قایق تور رودخانه ای سین را انتخاب کنید.

چگونه به آن جا برویم؟ ساده ترین راه برای رسیدن به این پل، رسیدن به ایستگاه متروی Metro Saint-Michel است و سپس به شرق Quai St-Michel بروید. این مسیر به Quai Montebello می رسد؛ سپس تابلوهای راهنما را دنبال کنید تا به سمت چپ پل برسید.
1683367907 128 زیباترین پل های پاریس

6. پونت د لا کنکورد Pont de la Concorde
آدرس: 75007 پاریس، فرانسه
این پل محل تاریخی Historic Place de la Concorde را به Palais Bourbon در سمت چپ ساحل رود متصل می کند. ساخت این پل در سال 1791 در طول انقلاب فرانسه به اتمام رسید، و ساخت این پل در حدود سال 1755 تحت سلطنت لوئیس آغاز شد. با این که عرض این پل در طول قرن بیستم به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافت تا ترافیک خودرو را تنظیم کنند، اما عناصر نئوکلاسیکش را حفظ کردند.
از این پل، از منظر زیبای اقلیمی ممتاز مصر در محل داکا کنکورد، باغ های Tuileries و در فاصله ای از موزه و Palais du Louv از منظره زیبایی لذت ببرید.

چگونه به آن جا برویم؟ به ایستگاه متروی کنکورد که رسیدید تابلوهای راهنما را به سمت پل پیگیری کنید. اگر از سمت چپ رود می روید، به ایستگاه Invalides Metro / RER بروید و به سمت شرقی پل بروید.
1683367907 449 زیباترین پل های پاریس

7.پل های کانال سنت مارتین
بسیاری از گردشگران هرگز قدم به سنت مارتین نمی گذارند – اما توصیه ما اینست که بروند. این آبراه صنعتی سابق در حال حاضر مرکز یک منطقه شلوغ و معتبر محلی است که در بین افراد بومی علی الخصوص در غروب و شب ها بسیار محبوب است. این پل همچنین دارای پایه ی فلزی قوس مانند بسیار شکیل و دوست داشتنی است. مهم نیست کدام ساعت از روز باشد، این سازه ی فلزی، رنگارنگ و زیباست. روی بالاترین قسمت پل بایستید تا با نگاه کردن به کانال و کناره های دوست داشتنی آن، با مردم و فعالیت هایشان مانوس شوید.
اگر در این منطقه هستید، مانند بومی های پاریس ها عمل کنید و در کافی شاپ مینیاتوری آن یا بارهای نوشیدنی یا بارهای قدیمی هتل ها دمی بگذرانید.

چگونه به آن جا برویم؟ در ایستگاه Metro République یا Jacques-Bonsergent پیاده شوید و به کانال بروید.
1683367907 780 زیباترین پل های پاریس

8. Pont de la Tournelle
پل سه قوسی فعلی که به زیبایی Ile de la Cité را به سمت چپ رود، بر روی Quai Saint Bernard متصل می کند، یکی از معدود سازه هایی است که در طول قرن ها پا برجا مانده است. در قرن شانزدهم، یک پل چوبی در این مکان بود، اما سرما آن را از بین برده و تخریب شد. جانشین آن یک پل سنگی بود که به شدت توسط سیل آسیب دید. Pont de la Tournelle که امروز می بینید از سال 1928 آنجاست.
یک قوس مرکزی بزرگ و دو قوس کوچکتر در طرفین، این پل توسط حصار آن قابل تشخیص است و توسط مجسمه ای از Sainte-Genevieve، حامی Patrick of Paris شناخته می شود.
از این پل، بخش شرقی بخش لاتین پاریس را می توانید مشاهده کنید، که ساکت تر و مسکونی تر از مرکز توریستی شلوغ اطراف سنت میشل است.
آدرس: Pont de la Tournelle، 75004 Paris، France

چگونه به آن جا برویم؟ به ایستگاه Metro Cardinal Lemoine یا Maubert-Mutualité بروید، با پیاده روی پنج یا شش دقیقه ای به پل می رسید. به جای آن، می توانید اتوبوس خط 24 را انتخاب کنید و در پونت د لا ترونلل پیاده شوید.
1683367908 709 زیباترین پل های پاریس

9. Passerelle Debilly
آدرس : Passerelle Debilly، 75007 Paris، France
این ساختمان در طول 1900 میلادی در ارتفاع بیل اپوک پاریس ساخته شده است، این پل پایه فلزی دارای منظره ای از برج ایفل است که نسبتا نزدیک است. در نزدیکی غروب خورشید به آنجا بروید تا شاهد صحنه ی خیره کننده ی روشن شدن چراغ های برج ایفل باشید. از آنجایی که این یک پل عابر پیاده است، نگران سر و صدا یا آلودگی ناشی از عبور ماشین ها نباشید.
پس از قدم زدن روی پل، محله های اطراف را کشف کنید، شاید برای صرف شام یا استفاده از چیزهای جالب دیگری که در اطراف برج ایفل انجام می دهید، توقف کنید.

چگونه به آن جا برویم؟ در ایستگاه RER (خط جاده ای) Gare du Pont de l’Alma، یا ایستگاه مترو Alma-Marceau پیاده شوید.
1683367908 543 زیباترین پل های پاریس
10.Pont au Change

آدرس: 2 Quai de la Mégisserie، 75001 Paris، France
این پل چشم انداز های چشمگیری از Conciergerie و Palais de Justice را به ما می دهد علاوه بر این قصر قرون وسطایی که در حال حاضر کلیسای Sainte-Chapelle است و یک زندان انقلابی سابق که در آن ماری آنتوانت و هزاران نفر دیگر اسیر نگه داشته می شدند. این پل Pont au Change را به محله Chatelet متصل می کند. پاریس مرکزی در سمت راست به وسط Ile de la Cité است
این پل که توسط ناپلئون III در سال های 1860ساخته شده است، در بر گیرنده ی نشانه های خاص امپراتور است. همچنین به خاطر وجود آن در اثر “Les Misérables” ویکتور هوگو مشهور است. این پل جایی است که بازرس پلیس “جاوارت” خود را از روی پل و به رود سین انداخت و جان باخت.
این پل به کلیسای ” ایل د لا سیتی ” و ناتردام دسترسی آسان دارد. این یک نقطه شروع عالی برای یک تور قرون وسطایی پاریس است.
چگونه به آن جا برویم؟ در ایستگاه Metro Chatelet یا Cité پیاده شوید و و مسیر 5 دقیقه ای تا پل را پیاده طی کنید.

کاوش در ایستگاه های زیرزمینی متروکه لندن
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر