لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> بهترین لیست های موسیقی که برای سفر در تابستان 98 مناسب می باشند
بهترین لیست های موسیقی که برای سفر در تابستان 98 مناسب می باشند

بهترین لیست های موسیقی که برای سفر در تابستان 98 مناسب می باشند

هنوز هم در فصل تابستان به سر می بریم و فرصت های مسافرتی جذاب و جذاب تر به نظر می رسند! این به آن معناست که باید لباس های راحتی را از چندان در بیاوریم و برنامه ریزی برای یک سفر به یاد ماندنی را شروع کنیم. چه بخواهید با ماشین شخصی به دل جاده بزنید و یا با یک تور گروهی به دور اروپا سفر کنید، به لیستی از ترک های دلنشین موسیقی احتیاج خواهید داشت که شما را در هر لحظه ی سفر همراهی کنند. یکی دیگر از نیاز های اصلی نیز، اسکان می باشد. پس برای پیدا کردن بهترین انتخاب های ممکن، سری به وبسایت ایران هتل آنلاین بزنید و رزرو هتل در ساری و یا رزرو هتل در شیراز و یا هر شهر مد نظر دیگر خود را از طریق همین وبسایت انجام دهید و از تخفیفات ویژه ی آن استفاده کنید!
حال برای آماده کردن و جمع آوری لیست ترک های مورد علاقه ی خود دچار مشکل شده اید؟ پس اصلاً نگران نباشید چرا که ما 9 مورد از بهترین لیست های از پیش آماده شده ی موزیک را از وبسایت و اپلیکیشن Spotify پیدا کرده ایم و می خواهیم در این جا شما را با آنان آشنا کنیم!
1- ترانه های کلاسیک مخصوص جاده، Classic Roap Trip Jams:
تنها نام این لیست باید شما را وسوسه کند که صدای ضبط را تا انتها بالا ببرید! اما اگر باز هم لازم است که ما با آوردن دلیل دیگری شما را قانع کنیم، باید بگوییم که بلی! آهنگ Sweet Caroline از خواننده ی محبوب قدیمی Neil Diamond هم در این لیست قرار دارد. حالا فقط لازم است که شما پنجره های ماشین را پایین بکشید و خود را برای زمزمه کردن این ترانه های پر طرفدار در تمام طول سفر خود آماده کنید!
2- میکس اروپایی، Europe Mixtape:
چه واقعآ در حال گردش در اروپا باشید و چه تنها آرزو دارید که این کار را انجام دهید، لازم است که این لیست را هم به حساب کاربری Spotify خود اضافه کنید. این لیست پر از ترک های روز دنیا می باشد و برای پیک نیک در کنار برج ایفل و یا سفر با قطار های کوهستانی در سوئیس بسیار مناسب است. به علاوه، تمام دوستان جدیدی هم که در سفر پیدا می کنید، بعد از شنیدن این ترانه های شاد، شما را به عنوان دی جی اصلی تور ملقب خواهند کرد!
3- در هر سوی جهان، Around The World:
آیا اگر تا به حال شما هم مجبور شده اید که در بخش های خسته کننده ی سفر در جاده، بازی نام بردن شهر ها و کشور های دور تا دور زمین را انجام داده باشید، ما تضمین می کنیم که این لیست آن خلأ هر چند کوتاه مدت در سفر شما را نیز پر می کند!
4- ترک های آرامش بخش، Relaxed Tracks:
ما ترکیبی از بهترین ترانه های آرام و دل نواز را در این لیست جمع آوری کرده ایم که در آن مواقعی که دوست دارید بعد از یک روز طولانی گردش و سیاحت کمی استراحت کنید، بی عیب و نقص می باشد! اگر که به دنبال لیستی هستید که در سفر های طولانی مدت اتوبوسی در کنار شما باشد و یا اینکه می خواهید صدای خودتان را هم کمی به چالش بکشید، این لیست برای شما چیده شده است!
از هنرمندان حاضر در این لیست می توان به The Lumineers، Passenger و Coldplay اشاره کرد که واقعاً باید اعتراف کنیم که بدون موسیقی دلنشین و ملودیک آن ها هیچ سفر جاده ای کامل نمی شود!
5- در زمان سفر کنید، Travel Through Time:
آیا می خواهید که تمام ترانه های نوستالژیک را یک جا داشته باشید؟ بلی، درست حدس زدید! در لیست سفر در زمان، این نیاز شما را برطرف کرده ایم، خصوصاً اگر بخواهید که به 2 دهه ی گذشته برگردید!
از Destiny’s Child گرفته تا Usher و بسیاری از دیگر خوانندگان این دوران نیز در لیست ما وجود دارند و بدون شک سفر جاده ای شما را پر از خاطره های به یاد ماندنی می سازند!
6- نوبت خانم هاست، Girl Power:
تمام دوستان صمیمی خانم خود را جمع کرده اید، یخچال مسافرتی را پر از نوشیدنی های مورد علاقه ی خود کرده اید و برای یک سفر آخر هفته ای آماده می شوید. حال تنها تکه ی پازل که باقی مانده است کلکسیون بزرگی از ترانه هایی است که این گروه همسفران شما آن را بپسندند. اگر شما هم شرایط و مشکلات مشابهی دارید، پس باید از این لیست استفاده کنید!
7- ضرب های اسپانیایی، Spanish Beats:
شاید شما مسلط به زبان اسپانیایی باشید و شاید هم نه. در هر صورت یک چیز مشخص است، آن هم اینکه موسیقی اسپانیا فوق العاده می باشد! این لیست را به عنوان یکی از بهترین گزینه های تابستانه ی خود در نظر بگیرید و همراه ریتم های شاد آن به خیابان های اسپانیا سفر کنید. ممکن است شما نیز بعد از شنیدن ملودی های اعتیاد آور اسپانیایی وسوسه شوید تا رقص سالسا یاد بگیرید و یا از کار خود استعفا دهید و برای همیشه به شهر بارسلونا مهاجرت کنید!
8- ترانه های تور، Touring Tunes:
اگر به دنبال مجموعه ای از بهترین قطعات موسیقی برای سفر هستید که توسط گردشگران دستچین شده باشد، جای دوری نروید! آهنگ هایی از سبک راک اند رول تا آر اند بی و بسیاری از ژانر های دیگر در این لیست موجود می باشند که بدون شک شما را برای بالا بردن انرژی سفر و انتخاب مقصد مورد علاقه تان تشویق می کند!
هشدار: این لیست ممکن است علاقه ی شما به سفر کردن را تا حد خطرناکی بیشتر کند!
9- لیست شخصی سازی شده ی ما، Staff Picks:
در آخر هم باید در مورد لیست خودمان با شما صحبت کنیم که مجموعه ی عظیمی از قطعات مورد علاقه مان است که در زمان سفر و یا برنامه ریزی برای تور های آینده به آن ها گوش می دهیم! با وجود تعداد بالای کارکنان و سلایق متفاوت هرکدام از آن ها، بدون شک شما نیز ترانه ای را که مورد بپسندتان واقع شود در آن خواهید یافت!
مسافرت با حساسیت به آجیل| همه چیزهایی که باید بدانید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر