لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> نگاهی به هتل پریولاس در جزیره سانتورینی یونان
نگاهی به هتل پریولاس در جزیره سانتورینی یونان

نگاهی به هتل پریولاس در جزیره سانتورینی یونان

سنتورینی ، یونان – با فرود پرواز لندن در سنتورینی هنگام پیاده شدن زمزمه های زوج جوان بریتانیایی و حرکت بسوی جزیره زیبای فوله گاندروس (Folegandros) بوسیله کشتی را می توان شنید که برنامه سه شب اقامت در سرزمین زیبای سنتورینی را دارند ” بیست سال پیش جزیره فوله گاندروس متفاوت بود ، سنتورینی دوباره برگشتیم و خاطرات را دنبال خواهیم کرد.” کاملا واضح هست که سنتورینی جاذبه گردشگری برای توریست های خارجی است. گفتنی است که با گردش در شهرهای اصلی مانند اویا و ایمرویگلی ( Oia ، Imerovigli ) می توان دید زبان انگلیسی بیشتر از یونانی بکار می رود که نشان دهنده حضور تعداد زیاد گردشگران خارجی می باشد.

گردشگران زیادی تعطیلات را در این جزیره جادویی سپری می کنند. موج عظیم توریست ها برای تماشای غروب‌ های خیره کننده در این جزیره دیدنی است. سنتورینی بسیار شگفت انگیز و دلنشین است که نباید نابود شود ولی توسط توریست ها آسیب می بیند. شهر اصلی مانند مجموعه جنگ ستارگان آراسته شده است. این مکان با آمیزه‌ ای زیبا از معماری‌ های پر از غار و حفره با خانه ‌های سفید رنگ بصورت صاف شکل گرفته است. سنتورینی بطور باور نکردنی بر فراز صخره‌ ای بلند با شیب تند و منظره ی شگفت انگیزی قرار دارد و به دهانه ی با شکوه آتشفشان (فرورفتگی آتشفشانی دیگ مانند) چشم دوخته است. این واقعا یک مکان رویایی برای سفرهای رمانتیک است.
هتل در یونان
خط ساحلی بینظیر دریای بی پایان آبی اژه ، از جزایر ماهواره سانتورینی پر شده است که در نور آفتاب می درخشند و در هنگام غروب خورشید عشوه کنان چشمک می زنند. عجب خوشی و شگفتی را شاهد هستیم! این احساس حیرت آور به قدری زیاد هست که در یک توریست شکاک و بدبین حسی زیبا و معنوی ایجاد می کند. در این جزیره رمانتیک ، و برای نمایش مناظر زیبای سنتورینی هتل های گران قیمتی وجود دارند که با دریافت مبلغ پانزده یورو هر از گاهی نوشیدنی ارائه می دهند. اما قطعا آنها این کار را به نحو احسن انجام می دهند.

گفتنی است که پریولاس (Perivolas ) اغلب به نام پریولاس اصلی، جزء اولین هتل های جزیره هست که توسط خانواده سایفا ( Psycha ) تقریبا سی و سه سال پیش تاسیس شد. در زمان افتتاح این هتل نادیا و مانوس ( Nadia ، Manos ) خانه ماهیگیران برای خدمت به توریست ها به قدمت سیصد ساله رسیده بودند. و اصطبل های حیوانات به اتاق های ساده و در عین حال شیک مهمان ها تبدیل شده بودند. ساندرین نوه ی سایفا، مسئولیت فعلی پریولاس را بر عهده دارد که با گذشت چندین سال اکنون این هتل به 21 اتاق گسترش یافته است. دروازه ورودی این هتل در بین یک راه ارتباطی پیاده روی سه ساعته از فیرا تا اویا جای گرفته است. این مسیر در امتداد ساحل جزیره قرار دارد.
1683381263 968 نگاهی به هتل پریولاس در جزیره سانتورینی یونان
وجود گذرگاه با چشم اندازهای هیجان آور گردشگران را هنگام عبور به درون این هتل جذب می کند. قابل ذکر است که زیبایی این چشم انداز مهمان های پریولاس را از خواب بیدار می کند با دیدن این مناظر صبحانه صرف می کنند، صحنه ای که حتی در استخر هم چشم به آن دوخته اند، یا در هنگام غروب نوشیدنی میل می کنند، یا در ایوان شخصی بدور از ازدحام مشغول کارت بازی است، این منظره بینظیر برای گردشگران اهمیت دارد.
گفتنی است که برای سپری کردن تعطیلات می توان در این هتل بسیار لوکس با خدمات و کیفیت استثنائی با موقعیتی عالی و فوق‌العاده لذت برد. با دیدن خدمات عالی و بی همتا واکنش غیر قابل انکاری درتوریست ها دیده می شود. اتاق ها مجهز به سونا ، حمام بخار و استخر خصوصی هستند که ورودی آن از سمت اتاق خواب است. این امکانات در دو غار سفید کاری شده قرار دارند که به منظره عالی وخیره کننده ی سنتورینی وصل شده اند.
هتل پریولاس در یونان

رزرو هتل پریولاس
برای یک شب اقامت دراین هتل باید انتظار پرداخت 550 یورو یا بالاتر را داشته باشید.
لوکیشن
در دامنه ی تپه مشرف بر کالدرا (فرورفتگی آتشفشانی دیگ مانند) در جاى دنج و با صفایی قرار دارد. فاصله هتل از شهر اویا کمتر از ده دقیقه پیاده روی است. با وجود نزدیکی به شهر ، محیطی پر از آرامش و بدون همهمه دارد.
ویژگی های هتل

آرام و دنج ، زیبایی و ظرافت مجمع الجزاير سيكلاد را آراسته کرده است.

اقامت در این هتل شایسته شماست

زوجهای عزیز سانتورینی یونان یکی از معروف ترین مکان‌های عاشقانه در جهان و جزء یکی از مقصدهای معروف برای سفر ماه عسل بین گردشگران است.

هتل پریولاس در یونان

سوئیت های رویال هتل ترنج کیش و سوئیت های ماه عسل هتل بام سبز رامسر در ایران نیز از جمله مقصد های ماه عسل پر طرفدار در بین ایرانیان می باشد.
موقعیت هتل

مجموعه ای از غارهای پراکنده در امتداد یک مسیر پر پیچ و خم هتل پریولاس را شکل می دهند. این مجموعه بیکران و خوش منظر مناسب صفحه ی اینستاگرام شماست. پریولاس یکی از اولین هتل های موجود در سانتورینی بوده است ، پس محبوبیت زیادی دربین عکس های اینستاگرام کسب می کنید. همچنین وجود یک سالن ورزش و آبگرم مشرف بر دریای آبی بیکران از مواردی هستند که وسوسه ورزش را در گردشگران ترغیب می کنند.
غذا + نوشیدنی

صبحانه بسیار رمانتیک صرف می شود : نوشیدنی و تنقلات بیشتر از اندازه مورد نیاز پذیرائی می شوند. غلات و شیرینی های کوچک یونانی به همراه کارت منو برای انتخاب های دیگر به مهمان ها ارائه می گردد. تخم مرغ های پخته شده به سبک و روش یونانی صبحانه برخی توریست ها را به خود اختصاص داده است. و کاپوچینو فردو در یونان بسیار محبوب است. در رستوران ناهار ، شام و غذاهای لذیذ صرف می شوند. یکی از بهترین سالاد های یونانی سالاد کاپریسه ایی هست که بخاطر آبدار بودن و گوجه فرنگی پوست کنده و ترکیب تکه های پنیر بین توریست ها محبوبیت دارد. نا گفته نماند با چیدمان و میزهایی که در ردیف های ایوان ها قرار گرفته اند و با فانوس های هنری و زیبا روشنایی یافته اند این هتل را شبها به یک مکان بسیار رمانتیک تبدیل می کنند. اگر مشتاق سفر کردن هستین ، زمان مناسب شماست. اما اگر از آن دسته افرادی هستین که به دنبال مواردی غیر از صحنه های عاشقانه و زیبا هنگام صرف شام می باشید بهتر است که جای دیگری را برای صرف غذا انتخاب کنید.

هتل پریولاس در یونان

تعداد اتاق ها
این هتل دارای 21 اتاق است که از بین آنها دو اتاق ظرفیت تا سقف چهار نفررا دارا می باشد.
امکانات داخل اتاق ها

جالب است بدانیم تلویزیونی وجود ندارد ، و تقریبا دو روز طول می کشد تا گردشگران شیفته منظره گردند. اینترنت وای فای قطع و وصلی زیادی دارد ولی در حالت کلی برای دانلود یک کتاب یا فرستادن یک عکس از این جزیره رویایی به صفحه اینستاگرام مناسب است. با وجود اینترنت ضعیف استفاده از اکانت نتفلیکس ، مشاهده سریال های تلویزیونی مختلف و پخش آنلاین فیلم ممکن نسیت و شاید این به صلاح باشد. در هر اتاق یک لیوان پر از دسر شراب وینسنتو را می توان دید این نوشیدنی شیرین در جزیره سانتورینی تولید می شود. لوازم توالت و آرایش با برند ریتال و کل خوراکی های بین المللی بدون مارک در مینی بار سالم و قابل استفاده هستند. علاوه بر موارد ذکر شده در اتاق ها دستگاه قهوه ساز نیز وجود دارد.
هتل پریولاس در یونان

کم و کاستی ها
در حال انتخاب و بررسی منوی ناهار به قیمت ها دقت می کنید. با دیدن مبلغ 30 دلار سالاد و 12 دلار نوشیدنی منصرف می شوید. ولی به خاطر توریست بودن در یکی از زیباترین هتل ها در جزیره سانتورینی پس انداز کرده اید پس الان زمان خرج آن رسیده است.
اطلاعات پایه و اساسی
خدمات هتل پریولاس بی کم و کاست و بدون عیب و نقص می باشند ولی این موقعیت هتل هست که بسیار اهمیت دارد. در واقعیت دنیای زیبایی دارد. زیبایی ها ، مناظر و محیط این جزیره به صورتی هست که نمی توان حقیقت آن را باور کرد.

جاذبه ها
هتل پریولاس در یونان

فینو
رستوران فینو جای دنج و کوچکی در کنار جاده اصلی شهر اویا هست ، که 15 دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد. اغلب غذاهای سنتی دارد ولی شاید بتوان یک برگر بی نهایت خوشمزه نیز سفارش داد.
خلیج کوچک آمودی ( Ammoudi Bay )
فرصت بازدید از جاذبه ی زیبای خلیج کوچک را نباید از دست دهید. در پایین صخره تعدادی کافه ى كوچك و ارزان قيمت یونانی در لبه ی ساحل با ماهی های خاص برای پذیرایی از توریست ها وجود دارند. از مسیر اویا به سوی این آمودی کوچک حرکت کنید ،در این مسیر پلکانی 250 پله تا خلیج برای لذت از غروب و صحنه ی رمانتیک فاصله مانده است. مسیر این پله ها تا خلیج بسیار جالب است ولی باید نسبت به سرگین الاغ ها که موجب کثیفی پله ها شده مراقب باشید!
رستوران خانه ی آتنی ( Athenian House )
بازدید از این رستوران که در ایمرویگلی قرار دارد نیز خالی از لطف نیست. فاصله این مکان از هتل 10 یا 15 دقیقه مسیر با تاکسی است. وجود غذاهای لذیذ در ایوان هایی با منظره با شکوه به امتحان آن می ارزد.
بهتر است بدانیم
اگر از دسته افراد فعال هستید و فعالیت برایتان مهم است، پس مسیر هیجانی پیاده روی از فیرا به اویا را از دست ندهید. درصورتی که به دنبال حریم خصوصی مانند افراد مشهور هستین دره صخره ای پریولاس ، هتل ویلایی واقع در جزیره ماهواره ای تراژیا که چند دقیقه با کشتی از سنتورینی فاصله دارد را پیشنهاد می کنیم. گردشگران می توانند تا هشت بخوابند و با امکانات موجود آشپزی کنند، کاپیتان کشتی در این مسیر باشند و با ورزش های آبی زمان خوبی را سپری کنند.

هتل پریولاس در یونان

چگونه به سنتورینی سفر کنیم
هتل پریولاس امکان انتقال خصوصی هنگام ورود و خروج از فرودگاه یا بندر جزیره را دارد. جهت استراحت در هتل از هر دو مقصد حدود 25 دقیقه زمان نیاز دارید. در صورت تمایل به گردش بیشتر در جزیره می توان از اتومبیل ها، موتور سیکلت ها استفاده کنید یا برای صرفه‌جویی درهزینه‌ ها موتورهای چهار چرخ یا ATV کرایه کنید.

9 سفر عاشقانه برای عاشقان ماجراجویی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر