لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل سفید کنار انزلی
هتل سفید کنار انزلی

معرفی هتل سفید کنار انزلی

هتل سفید کنار انزلی پیشنهاد ما به مسافران این شهر است. بندرانزلی شهری ساحلی بوده که با سفر به آن می‌توانید از سواحل دریای خزر لذت ببرید. این شهر از امکانات و تفریحات خوبی برای گردشگران برخوردار بوده و میزبان تالاب انزلی است. این تالاب از جالب‌ترین و بزرگ‌ترین زیستگاه‌های طبیعی جانواران ایران محسوب می‌شود.

همچنین منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی، از جمله مکان‌های مناسب برای خرید است که علاقه‌مندان به خرید را به بندر انزلی می‌کشاند. هتل سپید کنار انزلی از هتل های بندرانزلی است که اگر برای تعطیلات قصد سفر به این شهر را دارید، می‌توانید در این هتل اقامت کنید.

امکانات هتل سفید کنار انزلی

اتاق های هتل سفید بندر انزلی

هتل سفید کنار متشکل از ۱۲۳ واحد اقامتی بوده که عبارت است از اتاق دو تخته جنگل VIP، دو تخته دریا VIP، دو تخته طبقه همکف، دو تخته رو به جنگل و رو به دریا. این مجموعه دارای امکاناتی نظیر صندوق امانات، یخچال، تلوزیون، سیستم ویدئو مرکزی، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، رستوران،  فروشگاه، کافی‌نت، پارک کودکان، لابی، آسانسور، ساحل اختصاصی، سفره‌خانه سنتی، اینترنت در لابی، سیستم تهویه مطبوع، سالن همایش، زمین تنیس، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، تلفن، حمام، سالن کنفرانس، فضای سبز و …  است. تمامی این موارد در بندر انزلی به ارائه خدمات به گردشگران و مسافران مشغول‌اند.

اتاق های هتل سفید کنار انزلی

چنانچه برای قرار‌های کاری خود قصد سفر به بندر انزلی را دارید، خوب است بدانید که این مجموعه از سالن همایش و کنفرانس نیز برخوردار می‌باشد. در طبقه دوم این هتل که ظرفیت ۸۰ نفر را دارد، می‌توانید انواع سمینار و همایش را با امکانات به روز و مجهز نظیر ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و نورپردازی برگزار نمایید.

پیشنهاد می شود مقایسه هتل کادوس رشت و هتل سفیدکنار انزلی را مطالعه کنید.

مقایسه هتل شایگان و هتل ایران کیش
ادامه مطلب

اتاق های هتل سفیدکنار بندر انزلی

اتاق های هتل سفید انزلی

  • اتاق دو تخته سمت محوطه
  • دوتخته کابانا همکف رو به دریا
  • اتاق دو تخته سمت دریا

رزرو ویلا هتل سفید کنار

هتل سفید بندر انزلی

از سال ۱۳۵۱ هتل سفید کنار انزلی در کیلومتر ۵ جاده آستارا فعالیت خودش را با چهار ستاره آغاز نمود. این هتل که در محیطی زیبا و در مجاورت دریای خزر و تالاب بندر انزلی قرار دارد دارای چشم‌انداز زیبای دریا و جنگل بوده و از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل که قدمت‌دار هم است، در سال ۱۳۹۳ آخرین بار با هدف بهبود خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت.

با توجه به موقعیت مکانی خوب هتل و دسترسی آسان آن به جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهر و همچنین ارائه بهترین سطح از امکانات و خدمات، این مجموعه در دسته بهترین‌ها در لیست هتل‌های بندر انزلی می‌باشد.

آدرس و شماره تلفن هتل سفید کنار انزلی

تلفن پشتیبانی: 02191005105

آدرس: بندر انزلي – كيلومتر ۶ جاده آستارا

نظرات در مورد هتل سفید کنار انزلی

امکانات هتل سپید بندر انزلی

اگر برای سفر به بندر انزلی در حال برنامه‌ریزی هستید و برای اقامت هتلی با کیفیت و امکانات بالا و چشم‌انداز زیبای دریا و جنگل را مد نظر دارید، به شما رزرو هتل سفید کنار را پیشنهاد می‌دهیم. ایران هتل آنلاین برای تصمیم‌گیری آسان‌تر، در اختیار شما مشخصات کامل هتل را قرار داده است. تنها باید به سایت مراجعه کنید. قوانین ورود و خروج، کنسلی رزرو، آدرس، تصاویر، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری شهر، لیست تمام امکانات، اتاق‌ها، قیمت، پذیرش کودکان، بانوان و… همگی در دسترس شما قرار دارد.

می‌توانید با مراجعه به بخش نظرات کاربران از تجربیات مسافران قبلی نیز بهره‌مند گردید و در ادامه اتاق مدنظرتان را آنلاین رزرو کنید.

رستوران هتل سپید کنار انزلی

رستوران هتل سفید انزلی

در کنار چشم‌انداز بسیار خاص از دریا و جنگل، هتل سفید کنار بندر انزلی، دارای فضایی آرام و زیبا، با رستوران، کافی‌‌شاپ و چایخانه سنتی است. این هتل بدون شک برای شما تجربه یک سفر ناب و بی‌نظیر را رقم می‌زند. در طبقه همکف هتل سفید کنار رستوران دریا انواع غذای ایرانی، فرنگی و سنتی را سرو می‌کند.

مهمترین شهر های دیدنی استان گیلان 1
ادامه مطلب

رستوران هتل سفید انزلی

این رستوران برای افراد با تمامی سلیقه‌ها مناسب است. کافی‌شاپ و چایخانه سنتی این مجموعه را به هیچ عنوان از دست ندهید. چراکه برای گذراندن اوقات فراغت با خانواده، دوستان و همکاران پیشنهاد می‌شوند.

جاذبه‌های نزدیک به هتل سپیدکنار بندرانزلی

امکانات هتل سپید بندر انزلی

پل بزرگ غازیان

پل غازیان از جمله قدیمی‌ترین و همچنین پیشرفته‌ترین پل‌های ایران بوده که در شهر زیبای بندر انزلی قرار دارد. این پل از اولین پل‌های متحرک ایران است که دارای ۲۱۰ متر طول، ۱۰ متر عرض، ۸۵ متر ارتفاع و ۵ دهانه می‌باشد. یکی از این دهانه‌ها با ۲۵ متر طول به صورت متحرک طراحی گشته تا قایق‌ها بتوانند به راحتی از مسیر رودخانه عبور کنند. البته این پل امروزه به صورت ثابت کاربرد داشته و دیگر بخش متحرک آن فعالیتی ندارد.

ساخت پل غازیان بندر انزلی را یک شرکت سوئدی انجام داده و به خاطر واقع شدن در مسیر تهران به رشت از جمله مهمترین پل‌های ارتباطی کشور است. برای ساخت این پل، بتن و فلز بکار گرفته شده است و چرخ دنده و نیرو انسانی بخش متحرک آن را بالا و پایین می‌کنند.

پل غازیان یکی از جاذبه‌های اصلی بندر انزلی و تفرجگاه‌های مهم این شهر بوده که امروزه افراد زیادی برای ماهیگیری، دوچرخه سواری، تفریح، پیاده روی، پیاده روی و ثبت عکس‌های یادگاری از آن استفاده می کنند. از بالای این پل چشم انداز خاص و رویایی رو به دریا گردشگران بسیاری را جذب می کند. از این چشم‌انداز منظره‌ای خاص از کشتی‌ها و قایق‌های مختلف و رودخانه قابل تماشا است.

امکانات رفاهی و تفریحی متعددی در نزدیکی این پل و در حاشیه رودخانه و خیابان‌های منتهی به آن وجود دارد. امکاناتی مثل پارک، محل استراحت، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ و … .

فاصله هتل تا پل بزرگ غازیان ۲۱ کیلومتر است.

مرداب گم شده کردمحله

مرداب گم شده که در کرد محله قرار دارد در حال حاضر تقریبا ۲۴۰ متر طول داشته و در عریض‌ترین مکان، دارای ۴۰ متر پهنا است. هتل در ضلع شمالی آتش‌نشانی کنونی غازیان قرار دارد. اطراف آن را خانه‌های مسکونی و املاک شخصی احاطه کرده‌اند و راه‌های منتهی به آن توسط دربهایی که به عللی نامعلوم مسدود شده، بسته است. تنها راه دسترسی به مرداب، حیاط منازل مسکونی اطراف آن می‌باشد. میزان آب مرداب گمشده در تابستان کم می‌شود.

معرفی اتاق های هتل داریوش کیش
ادامه مطلب

این حوضچه در واقع نوعی نقش زهکش منطقه را دارد. به گفته قدیمیان محل، مرداب گمشده در گذشته از طریق باریکه آبی که از کنار شیلات عبور می‌کرد به تالاب راه داشته و ماهیگیری توسط اهالی جهت گرفتن کپور و حتی اردک ماهی رواج داشته است.

فاصله تا مرداب گم شده کردمحله ۲۲ کیلومتر است.

سوالات متداول

فاصله هتل سفید کنار انزلی تا دریا چقدر است؟

هتل سفید کنار تا دریا 15 دقیقه فاصله دارد.

نزدیک ترین جاهای دیدنی به هتل سفید کنار بندر انزلی کدامند؟

از لحاظ دسترسی، این هتل 4 ستاره علاوه بر دسترسی خوب به جاذبه‌های طبیعی اطرافش، به اماکن تفریحی و گردشگری مثل مجتمع تفریحی موج شکن، آرامگاه میرزا کوچک خان، پل غازیان، پارک جنگلی و بازار ماهی فروشان بندرانزلی فاصله‌ای نسبتا کم بین 20 تا 35 دقیقه با ماشین دارد.

جمع‌بندی

پس از رشت شهر انزلی پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهر استان گیلان بوده که در برخی منابع آن را پر باران‌ترین شهر ایران نیز می‌دانند. این شهر از جمله متراکم‌ترین شهرهای ایران از نظر جمعیت است. تا قبل از انقلاب اسلامی ایران این بندر به بندر پهلوی شهرت داشت که اولین و بزرگ‌ترین بندر ایران در سواحل جنوبی دریای خزر نیز بود.

انزلی از مراکز مهم اقتصادی ایران می‌باشد که یکی از قطب‌های ورزشی در ایران نیز محسوب می‌شود. پس از رشت، بندانزلی را به عنوان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک‌نشین‌ جهان می‌شناسند. ما در این مقاله به معرفی هتل سفید کنار انزلی پرداختیم.

 

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر