لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل مزرعه قوها لاهیجان | اقامتگاهی فوق‌العاده در دل مزارع چای
معرفی هتل مزرعه قوها لاهیجان

معرفی هتل مزرعه قوها لاهیجان | اقامتگاهی فوق‌العاده در دل مزارع چای

هتل مزرعه قوها لاهیجان یکی از بهترین هتل‌ های شهر لاهیجان است. در طی سالهای گذشته استقبال گردشگران ایرانی و خارجی از استان گیلان بیشتر شده به طوری که در نظرسنجی‌های انجام شده، این استان در رتبه‌های برتر قرار می‌گیرد. آب و هوای عالی، طبیعت بکر و دست نخورده، امکانات رفاهی عالی و … باعث شده تا استان گیلان و شهرستان لاهیجان همیشه جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری باشد. امروز می‌خواهیم هتل مزرعه قوها لاهیجان را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که به این خطه خوش آب و هوا و عالی سفر کردید، اقامتی دلنشین و به یادماندنی در این هتل داشته باشید.
هتل مزرعه قوها لاهیجان یکی از بهترین هتل های لاهیجان است و در دل مزارع چای لاهیجان جای گرفته است. موقعیت جغرافیایی این هتل فوق‌العاده بوده؛ به طوری که اتاق‌ها و سوئیت‌ها در اطراف یک برکه بسیار زیبا ساخته شده‌اند. در ادامه در مورد انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل جذاب و دوست داشتنی بیشتر صحبت می‌کنیم.

رستوران‌ و کافی شاپ هتل مزرعه قوها لاهیجان

یکی از دلایل علاقه‌مندی گردشگران به شمال ایران و استان گیلان، بدون شک غذاهای سنتی و خوشمزه آن است. شما در رستوران هتل مزرعه قوها لاهیجان می‌توانید انواع غذاهای سنتی و محلی این خطه را میل نمایید. منوی این رستوران یکی از بهترین منوها با تنوع بسیار بالاست که تقریبا سلیقه تمامی گردشگران را تامین می‌کند.
انواع غذاهای محلی که مربوط به خطه شمال و شهرستان لاهیجان هستند، مانند: اناربیج، باقلا قاتق، میرزا قاسمی، انواع غذاهای دریایی و … را می‌توانید در رستوران این هتل که در دل مزارع چای لاهیجان قرار دارد، نوش جان کنید. غذاهایی که در رستوران هتل مزرعه قوها لاهیجان طبخ می‌شوند همگی با مواد ارگانیک و تازه تهیه شده و عطر و طعمی فوق‌العاده دارند.
اگر طرفدار غذاهای سنتی ایران و حتی فست فود هستید، نگران نباشید؛ زیرا امکان سفارش این نوع از غذاها نیز در این رستوران وجود دارد و رستوران هتل منحصرا غذاهای محلی را ارائه نمی‌دهد.
یکی دیگر از فضاهای دلنشین هتل مزرعه قوها لاهیجان، فضای کافی شاپ است. در منوی کافی‌شاپ این هتل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیک‌ها، انواع کیک‌های خوشمزه و روز، بستنی‌ها و دسرهای متنوع وجود دارد. نوشیدن چای یا قهوه در دل طبیعت لاهیجان آرامشی را به انسان منتقل می‌کند که در کمتر جایی از ایران می‌توان آن را تجربه کرد.

ویژگی های اتاق ها و سوئیت های هتل مزرعه قوها لاهیجان

نمای اتاق ها و سوئیت های هتل مزرعه قوها لاهیجان هتل مزرعه قوها لاهیجان دارای سوئیت‌ها و اتاق‌های متنوعی است. چنانچه برای سفر ماه عسل این هتل زیبا و جذاب را انتخاب می‌کنید، می‌توانید در سوئیت‌های مخصوص ماه عسل اقامت داشته باشید که طراحی و امکانات بسیار خوبی دارند. این سفر قطعا یکی از مهم‌ترین سفرهای زندگی هر شخصی است و اقامت در یک هتل زیبا و باکیفیت لذت آن را دوچندان می‌کند.
تمامی سوئیت‌های هتل مزرعه قوها لاهیجان لوکس و با امکانات ویژه هستند. این هتل به صورت کلی دارای 13 سوئیت مجزا و باکیفیت می‌باشد که در 4 نوع مختلف هستند. سوئیت ماه عسل را که پیشتر به شما معرفی کردیم؛ اما دیگر سوئیت‌های این هتل عبارت‌اند از:
سوئیت یک خوابه دو تخته برای 2 نفر و قابلیت اضافه کردن 1 تخت
سوئیت دوخوابه چهار تخته برای 4 نفر و قابلیت اضافه کردن 2 تخت
سوئیت سه خوابه شش تخته برای 6 نفر و قابلیت اضافه کردن 2 تخت
یکی از نکات فوق‌العاده هتل مزرعه قوهای لاهیجان این است که تمامی سوئیت‌های این هتل مجهز به آشپزخانه با امکانات کافی برای پخت و پز هستند و گردشگرانی که تمایل دارند شخصا غذای خود را طبخ کنند، می‌توانند به راحتی این کار را انجام دهند.
یکی دیگر از امکانات بسیار جالب توجه هتل مزرعه قوها لاهیجان، نشیمن‌های مجزای سوئیت‌ها با مبلمانی شیک و طراحی جالب است که لذت مشاهده منظره و فضای چشم‌نواز هتل را برای شما دوچندان می‌کنند. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، سوئیت‌ها در اطراف یک برکه قرار دارند و در تمامی ساعات روز منظره‌ای عالی را به وجود آورده‌اند.
برخی از امکانات داخل سوئیت‌های هتل مزرعه قوها لاهیجان عبارت‌اند از: تلویزیون، یخچال، چای ساز، میز آرایش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی، لوازم آشپزخانه، صندوق امانات، مینی بار و … . هر یک از وسایل نام برده شده به صورت اختصاصی در داخل سوئیت شما قرار دارند و کاملا به صورت مجزا هستند.

موقعیت جغرافیایی هتل مزرعه قوها لاهیجان

نمای بیرونی هتل مزرعه قوها لاهیجان
یکی از دلایل محبوبیت هتل مزرعه قوها لاهیجان بدون شک موقعیت جغرافیایی آن است. این هتل در دل مزارع چای قرار دارد و دقیقا در روستای بیجار شهرستان لاهیجان که یکی از سرسبزترین و بهترین مناطق شمال ایران است، در فروردین ماه سال 1398 آغاز به کار کرد.
مساحت هتل مزرعه قوها لاهیجان 4500 متر مربع بوده و طراحی آن از هتل‌های خارجی الهام گرفته شده است. 13 سوئیت مختلف و زیبا در اطراف یک برکه قرار گرفته‌اند و منظره‌ای فوق‌العاده را ایجاد کرده‌اند. مزارع چای لاهیجان یکی از جاذبه‌های گردشگری گیلان هستند که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند.
به منظور توسعه صنعت گردشگری در خطه شمال ایران، ساخت و احداث هتل‌های به روز و پیشرفته در دستور کار قرار گرفته است. در این میان یکی از دلایل ساخته شدن هتل مزرعه قو لاهیجان نیز کمک به همین فرآیند بوده است. رشد چشمگیر گردشگران، صنعت هتلداری و توریسم، سرمایه گذاری در شهرهای شمالی را برای سرمایه‌گذاران این بخش بسیار وسوسه برانگیر کرده است.

امکانات هتل مزرعه قوها لاهیجان چیست؟

گلخانه هتل مزرعه قوها لاهیجان
هتل مزرعه قوها لاهیجان یک هتل بسیار جذاب در دل روستای بیجار لاهیجان است که سه ستاره طلایی دارد. این هتل از امکانات بسیار خوبی برخوردار بوده که به برخی از آنها در این بخش اشاره می‌کنیم:
برخی از امکانات تفریحی و ورزشی هتل مزرعه قوها لاهیجان عبارت‌اند از: سالن بیلیارد، استخر، سالن ماساژ، سالن پینگ پنگ، زمین مینی گلف، اتاق ماهی درمانی، زمین بازی کودکان، ماز (راه پر پیچ و خم هیجان انگیز). این موارد تنها بخشی از امکانات تفریحی و ورزشی این مجموعه هستند که تمامی گردشگران عزیز می‌توانند از آن استفاده نمایند.
دیگر امکانات رفاهی هتل قوها لاهیجان شامل پارکینگ اختصاصی هتل با ظرفیت 45 خودرو، فروشگاه برای خرید سوغاتی و هدیه و همینطور صنایع دستی، خشکشویی، اتو، خدمات خانه‌داری، روم سرویس، کافی‌ شاپ، رستوران و … می‌باشد.
یکی از جذابیت‌های هتل مزرعه قوها لاهیجان، گلخانه‌ی این مجموعه است. اکثر گل‌هایی که در این گلخانه وجود دارد، از خارج از کشور وارد شده‌اند و در نوع خود منحصر به فرد هستند. چنانچه می‌خواهید به دیگر جاذبه‌های شهر لاهیجان بروید، تنها کافی است 4 کیلومتر رانندگی کرده و از جاهایی مانند: بام سبز لاهیجان، استخر لاهیجان، تالاب سوستان و همینطور شیطان کوه لاهیجان بازدید نمایید.

قوانین هتل مزرعه قوها لاهیجان

برکه هتل مزرعه قوها لاهیجان
هتل مزرعه قوها لاهیجان نیز مانند تمامی واحدهای اقامتی شرایط و قوانین مخصوص به خود را دارد. چنانچه قصد دارید تا در این واحد اقامتی جذاب اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما با قوانین و مقررات آن آشنا شوید. برخی از قوانین هتل مزرعه قوها عبارت اند از:
اتاق‌ها در ساعت 14 تحویل داده شده و در ساعت 12 تحویل گرفته می‌شود.
به همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی برای زوجین الزامی است.
خانم‌هایی که به تنهایی سفر می‌کنند، می‌توانند با ارائه اصل مدارک شناسایی از اتاق استفاده نمایند.
از کودکان کمتر از 5 سال هزینه‌ای بابت اقامت دریافت نمی‌شود. هزینه اقامت کودکان 5 تا 10 سال نیم بها و بالای 10 سال به صورت یک نفر کامل محاسبه می‌شود.
سرویس نفرات اضافه در هتل مزرعه قوها لاهیجان به صورت تخت و یا مبل ارائه می‌شود.
همراه داشتن پاسپورت برای اتباع خارجی الزامی است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل آسمان اصفهان؛ هتلی آسمان خراش در نصف جهان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر